Ahh en dan gewoon van te voren opschrijven wat het wordt dan weet je ook waar je aan toe bent; hondjes, schildpadjes, grieks...quote:
*duwt djmo een lekker mok warme choco met slagroom in haar handen*quote:Op zondag 5 februari 2012 22:35 schreef DJMO het volgende:
ik heb het koud en jullie zijn saai!of iig stil
![]()
Griekse hondjes?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:36 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ahh en dan gewoon van te voren opschrijven wat het wordt dan weet je ook waar je aan toe bent; hondjes, schildpadjes, grieks...
-_- jij hebt me nodeloos ongerust gemaaktquote:Op zondag 5 februari 2012 22:57 schreef Merlijn het volgende:
Zo... ook eindelijk thuis.... Beetje uitgelopen en ik moet van mezelf nog studeren....
Slaap? wasda?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
-_- jij hebt me nodeloos ongerust gemaaktik hield het er uiteindelijk maar op dat je in slaap gevallen was
*antwoord wijselijk inslikt*quote:
Kom op, voor de draad ermee....quote:
dan moet je op msn komen (en dat kom je niet, want studiequote:
Vergeef me, ik heb topic niet teruggelezen.... maar dit komt wel heel vreemd over....quote:
trut!quote:Op zondag 5 februari 2012 23:04 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Soms is dat inderdaad betertruste
Beetje moeilijk, hoe doe ik dat in mijn eentje?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:05 schreef YskaFredriksson het volgende:
Jij zei, slapen was da.. Naja lepeltje lepeltje :p
quote:Op zondag 5 februari 2012 23:05 schreef YskaFredriksson het volgende:
Jij zei, slapen was da.. Naja lepeltje lepeltje :p
Oja!quote:Op zondag 5 februari 2012 23:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ohja papabear wij moeten nog kindjes maken! Vanavond nog!
met lepeltjes, of een knuffel :pquote:Op zondag 5 februari 2012 23:07 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Beetje moeilijk, hoe doe ik dat in mijn eentje?
Ah, dat wat ik de laatste tijd zo slecht kan vatten omdat ik teveel aan mijn hoofd heb....quote:Op zondag 5 februari 2012 23:08 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
met lepeltjes, of een knuffel :p
Maar nu weet je opeens wel wat slaap is
the matrixquote:Op zondag 5 februari 2012 23:08 schreef Papabear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Oja!
* Papabear snel adres in tomtom tikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |