Is een beetje in dezelfde trend als dit, lekker fout.quote:
Al die meisjes die vroeger verliefd waren op Peter Andrequote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:36 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Is een beetje in dezelfde trend als dit, lekker fout.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:36 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Is een beetje in dezelfde trend als dit, lekker fout.
Jij snapt het!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:36 schreef Partingglass het volgende:
ik kan het bier ook meenemen naar jou
Ze hadden allemaal een Peter Andre agendaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Al die meisjes die vroeger verliefd waren op Peter Andre
Waar moet ik ergens zijn?quote:
Het plaatsje in de gemeente Venlo maar dan de goede kant van de maasquote:
Limboland?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het plaatsje in de gemeente Venlo maar dan de goede kant van de maas
Weet ikquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:45 schreef Partingglass het volgende:
Dat is idd maar een heel klein stukje vanuit mij.
Hmm, allebei wel goedquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:47 schreef Partingglass het volgende:
wat heb je liever Grolsch of Alfa?
Tof en ook in Zuid Afrikaanquote:
En zijn even domquote:
hier bier en plezierquote:
Niet zeggen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Dat is een vraag waarop de wetenschap nog steeds geen antwoord heeftquote:
Cool, wat speel je voor muziek en instrument?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:09 schreef Partingglass het volgende:
aha nog ooit eens in de binnenstad moeten optreden gezellig plaatsje
hij wil joysa op z'n fluit laten spelen?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Cool, wat speel je voor muziek en instrument?
Dat willen we allemaal wel.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:13 schreef clevy het volgende:
[..]
hij wil joysa op z'n fluit laten spelen?
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:13 schreef clevy het volgende:
[..]
hij wil joysa op z'n fluit laten spelen?
Waar niet?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:19 schreef Partingglass het volgende:
Je bent populair hier Joysa merk ik.
Oh zo nee dat is niets voor mij dat festivalquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:16 schreef Partingglass het volgende:
@ tijnbrein, Ik speel basgitaar in een iersefolkband. We hebben met de vorige band op big rivers gespeeld. Erg leuk vind ik dat altijd. Ook een paar keer zo heen geweest.
@clevy, nee hoor aanbod was biertje doen.
Niet bij mijquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:19 schreef Partingglass het volgende:
Je bent populair hier Joysa merk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |