was 't maar kut ..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op zondag 5 februari 2012 00:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
was 't maar kut ..*nog maar een biertje pakt*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* DJMO kroonkurk laat ploppen voor PBquote:
quote:
Dan draai ik me nog ff omquote:Op zondag 5 februari 2012 00:27 schreef Ganzz het volgende:
Ik laat mijzelf op het bed ploppen, morgen wee 9.00 op
grouphug!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
nog net op tijd om je in te stoppenquote:Op zondag 5 februari 2012 00:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik heb mezelf ook maar het bed in gesleept, want die papabear komt maar niet
quote:Op zondag 5 februari 2012 00:56 schreef Papabear het volgende:
[..]
nog net op tijd om je in te stoppen
* DJMO stopt yska liefdevol in "ga maar lekker slapen meiske"quote:
Cutequote:Op zondag 5 februari 2012 01:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO stopt yska liefdevol in "ga maar lekker slapen meiske"
mama-feelings ..quote:
jij snapt hetquote:Op zondag 5 februari 2012 01:19 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ken het gevoel, maar dan aan vaders kant
trouwen?quote:Op zondag 5 februari 2012 01:19 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ken het gevoel, maar dan aan vaders kant
met jou kan ik pratenquote:Op zondag 5 februari 2012 01:21 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nooit meer.
*samenlevingscontract onder DJMO's neus schuift*
Pas maar op!quote:Op zondag 5 februari 2012 01:21 schreef YskaFredriksson het volgende:
ik wil wel bruidsmeisje zijn! of kinderoppas!
4 adhdérsquote:
verdomdquote:Op zondag 5 februari 2012 01:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
met jou kan ik praten![]()
eens zei ik: ik trouw nooit
ooit: trouwde ik
nooit meer
scouting ervaringen te over en ik kan knopenquote:
Dat kun je rustig aan jou overlatenquote:Op zondag 5 februari 2012 01:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
verdomd
ik schreef
onbedoeld
een haiku
ofzo![]()
In donkerbruin / Paars?quote:Op zondag 5 februari 2012 01:21 schreef YskaFredriksson het volgende:
ik wil wel bruidsmeisje zijn! of kinderoppas!
lichtbeige met felroze!quote:
Hier draait alles. Stay of alcoholquote:Op zondag 5 februari 2012 01:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik kan echt mn draai niet vinden, alles doet pijn
quote:Op zondag 5 februari 2012 03:49 schreef Merlijn het volgende:
Tering... Jalees! Je hebt echt een heel gezellige avond gemist. Mijn oren werken vast morgen pas weer, ik kwijn weg in jeugdherinnering en mijn voeten gaan een dag overslaan......
Truzzuh!
Daar kom je ook wel weer bovenop.quote:
Morningquote:Op zondag 5 februari 2012 09:23 schreef Ganzz het volgende:
En het is weer ochtend!! En als ik het zo lees, duurt het nog wel even voor de rest ook weer herrezen is in dit topic.Hebben jullie je PC in bed staan
Nee alleen het toetsenbord en mijn pc is op de tv aangesloten.quote:Op zondag 5 februari 2012 09:23 schreef Ganzz het volgende:
En het is weer ochtend!! En als ik het zo lees, duurt het nog wel even voor de rest ook weer herrezen is in dit topic.Hebben jullie je PC in bed staan
Ik heb ook wel zin in verse croissantjes maar dan moet ik er gelijk weer 6 opeten. Dilemmaquote:Op zondag 5 februari 2012 09:33 schreef DJMO het volgende:
Morning![]()
1e was draait al, en als johan zo de vaatwasser heeft gedaan, kan ik croissantjes gaan maken
in welke verpakking zitten er zes dan?quote:Op zondag 5 februari 2012 09:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nee alleen het toetsenbord en mijn pc is op de tv aangesloten.
[..]
Ik heb ook wel zin in verse croissantjes maar dan moet ik er gelijk weer 6 opeten. Dilemma
quote:Op zondag 5 februari 2012 10:05 schreef DJMO het volgende:
in welke verpakking zitten er zes dan?die wij altijd kopen hebben er maar vier
Maakt het nog lekkerder, eerst het deeg insmeren met Pizza Quick Sause en dan een worstje er in rollenquote:Op zondag 5 februari 2012 10:18 schreef Ganzz het volgende:
Oneens, die rolletjes zijn echt lekkerder! Of die miniversie met cocktail worstjes erin![]()
Als ik ´s morgens een pizza smaak wil proeven dan gooi ik wel een pizza in de oven.quote:Op zondag 5 februari 2012 10:20 schreef Ireth het volgende:
Goeiemorgen allen! Hond is uitgeweest, kind heeft ontbijt gekregen en ik zit aan mijn ontbijt (lees: koffie en een peuk!)
[..]
Maakt het nog lekkerder, eerst het deeg insmeren met Pizza Quick Sause en dan een worstje er in rollen![]()
Dit mag ook 's middags hoorquote:Op zondag 5 februari 2012 10:24 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als ik ´s morgens een pizza smaak wil proeven dan gooi ik wel een pizza in de oven. ±D
's middags ontbijt ik niet dan staan er chips & bier op tafel.quote:
Ik heb geen oog dicht gedaanquote:
Ik zou echt komen! Maar wordt om half 2 op de verjaardag van mn oma verwacht..quote:Op zondag 5 februari 2012 12:11 schreef Rucky het volgende:
Stap onder een hete douce als je spierpijn hebt. Dan kan je daarna verse crousants komen eten.
*thermoskan koffie aangeeftquote:
Ik heb gisteren gedoucht en mn zus is denet geweest, dan is helaas het warme water al opquote:Op zondag 5 februari 2012 12:11 schreef Rucky het volgende:
Stap onder een hete douce als je spierpijn hebt. Dan kan je daarna verse crousants komen eten.
quote:Kan iemand een gifje maken van zijn gezicht terwijl 'ie obviously zegt
Iid,quote:
Zo:quote:Op zondag 5 februari 2012 12:46 schreef Ireth het volgende:
Het is dat ik weet wat ie moet zeggen, anders had ik er ook "2 koffie graag!" in kunnen zien...
*pot koffie en sandwiches neerzet voor Yska'tjequote:Op zondag 5 februari 2012 13:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
croissantjes, kaiserbroodjes, Yska moet ook maar eens de kast in duiken om te zien wat het hier wordt qua lunch :p
Lunch? Ik zit nog aan het ontbijt _o-quote:Op zondag 5 februari 2012 13:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
croissantjes, kaiserbroodjes, Yska moet ook maar eens de kast in duiken om te zien wat het hier wordt qua lunch :p
Ik ook, een biertje en een sigaret met wat goede nederlandse muziek en rustig wakker worden.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:09 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Lunch? Ik zit nog aan het ontbijt _o-
de suikerhartjes en perzikken van haribo waren mijn ontbijtquote:Op zondag 5 februari 2012 13:09 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Lunch? Ik zit nog aan het ontbijt _o-
Ik dacht dat jij juist van de snoep moest afblijven?quote:Op zondag 5 februari 2012 13:34 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
de suikerhartjes en perzikken van haribo waren mijn ontbijt
quote:Op zondag 5 februari 2012 14:36 schreef DJMO het volgende:
ik kan je niet helpen rucky, ik heb zelf nog vier of vijf wassen te draaien![]()
Tube! Paar London City Bulldogs gewonnen op een veiling.quote:
Zijn dat 150W versies? Op internet vind ik er weinig over? Er zijn maar weinig hoog vermogen bakken, die ik destijds in mijn handen had, hadden 8x EL34 in pushpull, daar kwam een hoop herrie vanaf. En dat is dan een monoblok. (gratis hernia erbij overigens)quote:Op zondag 5 februari 2012 15:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Tube! Paar London City Bulldogs gewonnen op een veiling.
Vertel, het is beter als die crap van Vista, en 7 heeft toch wel wat verbeteringen tot XPquote:
Beetje de Benjamin in het gezelschapquote:Op zondag 5 februari 2012 15:47 schreef Ganzz het volgende:
Zonder kinderen en thuiswonend voel ik mij toch wel de aparte hier in dit topic...
Ja hoor, stamp maar door. Ik trek ze vanavond wel weer uitquote:Op zondag 5 februari 2012 15:59 schreef YskaFredriksson het volgende:
waaaaaaaat met 2 paar sokken pas ik mijn laarzen opeens niet meerdat is nieuw na 3 jaar!
edit: maar gewoon doorstampen..
@papabear, vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door Ganzz op 05-02-2012 16:29:03 ]
Niet superbekend nee. Gewoon 100 watt.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:43 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Zijn dat 150W versies? Op internet vind ik er weinig over? Er zijn maar weinig hoog vermogen bakken, die ik destijds in mijn handen had, hadden 8x EL34 in pushpull, daar kwam een hoop herrie vanaf. En dat is dan een monoblok. (gratis hernia erbij overigens)
[..]
Vertel, het is beter als die crap van Vista, en 7 heeft toch wel wat verbeteringen tot XP
Ik maak bij deze een einde aan je apartheidquote:Op zondag 5 februari 2012 15:47 schreef Ganzz het volgende:
Zonder kinderen en thuiswonend voel ik mij toch wel de aparte hier in dit topic...
hoeveel km heb je eigenlijk gefietst in die 3 uur? Of had je daar geen info over?quote:Op zondag 5 februari 2012 18:04 schreef JaleesaJoia het volgende:
Alles wat ik er gister af gefietst heb, komt er nu in 1 maaltijd 3x bij
Helaas niet, het waren maar simpele fietsjes zonder computer oid.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:06 schreef gomi het volgende:
[..]
hoeveel km heb je eigenlijk gefietst in die 3 uur? Of had je daar geen info over?
ah jammer, lijkt me idd wel leuk om te weten als je net 3 uur hebt gefietst.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:07 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Helaas niet, het waren maar simpele fietsjes zonder computer oid.
Was er zelf ook wel nieuwsgierig naar
Hahaha, ga daar maar niet van uitquote:Op zondag 5 februari 2012 18:09 schreef gomi het volgende:
[..]
ah jammer, lijkt me idd wel leuk om te weten als je net 3 uur hebt gefietst.
mss heb je wel een werelduurrecord gevestigd. En dat gewoon 3 achtereen. We zullen t alleen nooit weten
Inderdaad, heb het filmpje gezien maar had net zo goed een foto kunnen zijn zo hard fietste je.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:35 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Hahaha, ga daar maar niet van uit
Dat filmpje is gemaakt toen ik al 2 uur en 45 minuten bezig was, toen kon ik echt niet hard meer trappenquote:Op zondag 5 februari 2012 18:39 schreef vannelle het volgende:
[..]
Inderdaad, heb het filmpje gezien maar had net zo goed een foto kunnen zijn zo hard fietste je.
Maar respect hoor, je hebt het wél ff gedaan! En dat is meer dan veel van ons kunnen zeggen.
zijn je laarzen al uit ?quote:Op zondag 5 februari 2012 19:20 schreef YskaFredriksson het volgende:
hmmmm lekkere bruine bonen soep
logisch, 1e 2 uur vestigde je gewoon wel een record en aan t eind was t uitfietsenquote:Op zondag 5 februari 2012 19:22 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat filmpje is gemaakt toen ik al 2 uur en 45 minuten bezig was, toen kon ik echt niet hard meer trappen
dat vind ik dus echt niet te eten hequote:Op zondag 5 februari 2012 19:20 schreef YskaFredriksson het volgende:
hmmmm lekkere bruine bonen soep
Ik heb maar een ander paar aangetrokken :pquote:
sinds ik het zelf maak vind ik het wel lekkerquote:
hehe je bent dus gewoon een goede kok.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:30 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik heb maar een ander paar aangetrokken :p
[..]
sinds ik het zelf maak vind ik het wel lekker
Ik heb ook geen recht van spreken, ik ben al bekaf als ik er alleen maar aan dénk.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:22 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat filmpje is gemaakt toen ik al 2 uur en 45 minuten bezig was, toen kon ik echt niet hard meer trappen
Haha of gewoon aangepast op mijn smaak :pquote:Op zondag 5 februari 2012 19:38 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe je bent dus gewoon een goede kok.
en ik dus niet he?
Weet niet waar ik dan vandaan haalde dat ik dacht dat jij 22 bent.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik heb geen kinderen, woon al wel 5 en half jaar op mezelf :p
24!quote:Op zondag 5 februari 2012 19:53 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Weet niet waar ik dan vandaan haalde dat ik dacht dat jij 22 bent.
Precies!!quote:Op zondag 5 februari 2012 19:26 schreef gomi het volgende:
[..]
logisch, 1e 2 uur vestigde je gewoon wel een record en aan t eind was t uitfietsen
hehe ik wilde t niet zeggenquote:Op zondag 5 februari 2012 20:31 schreef YskaFredriksson het volgende:
Het ken vriezen en het ken dooie maar het liefste hedde we dooie friezen. Zoals mijn vroegere beste vriend dat altijd zo mooi kon zeggen
hiihihihihihiquote:
* Zak Hamka's opentrektquote:Op zondag 5 februari 2012 21:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
Wat een ranzige lays chips smaken zijn ingestuurd
ik wil mijn favriete smaak. Maar die wint nooit.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
Wat een ranzige lays chips smaken zijn ingestuurd
begin een twitter en facebook campagne!quote:Op zondag 5 februari 2012 21:10 schreef gomi het volgende:
[..]
ik wil mijn favriete smaak. Maar die wint nooit.
gewoon echte hete chips en niet die flauwe zooi die ze chili noemen en gewoon zoet van smaak is. Gewoon met echte pepers.
nah, nl wil gewoon weer een patatje jopie achtig iets. Voor mijn smaak ik de markt niet groot genoegquote:Op zondag 5 februari 2012 21:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
begin een twitter en facebook campagne!
Vast een heel lief broertjequote:Op zondag 5 februari 2012 19:53 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
24!
Mijn broertje Martijn is 22!
Meestal wel jaquote:
Ahh en dan gewoon van te voren opschrijven wat het wordt dan weet je ook waar je aan toe bent; hondjes, schildpadjes, grieks...quote:
*duwt djmo een lekker mok warme choco met slagroom in haar handen*quote:Op zondag 5 februari 2012 22:35 schreef DJMO het volgende:
ik heb het koud en jullie zijn saai!of iig stil
![]()
Griekse hondjes?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:36 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ahh en dan gewoon van te voren opschrijven wat het wordt dan weet je ook waar je aan toe bent; hondjes, schildpadjes, grieks...
-_- jij hebt me nodeloos ongerust gemaaktquote:Op zondag 5 februari 2012 22:57 schreef Merlijn het volgende:
Zo... ook eindelijk thuis.... Beetje uitgelopen en ik moet van mezelf nog studeren....
Slaap? wasda?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
-_- jij hebt me nodeloos ongerust gemaaktik hield het er uiteindelijk maar op dat je in slaap gevallen was
*antwoord wijselijk inslikt*quote:
Kom op, voor de draad ermee....quote:
dan moet je op msn komen (en dat kom je niet, want studiequote:
Vergeef me, ik heb topic niet teruggelezen.... maar dit komt wel heel vreemd over....quote:
trut!quote:Op zondag 5 februari 2012 23:04 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Soms is dat inderdaad betertruste
Beetje moeilijk, hoe doe ik dat in mijn eentje?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:05 schreef YskaFredriksson het volgende:
Jij zei, slapen was da.. Naja lepeltje lepeltje :p
quote:Op zondag 5 februari 2012 23:05 schreef YskaFredriksson het volgende:
Jij zei, slapen was da.. Naja lepeltje lepeltje :p
Oja!quote:Op zondag 5 februari 2012 23:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ohja papabear wij moeten nog kindjes maken! Vanavond nog!
met lepeltjes, of een knuffel :pquote:Op zondag 5 februari 2012 23:07 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Beetje moeilijk, hoe doe ik dat in mijn eentje?
Ah, dat wat ik de laatste tijd zo slecht kan vatten omdat ik teveel aan mijn hoofd heb....quote:Op zondag 5 februari 2012 23:08 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
met lepeltjes, of een knuffel :p
Maar nu weet je opeens wel wat slaap is
the matrixquote:Op zondag 5 februari 2012 23:08 schreef Papabear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Oja!
* Papabear snel adres in tomtom tikt
Ah joh komt wel goed. M is om 21:46 met de trein vertrokken en nu al op plaats van bestemming. En dat juist op een traject waar sowieso vaak al wat vertraging is. En deze keer dus zonder vertragingen! Ik moet morgenochtend van Groningen naar Leeuwarden en van Leeuwarden naar Hilversum :p en dat gaan we ook fiksen zonder vertragingen!quote:Op zondag 5 februari 2012 23:08 schreef JaleesaJoia het volgende:
Zo, krijg net pas te horen dat ik morgen met de klas naar de 2e kamer ga.. Dat betekend dus dat ik morgenochtend met de trein moet richting den haag. Ik vrees nu al het ergste
Maar helaas ben ik niet in het bezit van een autoquote:Op zondag 5 februari 2012 23:14 schreef Merlijn het volgende:
Snelwegen zijn ook prima te doen. Zojuist met hoge snelheid van Heerle naar huis gereden, zonder problemen...
Nieuw onderschriftquote:Op zondag 5 februari 2012 23:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ohja papabear wij moeten nog kindjes maken! Vanavond nog!
ik heb een hekel aan het OVquote:Op zondag 5 februari 2012 23:16 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Maar helaas ben ik niet in het bezit van een auto
Ik heb Rucky je onderschrift uitgewerkt, yeah!quote:
Kan ik het niet minder mee eens zijn! maar soms heb je geen andere optiesquote:
Hi! volgens mij kennen we elkaar nog niet.......quote:Op zondag 5 februari 2012 23:17 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Kan ik het niet minder mee eens zijn! maar soms heb je geen andere opties
meet de schoonmoeder van m'n zoon ..quote:Op zondag 5 februari 2012 23:18 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hi! volgens mij kennen we elkaar nog niet.......
* Merlijn netjes handje geeft....
Ik ook, maar heb toch echt geen andere keus... Lopen of fietsen naar den haag is wel errug verquote:
* maffemuts braaf handje teruggeeft....quote:Op zondag 5 februari 2012 23:18 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hi! volgens mij kennen we elkaar nog niet.......
* Merlijn netjes handje geeft....
quote:Op zondag 5 februari 2012 23:17 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik heb Rucky je onderschrift uitgewerkt, yeah!
No hard feelings toch Ruck
Doet even ongegeneerd neuzen in FoBo.....quote:Op zondag 5 februari 2012 23:20 schreef maffemuts het volgende:
[..]
* maffemuts braaf handje teruggeeft....
Mee eens... helaas ook al meegemaakt toen ik nog een eigen auto had en die weigerde...quote:Op zondag 5 februari 2012 23:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik ook, maar heb toch echt geen andere keus... Lopen of fietsen naar den haag is wel errug ver
En hoelang deed je erover?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:21 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Doet even ongegeneerd neuzen in FoBo.....
[..]
Mee eens... helaas ook al meegemaakt toen ik nog een eigen auto had en die weigerde...
* maffemuts neemt Yska bij de hand en draait rondjes tot ze beide misselijk worden, Hoi!quote:Op zondag 5 februari 2012 23:22 schreef YskaFredriksson het volgende:
Oooeeh ik wil maffemuts ook een handje geven
*Yska zwaait met hand, zullen we elkaar handjes schudden maffemuts?*
Lang genoeg om aversie te ontwikkelen jegens het OV.quote:
Whoeeeei!!!quote:Op zondag 5 februari 2012 23:23 schreef maffemuts het volgende:
[..]
* maffemuts neemt Yska bij de hand en draait rondjes tot ze beide misselijk worden, Hoi!
Foto Boek :p daar kan je foto's en extra info van jezelf invullen!quote:
Facebook, maar dan op Fok!quote:Op zondag 5 februari 2012 23:25 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Foto Boek :p daar kan je foto's en extra info van jezelf invullen!
Nee, dat was het wel zo'n beetjequote:Op zondag 5 februari 2012 23:26 schreef JK1982 het volgende:
Ola!
Nog iets gemist hier? Behalve dat Papabear bovenop een broodje hamburger op z'n schildpadjes kindjes gaat maken met Yska?
* Merlijn moet morgenochtend om 9u al in Zoetermeer zijn voor een examen.....quote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 23:27 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ok, dan hoef ik verder niet terug te lezen
http://fotoboek.fok.nl/quote:Op zondag 5 februari 2012 23:28 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik kan m echt niet vinden hoor die fobo
dan kun je bij maffemuts op de koffie!quote:Op zondag 5 februari 2012 23:27 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn moet morgenochtend om 9u al in Zoetermeer zijn voor een examen.....
en gaat hopeloos falen....![]()
* maffemuts moet van 7:30 tot 16:xx werken... ook in Zoetermeer..quote:Op zondag 5 februari 2012 23:27 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn moet morgenochtend om 9u al in Zoetermeer zijn voor een examen.....
en gaat hopeloos falen....![]()
Rabobank gebouw bij busstation. Als je iemand op het dak ziet staan, weet je dat het niet goed is gegaanquote:Op zondag 5 februari 2012 23:29 schreef maffemuts het volgende:
[..]
* maffemuts moet van 7:30 tot 16:xx werken... ook in Zoetermeer..
Als ik een gefrustreerde gil hoor, zal ik eens polshoogte nemen ivm eventuele reanimatie of crisisopvang
Was n leuk idee geweest... echter laat m'n rooster dat niet toe vrees ik... en doorbikkelen zal ik! wil t volhouden tot 9-7 ! daarna zie ik wel weerquote:Op zondag 5 februari 2012 23:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
dan kun je bij maffemuts op de koffie!
Ahhhh k weet waar je bedoeld! (wel redelijk goede broodjes bij de onderburenquote:Op zondag 5 februari 2012 23:29 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Rabobank gebouw bij busstation. Als je iemand op het dak ziet staan, weet je dat het niet goed is gegaan
ah daar. daar ben ik nog geld wezen halen toen m'n pas gejat was.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:29 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Rabobank gebouw bij busstation. Als je iemand op het dak ziet staan, weet je dat het niet goed is gegaan
't is ook altijd wat met die jonge, onervaren chauffeursquote:Op zondag 5 februari 2012 23:30 schreef JK1982 het volgende:
Morgen weer richting Dronten vanuit Zeeland.. Maar eerst even naar de sloop, koelvloeistofreservoir van de auto is gescheurd.
Met dit weer heb je toch geen koelvloeistof nodig johquote:Op zondag 5 februari 2012 23:30 schreef JK1982 het volgende:
Morgen weer richting Dronten vanuit Zeeland.. Maar eerst even naar de sloop, koelvloeistofreservoir van de auto is gescheurd.
quote:Op zondag 5 februari 2012 23:31 schreef Papabear het volgende:
[..]
Met dit weer heb je toch geen koelvloeistof nodig joh
Ach, met 50k per jaar durf ik best te zeggen dat ik een klein beetje ervaring heb..quote:Op zondag 5 februari 2012 23:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
't is ook altijd wat met die jonge, onervaren chauffeurs
Mijn absolute record was 4 minuten voor een examen. Heb mijn jas geeneens uitgedaan. Klant wilde per se een certificatie van iets waar ik pas 7 jaar ervaring in heb, en had een uur later mijn gesprek....quote:Op zondag 5 februari 2012 23:30 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Ahhhh k weet waar je bedoeld! (wel redelijk goede broodjes bij de onderburen
Katja dropvoetjes?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:32 schreef YskaFredriksson het volgende:
oooo dropjes waar zijn jullie...
Het had natuurlijk kunnen helpen dat er geen water in zou zitten, maar koelvloeistof ( dat is iig het meest voorkomende oorzaak bij bovengenoemd probleem)quote:Op zondag 5 februari 2012 23:31 schreef Papabear het volgende:
[..]
Met dit weer heb je toch geen koelvloeistof nodig joh
hij lekt al een tijdje, misschien toch ouderdom ofzo..quote:Op zondag 5 februari 2012 23:33 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Het had natuurlijk kunnen helpen dat er geen water in zou zitten, maar koelvloeistof ( dat is iig het meest voorkomende oorzaak bij bovengenoemd probleem)
Maar goed, truste FHF'ers!(en bedankt voor het warme welkom zover!)
Uitdroging van de slangen....quote:Op zondag 5 februari 2012 23:34 schreef JK1982 het volgende:
[..]
hij lekt al een tijdje, misschien toch ouderdom ofzo..
neuh, hij heeft het gewoon koudquote:Op zondag 5 februari 2012 23:34 schreef JK1982 het volgende:
[..]
hij lekt al een tijdje, misschien toch ouderdom ofzo..
Lek jij ook als je het koud hebt?quote:
*checked*quote:
Loopneus maybe?quote:
Ik denk dat er in het tuutje dat onder dat reservoir een scheurtje zat, dat nu vandeweek helemaal doorgebroken is. Want eerder vulde ik hem bij en duurde het een tijd voordat het niveau weer zakte. Nu liep de koelvloeistof er opeens meteen uit. Slang leek goed.quote:
* DJMO verslikt zichquote:
quote:
Lek jij dan ook uit je tuutje PB?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:39 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik denk dat er in het tuutje dat onder dat reservoir een scheurtje zat, dat nu vandeweek helemaal doorgebroken is.
Dan scheurt z'n tuutje, en loopt alles er zo uitquote:Op zondag 5 februari 2012 23:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
[..]
Lek jij dan ook uit je tuutje PB?
*slaat DJMO gedoseerd op haar rug, rustig meisje*quote:
Delen?quote:
Slaap lekker!quote:Op zondag 5 februari 2012 23:33 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Het had natuurlijk kunnen helpen dat er geen water in zou zitten, maar koelvloeistof ( dat is iig het meest voorkomende oorzaak bij bovengenoemd probleem)
Maar goed, truste FHF'ers!(en bedankt voor het warme welkom zover!)
Grr.... Hoe kun je nou serieus studeren met dit ergens op de achtergrond in een livemix:quote:
Sterkte vanavond!quote:Op zondag 5 februari 2012 23:42 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
*slaat DJMO gedoseerd op haar rug, rustig meisje*
[..]
Delen?
[..]
Slaap lekker!
ik heb nog steeds geen geluid verdomme!quote:Op zondag 5 februari 2012 23:43 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Grr.... Hoe kun je nou serieus studeren met dit ergens op de achtergrond in een livemix:
Je weet waar die knop zit om hem aan te zetten?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb nog steeds geen geluid verdomme!
misschien moet ik maar weer eens regelmatig naar de sportschool :pquote:
1 x per jaar is ook regelmatig hequote:Op zondag 5 februari 2012 23:45 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
misschien moet ik maar weer eens regelmatig naar de sportschool :p
quote:Op zondag 5 februari 2012 23:45 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Je weet waar die knop zit om hem aan te zetten?![]()
Hard wegrent....
slim!!quote:Op zondag 5 februari 2012 23:46 schreef Ganzz het volgende:
Lunchpakket alvast gemaakt, kan ik morgen 10 minuten langer in bed liggen![]()
Naar alle nieuwe mensen hier!
Ik heb een loopneus...![]()
Yska heeft wel een beetje spijt dat ze morgen in het publiek zit... Klapvee spelen.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:51 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 is blij dat hij morgen nog een dagje vrijgenomen heeft..
1x gedaan, bij Voetbal International. Op zich wel geinig om een keer te zien hoe dat gaat, maar niet meer dan dat..quote:Op zondag 5 februari 2012 23:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Yska heeft wel een beetje spijt dat ze morgen in het publiek zit... Klapvee spelen
Het is ook meer het gezeur dat ie zo graag zo op tijd mogelijk wil zijn. Als de deuren om 14:00 open gaan dan heb ik geen zin om er om 12:57 te zijn hoor...quote:Op zondag 5 februari 2012 23:58 schreef JK1982 het volgende:
[..]
1x gedaan, bij Voetbal International. Op zich wel geinig om een keer te zien hoe dat gaat, maar niet meer dan dat..
quote:Op maandag 6 februari 2012 00:04 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn zucht...
waarom gaan mensen als het ook maar een beetje slecht gaat gelijk als achterlijke idioten met elkaar om?
Relatiegewijs. Waarom veranderen vrouwen in haatdragende feeksen met een drang naar wraak en mannen in onverschillige idioten?quote:
Omdat dat altijd al zo is geweest? Can't change naturequote:Op maandag 6 februari 2012 00:07 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Relatiegewijs. Waarom veranderen vrouwen in haatdragende feeksen met een drang naar wraak en mannen in onverschillige idioten?
Oef.. je dacht: laat ik eens een luchtig onderwerp aansnijden?quote:Op maandag 6 februari 2012 00:07 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Relatiegewijs. Waarom veranderen vrouwen in haatdragende feeksen met een drang naar wraak en mannen in onverschillige idioten?
Ja en de vorige keer heb ik dus zitten vernikkelen in de trein en misten we dus wel de aansluiting (ja de vorige keer was ik ook met hem naar hilversum) en dan staan we op het station naja dan ga ik wel wat te drinken halen ofzo maargoed :p ik houd niet van wachten :pquote:Op maandag 6 februari 2012 00:05 schreef JK1982 het volgende:
Voordat het uiteindelijk gaat beginnen, nadat de deuren open zijn gegaan, duurt het waarschijnlijk ook wel weer even.. Sterkte
Nou nee, was aan de hand van een mail die ik net binnenkreeg. Het winterweer is er blijkbaar weer, dan kunnen mensen totaal niet meer fatsoenlijk en logisch nadenken en slaan ze liever elkaar de hersens in dan eens een goed gesprek met elkaar aan te gaan....quote:Op maandag 6 februari 2012 00:09 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Oef.. je dacht: laat ik eens een luchtig onderwerp aansnijden?
Nouja, ik zal voor je duimen..quote:Op maandag 6 februari 2012 00:10 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ja en de vorige keer heb ik dus zitten vernikkelen in de trein en misten we dus wel de aansluiting (ja de vorige keer was ik ook met hem naar hilversum) en dan staan we op het station naja dan ga ik wel wat te drinken halen ofzo maargoed :p ik houd niet van wachten :p
Ook jij sterkte dan maar..quote:Op maandag 6 februari 2012 00:11 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nou nee, was aan de hand van een mail die ik net binnenkreeg. Het winterweer is er blijkbaar weer, dan kunnen mensen totaal niet meer fatsoenlijk en logisch nadenken en slaan ze liever elkaar de hersens in dan eens een goed gesprek met elkaar aan te gaan....
En jij laat je door zo'n mail beïnvloeden?quote:Op maandag 6 februari 2012 00:11 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nou nee, was aan de hand van een mail die ik net binnenkreeg. Het winterweer is er blijkbaar weer, dan kunnen mensen totaal niet meer fatsoenlijk en logisch nadenken en slaan ze liever elkaar de hersens in dan eens een goed gesprek met elkaar aan te gaan....
quote:Op maandag 6 februari 2012 00:14 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 is wel benieuwd naar de bowlingmeet. Jullie ook?
Als iemand bij me om advies komt en/of het om zeer directe omgeving gaat zoals hier (beste vrienden & zus en zwager) ga ik daarvoor heel ver inderdaad.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:14 schreef Papabear het volgende:
[..]
En jij laat je door zo'n mail beïnvloeden?![]()
![]()
We zullen dit maar als een incident beschouwen
Ik ook.. denk dat ik gewoon aan de zijlijn een drankje ga staan drinkenquote:Op maandag 6 februari 2012 00:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ben zooohooo slecht in bowlen.. Really!
Same here. Zelfs op de Wii bak ik er niets van....quote:Op maandag 6 februari 2012 00:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
quote:Op maandag 6 februari 2012 00:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
quote:Op maandag 6 februari 2012 00:18 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik ook.. denk dat ik gewoon aan de zijlijn een drankje ga staan drinken
jay! eindig ik iig niet bij de laatste driequote:Op maandag 6 februari 2012 00:18 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Same here. Zelfs op de Wii bak ik er niets van....
eerst zien....quote:Op maandag 6 februari 2012 00:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
[..]
jay! eindig ik iig niet bij de laatste drie
volgens mij moet ik op m'n woorden gaan passen als ik nog mee wil rijdenquote:
Heen geen probleem.... Ik zou me liever druk maken om de terugreisquote:Op maandag 6 februari 2012 00:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
volgens mij moet ik op m'n woorden gaan passen als ik nog mee wil rijden
jij laat geen twee kids in de kou staanquote:Op maandag 6 februari 2012 00:21 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Heen geen probleem.... Ik zou me liever druk maken om de terugreis
Hmmm. Had ik toch die 7 persoons moeten pakkenquote:Op maandag 6 februari 2012 00:21 schreef JaleesaJoia het volgende:
Jij kan tenminste nog meerijden, ik zal denk ik met de trein moeten
Nee, die neem ik uiteraard mee. Ging om jou...quote:Op maandag 6 februari 2012 00:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
jij laat geen twee kids in de kou staan
Geert kan niet zonder mijquote:Op maandag 6 februari 2012 00:23 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee, die neem ik uiteraard mee. Ging om jou...
Ik heb er ook eentje grootgebracht, dus dat eenkennige maak ik me niet druk om.. Daarnaast heb ik altijd Rucky als backupquote:Op maandag 6 februari 2012 00:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Geert kan niet zonder mij(eenkennig en borstvoeding enzo .. 'k weet niet of jij m dat wil gaan geven?
)
11 manden en een week ongeveerquote:
wat zij zegt! :pquote:
Ik vraag me eigenlijk af wie er hier allemaal kinderen heeft?quote:
2 puberende jongens van bijna 13 en 15 jaarquote:Op maandag 6 februari 2012 00:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk af wie er hier allemaal kinderen heeft?
JaleesaJoia: 1quote:
egberts, rucky, jk en nog eentje nietquote:Op maandag 6 februari 2012 00:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk af wie er hier allemaal kinderen heeft?
zo oud alweer!quote:Op maandag 6 februari 2012 00:27 schreef Papabear het volgende:
[..]
2 puberende jongens van bijna 13 en 15 jaar
Misschien een stomme vraag, maar tot hoe oud geef je borstvoeding? Ik heb het zelf nooit gedaan, maar dacht altijd dat dat na een half jaartje wel "afgeleerd" word?quote:
En nog 1 of meer in de maak met Yskaquote:Op maandag 6 februari 2012 00:27 schreef Papabear het volgende:
[..]
2 puberende jongens van bijna 13 en 15 jaar
Je vergeet het beste paard van stalquote:Op maandag 6 februari 2012 00:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
egberts, rucky, jk en nog eentje nietde rest wel geloof ik
de WHO-norm is twee jaar. dat half jaar is 'n kunstvoedingsadvies. ik zie wel hoelang Geert zelf wil, ik laat 't aan hem overquote:Op maandag 6 februari 2012 00:28 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag, maar tot hoe oud geef je borstvoeding? Ik heb het zelf nooit gedaan, maar dacht altijd dat dat na een half jaartje wel "afgeleerd" word?
quote:Op maandag 6 februari 2012 00:28 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
zo oud alweer!
Hmmm misschien toch maar kindjes maken met een jongere vent, die oudste van je valt al bijna binnen mijn doelgroep!
komt omdat jij zo'n heerlijk moederlijk type bentquote:Op maandag 6 februari 2012 00:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Je vergeet het beste paard van stal
quote:Op maandag 6 februari 2012 00:28 schreef Merlijn het volgende:
[..]
JaleesaJoia: 1
Merlijn: 1, Megan (6)
DJMO: 3, Geert, Jan, Yolanda
PapaBear: 2 jongens, 13 & 15
Ireth: 1, Suus
Ok. Just curiousquote:Op maandag 6 februari 2012 00:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
de WHO-norm is twee jaar. dat half jaar is 'n kunstvoedingsadvies. ik zie wel hoelang Geert zelf wil, ik laat 't aan hem over
quote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 00:30 schreef Merlijn het volgende:
Oh god, ik was Ireth vergeten. En sorry DJMO....
quote:Op maandag 6 februari 2012 00:28 schreef Merlijn het volgende:
[..]
JaleesaJoia: 1, Deniz Arda (2,5 jaar)
Merlijn: 1, Megan (6)
DJMO: 3, Geert, Jan, [vergeten]
PapaBear: 2 jongens, 13 & 15
Concerta aan Yska geeftquote:Op maandag 6 februari 2012 00:32 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik heb t overzicht! Ha en dat voor een ADHD-er die weer lekker loopt te kutten met dr ritalin
* vastbindt op stoel *quote:Op maandag 6 februari 2012 00:32 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik heb t overzicht! Ha en dat voor een ADHD-er die weer lekker loopt te kutten met dr ritalin
ik vraag me af hoeveel (kids) van de FHF-ers ADHD hebbenquote:Op maandag 6 februari 2012 00:32 schreef YskaFredriksson het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |