Omdat dat altijd al zo is geweest? Can't change naturequote:Op maandag 6 februari 2012 00:07 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Relatiegewijs. Waarom veranderen vrouwen in haatdragende feeksen met een drang naar wraak en mannen in onverschillige idioten?
Oef.. je dacht: laat ik eens een luchtig onderwerp aansnijden?quote:Op maandag 6 februari 2012 00:07 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Relatiegewijs. Waarom veranderen vrouwen in haatdragende feeksen met een drang naar wraak en mannen in onverschillige idioten?
Ja en de vorige keer heb ik dus zitten vernikkelen in de trein en misten we dus wel de aansluiting (ja de vorige keer was ik ook met hem naar hilversum) en dan staan we op het station naja dan ga ik wel wat te drinken halen ofzo maargoed :p ik houd niet van wachten :pquote:Op maandag 6 februari 2012 00:05 schreef JK1982 het volgende:
Voordat het uiteindelijk gaat beginnen, nadat de deuren open zijn gegaan, duurt het waarschijnlijk ook wel weer even.. Sterkte
Nou nee, was aan de hand van een mail die ik net binnenkreeg. Het winterweer is er blijkbaar weer, dan kunnen mensen totaal niet meer fatsoenlijk en logisch nadenken en slaan ze liever elkaar de hersens in dan eens een goed gesprek met elkaar aan te gaan....quote:Op maandag 6 februari 2012 00:09 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Oef.. je dacht: laat ik eens een luchtig onderwerp aansnijden?
Nouja, ik zal voor je duimen..quote:Op maandag 6 februari 2012 00:10 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ja en de vorige keer heb ik dus zitten vernikkelen in de trein en misten we dus wel de aansluiting (ja de vorige keer was ik ook met hem naar hilversum) en dan staan we op het station naja dan ga ik wel wat te drinken halen ofzo maargoed :p ik houd niet van wachten :p
Ook jij sterkte dan maar..quote:Op maandag 6 februari 2012 00:11 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nou nee, was aan de hand van een mail die ik net binnenkreeg. Het winterweer is er blijkbaar weer, dan kunnen mensen totaal niet meer fatsoenlijk en logisch nadenken en slaan ze liever elkaar de hersens in dan eens een goed gesprek met elkaar aan te gaan....
En jij laat je door zo'n mail beïnvloeden?quote:Op maandag 6 februari 2012 00:11 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nou nee, was aan de hand van een mail die ik net binnenkreeg. Het winterweer is er blijkbaar weer, dan kunnen mensen totaal niet meer fatsoenlijk en logisch nadenken en slaan ze liever elkaar de hersens in dan eens een goed gesprek met elkaar aan te gaan....
quote:Op maandag 6 februari 2012 00:14 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 is wel benieuwd naar de bowlingmeet. Jullie ook?
Als iemand bij me om advies komt en/of het om zeer directe omgeving gaat zoals hier (beste vrienden & zus en zwager) ga ik daarvoor heel ver inderdaad.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:14 schreef Papabear het volgende:
[..]
En jij laat je door zo'n mail beïnvloeden?![]()
![]()
We zullen dit maar als een incident beschouwen
Ik ook.. denk dat ik gewoon aan de zijlijn een drankje ga staan drinkenquote:Op maandag 6 februari 2012 00:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ben zooohooo slecht in bowlen.. Really!
Same here. Zelfs op de Wii bak ik er niets van....quote:Op maandag 6 februari 2012 00:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
quote:Op maandag 6 februari 2012 00:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
quote:Op maandag 6 februari 2012 00:18 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik ook.. denk dat ik gewoon aan de zijlijn een drankje ga staan drinken
jay! eindig ik iig niet bij de laatste driequote:Op maandag 6 februari 2012 00:18 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Same here. Zelfs op de Wii bak ik er niets van....
eerst zien....quote:Op maandag 6 februari 2012 00:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
[..]
jay! eindig ik iig niet bij de laatste drie
volgens mij moet ik op m'n woorden gaan passen als ik nog mee wil rijdenquote:
Heen geen probleem.... Ik zou me liever druk maken om de terugreisquote:Op maandag 6 februari 2012 00:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
volgens mij moet ik op m'n woorden gaan passen als ik nog mee wil rijden
jij laat geen twee kids in de kou staanquote:Op maandag 6 februari 2012 00:21 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Heen geen probleem.... Ik zou me liever druk maken om de terugreis
Hmmm. Had ik toch die 7 persoons moeten pakkenquote:Op maandag 6 februari 2012 00:21 schreef JaleesaJoia het volgende:
Jij kan tenminste nog meerijden, ik zal denk ik met de trein moeten
Nee, die neem ik uiteraard mee. Ging om jou...quote:Op maandag 6 februari 2012 00:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
jij laat geen twee kids in de kou staan
Geert kan niet zonder mijquote:Op maandag 6 februari 2012 00:23 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee, die neem ik uiteraard mee. Ging om jou...
Ik heb er ook eentje grootgebracht, dus dat eenkennige maak ik me niet druk om.. Daarnaast heb ik altijd Rucky als backupquote:Op maandag 6 februari 2012 00:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Geert kan niet zonder mij(eenkennig en borstvoeding enzo .. 'k weet niet of jij m dat wil gaan geven?
)
11 manden en een week ongeveerquote:
wat zij zegt! :pquote:
Ik vraag me eigenlijk af wie er hier allemaal kinderen heeft?quote:
2 puberende jongens van bijna 13 en 15 jaarquote:Op maandag 6 februari 2012 00:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk af wie er hier allemaal kinderen heeft?
JaleesaJoia: 1quote:
egberts, rucky, jk en nog eentje nietquote:Op maandag 6 februari 2012 00:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk af wie er hier allemaal kinderen heeft?
zo oud alweer!quote:Op maandag 6 februari 2012 00:27 schreef Papabear het volgende:
[..]
2 puberende jongens van bijna 13 en 15 jaar
Misschien een stomme vraag, maar tot hoe oud geef je borstvoeding? Ik heb het zelf nooit gedaan, maar dacht altijd dat dat na een half jaartje wel "afgeleerd" word?quote:
En nog 1 of meer in de maak met Yskaquote:Op maandag 6 februari 2012 00:27 schreef Papabear het volgende:
[..]
2 puberende jongens van bijna 13 en 15 jaar
Je vergeet het beste paard van stalquote:Op maandag 6 februari 2012 00:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
egberts, rucky, jk en nog eentje nietde rest wel geloof ik
de WHO-norm is twee jaar. dat half jaar is 'n kunstvoedingsadvies. ik zie wel hoelang Geert zelf wil, ik laat 't aan hem overquote:Op maandag 6 februari 2012 00:28 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag, maar tot hoe oud geef je borstvoeding? Ik heb het zelf nooit gedaan, maar dacht altijd dat dat na een half jaartje wel "afgeleerd" word?
quote:Op maandag 6 februari 2012 00:28 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
zo oud alweer!
Hmmm misschien toch maar kindjes maken met een jongere vent, die oudste van je valt al bijna binnen mijn doelgroep!
komt omdat jij zo'n heerlijk moederlijk type bentquote:Op maandag 6 februari 2012 00:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Je vergeet het beste paard van stal
quote:Op maandag 6 februari 2012 00:28 schreef Merlijn het volgende:
[..]
JaleesaJoia: 1
Merlijn: 1, Megan (6)
DJMO: 3, Geert, Jan, Yolanda
PapaBear: 2 jongens, 13 & 15
Ireth: 1, Suus
Ok. Just curiousquote:Op maandag 6 februari 2012 00:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
de WHO-norm is twee jaar. dat half jaar is 'n kunstvoedingsadvies. ik zie wel hoelang Geert zelf wil, ik laat 't aan hem over
quote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 00:30 schreef Merlijn het volgende:
Oh god, ik was Ireth vergeten. En sorry DJMO....
quote:Op maandag 6 februari 2012 00:28 schreef Merlijn het volgende:
[..]
JaleesaJoia: 1, Deniz Arda (2,5 jaar)
Merlijn: 1, Megan (6)
DJMO: 3, Geert, Jan, [vergeten]
PapaBear: 2 jongens, 13 & 15
Concerta aan Yska geeftquote:Op maandag 6 februari 2012 00:32 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik heb t overzicht! Ha en dat voor een ADHD-er die weer lekker loopt te kutten met dr ritalin
* vastbindt op stoel *quote:Op maandag 6 februari 2012 00:32 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik heb t overzicht! Ha en dat voor een ADHD-er die weer lekker loopt te kutten met dr ritalin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |