quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
( ik hoop zooooooo dat je in mei straks die ouwe van me nog op de kiek kan zetten trouwens![]()
)
Nacho is gewoon lelijkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:34 schreef oh-oh het volgende:
Taco vind ik welhaast nog leuker dan Nacho geloof ik
Als ie zo doorgaat issie er dan nog wel lekker bij denk ikquote:
Hoe ver is het vanaf daar eigenlijk rijden naar het strand? Want je hebt daar alleen die dijk ofzo he.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als ie zo doorgaat issie er dan nog wel lekker bij denk ik![]()
Ik zie al genoeg op tegen TexelzonderKarel
Ik zat laatst te denken, je hebt die leuke foto van die twee ouwtjes samen, je moet ze op zo een muppet balkonnetje shoppen of gewoon een kaart maken met die foto en dan groetjes van Stadler & Waldorf bijzettenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:37 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Nacho is gewoon lelijkTaco is mooi
En die kijkt zo lief.
Kijk es op de kaart hoe groot Texel is en vraag je dan es af of dit een slimme vraag isquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:38 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Hoe ver is het vanaf daar eigenlijk rijden naar het strand? Want je hebt daar alleen die dijk ofzo he.
Ik snap dit niet zoquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kijk es op de kaart hoe groot Texel is en vraag je dan es af of dit een slimme vraag is
Oh dat zou leuk zijn, zo'n prachtige kiek van hem door Multi gemaakt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
( ik hoop zooooooo dat je in mei straks die ouwe van me nog op de kiek kan zetten trouwens![]()
)
Nee jij stelt slimme vragen hiero.quote:
Als je het allemaal moet lopuh jonguhquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee jij stelt slimme vragen hiero.
Hoe de neuk kan iets op Texel ver zijn, kijk es naar die afstanden
Lees dr vraag es goed blinde, ze vraagt RIJDEN!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Als je het allemaal moet lopuh jonguh
En post verdulleme es een foto van JOUW hont danquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Als je het allemaal moet lopuh jonguh
Snel, regel een pup!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En post verdulleme es een foto van JOUW hont dan
Mijn hond is in haar travo periode hoor dus weet je het zeker?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En post verdulleme es een foto van JOUW hont dan
Ja op mn driewieler!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lees dr vraag es goed blinde, ze vraagt RIJDEN!
Klapjosti, ik wist het welquote:
Oh die gaan best snelquote:
Ja Texel is hemelsquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Texel is leuk voor de honden.. kilometers strand! Wij gaan in de zomer vaak is echt lekker.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:00 schreef _Multiply86_ het volgende:
Senesta en Greys hebben pauze denk ik.
AHhh, sweetquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:12 schreef oh-oh het volgende:
Oh, ik heb nog een foto die ik leuk vind![]()
De broertjes die onder de brug door lopen![]()
[ afbeelding ]
quote:
En al het zout dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:19 schreef Oognip het volgende:
wat een leuke foto's
Als ik een hond zou hebben zou ik ze ook boterhammen geven. Van die hele donkere boterhammen, daar zitten lekker veel vezels in dus dat is gezond
Knijnenpak, Chico haz itquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik wil zo'n konijnenpak net als bij de spooky buddy's voor Loebes, maar mag niet van m'n vriend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |