Ah joh komt wel goed. M is om 21:46 met de trein vertrokken en nu al op plaats van bestemming. En dat juist op een traject waar sowieso vaak al wat vertraging is. En deze keer dus zonder vertragingen! Ik moet morgenochtend van Groningen naar Leeuwarden en van Leeuwarden naar Hilversum :p en dat gaan we ook fiksen zonder vertragingen!quote:Op zondag 5 februari 2012 23:08 schreef JaleesaJoia het volgende:
Zo, krijg net pas te horen dat ik morgen met de klas naar de 2e kamer ga.. Dat betekend dus dat ik morgenochtend met de trein moet richting den haag. Ik vrees nu al het ergste
Maar helaas ben ik niet in het bezit van een autoquote:Op zondag 5 februari 2012 23:14 schreef Merlijn het volgende:
Snelwegen zijn ook prima te doen. Zojuist met hoge snelheid van Heerle naar huis gereden, zonder problemen...
Nieuw onderschriftquote:Op zondag 5 februari 2012 23:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ohja papabear wij moeten nog kindjes maken! Vanavond nog!
ik heb een hekel aan het OVquote:Op zondag 5 februari 2012 23:16 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Maar helaas ben ik niet in het bezit van een auto
Ik heb Rucky je onderschrift uitgewerkt, yeah!quote:
Kan ik het niet minder mee eens zijn! maar soms heb je geen andere optiesquote:
Hi! volgens mij kennen we elkaar nog niet.......quote:Op zondag 5 februari 2012 23:17 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Kan ik het niet minder mee eens zijn! maar soms heb je geen andere opties
meet de schoonmoeder van m'n zoon ..quote:Op zondag 5 februari 2012 23:18 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hi! volgens mij kennen we elkaar nog niet.......
* Merlijn netjes handje geeft....
Ik ook, maar heb toch echt geen andere keus... Lopen of fietsen naar den haag is wel errug verquote:
* maffemuts braaf handje teruggeeft....quote:Op zondag 5 februari 2012 23:18 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hi! volgens mij kennen we elkaar nog niet.......
* Merlijn netjes handje geeft....
quote:Op zondag 5 februari 2012 23:17 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik heb Rucky je onderschrift uitgewerkt, yeah!
No hard feelings toch Ruck
Doet even ongegeneerd neuzen in FoBo.....quote:Op zondag 5 februari 2012 23:20 schreef maffemuts het volgende:
[..]
* maffemuts braaf handje teruggeeft....
Mee eens... helaas ook al meegemaakt toen ik nog een eigen auto had en die weigerde...quote:Op zondag 5 februari 2012 23:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik ook, maar heb toch echt geen andere keus... Lopen of fietsen naar den haag is wel errug ver
En hoelang deed je erover?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:21 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Doet even ongegeneerd neuzen in FoBo.....
[..]
Mee eens... helaas ook al meegemaakt toen ik nog een eigen auto had en die weigerde...
* maffemuts neemt Yska bij de hand en draait rondjes tot ze beide misselijk worden, Hoi!quote:Op zondag 5 februari 2012 23:22 schreef YskaFredriksson het volgende:
Oooeeh ik wil maffemuts ook een handje geven
*Yska zwaait met hand, zullen we elkaar handjes schudden maffemuts?*
Lang genoeg om aversie te ontwikkelen jegens het OV.quote:
Whoeeeei!!!quote:Op zondag 5 februari 2012 23:23 schreef maffemuts het volgende:
[..]
* maffemuts neemt Yska bij de hand en draait rondjes tot ze beide misselijk worden, Hoi!
Foto Boek :p daar kan je foto's en extra info van jezelf invullen!quote:
Facebook, maar dan op Fok!quote:Op zondag 5 februari 2012 23:25 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Foto Boek :p daar kan je foto's en extra info van jezelf invullen!
Nee, dat was het wel zo'n beetjequote:Op zondag 5 februari 2012 23:26 schreef JK1982 het volgende:
Ola!
Nog iets gemist hier? Behalve dat Papabear bovenop een broodje hamburger op z'n schildpadjes kindjes gaat maken met Yska?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |