dat vind ik dus echt niet te eten hequote:Op zondag 5 februari 2012 19:20 schreef YskaFredriksson het volgende:
hmmmm lekkere bruine bonen soep
Ik heb maar een ander paar aangetrokken :pquote:
sinds ik het zelf maak vind ik het wel lekkerquote:
hehe je bent dus gewoon een goede kok.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:30 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik heb maar een ander paar aangetrokken :p
[..]
sinds ik het zelf maak vind ik het wel lekker
Ik heb ook geen recht van spreken, ik ben al bekaf als ik er alleen maar aan dénk.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:22 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat filmpje is gemaakt toen ik al 2 uur en 45 minuten bezig was, toen kon ik echt niet hard meer trappen
Haha of gewoon aangepast op mijn smaak :pquote:Op zondag 5 februari 2012 19:38 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe je bent dus gewoon een goede kok.
en ik dus niet he?
Weet niet waar ik dan vandaan haalde dat ik dacht dat jij 22 bent.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik heb geen kinderen, woon al wel 5 en half jaar op mezelf :p
24!quote:Op zondag 5 februari 2012 19:53 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Weet niet waar ik dan vandaan haalde dat ik dacht dat jij 22 bent.
Precies!!quote:Op zondag 5 februari 2012 19:26 schreef gomi het volgende:
[..]
logisch, 1e 2 uur vestigde je gewoon wel een record en aan t eind was t uitfietsen
hehe ik wilde t niet zeggenquote:Op zondag 5 februari 2012 20:31 schreef YskaFredriksson het volgende:
Het ken vriezen en het ken dooie maar het liefste hedde we dooie friezen. Zoals mijn vroegere beste vriend dat altijd zo mooi kon zeggen
hiihihihihihiquote:
* Zak Hamka's opentrektquote:Op zondag 5 februari 2012 21:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
Wat een ranzige lays chips smaken zijn ingestuurd
ik wil mijn favriete smaak. Maar die wint nooit.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
Wat een ranzige lays chips smaken zijn ingestuurd
begin een twitter en facebook campagne!quote:Op zondag 5 februari 2012 21:10 schreef gomi het volgende:
[..]
ik wil mijn favriete smaak. Maar die wint nooit.
gewoon echte hete chips en niet die flauwe zooi die ze chili noemen en gewoon zoet van smaak is. Gewoon met echte pepers.
nah, nl wil gewoon weer een patatje jopie achtig iets. Voor mijn smaak ik de markt niet groot genoegquote:Op zondag 5 februari 2012 21:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
begin een twitter en facebook campagne!
Vast een heel lief broertjequote:Op zondag 5 februari 2012 19:53 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
24!
Mijn broertje Martijn is 22!
Meestal wel jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |