Zodra een hond eenmaal diverse andere dingen krijgt naast de brok, dan hebben veel honden er wel een handje van om geen kale brok meer te accepteren. Ze weten dat er iets anders lekkers komtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ja maar hij doet zo verwend. Versvlees hebben we geprobeert, wil die niet hebben, alleen een gekookt kipfiletje wil die s'avonds wel hebben, of rijst, witte macaroni door zijn brokken en dan gaan de bakken schoon leeg. Ik ga denk ik ook gewoon weer over op 3x per dag brokken, maar hij weigert gewoon te eten. Hoelang houden ze dat wel niet vol?
Naja hier ook hoor, behalve Chico, maar die heeft het verdiendquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:42 schreef _Multiply86_ het volgende:
Hier vreten ze gewoon wat ik ze geef en anders eten ze maar niet.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja hier ook hoor, behalve Chico, maar die heeft het verdiend
Naja psies, Billy en Kees die krijgen ook geen kruimel extra als het aan mij ligt hoor.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:43 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]Ja.. Taco krijgt hier ook extra dingen. Nacho niet..die is vet
GEEN kipfilet gaan voeren, gewoon zn brokken en anders niks, geen verwennerij want dan gaat ie juist brokken weigeren.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik overweeg nu gewoon 3x per dag 200 gram brokken, en 2 of 3 x per week een kipfiletje, is dat een goed plan?
Ik wil gewoon echt het beste voor Koda, maar dit is onze eerste pup en we vinden het allemaal heel moeilijk. Bij de DA zegt de ene DA dat zijn vacht niet genoeg glanst en dat die daarom speciale dierenarts voeding moet, en de andere DA die daar werkt zegt GOH wat ziet er moooooooi uit. Weet gewoon niet wie je kunt geloven.
Dat sowieso, die willen alleen verkopen wat ze zelf in de kast hebben staanquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:47 schreef _Multiply86_ het volgende:
De DA moet je helemaal niet geloven als het om voer gaat.
Bij mij een keer met Nacho..voer voor dementie. 80 euro voor een zak van 15 kgquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat sowieso, die willen alleen verkopen wat ze zelf in de kast hebben staan
Dit lijkt me een prima ideequote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik overweeg nu gewoon 3x per dag 200 gram brokken, en 2 of 3 x per week een kipfiletje, is dat een goed plan?
Voer voor dementie? Moet niet gekker wordenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:49 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Bij mij een keer met Nacho..voer voor dementie. 80 euro voor een zak van 15 kgDie dacht zeker dat ik gek ben.
Ja geef m lekker zijn zin, daar heb je wat aanquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Dan word het dus 3x per dag 200 gram brokken. Ben benieuwd hoelang WIJ dit gaan volhouden, Koda doet makkelijk een week moeilijk.
Ja pech voor hem.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Dan word het dus 3x per dag 200 gram brokken. Ben benieuwd hoelang WIJ dit gaan volhouden, Koda doet makkelijk een week moeilijk.
Ik ga hem niet meer zijn zin geven, dus ik snap je post niet?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja geef m lekker zijn zin, daar heb je wat aan
Dat is een kwestie van doorzetten, echt. Op een gegeven moment heeft hij het geduld niet meer om te wachten op iets anders dat lekkerder is, dan eet hij welquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Je moet echt es wat duidelijker leren schrijven dan hoor, jeminee...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:53 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik ga hem niet meer zijn zin geven, dus ik snap je post niet?
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je moet echt es wat duidelijker leren schrijven dan hoor, jeminee...
Ja beetje net doen of ik gek ben terwijl ie zelf neerzet dat ie benieuwd is hoe lang ze het vol gaan houdenquote:
Je snapt er ook niets van hequote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wauw, ik zal me maar wijselijk stil houden, maar hoor jij hier niet de volwassene te zijn?
Gaan we doen, thanks!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van doorzetten, echt. Op een gegeven moment heeft hij het geduld niet meer om te wachten op iets anders dat lekkerder is, dan eet hij welMaar dat is niet in 2 dagen
Mijn hond zit al een paar jaar op een vaste hoeveelheid eten, alle botten en lekkers zijn weggevallen, nooit eerder werden de brokken met zoveel tevredenheid gegeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |