Het maakt echt niet zo veel uit, je hoeft je niet blind te staren op de kilo's. Zolang Koda er gezond uit ziet en lekker levendig is, gaat het goed. Hij zal vast geen voedingsstoffen tekort komen, volgens mij is het enige verschil tussen brok voor grote en kleine honden het formaat van de brokjes. Gewoon kijken naar hoe Koda er uit ziet; als je z'n ribben te duidelijk ziet iets meer geven, als hij wat te mollig lijkt wat minder. Hij zal ook af en toe groeispurten hebben of even tijdelijk wat minder groeien, dat is gewoon normaal. En sowieso is het beter dat hij iets aan de schrale kant is dan te mollig, vanwege zijn gewrichtenquote:Op maandag 13 februari 2012 20:25 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Even een vraagje tussendoor, Koda is een labrador en dus een large breed. De puppy brokken van dogchow van large breed waren er tijdelijk niet meer, dus hebben we voor 4-5 weken een zak voor de small breed meegenomen. De brokken zijn iets kleiner, en ook wel makkelijk voor Koda aangezien die flink aan het wisselen is, maar maakt het erg veel uit als die de brokken van small breed eet? Koda is namelijk deze week maar 0.6 kilo aangekomen, terwijl die normaal ruim 1 - 1.2 kilo aankomt, en ik weet dus niet of het aan de leeftijd ligt dat die nou iets minder aankomt, of aan de voeding. De small breed brokken geven wel zijn gewichtsklasse aan (25-35kg) en de hoeveelheid brokken die hij moet eten in grammen is hier iets meer dan bij de large breed. Kan het zijn dat er in de large breed voeding meer voedingsstoffen inzitten die Koda, een large breed, nodig heeft om te groeien?
Al die natte snoetjes, te cutequote:Op maandag 13 februari 2012 10:41 schreef oh-oh het volgende:
Zaterdag ging Thessa de hondjes wassen![]()
Billy eerst:
[ afbeelding ]
Toen Lulu:
[ afbeelding ]
Daarna Sjon:
[ afbeelding ]
En als laatste Chico:
[ afbeelding ]
Saampiesquote:Op zondag 12 februari 2012 20:59 schreef _Multiply86_ het volgende:
Taco heeft losgelopen! Deed hij goed![]()
[ afbeelding ]
Wauw, die is erg mooi! Welke honden zitten daar allemaal in?quote:Op maandag 13 februari 2012 21:17 schreef Macka66 het volgende:
Even uit de meelees modus. Ik maak weinig foto's, maar hier is Donja in d'r eerste sneeuw. Ze vindt het winterweer fantastisch, zal dat tikkie mastin del pirineo bloed wel zijn
[ afbeelding ]
Daarom weet je dan (imo) ook niet helemaal hoe hij zal worden, omdat het een mix is toch?quote:Op maandag 13 februari 2012 21:55 schreef Mauskoekwaus het volgende:
maar hij lijkt echt heel veel op een deense dog.
Mee eensquote:Op maandag 13 februari 2012 22:24 schreef K.Weenie het volgende:
ziet hij er te dun uit, geef hem dan wat meer, wordt hij wat mollig, dan wat minder. En af en toe een lekkere traktatie. Gewoon een beetje op je gevoel af gaan en van je hond genieten. Niks aan het handje!
Zo'n Droopylook geeft ook wel heel erg het gevoel dat je wilt bemoederenquote:Op maandag 13 februari 2012 22:24 schreef K.Weenie het volgende:
Maus, volgens mij maak jij je veel te veel zorgen om iedere poep en scheet van die pup van je. Zoals al gezegd, ziet hij er te dun uit, geef hem dan wat meer, wordt hij wat mollig, dan wat minder. En af en toe een lekkere traktatie. Gewoon een beetje op je gevoel af gaan en van je hond genieten. Niks aan het handje!
Ik zit te bedenken of je afgelopen lente-zomer een hele mooie foto hebt gepost, kan dat? Eentje buiten met grasquote:Op maandag 13 februari 2012 21:17 schreef Macka66 het volgende:
Even uit de meelees modus. Ik maak weinig foto's, maar hier is Donja in d'r eerste sneeuw. Ze vindt het winterweer fantastisch, zal dat tikkie mastin del pirineo bloed wel zijn
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |