Beetje de Benjamin in het gezelschapquote:Op zondag 5 februari 2012 15:47 schreef Ganzz het volgende:
Zonder kinderen en thuiswonend voel ik mij toch wel de aparte hier in dit topic...
Ja hoor, stamp maar door. Ik trek ze vanavond wel weer uitquote:Op zondag 5 februari 2012 15:59 schreef YskaFredriksson het volgende:
waaaaaaaat met 2 paar sokken pas ik mijn laarzen opeens niet meerdat is nieuw na 3 jaar!
edit: maar gewoon doorstampen..
@papabear, vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door Ganzz op 05-02-2012 16:29:03 ]
Niet superbekend nee. Gewoon 100 watt.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:43 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Zijn dat 150W versies? Op internet vind ik er weinig over? Er zijn maar weinig hoog vermogen bakken, die ik destijds in mijn handen had, hadden 8x EL34 in pushpull, daar kwam een hoop herrie vanaf. En dat is dan een monoblok. (gratis hernia erbij overigens)
[..]
Vertel, het is beter als die crap van Vista, en 7 heeft toch wel wat verbeteringen tot XP
Ik maak bij deze een einde aan je apartheidquote:Op zondag 5 februari 2012 15:47 schreef Ganzz het volgende:
Zonder kinderen en thuiswonend voel ik mij toch wel de aparte hier in dit topic...
hoeveel km heb je eigenlijk gefietst in die 3 uur? Of had je daar geen info over?quote:Op zondag 5 februari 2012 18:04 schreef JaleesaJoia het volgende:
Alles wat ik er gister af gefietst heb, komt er nu in 1 maaltijd 3x bij
Helaas niet, het waren maar simpele fietsjes zonder computer oid.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:06 schreef gomi het volgende:
[..]
hoeveel km heb je eigenlijk gefietst in die 3 uur? Of had je daar geen info over?
ah jammer, lijkt me idd wel leuk om te weten als je net 3 uur hebt gefietst.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:07 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Helaas niet, het waren maar simpele fietsjes zonder computer oid.
Was er zelf ook wel nieuwsgierig naar
Hahaha, ga daar maar niet van uitquote:Op zondag 5 februari 2012 18:09 schreef gomi het volgende:
[..]
ah jammer, lijkt me idd wel leuk om te weten als je net 3 uur hebt gefietst.
mss heb je wel een werelduurrecord gevestigd. En dat gewoon 3 achtereen. We zullen t alleen nooit weten
Inderdaad, heb het filmpje gezien maar had net zo goed een foto kunnen zijn zo hard fietste je.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:35 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Hahaha, ga daar maar niet van uit
Dat filmpje is gemaakt toen ik al 2 uur en 45 minuten bezig was, toen kon ik echt niet hard meer trappenquote:Op zondag 5 februari 2012 18:39 schreef vannelle het volgende:
[..]
Inderdaad, heb het filmpje gezien maar had net zo goed een foto kunnen zijn zo hard fietste je.
Maar respect hoor, je hebt het wél ff gedaan! En dat is meer dan veel van ons kunnen zeggen.
zijn je laarzen al uit ?quote:Op zondag 5 februari 2012 19:20 schreef YskaFredriksson het volgende:
hmmmm lekkere bruine bonen soep
logisch, 1e 2 uur vestigde je gewoon wel een record en aan t eind was t uitfietsenquote:Op zondag 5 februari 2012 19:22 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat filmpje is gemaakt toen ik al 2 uur en 45 minuten bezig was, toen kon ik echt niet hard meer trappen
dat vind ik dus echt niet te eten hequote:Op zondag 5 februari 2012 19:20 schreef YskaFredriksson het volgende:
hmmmm lekkere bruine bonen soep
Ik heb maar een ander paar aangetrokken :pquote:
sinds ik het zelf maak vind ik het wel lekkerquote:
hehe je bent dus gewoon een goede kok.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:30 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik heb maar een ander paar aangetrokken :p
[..]
sinds ik het zelf maak vind ik het wel lekker
Ik heb ook geen recht van spreken, ik ben al bekaf als ik er alleen maar aan dénk.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:22 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat filmpje is gemaakt toen ik al 2 uur en 45 minuten bezig was, toen kon ik echt niet hard meer trappen
Haha of gewoon aangepast op mijn smaak :pquote:Op zondag 5 februari 2012 19:38 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe je bent dus gewoon een goede kok.
en ik dus niet he?
Weet niet waar ik dan vandaan haalde dat ik dacht dat jij 22 bent.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik heb geen kinderen, woon al wel 5 en half jaar op mezelf :p
24!quote:Op zondag 5 februari 2012 19:53 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Weet niet waar ik dan vandaan haalde dat ik dacht dat jij 22 bent.
Precies!!quote:Op zondag 5 februari 2012 19:26 schreef gomi het volgende:
[..]
logisch, 1e 2 uur vestigde je gewoon wel een record en aan t eind was t uitfietsen
hehe ik wilde t niet zeggenquote:Op zondag 5 februari 2012 20:31 schreef YskaFredriksson het volgende:
Het ken vriezen en het ken dooie maar het liefste hedde we dooie friezen. Zoals mijn vroegere beste vriend dat altijd zo mooi kon zeggen
hiihihihihihiquote:
* Zak Hamka's opentrektquote:Op zondag 5 februari 2012 21:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
Wat een ranzige lays chips smaken zijn ingestuurd
ik wil mijn favriete smaak. Maar die wint nooit.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
Wat een ranzige lays chips smaken zijn ingestuurd
begin een twitter en facebook campagne!quote:Op zondag 5 februari 2012 21:10 schreef gomi het volgende:
[..]
ik wil mijn favriete smaak. Maar die wint nooit.
gewoon echte hete chips en niet die flauwe zooi die ze chili noemen en gewoon zoet van smaak is. Gewoon met echte pepers.
nah, nl wil gewoon weer een patatje jopie achtig iets. Voor mijn smaak ik de markt niet groot genoegquote:Op zondag 5 februari 2012 21:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
begin een twitter en facebook campagne!
Vast een heel lief broertjequote:Op zondag 5 februari 2012 19:53 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
24!
Mijn broertje Martijn is 22!
Meestal wel jaquote:
Ahh en dan gewoon van te voren opschrijven wat het wordt dan weet je ook waar je aan toe bent; hondjes, schildpadjes, grieks...quote:
*duwt djmo een lekker mok warme choco met slagroom in haar handen*quote:Op zondag 5 februari 2012 22:35 schreef DJMO het volgende:
ik heb het koud en jullie zijn saai!of iig stil
![]()
Griekse hondjes?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:36 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ahh en dan gewoon van te voren opschrijven wat het wordt dan weet je ook waar je aan toe bent; hondjes, schildpadjes, grieks...
-_- jij hebt me nodeloos ongerust gemaaktquote:Op zondag 5 februari 2012 22:57 schreef Merlijn het volgende:
Zo... ook eindelijk thuis.... Beetje uitgelopen en ik moet van mezelf nog studeren....
Slaap? wasda?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
-_- jij hebt me nodeloos ongerust gemaaktik hield het er uiteindelijk maar op dat je in slaap gevallen was
*antwoord wijselijk inslikt*quote:
Kom op, voor de draad ermee....quote:
dan moet je op msn komen (en dat kom je niet, want studiequote:
Vergeef me, ik heb topic niet teruggelezen.... maar dit komt wel heel vreemd over....quote:
trut!quote:Op zondag 5 februari 2012 23:04 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Soms is dat inderdaad betertruste
Beetje moeilijk, hoe doe ik dat in mijn eentje?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:05 schreef YskaFredriksson het volgende:
Jij zei, slapen was da.. Naja lepeltje lepeltje :p
quote:Op zondag 5 februari 2012 23:05 schreef YskaFredriksson het volgende:
Jij zei, slapen was da.. Naja lepeltje lepeltje :p
Oja!quote:Op zondag 5 februari 2012 23:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ohja papabear wij moeten nog kindjes maken! Vanavond nog!
met lepeltjes, of een knuffel :pquote:Op zondag 5 februari 2012 23:07 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Beetje moeilijk, hoe doe ik dat in mijn eentje?
Ah, dat wat ik de laatste tijd zo slecht kan vatten omdat ik teveel aan mijn hoofd heb....quote:Op zondag 5 februari 2012 23:08 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
met lepeltjes, of een knuffel :p
Maar nu weet je opeens wel wat slaap is
the matrixquote:Op zondag 5 februari 2012 23:08 schreef Papabear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Oja!
* Papabear snel adres in tomtom tikt
Ah joh komt wel goed. M is om 21:46 met de trein vertrokken en nu al op plaats van bestemming. En dat juist op een traject waar sowieso vaak al wat vertraging is. En deze keer dus zonder vertragingen! Ik moet morgenochtend van Groningen naar Leeuwarden en van Leeuwarden naar Hilversum :p en dat gaan we ook fiksen zonder vertragingen!quote:Op zondag 5 februari 2012 23:08 schreef JaleesaJoia het volgende:
Zo, krijg net pas te horen dat ik morgen met de klas naar de 2e kamer ga.. Dat betekend dus dat ik morgenochtend met de trein moet richting den haag. Ik vrees nu al het ergste
Maar helaas ben ik niet in het bezit van een autoquote:Op zondag 5 februari 2012 23:14 schreef Merlijn het volgende:
Snelwegen zijn ook prima te doen. Zojuist met hoge snelheid van Heerle naar huis gereden, zonder problemen...
Nieuw onderschriftquote:Op zondag 5 februari 2012 23:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ohja papabear wij moeten nog kindjes maken! Vanavond nog!
ik heb een hekel aan het OVquote:Op zondag 5 februari 2012 23:16 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Maar helaas ben ik niet in het bezit van een auto
Ik heb Rucky je onderschrift uitgewerkt, yeah!quote:
Kan ik het niet minder mee eens zijn! maar soms heb je geen andere optiesquote:
Hi! volgens mij kennen we elkaar nog niet.......quote:Op zondag 5 februari 2012 23:17 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Kan ik het niet minder mee eens zijn! maar soms heb je geen andere opties
meet de schoonmoeder van m'n zoon ..quote:Op zondag 5 februari 2012 23:18 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hi! volgens mij kennen we elkaar nog niet.......
* Merlijn netjes handje geeft....
Ik ook, maar heb toch echt geen andere keus... Lopen of fietsen naar den haag is wel errug verquote:
* maffemuts braaf handje teruggeeft....quote:Op zondag 5 februari 2012 23:18 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hi! volgens mij kennen we elkaar nog niet.......
* Merlijn netjes handje geeft....
quote:Op zondag 5 februari 2012 23:17 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik heb Rucky je onderschrift uitgewerkt, yeah!
No hard feelings toch Ruck
Doet even ongegeneerd neuzen in FoBo.....quote:Op zondag 5 februari 2012 23:20 schreef maffemuts het volgende:
[..]
* maffemuts braaf handje teruggeeft....
Mee eens... helaas ook al meegemaakt toen ik nog een eigen auto had en die weigerde...quote:Op zondag 5 februari 2012 23:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik ook, maar heb toch echt geen andere keus... Lopen of fietsen naar den haag is wel errug ver
En hoelang deed je erover?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:21 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Doet even ongegeneerd neuzen in FoBo.....
[..]
Mee eens... helaas ook al meegemaakt toen ik nog een eigen auto had en die weigerde...
* maffemuts neemt Yska bij de hand en draait rondjes tot ze beide misselijk worden, Hoi!quote:Op zondag 5 februari 2012 23:22 schreef YskaFredriksson het volgende:
Oooeeh ik wil maffemuts ook een handje geven
*Yska zwaait met hand, zullen we elkaar handjes schudden maffemuts?*
Lang genoeg om aversie te ontwikkelen jegens het OV.quote:
Whoeeeei!!!quote:Op zondag 5 februari 2012 23:23 schreef maffemuts het volgende:
[..]
* maffemuts neemt Yska bij de hand en draait rondjes tot ze beide misselijk worden, Hoi!
Foto Boek :p daar kan je foto's en extra info van jezelf invullen!quote:
Facebook, maar dan op Fok!quote:Op zondag 5 februari 2012 23:25 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Foto Boek :p daar kan je foto's en extra info van jezelf invullen!
Nee, dat was het wel zo'n beetjequote:Op zondag 5 februari 2012 23:26 schreef JK1982 het volgende:
Ola!
Nog iets gemist hier? Behalve dat Papabear bovenop een broodje hamburger op z'n schildpadjes kindjes gaat maken met Yska?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |