Nee het ligt aan mij hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:01 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Je snapt er ook niets van he
Doe es een foto danquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:02 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik denk dat je maar gewoon een eigen Koda topic moet maken met de scheet van de week! Elke keer dit fototopic volspammen met die onzin is ook een beetje zonde.
Wil je echt weten wie er hier echt dom uit de hoek komt?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Als jullie me zo vervelend vinden heb je pech: ik stel gewoon mijn vragen hier, en als er mensen zijn die antwoord willen geven, waardeer ik dat, maar jou sarcistische en cynische opmerkingen mag je mee wegblijven. Ik lees ze gewoon niet meer. Ben erg blij dat er ook mensen zijn die normale antwoorden geven en niet direct zo dom uit de hoek komen, bedankt daarvoor
Ik blijf hier niet weg nee, heb je de titel van dit topic gelezen.Honden met foto's!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Als jullie me zo vervelend vinden heb je pech: ik stel gewoon mijn vragen hier, en als er mensen zijn die antwoord willen geven, waardeer ik dat, maar jou sarcistische en cynische opmerkingen mag je mee wegblijven. Ik lees ze gewoon niet meer. Ben erg blij dat er ook mensen zijn die normale antwoorden geven en niet direct zo dom uit de hoek komen, bedankt daarvoor
Ja.. 1 of 2 x vragen oke..maar elke keer weer hetzelfdequote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wil je echt weten wie er hier echt dom uit de hoek komt?
En dan mensen die het wel weten dom noemen, nee dan ben je slim bezigquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:05 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ja.. 1 of 2 x vragen oke..maar elke keer weer hetzelfde
Ik bleef best lang aardig, maar je gaat overal tegenin, echt, neem dan ook gewoon es wat aan of zo...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik heb al meerdere malen aangegeven dat dit onze eerste pup is en dat alles voor ons nieuw is, dan hoef je niet in jip en janneke taal te praten, maar iets aardiger kan geen kwaad toch?
Ik kan wel janken zo lief vind ik m op deze fotoquote:
Ja maar maak dan een eigen topic erover en ga het daar vragen?? Stellen wel vaker mensen af en toe een vraag en dat mag verder natuurlijk ook, maar bij jou blijft het maar doorgaan. En dat is gewoon zonde van dit topic als het alleen maar over het gewicht van Koda gaat of weet ik veel wat hij de volgende keer weer heeft.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik heb al meerdere malen aangegeven dat dit onze eerste pup is en dat alles voor ons nieuw is, dan hoef je niet in jip en janneke taal te praten, maar iets aardiger kan geen kwaad toch?
Is de laatste foto recent? Vacht ziet er best goed uit, zo voor op een fotoquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik noem jou niet dom, alleen de opmerkingen die je soms maakt. Naja, ik wil ook wel voor elke scheet een topic aanmaken hoor, geeeen probleem. Of maak anders een algemeen topic voor kwaaltjes. Ik roep maar wat. Aangezien dit een foto topic is toch maar ff een oudje dan:
[ afbeelding ]
Toen
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Hij noemt me wel dom, hij doet net of ik dr niets van begrijpquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:10 schreef _Multiply86_ het volgende:
De opmerkingen van oh-oh zijn niet dom. Jouw reactie erop wel.
Laatste foto is ongeveer 2-3 weken terug denk ik. Hij is nu wel wat aan het verharen merk ik. Steeds minder van dat lekkere zachte puppy vachtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is de laatste foto recent? Vacht ziet er best goed uit, zo voor op een foto
Nou kijk!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:12 schreef _Multiply86_ het volgende:
Het grote hondenkwaaltjes topic asje..voor al je Koda verhalen.
Billy & vizsla:quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja zeg, het is een foto topic. Ik als lurker kom dus hier om foto's te zien en niet dat geouwehoer over weet ik wat.
Spammen met die honden en dat andere gezeur lekker ergens ander jah![]()
Zo ik heb gesproken.
Dus.
Echt een mooie donkere viszlaquote:
Nu je het zegt, lui idd. Je klokt maar eens per maand in bij dit topic, terwijl je een vast abonnement hebtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kssst Pisces. Beetje mijn luiheid ondermijnen![]()
Scheelt me scrollen door gewauwel jah
Zoet hondje, zoet kleedjequote:
Ik zie de helft van dit topic al op fbquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu je het zegt, lui idd. Je klokt maar eens per maand in bij dit topic, terwijl je een vast abonnement hebt
De beste helftquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik zie de helft van dit topic al op fb
Haha jaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik zie de helft van dit topic al op fb
quote:
Ik kijk wel bijna elke dag maar kan van sommigen de honden niet eens uit elkaar houdenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haha jaFoei, dat betekent dat je alleen voor een speciaal groepje komt
Die van mij ken je ook niet he..alleen die grote misschienquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik kijk wel bijna elke dag maar kan van sommigen de honden niet eens uit elkaar houden![]()
Ik ben blij dat ik die van oh-oh tegenwoordig bij naam kan noemen
Man die van jou vallen toch allemaal in de categorie bruine hondquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:28 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Die van mij ken je ook niet he..alleen die grote misschien
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Man die van jou vallen toch allemaal in de categorie bruine hond
quote:
Goeeed.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Jullie zijn gemeen![]()
Diaz, Jazz, Nacho. Die eerste twee herken ik ook wel op foto's maar verder. Terwijl ik je laatst in de SC nog heb gevraagd naar de verschillende met naam![]()
/hopeloos geval
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
( ik hoop zooooooo dat je in mei straks die ouwe van me nog op de kiek kan zetten trouwens![]()
)
Nacho is gewoon lelijkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:34 schreef oh-oh het volgende:
Taco vind ik welhaast nog leuker dan Nacho geloof ik
Als ie zo doorgaat issie er dan nog wel lekker bij denk ikquote:
Hoe ver is het vanaf daar eigenlijk rijden naar het strand? Want je hebt daar alleen die dijk ofzo he.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als ie zo doorgaat issie er dan nog wel lekker bij denk ik![]()
Ik zie al genoeg op tegen TexelzonderKarel
Ik zat laatst te denken, je hebt die leuke foto van die twee ouwtjes samen, je moet ze op zo een muppet balkonnetje shoppen of gewoon een kaart maken met die foto en dan groetjes van Stadler & Waldorf bijzettenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:37 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Nacho is gewoon lelijkTaco is mooi
En die kijkt zo lief.
Kijk es op de kaart hoe groot Texel is en vraag je dan es af of dit een slimme vraag isquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:38 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Hoe ver is het vanaf daar eigenlijk rijden naar het strand? Want je hebt daar alleen die dijk ofzo he.
Ik snap dit niet zoquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kijk es op de kaart hoe groot Texel is en vraag je dan es af of dit een slimme vraag is
Oh dat zou leuk zijn, zo'n prachtige kiek van hem door Multi gemaakt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
( ik hoop zooooooo dat je in mei straks die ouwe van me nog op de kiek kan zetten trouwens![]()
)
Nee jij stelt slimme vragen hiero.quote:
Als je het allemaal moet lopuh jonguhquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee jij stelt slimme vragen hiero.
Hoe de neuk kan iets op Texel ver zijn, kijk es naar die afstanden
Lees dr vraag es goed blinde, ze vraagt RIJDEN!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Als je het allemaal moet lopuh jonguh
En post verdulleme es een foto van JOUW hont danquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Als je het allemaal moet lopuh jonguh
Snel, regel een pup!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En post verdulleme es een foto van JOUW hont dan
Mijn hond is in haar travo periode hoor dus weet je het zeker?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En post verdulleme es een foto van JOUW hont dan
Ja op mn driewieler!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lees dr vraag es goed blinde, ze vraagt RIJDEN!
Klapjosti, ik wist het welquote:
Oh die gaan best snelquote:
Ja Texel is hemelsquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Texel is leuk voor de honden.. kilometers strand! Wij gaan in de zomer vaak is echt lekker.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:00 schreef _Multiply86_ het volgende:
Senesta en Greys hebben pauze denk ik.
AHhh, sweetquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:12 schreef oh-oh het volgende:
Oh, ik heb nog een foto die ik leuk vind![]()
De broertjes die onder de brug door lopen![]()
[ afbeelding ]
quote:
En al het zout dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:19 schreef Oognip het volgende:
wat een leuke foto's
Als ik een hond zou hebben zou ik ze ook boterhammen geven. Van die hele donkere boterhammen, daar zitten lekker veel vezels in dus dat is gezond
Knijnenpak, Chico haz itquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik wil zo'n konijnenpak net als bij de spooky buddy's voor Loebes, maar mag niet van m'n vriend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |