quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:13 schreef clevy het volgende:
[..]
hij wil joysa op z'n fluit laten spelen?
Waar niet?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:19 schreef Partingglass het volgende:
Je bent populair hier Joysa merk ik.
Oh zo nee dat is niets voor mij dat festivalquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:16 schreef Partingglass het volgende:
@ tijnbrein, Ik speel basgitaar in een iersefolkband. We hebben met de vorige band op big rivers gespeeld. Erg leuk vind ik dat altijd. Ook een paar keer zo heen geweest.
@clevy, nee hoor aanbod was biertje doen.
Niet bij mijquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:19 schreef Partingglass het volgende:
Je bent populair hier Joysa merk ik.
We hebben het hier wel over DE Joysa he..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:20 schreef Partingglass het volgende:
Moet toch wel een heel bijzondere vrouw zijn als ze zo geliefd is overal.
Ik vond het wel lachen al vond ik die kralenkettingen en die zwik beetjes overdreven. Podium met de folk en andere alternatieve muziek stond/staat aan de rand van de binnenstad dus weinig last van de massa.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh zo nee dat is niets voor mij dat festival
En dat maakt je leuk? Omdat?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
We hebben het hier wel over DE Joysa he..
Krijg het in de gaten ja. Tis niet zo maar een Joysaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
We hebben het hier wel over DE Joysa he..
Jij bent de zuurpruim van het geheel?quote:
Het is een tyfuslijer die ik *PIEEEEEEEEP*quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:22 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Jij bent de zuurpruim van het geheel?
Oh dat is wel leuk danquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:21 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Ik vond het wel lachen al vond ik die kralenkettingen en die zwik beetjes overdreven. Podium met de folk en andere alternatieve muziek stond/staat aan de rand van de binnenstad dus weinig last van de massa.
Haat? Dood wil? Kom meid zeg hetquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het is een tyfuslijer die ik *PIEEEEEEEEP*
als ik dat zeg word ik geband
Dan doe maar niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het is een tyfuslijer die ik *PIEEEEEEEEP*
als ik dat zeg word ik geband
Nee hoor op jou ben ik ook nog niet gesprongenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:23 schreef twi het volgende:
[..]
Raar, normaal spring je op alles wat los en vast zit.
Elke groepering heeft een ultieme kneus nodig.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:22 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Jij bent de zuurpruim van het geheel?
En ik dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Elke groepering heeft een ultieme kneus nodig.
Zo iemand die het moraal omlaag haalt, maar wel zorg draagt voor de eigendunk die mensen hebben.
1 blik op deze jongen, en je voelt jezelf een adonis die zijn gelijke niet kent.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Elke groepering heeft een ultieme kneus nodig.
Zo iemand die het moraal omlaag haalt, maar wel zorg draagt voor de eigendunk die mensen hebben.
1 blik op deze jongen, en je voelt jezelf een adonis die zijn gelijke niet kent.
Ja, ik mag hem wel.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:27 schreef Partingglass het volgende:
dus eigenlijk moeten we hem daarvoor dankbaar zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |