Beetje de Benjamin in het gezelschapquote:Op zondag 5 februari 2012 15:47 schreef Ganzz het volgende:
Zonder kinderen en thuiswonend voel ik mij toch wel de aparte hier in dit topic...
Ja hoor, stamp maar door. Ik trek ze vanavond wel weer uitquote:Op zondag 5 februari 2012 15:59 schreef YskaFredriksson het volgende:
waaaaaaaat met 2 paar sokken pas ik mijn laarzen opeens niet meerdat is nieuw na 3 jaar!
edit: maar gewoon doorstampen..
@papabear, vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door Ganzz op 05-02-2012 16:29:03 ]
Niet superbekend nee. Gewoon 100 watt.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:43 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Zijn dat 150W versies? Op internet vind ik er weinig over? Er zijn maar weinig hoog vermogen bakken, die ik destijds in mijn handen had, hadden 8x EL34 in pushpull, daar kwam een hoop herrie vanaf. En dat is dan een monoblok. (gratis hernia erbij overigens)
[..]
Vertel, het is beter als die crap van Vista, en 7 heeft toch wel wat verbeteringen tot XP
Ik maak bij deze een einde aan je apartheidquote:Op zondag 5 februari 2012 15:47 schreef Ganzz het volgende:
Zonder kinderen en thuiswonend voel ik mij toch wel de aparte hier in dit topic...
hoeveel km heb je eigenlijk gefietst in die 3 uur? Of had je daar geen info over?quote:Op zondag 5 februari 2012 18:04 schreef JaleesaJoia het volgende:
Alles wat ik er gister af gefietst heb, komt er nu in 1 maaltijd 3x bij
Helaas niet, het waren maar simpele fietsjes zonder computer oid.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:06 schreef gomi het volgende:
[..]
hoeveel km heb je eigenlijk gefietst in die 3 uur? Of had je daar geen info over?
ah jammer, lijkt me idd wel leuk om te weten als je net 3 uur hebt gefietst.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:07 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Helaas niet, het waren maar simpele fietsjes zonder computer oid.
Was er zelf ook wel nieuwsgierig naar
Hahaha, ga daar maar niet van uitquote:Op zondag 5 februari 2012 18:09 schreef gomi het volgende:
[..]
ah jammer, lijkt me idd wel leuk om te weten als je net 3 uur hebt gefietst.
mss heb je wel een werelduurrecord gevestigd. En dat gewoon 3 achtereen. We zullen t alleen nooit weten
Inderdaad, heb het filmpje gezien maar had net zo goed een foto kunnen zijn zo hard fietste je.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:35 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Hahaha, ga daar maar niet van uit
Dat filmpje is gemaakt toen ik al 2 uur en 45 minuten bezig was, toen kon ik echt niet hard meer trappenquote:Op zondag 5 februari 2012 18:39 schreef vannelle het volgende:
[..]
Inderdaad, heb het filmpje gezien maar had net zo goed een foto kunnen zijn zo hard fietste je.
Maar respect hoor, je hebt het wél ff gedaan! En dat is meer dan veel van ons kunnen zeggen.
zijn je laarzen al uit ?quote:Op zondag 5 februari 2012 19:20 schreef YskaFredriksson het volgende:
hmmmm lekkere bruine bonen soep
logisch, 1e 2 uur vestigde je gewoon wel een record en aan t eind was t uitfietsenquote:Op zondag 5 februari 2012 19:22 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat filmpje is gemaakt toen ik al 2 uur en 45 minuten bezig was, toen kon ik echt niet hard meer trappen
dat vind ik dus echt niet te eten hequote:Op zondag 5 februari 2012 19:20 schreef YskaFredriksson het volgende:
hmmmm lekkere bruine bonen soep
Ik heb maar een ander paar aangetrokken :pquote:
sinds ik het zelf maak vind ik het wel lekkerquote:
hehe je bent dus gewoon een goede kok.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:30 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik heb maar een ander paar aangetrokken :p
[..]
sinds ik het zelf maak vind ik het wel lekker
Ik heb ook geen recht van spreken, ik ben al bekaf als ik er alleen maar aan dénk.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:22 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat filmpje is gemaakt toen ik al 2 uur en 45 minuten bezig was, toen kon ik echt niet hard meer trappen
Haha of gewoon aangepast op mijn smaak :pquote:Op zondag 5 februari 2012 19:38 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe je bent dus gewoon een goede kok.
en ik dus niet he?
Weet niet waar ik dan vandaan haalde dat ik dacht dat jij 22 bent.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik heb geen kinderen, woon al wel 5 en half jaar op mezelf :p
24!quote:Op zondag 5 februari 2012 19:53 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Weet niet waar ik dan vandaan haalde dat ik dacht dat jij 22 bent.
Precies!!quote:Op zondag 5 februari 2012 19:26 schreef gomi het volgende:
[..]
logisch, 1e 2 uur vestigde je gewoon wel een record en aan t eind was t uitfietsen
hehe ik wilde t niet zeggenquote:Op zondag 5 februari 2012 20:31 schreef YskaFredriksson het volgende:
Het ken vriezen en het ken dooie maar het liefste hedde we dooie friezen. Zoals mijn vroegere beste vriend dat altijd zo mooi kon zeggen
hiihihihihihiquote:
* Zak Hamka's opentrektquote:Op zondag 5 februari 2012 21:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
Wat een ranzige lays chips smaken zijn ingestuurd
ik wil mijn favriete smaak. Maar die wint nooit.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
Wat een ranzige lays chips smaken zijn ingestuurd
begin een twitter en facebook campagne!quote:Op zondag 5 februari 2012 21:10 schreef gomi het volgende:
[..]
ik wil mijn favriete smaak. Maar die wint nooit.
gewoon echte hete chips en niet die flauwe zooi die ze chili noemen en gewoon zoet van smaak is. Gewoon met echte pepers.
nah, nl wil gewoon weer een patatje jopie achtig iets. Voor mijn smaak ik de markt niet groot genoegquote:Op zondag 5 februari 2012 21:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
begin een twitter en facebook campagne!
Vast een heel lief broertjequote:Op zondag 5 februari 2012 19:53 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
24!
Mijn broertje Martijn is 22!
Meestal wel jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |