Ik heb er ook eentje grootgebracht, dus dat eenkennige maak ik me niet druk om.. Daarnaast heb ik altijd Rucky als backupquote:Op maandag 6 februari 2012 00:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Geert kan niet zonder mij(eenkennig en borstvoeding enzo .. 'k weet niet of jij m dat wil gaan geven?
)
11 manden en een week ongeveerquote:
wat zij zegt! :pquote:
Ik vraag me eigenlijk af wie er hier allemaal kinderen heeft?quote:
2 puberende jongens van bijna 13 en 15 jaarquote:Op maandag 6 februari 2012 00:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk af wie er hier allemaal kinderen heeft?
JaleesaJoia: 1quote:
egberts, rucky, jk en nog eentje nietquote:Op maandag 6 februari 2012 00:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk af wie er hier allemaal kinderen heeft?
zo oud alweer!quote:Op maandag 6 februari 2012 00:27 schreef Papabear het volgende:
[..]
2 puberende jongens van bijna 13 en 15 jaar
Misschien een stomme vraag, maar tot hoe oud geef je borstvoeding? Ik heb het zelf nooit gedaan, maar dacht altijd dat dat na een half jaartje wel "afgeleerd" word?quote:
En nog 1 of meer in de maak met Yskaquote:Op maandag 6 februari 2012 00:27 schreef Papabear het volgende:
[..]
2 puberende jongens van bijna 13 en 15 jaar
Je vergeet het beste paard van stalquote:Op maandag 6 februari 2012 00:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
egberts, rucky, jk en nog eentje nietde rest wel geloof ik
de WHO-norm is twee jaar. dat half jaar is 'n kunstvoedingsadvies. ik zie wel hoelang Geert zelf wil, ik laat 't aan hem overquote:Op maandag 6 februari 2012 00:28 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag, maar tot hoe oud geef je borstvoeding? Ik heb het zelf nooit gedaan, maar dacht altijd dat dat na een half jaartje wel "afgeleerd" word?
quote:Op maandag 6 februari 2012 00:28 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
zo oud alweer!
Hmmm misschien toch maar kindjes maken met een jongere vent, die oudste van je valt al bijna binnen mijn doelgroep!
komt omdat jij zo'n heerlijk moederlijk type bentquote:Op maandag 6 februari 2012 00:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Je vergeet het beste paard van stal
quote:Op maandag 6 februari 2012 00:28 schreef Merlijn het volgende:
[..]
JaleesaJoia: 1
Merlijn: 1, Megan (6)
DJMO: 3, Geert, Jan, Yolanda
PapaBear: 2 jongens, 13 & 15
Ireth: 1, Suus
Ok. Just curiousquote:Op maandag 6 februari 2012 00:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
de WHO-norm is twee jaar. dat half jaar is 'n kunstvoedingsadvies. ik zie wel hoelang Geert zelf wil, ik laat 't aan hem over
quote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 00:30 schreef Merlijn het volgende:
Oh god, ik was Ireth vergeten. En sorry DJMO....
quote:Op maandag 6 februari 2012 00:28 schreef Merlijn het volgende:
[..]
JaleesaJoia: 1, Deniz Arda (2,5 jaar)
Merlijn: 1, Megan (6)
DJMO: 3, Geert, Jan, [vergeten]
PapaBear: 2 jongens, 13 & 15
Concerta aan Yska geeftquote:Op maandag 6 februari 2012 00:32 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik heb t overzicht! Ha en dat voor een ADHD-er die weer lekker loopt te kutten met dr ritalin
* vastbindt op stoel *quote:Op maandag 6 februari 2012 00:32 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik heb t overzicht! Ha en dat voor een ADHD-er die weer lekker loopt te kutten met dr ritalin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |