was 't maar kut ..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op zondag 5 februari 2012 00:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
was 't maar kut ..*nog maar een biertje pakt*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* DJMO kroonkurk laat ploppen voor PBquote:
quote:
Dan draai ik me nog ff omquote:Op zondag 5 februari 2012 00:27 schreef Ganzz het volgende:
Ik laat mijzelf op het bed ploppen, morgen wee 9.00 op
grouphug!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
nog net op tijd om je in te stoppenquote:Op zondag 5 februari 2012 00:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik heb mezelf ook maar het bed in gesleept, want die papabear komt maar niet
quote:Op zondag 5 februari 2012 00:56 schreef Papabear het volgende:
[..]
nog net op tijd om je in te stoppen
* DJMO stopt yska liefdevol in "ga maar lekker slapen meiske"quote:
Cutequote:Op zondag 5 februari 2012 01:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO stopt yska liefdevol in "ga maar lekker slapen meiske"
mama-feelings ..quote:
jij snapt hetquote:Op zondag 5 februari 2012 01:19 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ken het gevoel, maar dan aan vaders kant
trouwen?quote:Op zondag 5 februari 2012 01:19 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ken het gevoel, maar dan aan vaders kant
met jou kan ik pratenquote:Op zondag 5 februari 2012 01:21 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nooit meer.
*samenlevingscontract onder DJMO's neus schuift*
Pas maar op!quote:Op zondag 5 februari 2012 01:21 schreef YskaFredriksson het volgende:
ik wil wel bruidsmeisje zijn! of kinderoppas!
4 adhdérsquote:
verdomdquote:Op zondag 5 februari 2012 01:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
met jou kan ik praten![]()
eens zei ik: ik trouw nooit
ooit: trouwde ik
nooit meer
scouting ervaringen te over en ik kan knopenquote:
Dat kun je rustig aan jou overlatenquote:Op zondag 5 februari 2012 01:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
verdomd
ik schreef
onbedoeld
een haiku
ofzo![]()
In donkerbruin / Paars?quote:Op zondag 5 februari 2012 01:21 schreef YskaFredriksson het volgende:
ik wil wel bruidsmeisje zijn! of kinderoppas!
lichtbeige met felroze!quote:
Hier draait alles. Stay of alcoholquote:Op zondag 5 februari 2012 01:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik kan echt mn draai niet vinden, alles doet pijn
quote:Op zondag 5 februari 2012 03:49 schreef Merlijn het volgende:
Tering... Jalees! Je hebt echt een heel gezellige avond gemist. Mijn oren werken vast morgen pas weer, ik kwijn weg in jeugdherinnering en mijn voeten gaan een dag overslaan......
Truzzuh!
Daar kom je ook wel weer bovenop.quote:
Morningquote:Op zondag 5 februari 2012 09:23 schreef Ganzz het volgende:
En het is weer ochtend!! En als ik het zo lees, duurt het nog wel even voor de rest ook weer herrezen is in dit topic.Hebben jullie je PC in bed staan
Nee alleen het toetsenbord en mijn pc is op de tv aangesloten.quote:Op zondag 5 februari 2012 09:23 schreef Ganzz het volgende:
En het is weer ochtend!! En als ik het zo lees, duurt het nog wel even voor de rest ook weer herrezen is in dit topic.Hebben jullie je PC in bed staan
Ik heb ook wel zin in verse croissantjes maar dan moet ik er gelijk weer 6 opeten. Dilemmaquote:Op zondag 5 februari 2012 09:33 schreef DJMO het volgende:
Morning![]()
1e was draait al, en als johan zo de vaatwasser heeft gedaan, kan ik croissantjes gaan maken
in welke verpakking zitten er zes dan?quote:Op zondag 5 februari 2012 09:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nee alleen het toetsenbord en mijn pc is op de tv aangesloten.
[..]
Ik heb ook wel zin in verse croissantjes maar dan moet ik er gelijk weer 6 opeten. Dilemma
quote:Op zondag 5 februari 2012 10:05 schreef DJMO het volgende:
in welke verpakking zitten er zes dan?die wij altijd kopen hebben er maar vier
Maakt het nog lekkerder, eerst het deeg insmeren met Pizza Quick Sause en dan een worstje er in rollenquote:Op zondag 5 februari 2012 10:18 schreef Ganzz het volgende:
Oneens, die rolletjes zijn echt lekkerder! Of die miniversie met cocktail worstjes erin![]()
Als ik ´s morgens een pizza smaak wil proeven dan gooi ik wel een pizza in de oven.quote:Op zondag 5 februari 2012 10:20 schreef Ireth het volgende:
Goeiemorgen allen! Hond is uitgeweest, kind heeft ontbijt gekregen en ik zit aan mijn ontbijt (lees: koffie en een peuk!)
[..]
Maakt het nog lekkerder, eerst het deeg insmeren met Pizza Quick Sause en dan een worstje er in rollen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |