abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108080382
Nou..veel plezier ermee Mauskoekwaus.. speciaal voor jou ^O^
  vrijdag 17 februari 2012 @ 15:35:44 #2
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_108081192
Bedankt :)
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_108082443
haha, dit is wel mooi :P

IIg Maus, Ik heb al je berichten eens gelezen in het honden fototopic.

Je moet honden geen menseneten geven. En menseneten daar vallen ook boterhammen onder.

Gewoon hun dagelkijkse hoeveelheid voer. Als je hem regelmatig koekjes geeft pas je daarop de hoeveelheid voer van je hond aan. Er zit Labrador in en die heb heel snel de nijging overgewicht te krijgen.

Soms krijgen honden weleens een dip qua de hoeveelheid die ze eten. Dat heeft Loebes ook gehad. En dan kan je met van alles gaan proberen, maar als ze echt honger krijgen eten ze vanzelf wel.

Loebes eet nog steeds moeilijk behalve als ik hem zijn eten direct na het wandelen geef. Dan heeft hij honger.

Je geeft Koda 3x per dag eten toch? Misschien heeft hij meer behoefte aan 2 keer per dag eten? Dat heeft bij mijn hond in ieder geval geholpen. Eet hij niet. Dan laat je die bak voer gewoon staan en dan eet hij vanzelf wel een keer.

Maak je wat minder zorgen op die pup en dan komt het vanzelf goed.

[ Bericht 82% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 17-02-2012 16:10:33 ]
I solemnly swear i'm up to no good
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 17 februari 2012 @ 19:33:40 #4
163650 Greys
pi_108091604
Maus, wil je dit topic uberhaupt, of kan die dicht?
De tips hierboven klinken wel goed :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_108108651
Maakt toch weinig uit? Het is sowieso handig :-) krijg je niet heel veel topics over honden kwaaltjes maar gewoon een :-) als maus het er niet mee eens is. Mag je ook mijn naam er bij zetten hoor. Extra informatie is nooit mis :D
I solemnly swear i'm up to no good
pi_108146169
Denk ik origineel te zijn met de naam Koda, blijkt er hier nog een te zijn :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')