Jawel, met gras bij water met de kindjes, hele mooiequote:Op maandag 13 februari 2012 23:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit te bedenken of je afgelopen lente-zomer een hele mooie foto hebt gepost, kan dat? Eentje buiten met gras
Ja dan had ik het goed! Die was erg mooi ja.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jawel, met gras bij water met de kindjes, hele mooie![]()
Hoi Maus,quote:Op maandag 13 februari 2012 23:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik maak me echt wel snel druk ja, slechte eigenschap waar ik niet zo 1 2 3 van af kom, maar mijn moeder vroeg of ik dit eens hier wou navragen, omdat we soms samen hier kijken. Genieten doe ik zeker nu, als het ff kan lekker ff naar't park met de bal, geweldig
Jep, die gaat niet zo'n brede kop krijgen als sommige labjes. Al heeft mijn labje ook geen dikke kop als ik hem vergelijk met zijn half broer.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:11 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja zoiets..hij lijkt ook meer op een dog met zn kop.
Jazz![]()
[ afbeelding ]
Tacoooo
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hoi Maus,
Maak je niet te snel druk inderdaad zoals al gezegd. Op een gegeven moment stopt de groei van zo'n pup nou eenmaal en dan komen ze niet meer zo veel aan. Ik zou me juist zorgen gaan maken als je hond zoveel aan zou blijven komen want dan is hij binnen de kortste keren veel te dik.
En ik denk ook niet dat Koda een Labrador is. Er zit duidelijk ook een ander ras in. Hoe oud issie nu?
Koda is nu 25 weken. Koda is 1/8e Deense dog inderdaad. Dat kunnen veel mensen zien aan de wat spitsere snuit. Die is bij labradors normaal wat ronder. Maar Koda eet wat slecht afgelopen dagen, hij komt op 350/400 gram brokken en 3 bruine boterhammen per dag. Hij is zelfs 0.1 kg afgevallen. (nog) geen reden om me druk te maken neem ik aan? Hij speelt verder steeds meer in huis, word ondeugender en doet alsof die sommige dingen al is vergeten, zoals zitten bij de stoepquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:34 schreef oh-oh het volgende:
Waarom niet tussen de middag gewoon ook zijn voedzame puppybrokken?
Ik gaf die van mij zo lang ze groeiden ook echt minstens 3 keer per dag hoor.
Uit boterhammen haalt ie niet zo veel als uit zijn goede voer.
Nee ik houd zo'n puppy boekje bij en daar moet elke week zijn gewicht bijgehouden wordenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Maus je maakt je wel erg druk inderdaad.. 0,1 kg afvallen lijkt me geen wereldramp. Waarom weeg je hem eigenlijk zo vaak? Moet dat van de dierenarts?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |