Dit mag ook 's middags hoorquote:Op zondag 5 februari 2012 10:24 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als ik ´s morgens een pizza smaak wil proeven dan gooi ik wel een pizza in de oven. ±D
's middags ontbijt ik niet dan staan er chips & bier op tafel.quote:
Ik heb geen oog dicht gedaanquote:
Ik zou echt komen! Maar wordt om half 2 op de verjaardag van mn oma verwacht..quote:Op zondag 5 februari 2012 12:11 schreef Rucky het volgende:
Stap onder een hete douce als je spierpijn hebt. Dan kan je daarna verse crousants komen eten.
*thermoskan koffie aangeeftquote:
Ik heb gisteren gedoucht en mn zus is denet geweest, dan is helaas het warme water al opquote:Op zondag 5 februari 2012 12:11 schreef Rucky het volgende:
Stap onder een hete douce als je spierpijn hebt. Dan kan je daarna verse crousants komen eten.
quote:Kan iemand een gifje maken van zijn gezicht terwijl 'ie obviously zegt
Iid,quote:
Zo:quote:Op zondag 5 februari 2012 12:46 schreef Ireth het volgende:
Het is dat ik weet wat ie moet zeggen, anders had ik er ook "2 koffie graag!" in kunnen zien...
*pot koffie en sandwiches neerzet voor Yska'tjequote:Op zondag 5 februari 2012 13:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
croissantjes, kaiserbroodjes, Yska moet ook maar eens de kast in duiken om te zien wat het hier wordt qua lunch :p
Lunch? Ik zit nog aan het ontbijt _o-quote:Op zondag 5 februari 2012 13:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
croissantjes, kaiserbroodjes, Yska moet ook maar eens de kast in duiken om te zien wat het hier wordt qua lunch :p
Ik ook, een biertje en een sigaret met wat goede nederlandse muziek en rustig wakker worden.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:09 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Lunch? Ik zit nog aan het ontbijt _o-
de suikerhartjes en perzikken van haribo waren mijn ontbijtquote:Op zondag 5 februari 2012 13:09 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Lunch? Ik zit nog aan het ontbijt _o-
Ik dacht dat jij juist van de snoep moest afblijven?quote:Op zondag 5 februari 2012 13:34 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
de suikerhartjes en perzikken van haribo waren mijn ontbijt
quote:Op zondag 5 februari 2012 14:36 schreef DJMO het volgende:
ik kan je niet helpen rucky, ik heb zelf nog vier of vijf wassen te draaien![]()
Tube! Paar London City Bulldogs gewonnen op een veiling.quote:
Zijn dat 150W versies? Op internet vind ik er weinig over? Er zijn maar weinig hoog vermogen bakken, die ik destijds in mijn handen had, hadden 8x EL34 in pushpull, daar kwam een hoop herrie vanaf. En dat is dan een monoblok. (gratis hernia erbij overigens)quote:Op zondag 5 februari 2012 15:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Tube! Paar London City Bulldogs gewonnen op een veiling.
Vertel, het is beter als die crap van Vista, en 7 heeft toch wel wat verbeteringen tot XPquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |