Klinkt erg zuur. Lastig want je gunt haar, haargeluk maar het blijft denk ik moeilijk om te zien dat het niet met jou werkte.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het gaat meer om hoe we terecht zijn gekomen.
Ik vind het fijn dat het zo goed met haar gaat hoor. Ergens ben ik echt wel blij voor haar.
Maar het voelt zo oneerlijk dat ik zo hard naar de kanker ben gegaan. In mijn pogingen haar te helpen.
195 met campingquote:Op zondag 5 februari 2012 13:50 schreef Partingglass het volgende:
Cool! wat betaal je tegenwoordig nog voor Sziget?
Niet zozeer dat het met mij niet werkte,quote:Op zondag 5 februari 2012 13:53 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Klinkt erg zuur. Lastig want je gunt haar, haargeluk maar het blijft denk ik moeilijk om te zien dat het niet met jou werkte.
Vrouwen kunnen je wel aardig naar de kloten helpen ja. Daarom moet je ook maar homo worden met mij.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet zozeer dat het met mij niet werkte,
meer wat het met mij gedaan heeft.
Of a-seksueel. Ben je gelijk van al die shit afquote:Op zondag 5 februari 2012 13:55 schreef twi het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen je wel aardig naar de kloten helpen ja. Daarom moet je ook maar homo worden met mij.
Als ik niet zo verdomde lui was geweest en was gaan werken had ik het makkelijk gehaald.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
400 euro voor ticket, vervoer en een tent met luchtbed. Dat is toch wel haalbaar?
Of voor een 2e persoonquote:Op zondag 5 februari 2012 13:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dus je betaalt 200 voor vervoer?
Dat zou ik nou echt nooit durven, maar nu ben ik ook een verschrikkelijk risicomijdend persoon.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik niet zo verdomde lui was geweest en was gaan werken had ik het makkelijk gehaald.
Maar ik kan vanaf april mijn stufi beginnen op te potten, misschien 2013.
Of misschien lukt Lowlands dit jaar nog tweedehands.
Ja klopt, kijk naar lowlands, dat is nu 185. Muntjes 2.50 en dat is maar 3 dagen.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:54 schreef Partingglass het volgende:
195 valt me nog mee. is ook wel redelijk snel in prijs gestegen de afgelopen jaren. scheelt wel enorm dat op het festival zelf het allemaal goed betaalbaar is. en anders om het festival heen wel.
160 voor de szigettrein of een Interrail global pass van 10 dagen. En dan nog 40 om een tent en shit te kopen.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dus je betaalt 200 voor vervoer?
Stufi, nu werk zoeken en de rest bij mama lenen?quote:Op zondag 5 februari 2012 13:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik niet zo verdomde lui was geweest en was gaan werken had ik het makkelijk gehaald.
Maar ik kan vanaf april mijn stufi beginnen op te potten, misschien 2013.
Of misschien lukt Lowlands dit jaar nog tweedehands.
quote:Op zondag 5 februari 2012 14:02 schreef Murdera het volgende:
Kunnen alle dames hier zich aub melden voor mijn deur?
Ik heb wat knuffels nodig.
Ben er over een uurtje. Watskebeurt?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:02 schreef Murdera het volgende:
Ik zit al in de trein. Wel de verkeerde kant op helaasquote:Op zondag 5 februari 2012 14:02 schreef Murdera het volgende:
Ik voel me gepasseerd.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:02 schreef Murdera het volgende:
Ach er woont vast een van die aanbieders in Amsterdam + die dingen worden meestal aangeboden via social media want een paar dagen voor Lowlands staat twitter er vol mee. Beetje spitten, handje contantje betalen aan de deur en je zit wel safe.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat zou ik nou echt nooit durven, maar nu ben ik ook een verschrikkelijk risicomijdend persoon.
quote:
Jullie zijn uiteraard ook welkom.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:02 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ben er over een uurtje. Watskebeurt?
Kontje verkopen achter centraal bij de lokale ticketturkquote:Op zondag 5 februari 2012 14:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach er woont vast een van die aanbieders in Amsterdam + die dingen worden meestal aangeboden via social media want een paar dagen voor Lowlands staat twitter er vol mee. Beetje spitten, handje contantje betalen aan de deur en je zit wel safe.
he wat een rotmoeder... smiddags om 2uur aan de whiskey is vrij normaal toch..?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:08 schreef Murdera het volgende:
godverdomme, komt die kankerhoer van een ma van me mn fucking whiskey weghalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |