* Merlijn moet morgenochtend om 9u al in Zoetermeer zijn voor een examen.....quote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 23:27 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ok, dan hoef ik verder niet terug te lezen
http://fotoboek.fok.nl/quote:Op zondag 5 februari 2012 23:28 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik kan m echt niet vinden hoor die fobo
dan kun je bij maffemuts op de koffie!quote:Op zondag 5 februari 2012 23:27 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn moet morgenochtend om 9u al in Zoetermeer zijn voor een examen.....
en gaat hopeloos falen....![]()
* maffemuts moet van 7:30 tot 16:xx werken... ook in Zoetermeer..quote:Op zondag 5 februari 2012 23:27 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn moet morgenochtend om 9u al in Zoetermeer zijn voor een examen.....
en gaat hopeloos falen....![]()
Rabobank gebouw bij busstation. Als je iemand op het dak ziet staan, weet je dat het niet goed is gegaanquote:Op zondag 5 februari 2012 23:29 schreef maffemuts het volgende:
[..]
* maffemuts moet van 7:30 tot 16:xx werken... ook in Zoetermeer..
Als ik een gefrustreerde gil hoor, zal ik eens polshoogte nemen ivm eventuele reanimatie of crisisopvang
Was n leuk idee geweest... echter laat m'n rooster dat niet toe vrees ik... en doorbikkelen zal ik! wil t volhouden tot 9-7 ! daarna zie ik wel weerquote:Op zondag 5 februari 2012 23:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
dan kun je bij maffemuts op de koffie!
Ahhhh k weet waar je bedoeld! (wel redelijk goede broodjes bij de onderburenquote:Op zondag 5 februari 2012 23:29 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Rabobank gebouw bij busstation. Als je iemand op het dak ziet staan, weet je dat het niet goed is gegaan
ah daar. daar ben ik nog geld wezen halen toen m'n pas gejat was.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:29 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Rabobank gebouw bij busstation. Als je iemand op het dak ziet staan, weet je dat het niet goed is gegaan
't is ook altijd wat met die jonge, onervaren chauffeursquote:Op zondag 5 februari 2012 23:30 schreef JK1982 het volgende:
Morgen weer richting Dronten vanuit Zeeland.. Maar eerst even naar de sloop, koelvloeistofreservoir van de auto is gescheurd.
Met dit weer heb je toch geen koelvloeistof nodig johquote:Op zondag 5 februari 2012 23:30 schreef JK1982 het volgende:
Morgen weer richting Dronten vanuit Zeeland.. Maar eerst even naar de sloop, koelvloeistofreservoir van de auto is gescheurd.
quote:Op zondag 5 februari 2012 23:31 schreef Papabear het volgende:
[..]
Met dit weer heb je toch geen koelvloeistof nodig joh
Ach, met 50k per jaar durf ik best te zeggen dat ik een klein beetje ervaring heb..quote:Op zondag 5 februari 2012 23:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
't is ook altijd wat met die jonge, onervaren chauffeurs
Mijn absolute record was 4 minuten voor een examen. Heb mijn jas geeneens uitgedaan. Klant wilde per se een certificatie van iets waar ik pas 7 jaar ervaring in heb, en had een uur later mijn gesprek....quote:Op zondag 5 februari 2012 23:30 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Ahhhh k weet waar je bedoeld! (wel redelijk goede broodjes bij de onderburen
Katja dropvoetjes?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:32 schreef YskaFredriksson het volgende:
oooo dropjes waar zijn jullie...
Het had natuurlijk kunnen helpen dat er geen water in zou zitten, maar koelvloeistof ( dat is iig het meest voorkomende oorzaak bij bovengenoemd probleem)quote:Op zondag 5 februari 2012 23:31 schreef Papabear het volgende:
[..]
Met dit weer heb je toch geen koelvloeistof nodig joh
hij lekt al een tijdje, misschien toch ouderdom ofzo..quote:Op zondag 5 februari 2012 23:33 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Het had natuurlijk kunnen helpen dat er geen water in zou zitten, maar koelvloeistof ( dat is iig het meest voorkomende oorzaak bij bovengenoemd probleem)
Maar goed, truste FHF'ers!(en bedankt voor het warme welkom zover!)
Uitdroging van de slangen....quote:Op zondag 5 februari 2012 23:34 schreef JK1982 het volgende:
[..]
hij lekt al een tijdje, misschien toch ouderdom ofzo..
neuh, hij heeft het gewoon koudquote:Op zondag 5 februari 2012 23:34 schreef JK1982 het volgende:
[..]
hij lekt al een tijdje, misschien toch ouderdom ofzo..
Lek jij ook als je het koud hebt?quote:
*checked*quote:
Loopneus maybe?quote:
Ik denk dat er in het tuutje dat onder dat reservoir een scheurtje zat, dat nu vandeweek helemaal doorgebroken is. Want eerder vulde ik hem bij en duurde het een tijd voordat het niveau weer zakte. Nu liep de koelvloeistof er opeens meteen uit. Slang leek goed.quote:
* DJMO verslikt zichquote:
quote:
Lek jij dan ook uit je tuutje PB?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:39 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik denk dat er in het tuutje dat onder dat reservoir een scheurtje zat, dat nu vandeweek helemaal doorgebroken is.
Dan scheurt z'n tuutje, en loopt alles er zo uitquote:Op zondag 5 februari 2012 23:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
[..]
Lek jij dan ook uit je tuutje PB?
*slaat DJMO gedoseerd op haar rug, rustig meisje*quote:
Delen?quote:
Slaap lekker!quote:Op zondag 5 februari 2012 23:33 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Het had natuurlijk kunnen helpen dat er geen water in zou zitten, maar koelvloeistof ( dat is iig het meest voorkomende oorzaak bij bovengenoemd probleem)
Maar goed, truste FHF'ers!(en bedankt voor het warme welkom zover!)
Grr.... Hoe kun je nou serieus studeren met dit ergens op de achtergrond in een livemix:quote:
Sterkte vanavond!quote:Op zondag 5 februari 2012 23:42 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
*slaat DJMO gedoseerd op haar rug, rustig meisje*
[..]
Delen?
[..]
Slaap lekker!
ik heb nog steeds geen geluid verdomme!quote:Op zondag 5 februari 2012 23:43 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Grr.... Hoe kun je nou serieus studeren met dit ergens op de achtergrond in een livemix:
Je weet waar die knop zit om hem aan te zetten?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb nog steeds geen geluid verdomme!
misschien moet ik maar weer eens regelmatig naar de sportschool :pquote:
1 x per jaar is ook regelmatig hequote:Op zondag 5 februari 2012 23:45 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
misschien moet ik maar weer eens regelmatig naar de sportschool :p
quote:Op zondag 5 februari 2012 23:45 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Je weet waar die knop zit om hem aan te zetten?![]()
Hard wegrent....
slim!!quote:Op zondag 5 februari 2012 23:46 schreef Ganzz het volgende:
Lunchpakket alvast gemaakt, kan ik morgen 10 minuten langer in bed liggen![]()
Naar alle nieuwe mensen hier!
Ik heb een loopneus...![]()
Yska heeft wel een beetje spijt dat ze morgen in het publiek zit... Klapvee spelen.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:51 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 is blij dat hij morgen nog een dagje vrijgenomen heeft..
1x gedaan, bij Voetbal International. Op zich wel geinig om een keer te zien hoe dat gaat, maar niet meer dan dat..quote:Op zondag 5 februari 2012 23:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Yska heeft wel een beetje spijt dat ze morgen in het publiek zit... Klapvee spelen
Het is ook meer het gezeur dat ie zo graag zo op tijd mogelijk wil zijn. Als de deuren om 14:00 open gaan dan heb ik geen zin om er om 12:57 te zijn hoor...quote:Op zondag 5 februari 2012 23:58 schreef JK1982 het volgende:
[..]
1x gedaan, bij Voetbal International. Op zich wel geinig om een keer te zien hoe dat gaat, maar niet meer dan dat..
quote:Op maandag 6 februari 2012 00:04 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn zucht...
waarom gaan mensen als het ook maar een beetje slecht gaat gelijk als achterlijke idioten met elkaar om?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |