abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107617875
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 01:55 schreef Karzai het volgende:

[..]

True, alleen vaak gaat de man ervandoor en stort een beetje geld waardoor het kind geen vader meer heeft wat toch vrij belangrijk is.
Ik accepteerde de mannen die mijn moeder later had niet, ik luisterde totaal niet naar ze.
Ben ook erg blij dat wij geen kinderen hadden. Dat maakt scheiden een stuk makkelijker zeker omdat we als vrienden uit elkaar konden gaan.
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
pi_107617883
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 01:56 schreef Partingglass het volgende:

[..]

er is bijzonder weinig bewijs inderdaad. Je kunt wat feitelijke dingen bewijzen plaatsen en gebeurtenissen maar niet meer dan dat. Ik ben het overigens denk ik helemaal met je eens over de bijbel hoor. Ik hecht bijzonder weinig waarde aan dat boek.

et enige wat ik er intrigerend aan vind is de impact die dat boek op de wereld geschiedenis heeft gehad en nog steeds heeft. Te bizar voor woorden.
Het christendom was daarin nog wel het ergst, die heeft de wetenschap echt terug in de tijd doen gaan zo ongeveer. Wel erg als je bedenkt hoeveel verder we anders zouden zijn.
Was ook een stukje van een episode van family guy over trouwens :P
pi_107617914
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 01:55 schreef Karzai het volgende:

[..]

True, alleen vaak gaat de man ervandoor en stort een beetje geld waardoor het kind geen vader meer heeft wat toch vrij belangrijk is.
Ik accepteerde de mannen die mijn moeder later had niet, ik luisterde totaal niet naar ze.
Mijn vader plukte mn moeder zelfs kaal. :') Scheidingen gaan inderdaad vaak fout. En ik moet eerlijk zeggen dat ik met een nieuwe relatie terwijl een kind er nog zit nog meer moeite heb, dat is eigenlijk het echte lastige punt.

Na mijn vader, kreeg mn moeder een relatie met een alcoholist. Dat is echt jaren lang niet chill geweest voor mij. Maar toen dat over was, was het toch erg raar, het was niet mijn vader maar ergens een aparte rol die hij had ingenomen. De man die daarna kwam was ook maar een korte relatie.

De man waar ze nu mee is heb ik een jaar lang geweigerd om te ontmoeten, ik geloofde toch niet dat het lang zou duren en wilde helemaal niet om weer zo iemand toe te laten. Maar uiteindelijk is het wel een chille man gelukkig. Ik ben te oud om hem als vader te zien, maar het is prima om met hem in een huis te wonen en ik luister ook als hij vraagt om me wat te doen, maar hij vraagt het dan ook niet vanuit een gezagspositie, dat scheelt.
pi_107617946
quote:
14s.gif Op zondag 5 februari 2012 01:59 schreef Myraela het volgende:

[..]

Mijn vader plukte mn moeder zelfs kaal. :') Scheidingen gaan inderdaad vaak fout. En ik moet eerlijk zeggen dat ik met een nieuwe relatie terwijl een kind er nog zit nog meer moeite heb, dat is eigenlijk het echte lastige punt.

Na mijn vader, kreeg mn moeder een relatie met een alcoholist. Dat is echt jaren lang niet chill geweest voor mij. Maar toen dat over was, was het toch erg raar, het was niet mijn vader maar ergens een aparte rol die hij had ingenomen. De man die daarna kwam was ook maar een korte relatie.

De man waar ze nu mee is heb ik een jaar lang geweigerd om te ontmoeten, ik geloofde toch niet dat het lang zou duren en wilde helemaal niet om weer zo iemand toe te laten. Maar uiteindelijk is het wel een chille man gelukkig. Ik ben te oud om hem als vader te zien, maar het is prima om met hem in een huis te wonen en ik luister ook als hij vraagt om me wat te doen, maar hij vraagt het dan ook niet vanuit een gezagspositie, dat scheelt.
Ik zou het denk ik al sowieso slecht kunnen vinden een eventuele nieuwe vriend van mijn moeder. Maar wel chill dat het nu allemaal goed gaat :).
pi_107617959
quote:
2s.gif Op zondag 5 februari 2012 01:58 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Het christendom was daarin nog wel het ergst, die heeft de wetenschap echt terug in de tijd doen gaan zo ongeveer. Wel erg als je bedenkt hoeveel verder we anders zouden zijn.
Was ook een stukje van een episode van family guy over trouwens :P
Religie vind ik daarom ergens interessant en vooral de vaak daaruit voorkomend hypocrisie.
  zondag 5 februari 2012 @ 02:03:34 #56
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107617970
Mijn moeder bleef gelukkig single, dat scheelt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zondag 5 februari 2012 @ 02:04:24 #57
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_107617983
Het ligt bij mij allemaal net wat anders denk ik, wanneer mij vader met een nieuwe vrouw aan zou komen zetten. Het zou nu allemaal nog wat vers zijn, gezien m'n moeder een topwijf was. Maar ik denk dat ik wel nuchter genoeg zou zijn om daar geen problemen mee te maken. Ik heb dan ook geen enkel probleem gehad met ouders in m'n jeugd, geen scheiding mee hoeven maken dus zou me zo'n afstoting om die redenen niet voor kunnen stellen.
pi_107617985
Tja ik vind het wel frappant dat al mijn beste vrienden gescheiden ouders hebben en ze hebben ook allemaal een afwijking
Schept toch een band
pi_107617994
quote:

[..]

Lijkt me heel erg moeilijk. Mijn vader is overleden mijn zusje woonde toen nog thuis en heeft heel veel moeite gehad met mijn moeders nieuwe vriend maar gelukkig gaat dat nu heel goed.

Het is een heel andere situatie en zoals jij hem beschrijft is het gewoon echt super vreselijk dikke pech. Blij dat het nu wel goed gaat.

Blijft een drama dat soort situaties
pi_107618000
quote:

[..]
Na mijn vader, kreeg mn moeder een relatie met een alcoholist. Dat is echt jaren lang niet chill geweest voor mij. Maar toen dat over was, was het toch erg raar, het was niet mijn vader maar ergens een aparte rol die hij had ingenomen.
Wat ik dan afvraag is heb je eigenlijk in zo'n geval ooit nog wel eens contact met hem? Neem aan dat hij toch een soort van de vaderrol in je leven heeft gehad.
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_107618051
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 02:05 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Wat ik dan afvraag is heb je eigenlijk in zo'n geval ooit nog wel eens contact met hem? Neem aan dat hij toch een soort van de vaderrol in je leven heeft gehad.
Die man heeft mij jaren lang naar een kostschool willen sturen, schold me dagelijks uit, liet me bedorven eten opeten als ik iets open had laten staan, ik durfde mijn kamer niet meer uit als hij thuis was en mijn moeder niet.

Dus nee, daar heb ik geen contact meer mee.
pi_107618083
Jongens jullie raden nooit wat ik gevonden heb... de facebook pagina van mijn toekomstige vrouw. :D
  zondag 5 februari 2012 @ 02:10:43 #63
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_107618090
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 02:10 schreef DigitalGirl het volgende:
Jongens jullie raden nooit wat ik gevonden heb... de facebook pagina van mijn toekomstige vrouw. :D
Staat er daar ook bij hoeveel ze kost?
  zondag 5 februari 2012 @ 02:11:24 #64
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107618108
quote:
Die Alina? :')
God jij gaat wel ver he. _O-
C'est la vie
pi_107618117
quote:
Weet je ook al hoe duur ze is?
pi_107618121
quote:
kijk dan scheelt het alweer voor je, dat je toekomstige ouders niet bewust kinderloos gebleven zijn
  zondag 5 februari 2012 @ 02:12:49 #67
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107618129
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 02:12 schreef Partingglass het volgende:

[..]

kijk dan scheelt het alweer voor je, dat je toekomstige ouders niet bewust kinderloos gebleven zijn
Je klinkt net als Tijn. :')
C'est la vie
pi_107618132
quote:
Wanneer ga je scheiden?
pi_107618137
bedtijd kusjekroel
pi_107618148
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 02:10 schreef twi het volgende:

[..]
Staat er daar ook bij hoeveel ze kost?
:D ... het lijkt gewoon een dood normaal iemand hoor
pi_107618155
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 02:12 schreef Karzai het volgende:

[..]
Wanneer ga je scheiden?
:?
pi_107618157
quote:
10s.gif Op zondag 5 februari 2012 02:08 schreef Myraela het volgende:

[..]

Die man heeft mij jaren lang naar een kostschool willen sturen, schold me dagelijks uit, liet me bedorven eten opeten als ik iets open had laten staan, ik durfde mijn kamer niet meer uit als hij thuis was en mijn moeder niet.

Dus nee, daar heb ik geen contact meer mee.
Dat is gewoon mishandeling :{
pi_107618166
quote:
10s.gif Op zondag 5 februari 2012 02:12 schreef heloef het volgende:

[..]

Je klinkt net als Tijn. :')
Is dat positief of negatief?
pi_107618168
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 02:14 schreef DigitalGirl het volgende: