abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107609637

Welkom in het Hondentopic!

Foto's maken een groot deel uit van deze reeks, maar schroom ook niet om je vragen te stellen of om je verhaal te vertellen.

http://www.hondenplaza.nl/
http://hondenfokkers.startkabel.nl/

Puppycursus
Bij puppycursus leer je op een speelse manier met je hond omgaan. Je zult wat basisoefeningen leren en alledaagse handelingen zoals: aangelijnd wandelen zonder trekken, zitten, liggen, terugkomen bij roepen, etc. Maar niet minder belangrijk is het sociale aspect van de cursus. Je puppy leert gelijk dat andere mensen en honden niet eng zijn, maar juist hartstikke leuk. Puppycursus heb je in alle soorten en maten, je moet zelf even uitzoeken welke manier het best bij jou en je puppy past.

Agility
Agility (ook wel behendigheid genoemd) is een discipline van de hondensport vergelijkbaar met jumping bij paardensport. Het parcours omvat een aantal hindernissen die de hond moet nemen, geleid door zijn begeleider, in een minimum van tijd, op de juiste wijze en in een bepaalde volgorde. Agility laat toe de fysieke toestand van een hond te beoordelen en geeft hem de mogelijkheid om een groot zelfvertrouwen te krijgen. Gebruikte toestellen zijn: de hoogtesprong, de breedtesprong, de borstelsprong, de tunnel, de slurf, de band, de katteloop, de A-schutting, de wip en de slalom.
Informatie Agility

Flyball
Flyball is een teamsport, waarbij 2 teams in estafettevorm tegen elkaar strijden. Per race lopen er altijd 4 honden. D.w.z. dat ieder team bestaat uit minimaal 4 honden en maximaal 2 reservehonden. Een hond mag beslist geen slipketting dragen! Elke hond van een team moet over 4 lage hindernissen springen om bij het flyballapparaat te komen. Het team dat het eerst 4 honden reglementair over de finish heeft, is winnaar van de race. Een wedstrijd wordt gewonnen door het team, dat als eerste 2 races gewonnen heeft (best of three).
Informatie Flyball

Ringtraining
De doelstelling van ringtraining is om de hond optimaal te leren voorbrengen op een tentoonstelling, ter beoordeling door de keurmeester. Het oefenen is er op gericht dat de hond zich goed presenteert aan de keurmeester. Een goed geshowde hond is altijd een voordeel bij de beoordeling. Iedere hond kan succesvol deelnemen aan ringtraining. Uiteraard speelt de "will to please" van de hond mee. Maar elke hond vindt aandacht leuk. En bij ringtraining krijgt en draait alle aandacht om de hond. Het strekt verder tot aanbeveling aan ringtraining deel te nemen als de hond volledig is ingeënt.
Informatie ringtraining

Linkje naar het vorige deel:
[centraal] Honden met foto's #57

Deze OP is hier te vinden
pi_107609889
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 20:30 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik heb ze weer thuis! O+ *O*

[ afbeelding ]
Oh dat is wel heel lekker ruim :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_107609964
Nou..foto's van EIGEN honden dan maar

:+

Whieeeeh

Miss 200.000.000! zaterdag 4 februari 2012 @ 22:10:44 #4
367000 roos94
pi_107610016
Ik heb geen foto's van mijn hond op deze pc :( wel een mooie hond heb je!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 februari 2012 @ 22:16:48 #5
163650 Greys
pi_107610269
De algemene hondenfoto's even weggehaald.
Kan me voorstellen als je hier nog niet lang komt dat het aan de openingspost niet duidelijk is dat het alleen om eigen honden gaat hoor, dus geen probleem! :) Welkom en we zien graag de foto's van je eigen hond! ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_107610290
Super actie foto's *O*
en een mooi gebied om lekker te lopen zo te zien.

Rocky wilde net naar bed lag de poes er weer in, poes eruit geschopt, maar toen kreeg Rocky toch medelijden denk ik want hij ging eerst de kat kusjes geven en daarna pas naar bed _O-
pi_107611437
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 22:07 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh dat is wel heel lekker ruim :D
Ja, best wel.
Maar Carel groeit nog een flink stuk, en dan hebben ze samen lekker de ruimte, ook straks. *O*
  zaterdag 4 februari 2012 @ 22:59:00 #8
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_107611963
Mag ik Diaz als jij doodgaat?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_107612331
quote:
17s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 22:59 schreef Harajuku. het volgende:
Mag ik Diaz als jij doodgaat?
Weet je dat wel zeker :o
  zaterdag 4 februari 2012 @ 23:25:06 #10
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_107612969
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 23:09 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

Weet je dat wel zeker :o
:Y O+

It is done!
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_107613209
*O*
Zal het morgen even doorgeven: Diaz naar Harajuku van Fok! :+
  zondag 5 februari 2012 @ 00:00:09 #12
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_107614414
Leuk al die sneeuwfoto's! Ik vergeet buiten altijd foto's te maken of uberhaupt mn goede camera erbij te pakken dus ik heb vooral onscherpe luierfoto's van onze boef O+

an urge to help mankind overcomes me
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 februari 2012 @ 00:02:50 #13
163650 Greys
pi_107614535
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 5 februari 2012 @ 00:52:48 #14
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_107616258
Sneeuwpics O+ O+
In het vorige topic zag ik nog een mooie poeshondpootpic ook O+
Wij hebben twee uur gewandeld vanmiddag, Chico goed ingepakt en met zn schoenen aan, en het grootste deel van de wandeling lekker warm in de tas.

Maar hij genoot er echt van!
Sjonnie met een jas aan, want anders loopt ie de hele weg te gillen dat het koud is :')
Kees wil niks aan maar vond het ook niet leuk, stomme troela.
Maar Billy hoeft niks aan als ie lekker los kan rennen, en die had reuze lol O+

Billy had de ijspegels aan zijn kuif hangen aan t eind van de wandeling _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † zondag 5 februari 2012 @ 00:59:29 #15
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_107616409
Oh wat is Kees toch ook een heerlijke dramaqueen! O+
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  zondag 5 februari 2012 @ 01:02:13 #16
176471 oh-oh
pi_107616474
Gruwelijk, tuthola liep weer bijna naar huis omdat het haar niet beviel en omdat ze schrok van een slee , volgende keer blijft ze mooi thuis in dr dekbed, tis dat ze elke meter die ze loopt nodig heeft, de kleine dikkerd _O-
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † zondag 5 februari 2012 @ 01:02:56 #17
43556 miss_dynastie
pi_107616497
Die blik van Kees..... geweldig echt _O- :D
  zondag 5 februari 2012 @ 01:04:40 #18
176471 oh-oh
pi_107616536
Arme Kees en dr Kutleven :')
( Groucho Marx )
  zondag 5 februari 2012 @ 01:05:52 #19
176471 oh-oh
pi_107616586
Zodra ik stil sta gaat ze ook gelijk hop met die pruim in de sneeuw zitten, dommerikje _O-
( Groucho Marx )
pi_107616632
Heel veel van die kleinere hondjes hinken heel vaak op drie pootjes. Ik heb me altijd afgevraagd hoe dat komt. Weet jij dat, oh-oh?

Leuke foto's. Ik vind jouw nakies altijd zó leuk. O+
  † In Memoriam † zondag 5 februari 2012 @ 01:08:02 #21
72518 Strega
pi_107616654
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 01:05 schreef oh-oh het volgende:
Zodra ik stil sta gaat ze ook gelijk hop met die pruim in de sneeuw zitten, dommerikje _O-
Ja maar, dat is nu juist zo leuk aan Kees.
En Thessa is vast heel ongelukkig zonder Kees. O-)
Bullie is thuis
  zondag 5 februari 2012 @ 01:08:40 #22
176471 oh-oh
pi_107616672
Omdat ze vaak last hebben van hun patella´s. Kees niet, die is getest en heeft prima knietjes, die had dodelijke last van die sneeuw :')
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † zondag 5 februari 2012 @ 01:09:21 #23
72518 Strega
pi_107616701
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 01:08 schreef oh-oh het volgende:
Omdat ze vaak last hebben van hun patella´s. Kees niet, die is getest en heeft prima knietjes, die had dodelijke last van die sneeuw :')
Ja, ze houd gewoon heel mietig dat pootje omhoog _O-
Bullie is thuis
  † In Memoriam † zondag 5 februari 2012 @ 01:11:01 #24
72518 Strega
pi_107616747
Oh-Oh werkelijk, wat was die kaart geniaal. Ik zie in gedachten Baaf op de motor, jij daarnaast op de brommert en al die honden zo mee op Texel. O+ O+ O+
Bullie is thuis
  zondag 5 februari 2012 @ 01:11:31 #25
176471 oh-oh
pi_107616766
Maar kleine honden, jack russels en ik denk mss wel 80 % van de chihuahua´s bijvoorbeeld, die hebben allemaal verneukte kapotgefokte patella´s, gruwelijk.
Kees loopt normaal netjes, en ze is erop getest toen ze een jaar was, knietjes zijn helemaal prima ^O^
( Groucho Marx )
  zondag 5 februari 2012 @ 01:12:12 #26
176471 oh-oh
pi_107616782
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 01:11 schreef Strega het volgende:
Oh-Oh werkelijk, wat was die kaart geniaal. Ik zie in gedachten Baaf op de motor, jij daarnaast op de brommert en al die honden zo mee op Texel. O+ O+ O+
:D Ja he, ik heb hem geloof ik al naar 6 mensen gestuurd of zo _O-
( Groucho Marx )
pi_107616965
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 01:11 schreef oh-oh het volgende:
Maar kleine honden, jack russels en ik denk mss wel 80 % van de chihuahua´s bijvoorbeeld, die hebben allemaal verneukte kapotgefokte patella´s, gruwelijk.
Kees loopt normaal netjes, en ze is erop getest toen ze een jaar was, knietjes zijn helemaal prima ^O^
Okee, dus het is echt een afwijking. Ik dacht al zoiets, maar omdat ze het echt bijna allemaal hebben, leek dat me zo vreemd.
  zondag 5 februari 2012 @ 01:23:29 #28
176471 oh-oh
pi_107617104
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 01:18 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Okee, dus het is echt een afwijking. Ik dacht al zoiets, maar omdat ze het echt bijna allemaal hebben, leek dat me zo vreemd.
Het is haske erfelijk maar bijna niemand test erop. Tenminste, ik weet dat ik hier in NL jaren geleden uitgekotst werd bij chihuahuafokkers toen ik er naar vroeg, want hey, daar zouden ze niet aan beginnen, dan konden ze alle fokhonden wel opdoeken :')
Bij de chinezen testen ze er wel al jaren op, vandaar dat ik er bij de chihuahua´s es een balletje over opgooide toen.
Veel honden hebben er geen last van, of de baasjes denken dat het normaal is.
Maar als ze er last van gaan krijgen is het echt kut, ik ken zat mensen die hun chi hebben moeten laten opereren, heel gedoe is dat, erg naar.
Sjon en Bill komen beiden uit geteste ouders, ze kunnen natuurlijk altijd nog zelf hun knietjes vernaggelen door gek te doen, maar dan weet je ieg dat ze geen aangeboren afwijking hadden.
Kees is in Duitsland gefokt, daar zijn ze er strenger op, zij is getest toen ze precies een jaar was, vanaf dan mag het ^O^
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † zondag 5 februari 2012 @ 01:31:42 #29
72518 Strega
pi_107617294
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 01:23 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Het is haske erfelijk maar bijna niemand test erop. Tenminste, ik weet dat ik hier in NL jaren geleden uitgekotst werd bij chihuahuafokkers toen ik er naar vroeg, want hey, daar zouden ze niet aan beginnen, dan konden ze alle fokhonden wel opdoeken :')
Bij de chinezen testen ze er wel al jaren op, vandaar dat ik er bij de chihuahua´s es een balletje over opgooide toen.
Veel honden hebben er geen last van, of de baasjes denken dat het normaal is.
Maar als ze er last van gaan krijgen is het echt kut, ik ken zat mensen die hun chi hebben moeten laten opereren, heel gedoe is dat, erg naar.
Sjon en Bill komen beiden uit geteste ouders, ze kunnen natuurlijk altijd nog zelf hun knietjes vernaggelen door gek te doen, maar dan weet je ieg dat ze geen aangeboren afwijking hadden.
Kees is in Duitsland gefokt, daar zijn ze er strenger op, zij is getest toen ze precies een jaar was, vanaf dan mag het ^O^
Ik vind testen sowieso zeer wenselijk. Door een hoop rasverenigingen word lyrisch gedaan over goede eigenschappen en dan vooral uiterlijk. Maar je fokt ook een hoop ongewenste dibgen in.
Bullie is thuis
  zondag 5 februari 2012 @ 01:39:40 #30
176471 oh-oh
pi_107617480
Franse bullen hebben ook vaak last van hun patella´s dacht ik?
Mopsen ieg wel, die van mn ma is ook getest.
Ik ben sowieso voor testen ja, het is helemaal niet duur en het komt een ras alleen maar ten goede.
De chineesjes hebben een hele fanatieke rasvereniging, die testen echt op alles wat los en vast zit en iedereen vraagt ook altijd naar testresultaten.
En er is een wereldwijde online database waar alles op te zoeken is, de sociale controle is echt groot :D
Chico zn patella¨s en ogen heb ik ook laten testen trouwens ^O^
Patella´s waren perfect, maar dat dacht ik ook wel, want hij heeft een heel mooi gangwerk, en zn ogen waren niet clear, want hij heeft een zeldzame vorm van driehoekstaar, die of aanwezig is en niks doet zoals bij hem, of ervoor zorgt dat de honden al binnen een jaar blind zijn.
Het is bij hem ook niet erfelijk want al zijn nageslacht test nog steeds clear gelukkig ^O^
En hij ziet nog prima voor een oudje :D
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † zondag 5 februari 2012 @ 01:52:02 #31
72518 Strega
pi_107617748
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 01:39 schreef oh-oh het volgende:
Franse bullen hebben ook vaak last van hun patella´s dacht ik?
Mopsen ieg wel, die van mn ma is ook getest.
Ik ben sowieso voor testen ja, het is helemaal niet duur en het komt een ras alleen maar ten goede.
De chineesjes hebben een hele fanatieke rasvereniging, die testen echt op alles wat los en vast zit en iedereen vraagt ook altijd naar testresultaten.
En er is een wereldwijde online database waar alles op te zoeken is, de sociale controle is echt groot :D
Chico zn patella¨s en ogen heb ik ook laten testen trouwens ^O^
Patella´s waren perfect, maar dat dacht ik ook wel, want hij heeft een heel mooi gangwerk, en zn ogen waren niet clear, want hij heeft een zeldzame vorm van driehoekstaar, die of aanwezig is en niks doet zoals bij hem, of ervoor zorgt dat de honden al binnen een jaar blind zijn.
Het is bij hem ook niet erfelijk want al zijn nageslacht test nog steeds clear gelukkig ^O^
En hij ziet nog prima voor een oudje :D
Knieën hebben de kleinere Franse Bullen (te ver doorgefokt) wel af en toe last van.
Gelukkig is Tashi outcross, mooie gespierde vader, een moeder die gelukkig al haar puppies kon werpen zonder keizersnee, wat bij engelse bullen al bijna standaard is. Ik vind gezondheid belangrijk. Othello is gelukkig ook een no nonsense hond, nooit ziek geweest, nu bijna achttien.
Maar wij nemen geen nieuwe Shar-pei meer, ik vind het heerlijke honden, een heel goed karakter en met Kundun hebben we geboft. Maar helaas komt Shar-Pei fever en daardoor amyloidosis te vaak voor. Onze Djengis zijn we daar ook op 5jarige leeftijd aan verloren. De fokbasis is gewoon te smal.
Bullie is thuis
pi_107624082

Oscar ging sneeuwschuiven. _O-
pi_107624878
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 12:45 schreef DanseMacabre het volgende:
[ afbeelding ]

Prachtig. :D
pi_107624938
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 12:45 schreef DanseMacabre het volgende:
[ afbeelding ]

Echt te leuk! Om op te vreten O+
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_107625137
Hij vindt het echt heerlijk. O+
pi_107625529
Vanmorgen lekker in het bos gewandeld, had wel gehoopt op meer sneeuw. :)

zondag 5 februari 2012 @ 13:51:31 #37
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_107626911
Bij jullie ligt allemaal zo veel sneeuw nog.. het is hier allemaal al weer foetsie. Wel ijs nog gelukkig, heb Koda ff laten rennen in het park en toen snel thuis de Combi-noren aangetrokken en flink geschaatst :D!
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
  zondag 5 februari 2012 @ 14:03:43 #38
176471 oh-oh
pi_107627506
Hier ligt die sneeuw al sinds maandag, er is niks meer bijgevallen en het is nog een flink pak.
Maar Kees staakt vandaag, die heeft zich ingegraven op de bank en gaat niet meer mee :')
( Groucho Marx )
pi_107627687
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 14:03 schreef oh-oh het volgende:
Hier ligt die sneeuw al sinds maandag, er is niks meer bijgevallen en het is nog een flink pak.
Maar Kees staakt vandaag, die heeft zich ingegraven op de bank en gaat niet meer mee :')
[ afbeelding ]
Slimme meid, lekker warm. O+
  † In Memoriam † zondag 5 februari 2012 @ 15:55:19 #40
72518 Strega
pi_107632935
[ afbeelding ]
[/quote]

Kees heeft gelijk! O+
Bullie is thuis
pi_107638458
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 14:03 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
O+ O+ O+ O+ O+ O+
pi_107638566
De opa's in de sneeuw

En weer thuis O+

zondag 5 februari 2012 @ 19:11:42 #43
176471 oh-oh
pi_107641212
Wat een heerlijk duo O+
( Groucho Marx )
pi_107642832
Nacho ging helemaal los :') Probleem met hem is dat hij met iedereen meeloopt. Dan ziet hij een groepje mensen en denkt dat hij daarbij hoort ofzo _O- _O- En Taco nog aan de lijn, die doet nog ontsnappingspogingen. :+ Hij is ook echt kapot van een stukje wandelen..Moet eigenlijk maar een buggy ofzo voor hem kopen.. :D
  zondag 5 februari 2012 @ 20:13:36 #45
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_107644314
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 19:47 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nacho ging helemaal los :') Probleem met hem is dat hij met iedereen meeloopt. Dan ziet hij een groepje mensen en denkt dat hij daarbij hoort ofzo _O- _O- En Taco nog aan de lijn, die doet nog ontsnappingspogingen. :+ Hij is ook echt kapot van een stukje wandelen..Moet eigenlijk maar een buggy ofzo voor hem kopen.. :D
Ik heb een idee!

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zondag 5 februari 2012 @ 20:21:11 #46
176471 oh-oh
pi_107644785
Taco kan toch makkelijk in een draagtas?
Zou ik gewoon een tas nemen, veel handiger in de meeste wandelgebieden.
( Groucho Marx )
pi_107645120
Hij weegt nu 5,5 kg..maar moet nog wel wat aankomen. Denk rond de 7kg ofzo. Dus draagtas kan opzich ook wel. Heb zelf ook wel een gewone tas waar hij soms ingaat, maar die is eigenlijk net te hoog voor hem _O-
  zondag 5 februari 2012 @ 20:37:55 #48
176471 oh-oh
pi_107645780
Die fundle die ik heb is echt ideaal, Chico kan ik er uren in dragen en die weegt ongeveer hetzelfde, ik denk dat Chico qua lijf net wat groter is en die zit er lekker in ^O^
( Groucho Marx )
pi_107645873
Nog meer winterse foto's! De labjes van Bengeltje in de sneeuw O+ Ik moest lachen om dramaqueen Kees met d'r pootje :') en wat ziet dat ouwetje er tevreden uit in z'n gouden mandje Multiply O+

Hier ligt helemaal niets aan sneeuw, alleen veel ijs overal. Ik heb vanochtend voor we gingen wandelen in het losloopbos geprobeerd even een fotootje te maken van onze beide dames die aan het spelen waren met één van hun nieuwe speelgoedjes (eigenlijk gekocht voor als de pup er is, maar ja...).

Oh, vrouwtje pakt iets uit haar broekzak! Puck laat het speelgoed meteen vallen...:

En als vrouwtje iets in de hand heeft zou het natuurlijk best wat lekkers kunnen zijn. Altijd optimistisch blijven, zeker als je je ontbijt nog niet gehad hebt!

Oh, iets lekkers...?:

Hmm, nee dus... dan maar genoegen nemen met een aai...

En gisteren zijn we weer wezen puppyknuffelen, ze worden gewoon steeds leuker O+

Teefje roze op de arm:

Teefje geel aan de tap:

En teefje turquoise (momenteel mijn favoriet) wilde best even voor me blijven liggen zonder tegenstribbelen:

Nog twee weken wachten dan horen we welke kleur wij mee naar huis mogen nemen!
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  zondag 5 februari 2012 @ 20:56:28 #50
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_107646828
Oscar :D O+
Kees _O- en Billy de bikkel :D
Faas had het van de week voor het eerst koud, ze had ook wel mega ijsballen tussen dr tenen met de verse plaksneeuw :') Voor de volgende sneeuw maar kijken voor een setje schoenen voor mevrouw
O+ Nacho en Taco O+
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_107647528
Ik knip gewoon de haren weg bij Jazz en vaseline erop.De rest heeft er geen last van.
  maandag 6 februari 2012 @ 00:11:34 #52
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_107657914
Net ff het vrouwtje gesproken waar we Koda weg hebben gehaald, en ze had een heel leuk plan. Ze wou op de verjaardag van haar 12 pups een soort ''puppy feestje'' organiseren. Dan komen alle 12 pups bij elkaar en ook de baasjes, en houden we een BBQ en op het eind wou ze een foto laten maken van alle honden bij elkaar :). Vond het een erg leuk plan en hoop ook dat er wat andere baasjes mee gaan doen. Koda is zeker van de partij!

Hier trouwens nog wat foto'tjes:

Kijk mij ondeugend zijn en in de planten klimmen wat niet mag:

Ik en mijn 2 grote andere labravriendjes Joris (zelfde kleur als Koda) en Cooper (de donkerbruine dus):

Mag ik nog zo'n lekker koekje?:

Hier was ik 3 maand, volgende week zaterdag al 6 maand!:
pi_107661874
Vaseline werkt idd prima tegen sneeuw tussen de tenen. Zal morgen wat foto's van vandaag posten.

Ondertussen is het vandaag :P

Ik heb een stok.. en sneeuw op m'n neus

Zeg vrouwtje.. doe is niet zo flauw en kom hier met die bal..!

Joehooee vrouwtje ik kom eraan!

Soms kan ik best wel poseren

[ Bericht 48% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 06-02-2012 07:35:43 ]
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 6 februari 2012 @ 13:58:27 #54
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_107671763
Maar in vaseline zit toch water ?

Fijn met een dekentje op de bank O+ de kat bofte meestal wil hij niet samen liggen :D

en daarstraks met de konijntjes water geven
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  maandag 6 februari 2012 @ 14:04:25 #55
176471 oh-oh
pi_107672005
Noh Non, zo lief O+ O+ O+ O+ O+
Ik heb portretjes:

Billy sniet gelukt :')
Oh en Chico en zn uggs O+
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † maandag 6 februari 2012 @ 14:44:35 #56
43556 miss_dynastie
pi_107673597
Oh Chico, te schattig O+
pi_107674356
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:04 schreef oh-oh het volgende:

Ik heb portretjes:
[ afbeelding ]

Die waterige oogjes O+

En Chico en zijn patta's O+
  maandag 6 februari 2012 @ 15:08:18 #58
176471 oh-oh
pi_107674640
Chico gaat weer zo lekker, zijn dipje is helemaal weg, ik ben er echt blij mee en ik zie het ook aan dat koppie van hem O+
( Groucho Marx )
pi_107674734
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 15:08 schreef oh-oh het volgende:
Chico gaat weer zo lekker, zijn dipje is helemaal weg, ik ben er echt blij mee en ik zie het ook aan dat koppie van hem O+
_O_
pi_107697795
Oh Chico O+ O+ _O- _O-

Ik wil ook een overall voor Taco.. gewoon een simpele. Bij de zooplus hadden ze warme zwarte, maar niet meer in zijn maat. Hij moet ong 35cm hebben. Blijven zn pootjes mooi warm en loopt hij een stuk beter mee buiten.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 08:52:18 #61
176471 oh-oh
pi_107703711
:P Ik wil nog steeds mn zwarte shirtje terug!
Ze verkopen echt overal pakjes, Hippe hond, Doggy Closet, etc etc, dit is echt een hele erge standaardmaat ^O^
( Groucho Marx )
pi_107703856
Die ligt hier op de kast :+ Zal hem binnenkort terugsturen.. kwam hem weer tegen tijdens het leegruimen van mn kast. Heb al wat dingen op marktplaats gevonden ook, hopelijk reageren die snel.
Juno zit nu ook elke dag dik ingepakt, anders komt ze geeneens tevoorschijn uit haar slaapzak _O-
  dinsdag 7 februari 2012 @ 09:09:17 #63
176471 oh-oh
pi_107703975
Oh die van mij die gaan voor de laatste ronde nog steeds zonder kleren mee hoor _O-
Zelfs Chico alleen in een dunne pj.
Maar de skipakken waren een goede aankoop hier, daar heb ik mn geld wel uitgehaald _O-
( Groucho Marx )
pi_107705264
Juno is een diva :{w _O-
  dinsdag 7 februari 2012 @ 11:02:54 #65
176471 oh-oh
pi_107706569
Ik zou gewoon bij een webshop kopen, heb je het veel sneller, hoef je niet te wachten tot die mp mensen es terug mailen en zo :P
Of je wacht tot de sneeuw weer weg is, dan hoeft t niet meer ^O^
( Groucho Marx )
pi_107712136
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 13:58 schreef Nonneke het volgende:
Maar in vaseline zit toch water ?

Fijn met een dekentje op de bank O+ de kat bofte meestal wil hij niet samen liggen :D
[ afbeelding ]

en daarstraks met de konijntjes water geven
[ afbeelding ]
Lekker warm samen O+

Mijn kat had vanochtend iets minder geluk, die kruipt altijd onder de deken in Rocky z'n mand. Maar Rocky had het niet door....platte kat ;(
pi_107712164
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:04 schreef oh-oh het volgende:
Noh Non, zo lief O+ O+ O+ O+ O+
Ik heb portretjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Billy sniet gelukt :')
Oh en Chico en zn uggs O+
[ afbeelding ]
Die tweede foto _O_ Hij kijkt alsof ie in de hel van 63 is beland _O-
pi_107749355

M'n grote en kleine. O+
  woensdag 8 februari 2012 @ 14:00:56 #69
176471 oh-oh
pi_107749386
Ga jij maar lekker zelf in die kutkou lopen, wij willen niet!
( Groucho Marx )
pi_107750313
Gistermiddag 2.5 uur gewandeld met Diever en de buurvrouw. Hij kreeg het toch halverwege wel koud (bibberdebibber, hinkel op 3 poten want ik heb zulke koude pootjes) dus we zijn een keer op gaan warmen in een winkeltje en een keer koffie gaan drinken. Wordt het toch een beetje een ouwelul op zulke momenten :') Na dit weekend mag dan van Diever ook het voorjaar intreden.

Nou is hij vorige week ook geplukt maar ik kan me niet voorstellen dat hij het dan nu zoveel kouder heeft dan in Oostenrijk?

Enfin, vanmorgen lag hij er zo bij en had ik op een gegeven moment geen gevoel meer in mijn voeten en mijn arm van het stilzitten

O+
  woensdag 8 februari 2012 @ 16:16:24 #71
38396 mazaru
pi_107754328
Dat hinkelen komt waarschijnlijk omdat er ijs tussen zijn tenen zit.
De sneeuw blijft plakken in de haren tussen de tenen, dat gaat smelten omdat de hond warm is. Dan bevriest het weer en komt er een soort van bal van ijs. Dat doet zeer.
  woensdag 8 februari 2012 @ 16:19:01 #72
176471 oh-oh
pi_107754422
Haar goed uitscheren idd, en vaseline smeren eventueel.
Of schoenen kopen :P
( Groucho Marx )
  woensdag 8 februari 2012 @ 18:14:28 #73
24188 Belana
kloon van belana
pi_107758750
quote:
17s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 23:25 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

:Y O+

It is done!
hoho, dan is ie al van mij hoor :P
stormy waters...
sailin'
  woensdag 8 februari 2012 @ 18:14:49 #74
24188 Belana
kloon van belana
pi_107758764
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 23:30 schreef _Multiply86_ het volgende:
*O*
Zal het morgen even doorgeven: Diaz naar Harajuku van Fok! :+
hee hee heeeeejj!!
stormy waters...
sailin'
pi_107758816
Dank u voor de tips en als fanatiek wintersporter (met honden) zorg ik natuurlijk altijd voor dat 's winters het haar kort is tussen de zooltjes en is dat het eerste waar ik naar kijk als hij begint te hinkelen maar in meneer zijn geval is het gewoon dan til je me even fijn een stukje op. Want er was meerdere malen niet te bekennen en na even gedragen te zijn (en opgewarmd) was het vanzelf weer over. *O*
pi_107759731

donderdag 9 februari 2012 @ 07:55:19 #77
24188 Belana
kloon van belana
pi_107780054
lekkere billen O+
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 10 februari 2012 @ 15:40:23 #78
176471 oh-oh
pi_107829519
:') Vandaag even snel naar de markt geweest, buggy maar weer es meegenomen voor Chico.
Sjon wil er nooit in maar vandaag wilde hij er de hele tijd in en de hele weg zo staan.
King of the woooooooooorld :')
( Groucho Marx )
pi_107830429
Sjon on top of the world :D

quote:
Awww, dit is net een kleine puppy O+
pi_107831103
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:40 schreef oh-oh het volgende:
:') Vandaag even snel naar de markt geweest, buggy maar weer es meegenomen voor Chico.
Sjon wil er nooit in maar vandaag wilde hij er de hele tijd in en de hele weg zo staan.
King of the woooooooooorld :')
[ afbeelding ]
_O- _O- Wat een beest ook O+
pi_107831125
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 14:28 schreef bianca en michael het volgende:
Gistermiddag 2.5 uur gewandeld met Diever en de buurvrouw. Hij kreeg het toch halverwege wel koud (bibberdebibber, hinkel op 3 poten want ik heb zulke koude pootjes) dus we zijn een keer op gaan warmen in een winkeltje en een keer koffie gaan drinken. Wordt het toch een beetje een ouwelul op zulke momenten :') Na dit weekend mag dan van Diever ook het voorjaar intreden.

Nou is hij vorige week ook geplukt maar ik kan me niet voorstellen dat hij het dan nu zoveel kouder heeft dan in Oostenrijk?

Enfin, vanmorgen lag hij er zo bij en had ik op een gegeven moment geen gevoel meer in mijn voeten en mijn arm van het stilzitten

[ afbeelding ]

O+
Aaahw :D O+
pi_107831234
Wat een beer is het al DM!

We hadden een oude mannen date vandaag.. met Rex. Gaat al super goed met Taco, hij liep netjes mee.. liet de lijn ook los op de grond achter hem aan. Bind er volgende keer gewoon een touw aan ofzo, is wat lichter. Laat hem pas helemaal los als de sneeuw weg is. Kan ik sneller rennen als het nodig zou zijn _O- Was ook de eerste keer dat hij echt zat te genieten van de wandeling en hij zocht mij steeds op O+

Rex!

*O*
pi_107831372
Taco op het bankje zittend O+

En wat leuk Rex met jas, volgens mij heb ik een soortgelijk jasje van Hurtta voor mijn hond, net niet een kopie denk ik. :)
pi_107831619
Het is echt een beer ja, maar wel een doetje. O+

Rex is echt een leukerd! Fijn stel samen met Taco en Nacho. O+
  vrijdag 10 februari 2012 @ 16:43:44 #85
176471 oh-oh
pi_107831874
_O- Die onderbeet van Rex, omg :D
Taco is echt een cutie, ondanks het roze jasje :D
( Groucho Marx )
pi_107831965
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 16:29 schreef Pisces29 het volgende:
Taco op het bankje zittend O+

En wat leuk Rex met jas, volgens mij heb ik een soortgelijk jasje van Hurtta voor mijn hond, net niet een kopie denk ik. :)
Ik heb voor Oscar ook een Hurtta, dezelfde als Rex.
Maar dan maatje miniteckel. _O-
  vrijdag 10 februari 2012 @ 16:48:15 #87
176471 oh-oh
pi_107832031
Hurtta zit helemaal niet mooi bij mijn honden, ik vind ze lelijk en duur :D
( Groucho Marx )
pi_107832067
Vriendin van mij gaat nog een jasje voor hem maken.. zelfde soort als Jules, die roze geruite, alleen dan natuurlijk ander kleurtje en dubbele laag. Roze staat hem ook mooi :+ Hurtta vond ik ook wel erg duur.
Gaat ook al veel beter met zn poten.. in het begin viel hij ook steeds om enzo. Hij trippelt nu goed mee O+
Met Nacho gaat het goed als ik met een kleine groep ga wandelen en als het rustig is op de hei. Anders raakt hij in de war en loopt gewoon met andere mensen mee :')
  vrijdag 10 februari 2012 @ 16:49:53 #89
38396 mazaru
pi_107832070
Gaat dat lukken?

Ff liggen!

Ik kan vliegen!

OMG! Ik zie een paard! Daar komt een paard! Er komt een paard aan!!
pi_107832171
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 16:49 schreef mazaru het volgende:
Gaat dat lukken?
[ afbeelding ]

Ff liggen!
[ afbeelding ]

Ik kan vliegen!
[ afbeelding ]

OMG! Ik zie een paard! Daar komt een paard! Er komt een paard aan!!
[ afbeelding ]
Is dat zo'n nova scotia duck tolling retriever ofzoiets? Vind dat echt schitterende honden!
  vrijdag 10 februari 2012 @ 16:58:47 #91
38396 mazaru
pi_107832366
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 16:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Is dat zo'n nova scotia duck tolling retriever ofzoiets? Vind dat echt schitterende honden!
Ja, goed gezien!
Het zijn echt waanzinnig mooie honden. Dit is een vrouwtje en ze is zo ontzettend lief. O+
pi_107832539
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 16:58 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ja, goed gezien!
Het zijn echt waanzinnig mooie honden. Dit is een vrouwtje en ze is zo ontzettend lief. O+
Ik heb daar idd ook naar gekeken. maar ik ben niet zo goed in nestjes uitzoeken en zomaar via Marktplaats durf ik ook niet :@ Vind ze wel heel mooi O+
  vrijdag 10 februari 2012 @ 17:13:43 #93
38396 mazaru
pi_107832817
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 17:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik heb daar idd ook naar gekeken. maar ik ben niet zo goed in nestjes uitzoeken en zomaar via Marktplaats durf ik ook niet :@ Vind ze wel heel mooi O+
Deze komt uit België. Dit is mijn leasehond. Ze is van de buren, maar die werken allebei en ik hou van wandelen. Dus dat komt mooi uit.
Als je nog steeds naar een adresje zoekt, dan kan ik dat voor je vragen. Geef maar een gil.
Zij zijn heel leuk op de hoogte gehouden, vanaf het moment dat de moeder drachtig was.
Ze kregen wekelijks foto's van toen de moeder net bevallen was, tot het moment dat ze hun hondje konden komen halen.
Alle papieren erbij, keurig ingeënt.
Echt heel professioneel.
pi_107833035
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 17:13 schreef mazaru het volgende:

[..]

Deze komt uit België. Dit is mijn leasehond. Ze is van de buren, maar die werken allebei en ik hou van wandelen. Dus dat komt mooi uit.
Als je nog steeds naar een adresje zoekt, dan kan ik dat voor je vragen. Geef maar een gil.
Zij zijn heel leuk op de hoogte gehouden, vanaf het moment dat de moeder drachtig was.
Ze kregen wekelijks foto's van toen de moeder net bevallen was, tot het moment dat ze hun hondje konden komen halen.
Alle papieren erbij, keurig ingeënt.
Echt heel professioneel.
Ik ben aan het gillen, hoor je me?

Ben benieuwd, misschien hebben ze ook wel een website ofzo. waar ik een beetje op kan kijken :)
  vrijdag 10 februari 2012 @ 17:26:40 #95
38396 mazaru
pi_107833196
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 17:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik ben aan het gillen, hoor je me?

Ben benieuwd, misschien hebben ze ook wel een website ofzo. waar ik een beetje op kan kijken :)
Ik ga even bellen :)
pi_107833479
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 17:26 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik ga even bellen :)
Dankjewel!
  vrijdag 10 februari 2012 @ 17:45:39 #97
38396 mazaru
pi_107833874
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 17:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dankjewel!
De buuf is nu ook in dit topic ;)
Hier heb je de link van de website van haar fokker
http://www.tollers.be/
  vrijdag 10 februari 2012 @ 17:49:19 #98
38396 mazaru
pi_107833996
En er komen nieuwe puppies! :Y
pi_107834018
Zou je er wel een beetje in verdiepen voordat je direct de fokker gaat bellen.. zijn genoeg andere fokkers..misschien aanmelden op het toller forum,shows bezoeken enz..
pi_107834521
Ik verdiep me altijd eerst erin. Daarom vroeg ik ook om een site enzo zodat ik een beetje kon gaan snuffelen. Heb een fout gemaakt bij m'n eerste hond. Dat doe ik niet snel nog een keer hoor :)
pi_107835420
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 18:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik verdiep me altijd eerst erin. Daarom vroeg ik ook om een site enzo zodat ik een beetje kon gaan snuffelen. Heb een fout gemaakt bij m'n eerste hond. Dat doe ik niet snel nog een keer hoor :)
/ontlurkt :P

Omdat wij nog niet zo lang geleden een goede fokker hebben gezocht en gevonden voor ons nieuwe labradorpupje bemoei ik me er even tegenaan :P

Goed dat je geen marktplaatshondje kiest! Maar kijk bijvoorbeeld eens op de website van de rasvereniging voor Tollers ( http://www.tollertales.nl/ ). Daar staat onder andere een lijst met fokkers in Nederland. Fokkers die lid zijn van de rasvereniging keuren hun honden medisch voor ze een nestje fokken en alle pups zijn voorzien van stamboom en worden gechipt, ingeënt en ontwormd voor ze naar een nieuw huisje gaan :) Uiteraard zijn ook bij de rasvereniging fokkers die het beter aanpakken of juist minder goed dan anderen, daarom is het verstandig de websites te bekijken en/of telefonisch contact op te nemen of eens langs te gaan bij fokkers. Zelf vind ik het heel erg belangrijk dat een fokker de honden (en dus ook de puppy's) in huis (liefst in de woonkamer of keuken o.i.d.) heeft en goed socialiseert. Daar zou je op kunnen letten als je een fokker uitkiest ^O^
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
pi_107835500
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 18:38 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

/ontlurkt :P

Omdat wij nog niet zo lang geleden een goede fokker hebben gezocht en gevonden voor ons nieuwe labradorpupje bemoei ik me er even tegenaan :P

Goed dat je geen marktplaatshondje kiest! Maar kijk bijvoorbeeld eens op de website van de rasvereniging voor Tollers ( http://www.tollertales.nl/ ). Daar staat onder andere een lijst met fokkers in Nederland. Fokkers die lid zijn van de rasvereniging keuren hun honden medisch voor ze een nestje fokken en alle pups zijn voorzien van stamboom en worden gechipt, ingeënt en ontwormd voor ze naar een nieuw huisje gaan :) Uiteraard zijn ook bij de rasvereniging fokkers die het beter aanpakken of juist minder goed dan anderen, daarom is het verstandig de websites te bekijken en/of telefonisch contact op te nemen of eens langs te gaan bij fokkers. Zelf vind ik het heel erg belangrijk dat een fokker de honden (en dus ook de puppy's) in huis (liefst in de woonkamer of keuken o.i.d.) heeft en goed socialiseert. Daar zou je op kunnen letten als je een fokker uitkiest ^O^
Oh welke fokker ben jij geweest voor je Labje toevallig? gezien wij ernstige twijfelaars zijn tussen een Labje (bruine) Toller of een asielhond (maar dat is waarschijnlijk erg lastig voor ons)
pi_107836574
Hier is onze Oscar :D

Ik zag de vergelijking wel met deze :P

pi_107837728
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 18:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh welke fokker ben jij geweest voor je Labje toevallig? gezien wij ernstige twijfelaars zijn tussen een Labje (bruine) Toller of een asielhond (maar dat is waarschijnlijk erg lastig voor ons)
Wij krijgen onze pup eind februari, maar alle pups uit het nest (alleen zwarte) zijn al verkocht en de fokster heeft op dit moment geen andere teef voor de fok. De fokster waar 'onze' fokster haar teef vandaan heeft is ook een goede ( www.seemee.nl ), misschien dat zij dit jaar nog pups verwachten (de pups die nu op hun site staan zijn van 'onze' fokster). Mag ik trouwens vragen waarom je graag een bruine lab wilt? Die kleur is op het moment best wel 'in de mode', en dit werkt het onzorgvuldig fokken in de hand. Ter illustratie: toen we ons aanmeldden bij de puppycursus (ja, nu al :P ) en zeiden dat we het om een labradorpup ging vroeg de trainster: 'oh, toch geen bruine?' ze krijgen namelijk erg veel bruine pups met gedragsproblemen door verkeerd opvoeden maar ook verkeerd fokken. Je hebt dus kans (zeker bij bv een marktplaatspup) op een slecht gesocialiseerde, 'harde' pup (lomp, hyperactief, lastig te corrigeren). Dat zijn veel gehoorde klachten bij bruine labradors volgens zowel onze fokster als de trainster bij de hondenschool. Iets om extra rekening mee te houden dus als je graag een bruine wilt.

Wij zijn begonnen met zoeken naar een fokker door de puplijst op de website van de labradorvereniging ( www.nlv.nu ) door te spitten en de websites van fokkers te bekijken. Fokkers die de honden niet in huis houden vielen sowieso al af en fokkers aan de andere kant van het land vielen af omdat we graag regelmatig op bezoek wilden kunnen komen bij het nestje. Toen heb ik gebeld met een fokker hier heel vlak bij, hij had helaas geen pups meer beschikbaar. Daarna contact opgenomen met een andere op de lijst (zonder website) en daar een goed gevoel bij. Wat ik positief vind is als een fokker mij als potentiële koper kritische vragen stelt (bv zijn er baby's/kleine kinderen, werk je veel, heb je ervaring met honden, wat wil je graag doen met de hond, waarom kies je voor dit ras, etc.). We zijn toen een dag later op 'sollicitatiegesprek' gekomen bij de fokker thuis waar we de moederhond zagen (die een geweldig karakter heeft) en de pups (toen 2 weken oud), allemaal midden in de woonkamer. Ze liet ons alle papieren zien van de moeder en vaderhond (medische keuringen, stambomen, showuitslagen), vroeg dingen over onze situatie en vertelde hoe ze één en ander organiseert. Na het gesprek was het duidelijk dat we wel met elkaar in zee wilden. Nu gaan we elke zaterdagmiddag op puppybezoek en krijgen we daarnaast wekelijks updates over de ontwikkeling en foto's. Vorige week hebben we een informatiepakket over puppyopvoeding gekregen en morgen geeft ze een voorlichting over versvoer (= rauw vlees voeren). Ze pakt het super grondig aan en is heel erg betrokken, allemaal tekenen voor mij dat ze een prima fokker is :)

En om een klein beetje ontopic te blijven een paar foto's; zo ziet een nestje pups bij een goede fokker er voor mij uit:

Werpkist in de woonkamer met allerlei speelgoed en andere dingen (zoals de lege fles) die afgewisseld worden, zodat de pups veel verschillende indrukken krijgen zelfs als ze gewoon in hun nest liggen:

Los rondlopen en spelen in de woonkamer met moeders en grote (half)zus:

Buitenshuis in de tuin krijgen ze ook verschillende indrukken te verwerken:

En natuurlijk heel veel contact met mensen, zowel 'eigen' als bezoek:
pi_107839872
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 16:48 schreef oh-oh het volgende:
Hurtta zit helemaal niet mooi bij mijn honden, ik vind ze lelijk en duur :D
Ik vind de prijs meevallen omdat hij wind en waterdicht is, dat zie ik zelden bij een ander jack.. Ik heb niks aan een 'warm stofje' omdat het echt uit medisch oogpunt is dat mijn hond het aan heeft, en niet omdat het een beetje fris is buiten.
Maar natuurlijk is het leuk als het veel goedkoper was. Maar het is al de 3e winter met veel plezier gedragen.

En jij hebt natuurlijk leuke honden voor toffe printjes enzo! O+
Ik kan mijnes echt geen tijgerprint aan doen heur :D en dat is ook niks voor mij, ik ben van de basics. Ik vind het Hurtta jasje gewoon leuk staan :)
pi_107845001
Hé shit, zie net dat onze Puck een wondje in haar oksel heeft... gewoon een gat/scheur in haar velletje. Geen bloed, maar de scheur gaat duidelijk helemaal door de huid heen :{ Ze likte steeds aan haar poot en toen viel het me op. Denk dat het misschien komt van de kat die vanavond geschrokken was en bovenop haar sprong met de nagels uit. Iemand ervaring met een scheur in de huid op die plek?
pi_107846752
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 19:44 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

Wij krijgen onze pup eind februari, maar alle pups uit het nest (alleen zwarte) zijn al verkocht en de fokster heeft op dit moment geen andere teef voor de fok. De fokster waar 'onze' fokster haar teef vandaan heeft is ook een goede ( www.seemee.nl ), misschien dat zij dit jaar nog pups verwachten (de pups die nu op hun site staan zijn van 'onze' fokster). Mag ik trouwens vragen waarom je graag een bruine lab wilt? Die kleur is op het moment best wel 'in de mode', en dit werkt het onzorgvuldig fokken in de hand. Ter illustratie: toen we ons aanmeldden bij de puppycursus (ja, nu al :P ) en zeiden dat we het om een labradorpup ging vroeg de trainster: 'oh, toch geen bruine?' ze krijgen namelijk erg veel bruine pups met gedragsproblemen door verkeerd opvoeden maar ook verkeerd fokken. Je hebt dus kans (zeker bij bv een marktplaatspup) op een slecht gesocialiseerde, 'harde' pup (lomp, hyperactief, lastig te corrigeren). Dat zijn veel gehoorde klachten bij bruine labradors volgens zowel onze fokster als de trainster bij de hondenschool. Iets om extra rekening mee te houden dus als je graag een bruine wilt.

Wij zijn begonnen met zoeken naar een fokker door de puplijst op de website van de labradorvereniging ( www.nlv.nu ) door te spitten en de websites van fokkers te bekijken. Fokkers die de honden niet in huis houden vielen sowieso al af en fokkers aan de andere kant van het land vielen af omdat we graag regelmatig op bezoek wilden kunnen komen bij het nestje. Toen heb ik gebeld met een fokker hier heel vlak bij, hij had helaas geen pups meer beschikbaar. Daarna contact opgenomen met een andere op de lijst (zonder website) en daar een goed gevoel bij. Wat ik positief vind is als een fokker mij als potentiële koper kritische vragen stelt (bv zijn er baby's/kleine kinderen, werk je veel, heb je ervaring met honden, wat wil je graag doen met de hond, waarom kies je voor dit ras, etc.). We zijn toen een dag later op 'sollicitatiegesprek' gekomen bij de fokker thuis waar we de moederhond zagen (die een geweldig karakter heeft) en de pups (toen 2 weken oud), allemaal midden in de woonkamer. Ze liet ons alle papieren zien van de moeder en vaderhond (medische keuringen, stambomen, showuitslagen), vroeg dingen over onze situatie en vertelde hoe ze één en ander organiseert. Na het gesprek was het duidelijk dat we wel met elkaar in zee wilden. Nu gaan we elke zaterdagmiddag op puppybezoek en krijgen we daarnaast wekelijks updates over de ontwikkeling en foto's. Vorige week hebben we een informatiepakket over puppyopvoeding gekregen en morgen geeft ze een voorlichting over versvoer (= rauw vlees voeren). Ze pakt het super grondig aan en is heel erg betrokken, allemaal tekenen voor mij dat ze een prima fokker is :)

En om een klein beetje ontopic te blijven een paar foto's; zo ziet een nestje pups bij een goede fokker er voor mij uit:

Werpkist in de woonkamer met allerlei speelgoed en andere dingen (zoals de lege fles) die afgewisseld worden, zodat de pups veel verschillende indrukken krijgen zelfs als ze gewoon in hun nest liggen:
[ afbeelding ]

Los rondlopen en spelen in de woonkamer met moeders en grote (half)zus:
[ afbeelding ]

Buitenshuis in de tuin krijgen ze ook verschillende indrukken te verwerken:
[ afbeelding ]

En natuurlijk heel veel contact met mensen, zowel 'eigen' als bezoek:
[ afbeelding ]
Ik wil een bruine omdat ik die mooier vind dan een zwarte. En zoals ik al zei.. Ik ga geen hond van marktplaats halen.
pi_107847057
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 22:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik wil een bruine omdat ik die mooier vind dan een zwarte. En zoals ik al zei.. Ik ga geen hond van marktplaats halen.
Ok, succes, ik hoop dat je wat aan de rest van mijn post hebt dan :)
pi_107847163
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 22:51 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

Ok, succes, ik hoop dat je wat aan de rest van mijn post hebt dan :)
Komt wel goed ik heb geen haast. Thanx voor de tips.
pi_107848569
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 20:26 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik vind de prijs meevallen omdat hij wind en waterdicht is, dat zie ik zelden bij een ander jack.. Ik heb niks aan een 'warm stofje' omdat het echt uit medisch oogpunt is dat mijn hond het aan heeft, en niet omdat het een beetje fris is buiten.
Maar natuurlijk is het leuk als het veel goedkoper was. Maar het is al de 3e winter met veel plezier gedragen.

En jij hebt natuurlijk leuke honden voor toffe printjes enzo! O+
Ik kan mijnes echt geen tijgerprint aan doen heur :D en dat is ook niks voor mij, ik ben van de basics. Ik vind het Hurtta jasje gewoon leuk staan :)
Bij Oscar staat het ook leuk.
En dat wind en waterdicht is heel fijn idd. ^O^
  zaterdag 11 februari 2012 @ 16:12:55 #111
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_107862769
Ik heb Koda geleerd dat hij zich aan mensen moet voorstellen met een pootje, kijk:
pi_107862818
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 16:12 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik heb Koda geleerd dat hij zich aan mensen moet voorstellen met een pootje, kijk:
[ afbeelding ]
Droopy face :D O+
  zaterdag 11 februari 2012 @ 18:52:00 #113
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_107867433
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 16:14 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Droopy face :D O+
Alles voor een koekje haha :)
Even een vraagje trouwens. Koda is vandaag precies 24 weken, en weegt 25.3 kilo. Tot hoeveel weken komen ze nog ongeveer een kilo per week aan? Koda is deze week wat minder aangekomen, en vorige week ook, maar hij groeit nog wel.
pi_107868792

Noukie wordt volgende week 5 jaar en is 28kg

Tessa is bijna 9 mnd en weegt 19kg

Weet niet meer hoe lang ze minstens 1kg bij moesten komen. Tessa eet als een uhmm.. nouja ze eet best veel, maar is zo actief dat er weinig aankomt.
pi_107869775
Carel weegt 24 kilo en is 7 maanden.
Oscar is een jaar oud en weegt 4 kilo. _O-
  zondag 12 februari 2012 @ 13:59:31 #116
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_107890390
Beterschap Puck!
Goed opgevoed Koda!
Oscar van Johannes_Vermeer is ook schattig.

Meneer Sjeekie_Beekie was gisteren mee geweest naar de jachttraining om foto's te maken.
Voor Lara altijd lastig, want naar wie moest ze nu ook al weer de dummy terugbrengen?

Gevonden!

En toen de baas me alleen negeerde, ging ik toch maar naar het vrouwtje rennen om dat kouwe ding in mijn bek af te geven :D.

Tijdens de training gisteren kwam er nog een vrouw langs met een Gordon Setter. Ze was helemaal blij dat ik herkende wat voor ras het was, vaak denken mensen dat het een bastaard Ierse Setter is, omdat hij ook veel zwarte vacht heeft. Het is dan ook een staande hond [net als Lara], maar dan van Engelse afkomst.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_107899025
Lara O+ Gordon Setter vind ik niet mooi.. op shows zie je ze soms ook met hele rare achterpoten..lijken wel doorgezakt :')
pi_107899470
O+ O+

Een keer serieus :+
pi_107904148
echt een lekker stuk is het!!!
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
  zondag 12 februari 2012 @ 20:51:20 #120
176471 oh-oh
pi_107906019
Heeee, hij ziet er al wat minder slungelig en wat volwassener uit!
Gordon setters vind ik ook niks, er woont hier iemand die westy´s en gordon setters fokt, beiden vind ik echt helemaal niks aan :D
( Groucho Marx )
pi_107906518
Jaja..hij ziet er al wat meer volwassen uit, maar verder _O- _O- Idiote puber :+

Taco heeft losgelopen! Deed hij goed O+

Volgende week krijgt hij eindelijk een stoere jas :+
  maandag 13 februari 2012 @ 10:41:25 #122
176471 oh-oh
pi_107922772
Zaterdag ging Thessa de hondjes wassen O+
Billy eerst:

Toen Lulu:

Daarna Sjon:

En als laatste Chico:
( Groucho Marx )
  maandag 13 februari 2012 @ 11:06:55 #123
176471 oh-oh
pi_107923364
En nog een knuffelfilmpje O+
( Groucho Marx )
  Moderator maandag 13 februari 2012 @ 11:10:07 #124
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_107923441
Ach gos, ze vinden elkaar wel heel erg tof he?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  maandag 13 februari 2012 @ 11:12:29 #125
176471 oh-oh
pi_107923515
Haha ja, betere vriendjes kun je nergens vinden hoor :D
( Groucho Marx )
  maandag 13 februari 2012 @ 11:14:22 #126
176471 oh-oh
pi_107923573
Oh ik had er nog een paar van mn mobiel:

Ze kan er echt mee lopen dus he :D

Zaterdagochtend, ik stond op en zij en Chico bleven nog ff lekker liggen O+
( Groucho Marx )
  Moderator maandag 13 februari 2012 @ 11:16:54 #127
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_107923647
Aaaah die laatste! O+
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  maandag 13 februari 2012 @ 11:17:35 #128
176471 oh-oh
pi_107923666
_O- Ze was blijven logeren, bij mij in bed, en al die stomme honden kropen bij haar ipv bij mij }:|
( Groucho Marx )
pi_107924339
Owww die laatste in bed O+ maar ze zijn allemaal O+

Van wie is Lulu? :@
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 13 februari 2012 @ 11:42:09 #130
176471 oh-oh
pi_107924382
Van Thessa :D
Die andere hond van hun, Bink, was naar show met de papa, mama moest werken, vandaar dat ik het kind mocht, en het andere hondje :D
( Groucho Marx )
pi_107924568
Ah zo!
Dat is ook een leukerd!
The way you rock'n'roll
  maandag 13 februari 2012 @ 11:49:25 #132
176471 oh-oh
pi_107924593
_O- Lulu is echt een lelijke kleine kale rooie rat :D
( Groucho Marx )
pi_107924625
Daarom! Dat heeft ook zijn charme :P

En leuk is iets anders dan mooi :+
The way you rock'n'roll
  maandag 13 februari 2012 @ 11:52:34 #134
176471 oh-oh
pi_107924683
_O- Ik hou echt meer van mooi :@
( Groucho Marx )
pi_107924750
Ah wat een schatje is het ook O+ O+ O+
  maandag 13 februari 2012 @ 11:56:21 #136
176471 oh-oh
pi_107924812
:D Wie?
Lulu?
:D _O-
Lulu is trouwens wel echt een leuke hond, hij is gek op takken apporteren ( als enige van het hele stel ) en hij zwemt altijd en zo.
Bink, die peruaan die ze hebben, dat vind ik echt een stom beest.
Zenuwlijer :r
( Groucho Marx )
pi_107940328
Nee Thessa _O- _O-
Haar pyjama past wel bij de nieuwe pyjama's van je honden _O-
pi_107940386
Diaz ging vandaag vliegen

Jazz doet ook even mee

FF uitschudden

En daar gaan we weer!

Debiel beest is het ook.
  maandag 13 februari 2012 @ 20:25:44 #139
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_107943840
Even een vraagje tussendoor, Koda is een labrador en dus een large breed. De puppy brokken van dogchow van large breed waren er tijdelijk niet meer, dus hebben we voor 4-5 weken een zak voor de small breed meegenomen. De brokken zijn iets kleiner, en ook wel makkelijk voor Koda aangezien die flink aan het wisselen is, maar maakt het erg veel uit als die de brokken van small breed eet? Koda is namelijk deze week maar 0.6 kilo aangekomen, terwijl die normaal ruim 1 - 1.2 kilo aankomt, en ik weet dus niet of het aan de leeftijd ligt dat die nou iets minder aankomt, of aan de voeding. De small breed brokken geven wel zijn gewichtsklasse aan (25-35kg) en de hoeveelheid brokken die hij moet eten in grammen is hier iets meer dan bij de large breed. Kan het zijn dat er in de large breed voeding meer voedingsstoffen inzitten die Koda, een large breed, nodig heeft om te groeien?
pi_107944458
Koda is geen labrador :+
Als ik brokken geef, geef ik gewoon iets wat voor alle maten kan..
Hij blijft niet nog maanden een kilo per week groeien hoor.. je ziet het toch of die er goed uitziet of niet, daar zou ik mij niet druk om maken.
pi_107945166
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 20:25 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Even een vraagje tussendoor, Koda is een labrador en dus een large breed. De puppy brokken van dogchow van large breed waren er tijdelijk niet meer, dus hebben we voor 4-5 weken een zak voor de small breed meegenomen. De brokken zijn iets kleiner, en ook wel makkelijk voor Koda aangezien die flink aan het wisselen is, maar maakt het erg veel uit als die de brokken van small breed eet? Koda is namelijk deze week maar 0.6 kilo aangekomen, terwijl die normaal ruim 1 - 1.2 kilo aankomt, en ik weet dus niet of het aan de leeftijd ligt dat die nou iets minder aankomt, of aan de voeding. De small breed brokken geven wel zijn gewichtsklasse aan (25-35kg) en de hoeveelheid brokken die hij moet eten in grammen is hier iets meer dan bij de large breed. Kan het zijn dat er in de large breed voeding meer voedingsstoffen inzitten die Koda, een large breed, nodig heeft om te groeien?
Het maakt echt niet zo veel uit, je hoeft je niet blind te staren op de kilo's. Zolang Koda er gezond uit ziet en lekker levendig is, gaat het goed. Hij zal vast geen voedingsstoffen tekort komen, volgens mij is het enige verschil tussen brok voor grote en kleine honden het formaat van de brokjes. Gewoon kijken naar hoe Koda er uit ziet; als je z'n ribben te duidelijk ziet iets meer geven, als hij wat te mollig lijkt wat minder. Hij zal ook af en toe groeispurten hebben of even tijdelijk wat minder groeien, dat is gewoon normaal. En sowieso is het beter dat hij iets aan de schrale kant is dan te mollig, vanwege zijn gewrichten :)
  maandag 13 februari 2012 @ 20:54:15 #142
176471 oh-oh
pi_107945423
Wss wordt ie nu sowieso mager en slungelig, puberfase.
Gewoon kijken of ie goed uitziet.
Ik geef nooit ander voer voor pups, gewoon vers en hetzelfde als de volwassen honden, alleen meer, veel meer. Zolang ze groeien mogen ze van mij zo vaak en zo veel eten als ze willen eigenlijk.
( Groucho Marx )
pi_107945748
quote:
17s.gif Op maandag 13 februari 2012 10:41 schreef oh-oh het volgende:
Zaterdag ging Thessa de hondjes wassen O+
Billy eerst:
[ afbeelding ]
Toen Lulu:
[ afbeelding ]
Daarna Sjon:
[ afbeelding ]
En als laatste Chico:
[ afbeelding ]
Al die natte snoetjes, te cute :D O+

quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 20:59 schreef _Multiply86_ het volgende:

Taco heeft losgelopen! Deed hij goed O+
[ afbeelding ]

Saampies O+
  † In Memoriam † maandag 13 februari 2012 @ 21:17:51 #144
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_107946732
Even uit de meelees modus. Ik maak weinig foto's, maar hier is Donja in d'r eerste sneeuw. Ze vindt het winterweer fantastisch, zal dat tikkie mastin del pirineo bloed wel zijn :)

DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  maandag 13 februari 2012 @ 21:55:16 #145
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_107948877
Oke, ik twijfelde toch een beetje dus vandaar dat ik me hier weer door jullie laat verlichten haha :D! Koda is inderaad wel uit verhouding, kont staat veel hoger en zijn koppie lijkt nog zo klein vergeleken met de rest. Hoop dat die echt zo'n lekkere dikke kop krijgt, maar hij lijkt echt heel veel op een deense dog. Binnenshuis is Koda altijd heel rustig, maar eenmaal buiten komt the animal inside tot leven. Wat een onbenul is het soms haha :@
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 21:17 schreef Macka66 het volgende:
Even uit de meelees modus. Ik maak weinig foto's, maar hier is Donja in d'r eerste sneeuw. Ze vindt het winterweer fantastisch, zal dat tikkie mastin del pirineo bloed wel zijn :)

[ afbeelding ]
Wauw, die is erg mooi! Welke honden zitten daar allemaal in?
pi_107950427
Maus, volgens mij maak jij je veel te veel zorgen om iedere poep en scheet van die pup van je. Zoals al gezegd, ziet hij er te dun uit, geef hem dan wat meer, wordt hij wat mollig, dan wat minder. En af en toe een lekkere traktatie. Gewoon een beetje op je gevoel af gaan en van je hond genieten. Niks aan het handje!
pi_107950551
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 21:55 schreef Mauskoekwaus het volgende:

maar hij lijkt echt heel veel op een deense dog.
Daarom weet je dan (imo) ook niet helemaal hoe hij zal worden, omdat het een mix is toch? :)

quote:
14s.gif Op maandag 13 februari 2012 22:24 schreef K.Weenie het volgende:

ziet hij er te dun uit, geef hem dan wat meer, wordt hij wat mollig, dan wat minder. En af en toe een lekkere traktatie. Gewoon een beetje op je gevoel af gaan en van je hond genieten. Niks aan het handje!
Mee eens ^O^
  maandag 13 februari 2012 @ 22:27:16 #148
38396 mazaru
pi_107950580
quote:
14s.gif Op maandag 13 februari 2012 22:24 schreef K.Weenie het volgende:
Maus, volgens mij maak jij je veel te veel zorgen om iedere poep en scheet van die pup van je. Zoals al gezegd, ziet hij er te dun uit, geef hem dan wat meer, wordt hij wat mollig, dan wat minder. En af en toe een lekkere traktatie. Gewoon een beetje op je gevoel af gaan en van je hond genieten. Niks aan het handje!
Zo'n Droopylook geeft ook wel heel erg het gevoel dat je wilt bemoederen :Y
  maandag 13 februari 2012 @ 23:14:26 #149
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_107953055
Ik maak me echt wel snel druk ja, slechte eigenschap waar ik niet zo 1 2 3 van af kom, maar mijn moeder vroeg of ik dit eens hier wou navragen, omdat we soms samen hier kijken. Genieten doe ik zeker nu, als het ff kan lekker ff naar't park met de bal, geweldig :D
pi_107953272
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 21:17 schreef Macka66 het volgende:

[ afbeelding ]
Ik zit te bedenken of je afgelopen lente-zomer een hele mooie foto hebt gepost, kan dat? Eentje buiten met gras :)
  dinsdag 14 februari 2012 @ 15:18:04 #151
176471 oh-oh
pi_107969702
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2012 23:19 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik zit te bedenken of je afgelopen lente-zomer een hele mooie foto hebt gepost, kan dat? Eentje buiten met gras :)
Jawel, met gras bij water met de kindjes, hele mooie O+

Kijk mijn mannetjes dan O+
( Groucho Marx )
pi_107970624
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 15:18 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Jawel, met gras bij water met de kindjes, hele mooie O+

Ja dan had ik het goed! Die was erg mooi ja.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 08:06:01 #153
24188 Belana
kloon van belana
pi_108069639
die foto's van Thessa met de hondjes O+

en vliegende Diaz O+

sorry reageer weinig, nieuwe baan en veel minder tijd :)
stormy waters...
sailin'
pi_108071376
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 23:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik maak me echt wel snel druk ja, slechte eigenschap waar ik niet zo 1 2 3 van af kom, maar mijn moeder vroeg of ik dit eens hier wou navragen, omdat we soms samen hier kijken. Genieten doe ik zeker nu, als het ff kan lekker ff naar't park met de bal, geweldig :D
Hoi Maus,

Maak je niet te snel druk inderdaad zoals al gezegd. Op een gegeven moment stopt de groei van zo'n pup nou eenmaal en dan komen ze niet meer zo veel aan. Ik zou me juist zorgen gaan maken als je hond zoveel aan zou blijven komen want dan is hij binnen de kortste keren veel te dik.

En ik denk ook niet dat Koda een Labrador is. Er zit duidelijk ook een ander ras in. Hoe oud issie nu?
  vrijdag 17 februari 2012 @ 10:04:19 #155
176471 oh-oh
pi_108071455
Koda is een mix lab x duitse dog toch?
( Groucho Marx )
pi_108073193
Ja zoiets..hij lijkt ook meer op een dog met zn kop.

Jazz O+

Tacoooo
pi_108073566
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 11:11 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja zoiets..hij lijkt ook meer op een dog met zn kop.

Jazz O+
[ afbeelding ]

Tacoooo
[ afbeelding ]
Jep, die gaat niet zo'n brede kop krijgen als sommige labjes. Al heeft mijn labje ook geen dikke kop als ik hem vergelijk met zijn half broer.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 14:23:29 #158
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_108078704
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 10:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Hoi Maus,

Maak je niet te snel druk inderdaad zoals al gezegd. Op een gegeven moment stopt de groei van zo'n pup nou eenmaal en dan komen ze niet meer zo veel aan. Ik zou me juist zorgen gaan maken als je hond zoveel aan zou blijven komen want dan is hij binnen de kortste keren veel te dik.

En ik denk ook niet dat Koda een Labrador is. Er zit duidelijk ook een ander ras in. Hoe oud issie nu?
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 10:04 schreef oh-oh het volgende:
Koda is een mix lab x duitse dog toch?
Koda is nu 25 weken. Koda is 1/8e Deense dog inderdaad. Dat kunnen veel mensen zien aan de wat spitsere snuit. Die is bij labradors normaal wat ronder. Maar Koda eet wat slecht afgelopen dagen, hij komt op 350/400 gram brokken en 3 bruine boterhammen per dag. Hij is zelfs 0.1 kg afgevallen. (nog) geen reden om me druk te maken neem ik aan? Hij speelt verder steeds meer in huis, word ondeugender en doet alsof die sommige dingen al is vergeten, zoals zitten bij de stoep :P
  vrijdag 17 februari 2012 @ 14:24:48 #159
176471 oh-oh
pi_108078744
Waarom geef je hem boterhammen ipv hondenvoer?
Het ras heet Duitse Dog, niet Deense Dog ;)
In het Engels heten ze wel Great Dane :P
( Groucho Marx )
  vrijdag 17 februari 2012 @ 14:28:28 #160
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_108078845
Koda eet smorgens veel meer dan tussen de middag, dus hebben we in overleg met de DA besloten dat Koda zijn middag portie met brokken verdeeld word over de ochtend en avond, en dat die dan tussen de middag gewoon 3 bruine boterhammen krijgt.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 14:34:14 #161
176471 oh-oh
pi_108079048
Waarom niet tussen de middag gewoon ook zijn voedzame puppybrokken?
Ik gaf die van mij zo lang ze groeiden ook echt minstens 3 keer per dag hoor.
Uit boterhammen haalt ie niet zo veel als uit zijn goede voer.
( Groucho Marx )
pi_108079055
Boterhammen :?
  vrijdag 17 februari 2012 @ 14:35:26 #163
176471 oh-oh
pi_108079099
Ja goeien DA ook weer :+
( Groucho Marx )
  vrijdag 17 februari 2012 @ 14:35:40 #164
176471 oh-oh
pi_108079111
Tis wel goedkoper dan brokken mss?
:P
( Groucho Marx )
  vrijdag 17 februari 2012 @ 14:37:21 #165
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_108079171
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:35 schreef oh-oh het volgende:
Tis wel goedkoper dan brokken mss?
Grappig hoor :')..
pi_108079183
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:34 schreef oh-oh het volgende:
Waarom niet tussen de middag gewoon ook zijn voedzame puppybrokken?
Ik gaf die van mij zo lang ze groeiden ook echt minstens 3 keer per dag hoor.
Uit boterhammen haalt ie niet zo veel als uit zijn goede voer.
^O^
Ik zou ook voor de brokjes gaan s' middags, of heeft de DA nog uitgelegd waarom brood aan te raden is? :)
  vrijdag 17 februari 2012 @ 14:38:25 #167
176471 oh-oh
pi_108079206
Naja, ik zie echt geen enkele reden waarom je een hond die groot wordt niet gewoon als ie in de groei is drie of viermaal per dag een goede voedzame puppybrok voert...
En al helemaal niet als je je zo een zorgen maakt om elke scheet.
( Groucho Marx )
pi_108079216
Echt.. boterhammen. :')

Geef die hond gewoon lekker kvv, smuldier ofzo. Is ook goedkoop.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 14:38:51 #169
176471 oh-oh
pi_108079223
Een hond moet geen granen eten, een hond moet vlees eten.
( Groucho Marx )
pi_108079286
Maus je maakt je wel erg druk inderdaad.. 0,1 kg afvallen lijkt me geen wereldramp. Waarom weeg je hem eigenlijk zo vaak? Moet dat van de dierenarts?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  vrijdag 17 februari 2012 @ 14:40:38 #171
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_108079301
Ja maar hij doet zo verwend. Versvlees hebben we geprobeert, wil die niet hebben, alleen een gekookt kipfiletje wil die s'avonds wel hebben, of rijst, witte macaroni door zijn brokken en dan gaan de bakken schoon leeg. Ik ga denk ik ook gewoon weer over op 3x per dag brokken, maar hij weigert gewoon te eten. Hoelang houden ze dat wel niet vol?
  vrijdag 17 februari 2012 @ 14:41:11 #172
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_108079322
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Maus je maakt je wel erg druk inderdaad.. 0,1 kg afvallen lijkt me geen wereldramp. Waarom weeg je hem eigenlijk zo vaak? Moet dat van de dierenarts?
Nee ik houd zo'n puppy boekje bij en daar moet elke week zijn gewicht bijgehouden worden :P
  vrijdag 17 februari 2012 @ 14:41:31 #173
176471 oh-oh
pi_108079337
Ja natuurlijk doet ie verwend, hij krijgt toch steeds wat anders?
:')
Als ie twee keer per dag brokken wil eten wil ie dat ook drie keer per dag brokken eten hoor....
( Groucho Marx )
  vrijdag 17 februari 2012 @ 14:41:47 #174
176471 oh-oh
pi_108079348
Elke week wegen is sowieso echt belachelijk hoor :D
( Groucho Marx )
pi_108079368
Hier vreten ze gewoon wat ik ze geef en anders eten ze maar niet.
pi_108079372
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ja maar hij doet zo verwend. Versvlees hebben we geprobeert, wil die niet hebben, alleen een gekookt kipfiletje wil die s'avonds wel hebben, of rijst, witte macaroni door zijn brokken en dan gaan de bakken schoon leeg. Ik ga denk ik ook gewoon weer over op 3x per dag brokken, maar hij weigert gewoon te eten. Hoelang houden ze dat wel niet vol?
Zodra een hond eenmaal diverse andere dingen krijgt naast de brok, dan hebben veel honden er wel een handje van om geen kale brok meer te accepteren. Ze weten dat er iets anders lekkers komt ;)
Ik zou gewoon niet zoveel variëren nu :) Brok en vlees, meer niet.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 14:43:01 #177
176471 oh-oh
pi_108079401
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:42 schreef _Multiply86_ het volgende:
Hier vreten ze gewoon wat ik ze geef en anders eten ze maar niet.
Naja hier ook hoor, behalve Chico, maar die heeft het verdiend :P
( Groucho Marx )
pi_108079418
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:43 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Naja hier ook hoor, behalve Chico, maar die heeft het verdiend :P
_O- Ja.. Taco krijgt hier ook extra dingen. Nacho niet..die is vet
  vrijdag 17 februari 2012 @ 14:46:11 #179
176471 oh-oh
pi_108079519
Chico staat op een keizerlijk dieet _O-
Tussen den middag Kip6 van de Mac, elke avond danwel een gebakken tartaartje, een kippenbraadworstje, runderbraadworstje, en vers gebakken, anders blieft mijnheer het niet meer _O-
Maar ik ben al lang blij dat ie nog eet.
*O*
( Groucho Marx )
  vrijdag 17 februari 2012 @ 14:46:21 #180
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_108079528
Ik overweeg nu gewoon 3x per dag 200 gram brokken, en 2 of 3 x per week een kipfiletje, is dat een goed plan?

Ik wil gewoon echt het beste voor Koda, maar dit is onze eerste pup en we vinden het allemaal heel moeilijk. Bij de DA zegt de ene DA dat zijn vacht niet genoeg glanst en dat die daarom speciale dierenarts voeding moet, en de andere DA die daar werkt zegt GOH wat ziet er moooooooi uit. Weet gewoon niet wie je kunt geloven.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 14:47:09 #181
176471 oh-oh
pi_108079558
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:43 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

_O- Ja.. Taco krijgt hier ook extra dingen. Nacho niet..die is vet
Naja psies, Billy en Kees die krijgen ook geen kruimel extra als het aan mij ligt hoor.
Als er iets over blijft van Chico heeft die stomme Sjon mazzel, want die is ook mager en die mag het dan, want Chico lust zijn gebakken avondeten alleen lauwwarm, als het al koud is mot ie t nie meer _O-
( Groucho Marx )
pi_108079577
De DA moet je helemaal niet geloven als het om voer gaat. _O-
  vrijdag 17 februari 2012 @ 14:47:58 #183
176471 oh-oh
pi_108079591
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik overweeg nu gewoon 3x per dag 200 gram brokken, en 2 of 3 x per week een kipfiletje, is dat een goed plan?

Ik wil gewoon echt het beste voor Koda, maar dit is onze eerste pup en we vinden het allemaal heel moeilijk. Bij de DA zegt de ene DA dat zijn vacht niet genoeg glanst en dat die daarom speciale dierenarts voeding moet, en de andere DA die daar werkt zegt GOH wat ziet er moooooooi uit. Weet gewoon niet wie je kunt geloven.
GEEN kipfilet gaan voeren, gewoon zn brokken en anders niks, geen verwennerij want dan gaat ie juist brokken weigeren.
Dat is toch logisch?
( Groucho Marx )
  vrijdag 17 februari 2012 @ 14:48:20 #184
176471 oh-oh
pi_108079600
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:47 schreef _Multiply86_ het volgende:
De DA moet je helemaal niet geloven als het om voer gaat. _O-
Dat sowieso, die willen alleen verkopen wat ze zelf in de kast hebben staan :+
( Groucho Marx )
pi_108079630
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:48 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Dat sowieso, die willen alleen verkopen wat ze zelf in de kast hebben staan :+
Bij mij een keer met Nacho..voer voor dementie. 80 euro voor een zak van 15 kg _O- Die dacht zeker dat ik gek ben. :')
pi_108079645
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:

Dit lijkt me een prima idee ^O^ Maar niet 3x kip.

En de glanzende vacht, het is een kruising, dus geen ideaal te voorspellen vacht voor de DA, al zal die vast wel iets kunnen zeggen, maar toch. Het is geen standaard hond.
pi_108079676
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:49 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

Bij mij een keer met Nacho..voer voor dementie. 80 euro voor een zak van 15 kg _O- Die dacht zeker dat ik gek ben. :')
Voer voor dementie? Moet niet gekker worden _O-
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  vrijdag 17 februari 2012 @ 14:51:11 #188
176471 oh-oh
pi_108079685
Jezus fuck.
Naja, ik heb voor Chico laatst voor 100 euro van dat speciale voer bij Zooplus besteld ( omdat ie dat goed at en het goed voor hem was ). Kuipjes van een euro per stuk waar ie er twee per dag van at, en een zak brokken. En toen werd ie ziek en nu lust ie het niet meer :')
Dat was voor 1 maand voer voor hem, en nu staat het te staan, ik vind het te duur om het aan die andere mormels op te voeren _O-
Ik probeer af en toe nog es een kuipje, en anders krijgen ze t wel als Chico dr nie meer is, tis houdbaar tot 2015. Chico wss nie :+
( Groucho Marx )
  vrijdag 17 februari 2012 @ 14:51:56 #189
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_108079705
Dan word het dus 3x per dag 200 gram brokken. Ben benieuwd hoelang WIJ dit gaan volhouden, Koda doet makkelijk een week moeilijk.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 14:52:24 #190
176471 oh-oh
pi_108079718
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Dan word het dus 3x per dag 200 gram brokken. Ben benieuwd hoelang WIJ dit gaan volhouden, Koda doet makkelijk een week moeilijk.
Ja geef m lekker zijn zin, daar heb je wat aan ^O^
( Groucho Marx )
pi_108079722
quote:
Ja pech voor hem. ;)
  vrijdag 17 februari 2012 @ 14:53:15 #192
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_108079746
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:52 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ja geef m lekker zijn zin, daar heb je wat aan ^O^
Ik ga hem niet meer zijn zin geven, dus ik snap je post niet?
pi_108079774
quote:
Dat is een kwestie van doorzetten, echt. Op een gegeven moment heeft hij het geduld niet meer om te wachten op iets anders dat lekkerder is, dan eet hij wel :) Maar dat is niet in 2 dagen ;)

Mijn hond zit al een paar jaar op een vaste hoeveelheid eten, alle botten en lekkers zijn weggevallen, nooit eerder werden de brokken met zoveel tevredenheid gegeten ;)
  vrijdag 17 februari 2012 @ 14:55:11 #194
176471 oh-oh
pi_108079811
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:53 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Ik ga hem niet meer zijn zin geven, dus ik snap je post niet?
Je moet echt es wat duidelijker leren schrijven dan hoor, jeminee...
( Groucho Marx )
pi_108079839
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:55 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Je moet echt es wat duidelijker leren schrijven dan hoor, jeminee...
_O-
  vrijdag 17 februari 2012 @ 14:57:22 #196
176471 oh-oh
pi_108079880
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:55 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

_O-
Ja beetje net doen of ik gek ben terwijl ie zelf neerzet dat ie benieuwd is hoe lang ze het vol gaan houden :D
( Groucho Marx )
  vrijdag 17 februari 2012 @ 14:59:56 #197
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_108079961
Wauw, ik zal me maar wijselijk stil houden, maar hoor jij hier niet de volwassene te zijn? :P
pi_108080007
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wauw, ik zal me maar wijselijk stil houden, maar hoor jij hier niet de volwassene te zijn? :P
Je snapt er ook niets van he :N
  vrijdag 17 februari 2012 @ 15:01:39 #199
176471 oh-oh
pi_108080015
Pfff ik ben niet degene die om elke scheet advies vraagt en dan ook nog overal commentaar op heeft :')
( Groucho Marx )
  vrijdag 17 februari 2012 @ 15:01:58 #200
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_108080029
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:54 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat is een kwestie van doorzetten, echt. Op een gegeven moment heeft hij het geduld niet meer om te wachten op iets anders dat lekkerder is, dan eet hij wel :) Maar dat is niet in 2 dagen ;)

Mijn hond zit al een paar jaar op een vaste hoeveelheid eten, alle botten en lekkers zijn weggevallen, nooit eerder werden de brokken met zoveel tevredenheid gegeten ;)
Gaan we doen, thanks! :)
  vrijdag 17 februari 2012 @ 15:01:59 #201
176471 oh-oh
pi_108080031
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:01 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

Je snapt er ook niets van he :N
Nee het ligt aan mij hoor _O-
( Groucho Marx )
pi_108080046
Ik denk dat je maar gewoon een eigen Koda topic moet maken met de scheet van de week! Elke keer dit fototopic volspammen met die onzin is ook een beetje zonde.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 15:03:00 #203
176471 oh-oh
pi_108080056
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:02 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik denk dat je maar gewoon een eigen Koda topic moet maken met de scheet van de week! Elke keer dit fototopic volspammen met die onzin is ook een beetje zonde.
Doe es een foto dan *O*
( Groucho Marx )
  vrijdag 17 februari 2012 @ 15:03:34 #204
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_108080073
Als jullie me zo vervelend vinden heb je pech: ik stel gewoon mijn vragen hier, en als er mensen zijn die antwoord willen geven, waardeer ik dat, maar jou sarcistische en cynische opmerkingen mag je mee wegblijven. Ik lees ze gewoon niet meer. Ben erg blij dat er ook mensen zijn die normale antwoorden geven en niet direct zo dom uit de hoek komen, bedankt daarvoor :)
  vrijdag 17 februari 2012 @ 15:04:15 #205
176471 oh-oh
pi_108080094
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Als jullie me zo vervelend vinden heb je pech: ik stel gewoon mijn vragen hier, en als er mensen zijn die antwoord willen geven, waardeer ik dat, maar jou sarcistische en cynische opmerkingen mag je mee wegblijven. Ik lees ze gewoon niet meer. Ben erg blij dat er ook mensen zijn die normale antwoorden geven en niet direct zo dom uit de hoek komen, bedankt daarvoor :)
Wil je echt weten wie er hier echt dom uit de hoek komt?
( Groucho Marx )
pi_108080099
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik blijf hier niet weg nee, heb je de titel van dit topic gelezen.Honden met foto's!
Maak gewoon een eigen topic over die zooi..
  vrijdag 17 februari 2012 @ 15:04:53 #207
176471 oh-oh
pi_108080115
Overigens zeg ik psies hetzelfde als Pisces, en Multi ook.
Maar mss ben ik niet zo goed in lieve schattige Jip en Janneke taal, dat is dan my bad :P
( Groucho Marx )
  vrijdag 17 februari 2012 @ 15:05:10 #208
176471 oh-oh
pi_108080121

FOTOOOOOOOOOOO O+
( Groucho Marx )
pi_108080130
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:04 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Wil je echt weten wie er hier echt dom uit de hoek komt?
Ja.. 1 of 2 x vragen oke..maar elke keer weer hetzelfde :')
pi_108080168
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:05 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
FOTOOOOOOOOOOO O+
O+ O+ O+
  vrijdag 17 februari 2012 @ 15:06:15 #211
176471 oh-oh
pi_108080170
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:05 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

Ja.. 1 of 2 x vragen oke..maar elke keer weer hetzelfde :')
En dan mensen die het wel weten dom noemen, nee dan ben je slim bezig :P
( Groucho Marx )
  vrijdag 17 februari 2012 @ 15:06:23 #212
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_108080172
Ik heb al meerdere malen aangegeven dat dit onze eerste pup is en dat alles voor ons nieuw is, dan hoef je niet in jip en janneke taal te praten, maar iets aardiger kan geen kwaad toch?
  vrijdag 17 februari 2012 @ 15:07:21 #213
176471 oh-oh
pi_108080214
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik heb al meerdere malen aangegeven dat dit onze eerste pup is en dat alles voor ons nieuw is, dan hoef je niet in jip en janneke taal te praten, maar iets aardiger kan geen kwaad toch?
Ik bleef best lang aardig, maar je gaat overal tegenin, echt, neem dan ook gewoon es wat aan of zo...
( Groucho Marx )
  vrijdag 17 februari 2012 @ 15:07:45 #214
176471 oh-oh
pi_108080226
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:06 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

O+ O+ O+
Ik kan wel janken zo lief vind ik m op deze foto O+
Echt :D
( Groucho Marx )
pi_108080247
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ja maar maak dan een eigen topic erover en ga het daar vragen?? Stellen wel vaker mensen af en toe een vraag en dat mag verder natuurlijk ook, maar bij jou blijft het maar doorgaan. En dat is gewoon zonde van dit topic als het alleen maar over het gewicht van Koda gaat of weet ik veel wat hij de volgende keer weer heeft.
pi_108080261
(8>

vrijdag 17 februari 2012 @ 15:08:58 #217
176471 oh-oh
pi_108080269
quote:
_O- :P
( Groucho Marx )
  vrijdag 17 februari 2012 @ 15:09:02 #218
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_108080274
Ik noem jou niet dom, alleen de opmerkingen die je soms maakt. Naja, ik wil ook wel voor elke scheet een topic aanmaken hoor, geeeen probleem. Of maak anders een algemeen topic voor kwaaltjes. Ik roep maar wat. Aangezien dit een foto topic is toch maar ff een oudje dan:

Toen

Nu

Ik zal wel proberen wat minder te zeiken, maar als ik een vraag heb ga dan is niet gelijk zo tekeer. Voel me nogal aangevallen hier namelijk.. :P
pi_108080312
De opmerkingen van oh-oh zijn niet dom. Jouw reactie erop wel.
pi_108080353
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik noem jou niet dom, alleen de opmerkingen die je soms maakt. Naja, ik wil ook wel voor elke scheet een topic aanmaken hoor, geeeen probleem. Of maak anders een algemeen topic voor kwaaltjes. Ik roep maar wat. Aangezien dit een foto topic is toch maar ff een oudje dan:
[ afbeelding ]
Toen

[ afbeelding ]
Is de laatste foto recent? Vacht ziet er best goed uit, zo voor op een foto :Y
pi_108080358
quote:
_O-
pi_108080368
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:05 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
FOTOOOOOOOOOOO O+
O+
  vrijdag 17 februari 2012 @ 15:11:47 #223
176471 oh-oh
pi_108080369
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:10 schreef _Multiply86_ het volgende:
De opmerkingen van oh-oh zijn niet dom. Jouw reactie erop wel.
Hij noemt me wel dom, hij doet net of ik dr niets van begrijp _O-
Maar goed, tis goddank wel duidelijk wie er hier dom aan het doen is :D
Ik ga dr ieg niet huilie huilie om doen.
( Groucho Marx )
  vrijdag 17 februari 2012 @ 15:12:25 #224
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_108080386
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:11 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Is de laatste foto recent? Vacht ziet er best goed uit, zo voor op een foto :Y
Laatste foto is ongeveer 2-3 weken terug denk ik. Hij is nu wel wat aan het verharen merk ik. Steeds minder van dat lekkere zachte puppy vacht :'(
pi_108080400
Ja zeg, het is een foto topic. Ik als lurker kom dus hier om foto's te zien en niet dat geouwehoer over weet ik wat.

Spammen met die honden en dat andere gezeur lekker ergens ander jah }:|

Zo ik heb gesproken.

Dus.
The way you rock'n'roll
pi_108080404
Het grote hondenkwaaltjes topic asje..voor al je Koda verhalen.
pi_108080452
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:12 schreef _Multiply86_ het volgende:
Het grote hondenkwaaltjes topic asje..voor al je Koda verhalen.
Nou kijk!

En nu koest allemaal en honden foto's spammen :7
The way you rock'n'roll
  vrijdag 17 februari 2012 @ 15:15:41 #228
176471 oh-oh
pi_108080484
quote:
12s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja zeg, het is een foto topic. Ik als lurker kom dus hier om foto's te zien en niet dat geouwehoer over weet ik wat.

Spammen met die honden en dat andere gezeur lekker ergens ander jah }:|

Zo ik heb gesproken.

Dus.
Billy & vizsla:
( Groucho Marx )
pi_108080495

zo
  vrijdag 17 februari 2012 @ 15:16:34 #230
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_108080504

Heb ze volgens mij al is eerder gepost, maar dat weet ik niet zeker.
pi_108080524
Whehehe Billy :D Wat staat hij daar stoer tegenover zo'n bakbeest.

Multi jij maakt altijd zulke mooie foto's O+
The way you rock'n'roll
pi_108080539
Nou een expliciet foto-topic is het nooit geweest hoor :D 50% staat vol met verslagen en praatjes.

Maar Maus kan soms wat meer relaxen, en gewoon wat meer op de strepen staan bij Koda ^O^
Eerst maar eens vol op de brok. Daar zal hij ook vast goed op doen.
pi_108080567
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:15 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Billy & vizsla:
[ afbeelding ]
Echt een mooie donkere viszla O+
pi_108080581
Kssst Pisces. Beetje mijn luiheid ondermijnen :{w
Scheelt me scrollen door gewauwel jah :7
The way you rock'n'roll
  vrijdag 17 februari 2012 @ 15:22:22 #235
176471 oh-oh
pi_108080681
Wij kennen al jaren 1 hele lieve vizsla en nu vinden ze dus alle vizsla's automatisch lief, echt leuk is dat.
Billeke mag weer lekker veel loslopen van me O+
In de stad woensdag:

Ik moet die twee haarballen echt dringend scheren _O-
Dit chineesje kwamen we woensdag op de markt tegen, die is zoooooo leuk, die wil ik dr nog wel bij hebben O+

Mn dikke luie vetlapje :+
( Groucho Marx )
pi_108080743
quote:
12s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kssst Pisces. Beetje mijn luiheid ondermijnen :{w
Scheelt me scrollen door gewauwel jah :7
Nu je het zegt, lui idd. Je klokt maar eens per maand in bij dit topic, terwijl je een vast abonnement hebt :7
pi_108080771
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:22 schreef oh-oh het volgende:

Mn dikke luie vetlapje :+
[ afbeelding ]
Zoet hondje, zoet kleedje O+ En zelfs die pootjes helemaal zo gedrukt!
pi_108080779
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:24 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Nu je het zegt, lui idd. Je klokt maar eens per maand in bij dit topic, terwijl je een vast abonnement hebt :7
Ik zie de helft van dit topic al op fb :+
The way you rock'n'roll
  vrijdag 17 februari 2012 @ 15:25:58 #239
176471 oh-oh
pi_108080791
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

De beste helft B-)
( Groucho Marx )
pi_108080801
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Haha ja :D Foei, dat betekent dat je alleen voor een speciaal groepje komt ;(
pi_108080811
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:25 schreef oh-oh het volgende:

[..]

De beste helft B-)
*)
  vrijdag 17 februari 2012 @ 15:26:51 #242
176471 oh-oh
pi_108080820
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:26 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

*)
:D
( Groucho Marx )
pi_108080852
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:26 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Haha ja :D Foei, dat betekent dat je alleen voor een speciaal groepje komt ;(
Ik kijk wel bijna elke dag maar kan van sommigen de honden niet eens uit elkaar houden :@

Ik ben blij dat ik die van oh-oh tegenwoordig bij naam kan noemen
The way you rock'n'roll
pi_108080875
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ik kijk wel bijna elke dag maar kan van sommigen de honden niet eens uit elkaar houden :@

Ik ben blij dat ik die van oh-oh tegenwoordig bij naam kan noemen
Die van mij ken je ook niet he..alleen die grote misschien :+
  vrijdag 17 februari 2012 @ 15:29:55 #245
176471 oh-oh
pi_108080939
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:28 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

Die van mij ken je ook niet he..alleen die grote misschien :+
Man die van jou vallen toch allemaal in de categorie bruine hond _O-
( Groucho Marx )
pi_108081022
Jullie zijn gemeen :'(

Diaz, Jazz, Nacho. Die eerste twee herken ik ook wel op foto's maar verder. Terwijl ik je laatst in de SC nog heb gevraagd naar de verschillende met naam :@

/hopeloos geval
The way you rock'n'roll
pi_108081078
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:29 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Man die van jou vallen toch allemaal in de categorie bruine hond _O-
_O- _O-
  vrijdag 17 februari 2012 @ 15:33:25 #248
176471 oh-oh
pi_108081095
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:32 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

_O- _O-
( ik hoop zooooooo dat je in mei straks die ouwe van me nog op de kiek kan zetten trouwens :@ O+ )
( Groucho Marx )
pi_108081116
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Jullie zijn gemeen :'(

Diaz, Jazz, Nacho. Die eerste twee herken ik ook wel op foto's maar verder. Terwijl ik je laatst in de SC nog heb gevraagd naar de verschillende met naam :@

/hopeloos geval
Goeeed.
Jules is de kleine ruwhaar :+ En Taco is nieuw..dus is niet erg dat je die niet kent :{w
  vrijdag 17 februari 2012 @ 15:34:50 #250
176471 oh-oh
pi_108081160
Taco vind ik welhaast nog leuker dan Nacho geloof ik :@
( Groucho Marx )
pi_108081202
Taco toch van jou?
Jij hebt ook wel eens honden van anderen op de foto staan dus ik had hem onder niet van Multi niet opgeslagen.
The way you rock'n'roll
pi_108081214
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:33 schreef oh-oh het volgende:

[..]

( ik hoop zooooooo dat je in mei straks die ouwe van me nog op de kiek kan zetten trouwens :@ O+ )
:D O+
pi_108081245
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:34 schreef oh-oh het volgende:
Taco vind ik welhaast nog leuker dan Nacho geloof ik :@
Nacho is gewoon lelijk _O- Taco is mooi :D En die kijkt zo lief.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 15:37:45 #254
176471 oh-oh
pi_108081264
quote:
0s.gif Op [[quote]0s.gif [b]Op vrijdag 17 februari 2012 15:36 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

:D O+
Als ie zo doorgaat issie er dan nog wel lekker bij denk ik O+
Ik zie al genoeg op tegen TexelzonderKarel :@
( Groucho Marx )
pi_108081310
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:37 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Als ie zo doorgaat issie er dan nog wel lekker bij denk ik O+
Ik zie al genoeg op tegen TexelzonderKarel :@
Hoe ver is het vanaf daar eigenlijk rijden naar het strand? Want je hebt daar alleen die dijk ofzo he.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 15:39:40 #256
176471 oh-oh
pi_108081329
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:37 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

Nacho is gewoon lelijk _O- Taco is mooi :D En die kijkt zo lief.
Ik zat laatst te denken, je hebt die leuke foto van die twee ouwtjes samen, je moet ze op zo een muppet balkonnetje shoppen of gewoon een kaart maken met die foto en dan groetjes van Stadler & Waldorf bijzetten _O-
( Groucho Marx )
  vrijdag 17 februari 2012 @ 15:40:02 #257
176471 oh-oh
pi_108081348
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:38 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

Hoe ver is het vanaf daar eigenlijk rijden naar het strand? Want je hebt daar alleen die dijk ofzo he.
Kijk es op de kaart hoe groot Texel is en vraag je dan es af of dit een slimme vraag is :D
( Groucho Marx )
pi_108081368
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:40 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Kijk es op de kaart hoe groot Texel is en vraag je dan es af of dit een slimme vraag is :D
Ik snap dit niet zo :?

:+ O-)
  vrijdag 17 februari 2012 @ 15:41:38 #259
176471 oh-oh
pi_108081400
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:40 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

Ik snap dit niet zo :?

:+ O-)
_O- _O- _O-
( Groucho Marx )
pi_108081402
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:33 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Oh dat zou leuk zijn, zo'n prachtige kiek van hem door Multi gemaakt.
pi_108081461
Je bent echt wel dom hoor oh-oh :{w
  vrijdag 17 februari 2012 @ 15:43:40 #262
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_108081488
  vrijdag 17 februari 2012 @ 15:44:06 #263
176471 oh-oh
pi_108081508
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:43 schreef _Multiply86_ het volgende:
Je bent echt wel dom hoor oh-oh :{w
Nee jij stelt slimme vragen hiero.
Hoe de neuk kan iets op Texel ver zijn, kijk es naar die afstanden _O-
( Groucho Marx )
pi_108081527
quote:
Nee nee jij hebt nu je eigen topic.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 15:46:59 #265
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_108081659
Mwah, ik vind dit ook wel een leuk topicje dus blijf hier wel lekker meekijken en meeposten. :)
pi_108081673
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:44 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Nee jij stelt slimme vragen hiero.
Hoe de neuk kan iets op Texel ver zijn, kijk es naar die afstanden _O-
Als je het allemaal moet lopuh jonguh :{w
The way you rock'n'roll
  vrijdag 17 februari 2012 @ 15:48:58 #267
176471 oh-oh
pi_108081770
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Lees dr vraag es goed blinde, ze vraagt RIJDEN!
( Groucho Marx )
  vrijdag 17 februari 2012 @ 15:49:17 #268
176471 oh-oh
pi_108081786
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

En post verdulleme es een foto van JOUW hont dan :(
( Groucho Marx )
pi_108081859
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:49 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Snel, regel een pup!
pi_108081869
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:49 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Mijn hond is in haar travo periode hoor dus weet je het zeker?
The way you rock'n'roll
pi_108081892
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:48 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Lees dr vraag es goed blinde, ze vraagt RIJDEN!
Ja op mn driewieler!
  vrijdag 17 februari 2012 @ 15:53:56 #272
176471 oh-oh
pi_108082027
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:51 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

Ja op mn driewieler!
Klapjosti, ik wist het wel _O-
( Groucho Marx )
pi_108082165
*O*
  vrijdag 17 februari 2012 @ 15:58:46 #274
176471 oh-oh
pi_108082240
quote:
Oh die gaan best snel ^O^
( Groucho Marx )
pi_108082242
Je gepimpte neem je dan toch mee zeker?

En je oma mag ook mee!
The way you rock'n'roll
pi_108082277
Karretje voor de honden erachter _O-
pi_108082298
Senesta en Greys hebben pauze denk ik.
pi_108082430
Texel is leuk voor de honden.. kilometers strand! Wij gaan in de zomer vaak is echt lekker.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 16:06:11 #279
176471 oh-oh
pi_108082598
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Texel is leuk voor de honden.. kilometers strand! Wij gaan in de zomer vaak is echt lekker.
Ja Texel is hemels O+
We hebben een minimeet daar straks :D
( Groucho Marx )
pi_108082631
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:00 schreef _Multiply86_ het volgende:
Senesta en Greys hebben pauze denk ik.
_O-
pi_108082711
Ach ja.. toch bijna vol :{w
  vrijdag 17 februari 2012 @ 16:11:32 #282
176471 oh-oh
pi_108082885
Snel snel, die lezen toch niet als t al vol is :D
( Groucho Marx )
pi_108082927
Ik heb wel alvast een zinnige reactie.. denk ik.. in maus zijn topic gezet :D Maar ik ga van de zomer weer naar Texel :D heeerlijk
pi_108082942
WOOF WOOF, who let the dogs out?
  vrijdag 17 februari 2012 @ 16:12:41 #285
176471 oh-oh
pi_108082966
Oh, ik heb nog een foto die ik leuk vind O+
De broertjes die onder de brug door lopen O+
( Groucho Marx )
pi_108082975
pi_108083013
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:12 schreef oh-oh het volgende:
Oh, ik heb nog een foto die ik leuk vind O+
De broertjes die onder de brug door lopen O+
[ afbeelding ]
AHhh, sweet O+
  vrijdag 17 februari 2012 @ 16:13:52 #288
176471 oh-oh
pi_108083028
( Groucho Marx )
pi_108083091
pi_108083112
Iemand nog carnavalpakkies voor de honden? :7
  vrijdag 17 februari 2012 @ 16:17:12 #292
176471 oh-oh
pi_108083205
( Groucho Marx )
pi_108083241
Bijna!
pi_108083300
wat een leuke foto's O+

Als ik een hond zou hebben zou ik ze ook boterhammen geven. Van die hele donkere boterhammen, daar zitten lekker veel vezels in dus dat is gezond :)
  vrijdag 17 februari 2012 @ 16:19:08 #295
176471 oh-oh
pi_108083301
Pffffff snel snel snel!
( Groucho Marx )
pi_108083305
Ik wil zo'n konijnenpak net als bij de spooky buddy's voor Loebes, maar mag niet van m'n vriend :(
pi_108083309
En Senesta is gewoon online he _O-
pi_108083327
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:19 schreef Oognip het volgende:
wat een leuke foto's O+

Als ik een hond zou hebben zou ik ze ook boterhammen geven. Van die hele donkere boterhammen, daar zitten lekker veel vezels in dus dat is gezond :)
En al het zout dan?
The way you rock'n'roll
  vrijdag 17 februari 2012 @ 16:19:49 #299
176471 oh-oh
pi_108083339
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik wil zo'n konijnenpak net als bij de spooky buddy's voor Loebes, maar mag niet van m'n vriend :(
Knijnenpak, Chico haz it B-)
( Groucho Marx )
pi_108083355
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:19 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Knijnenpak, Chico haz it B-)
Jaloeersz.. wil ik ook voor m'n monstertje
pi_108083368
aaahhh en hijs dicht :P
pi_108083369
Thinkk-Pinkk jij mag hem openen!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')