Nou kijk!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:12 schreef _Multiply86_ het volgende:
Het grote hondenkwaaltjes topic asje..voor al je Koda verhalen.
Billy & vizsla:quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja zeg, het is een foto topic. Ik als lurker kom dus hier om foto's te zien en niet dat geouwehoer over weet ik wat.
Spammen met die honden en dat andere gezeur lekker ergens ander jah![]()
Zo ik heb gesproken.
Dus.
Echt een mooie donkere viszlaquote:
Nu je het zegt, lui idd. Je klokt maar eens per maand in bij dit topic, terwijl je een vast abonnement hebtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kssst Pisces. Beetje mijn luiheid ondermijnen![]()
Scheelt me scrollen door gewauwel jah
Zoet hondje, zoet kleedjequote:
Ik zie de helft van dit topic al op fbquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu je het zegt, lui idd. Je klokt maar eens per maand in bij dit topic, terwijl je een vast abonnement hebt
De beste helftquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik zie de helft van dit topic al op fb
Haha jaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik zie de helft van dit topic al op fb
quote:
Ik kijk wel bijna elke dag maar kan van sommigen de honden niet eens uit elkaar houdenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haha jaFoei, dat betekent dat je alleen voor een speciaal groepje komt
Die van mij ken je ook niet he..alleen die grote misschienquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik kijk wel bijna elke dag maar kan van sommigen de honden niet eens uit elkaar houden![]()
Ik ben blij dat ik die van oh-oh tegenwoordig bij naam kan noemen
Man die van jou vallen toch allemaal in de categorie bruine hondquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:28 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Die van mij ken je ook niet he..alleen die grote misschien
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Man die van jou vallen toch allemaal in de categorie bruine hond
quote:
Goeeed.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Jullie zijn gemeen![]()
Diaz, Jazz, Nacho. Die eerste twee herken ik ook wel op foto's maar verder. Terwijl ik je laatst in de SC nog heb gevraagd naar de verschillende met naam![]()
/hopeloos geval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |