Nee het ligt aan mij hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:01 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Je snapt er ook niets van he
Doe es een foto danquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:02 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik denk dat je maar gewoon een eigen Koda topic moet maken met de scheet van de week! Elke keer dit fototopic volspammen met die onzin is ook een beetje zonde.
Wil je echt weten wie er hier echt dom uit de hoek komt?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Als jullie me zo vervelend vinden heb je pech: ik stel gewoon mijn vragen hier, en als er mensen zijn die antwoord willen geven, waardeer ik dat, maar jou sarcistische en cynische opmerkingen mag je mee wegblijven. Ik lees ze gewoon niet meer. Ben erg blij dat er ook mensen zijn die normale antwoorden geven en niet direct zo dom uit de hoek komen, bedankt daarvoor
Ik blijf hier niet weg nee, heb je de titel van dit topic gelezen.Honden met foto's!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Als jullie me zo vervelend vinden heb je pech: ik stel gewoon mijn vragen hier, en als er mensen zijn die antwoord willen geven, waardeer ik dat, maar jou sarcistische en cynische opmerkingen mag je mee wegblijven. Ik lees ze gewoon niet meer. Ben erg blij dat er ook mensen zijn die normale antwoorden geven en niet direct zo dom uit de hoek komen, bedankt daarvoor
Ja.. 1 of 2 x vragen oke..maar elke keer weer hetzelfdequote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wil je echt weten wie er hier echt dom uit de hoek komt?
En dan mensen die het wel weten dom noemen, nee dan ben je slim bezigquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:05 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ja.. 1 of 2 x vragen oke..maar elke keer weer hetzelfde
Ik bleef best lang aardig, maar je gaat overal tegenin, echt, neem dan ook gewoon es wat aan of zo...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik heb al meerdere malen aangegeven dat dit onze eerste pup is en dat alles voor ons nieuw is, dan hoef je niet in jip en janneke taal te praten, maar iets aardiger kan geen kwaad toch?
Ik kan wel janken zo lief vind ik m op deze fotoquote:
Ja maar maak dan een eigen topic erover en ga het daar vragen?? Stellen wel vaker mensen af en toe een vraag en dat mag verder natuurlijk ook, maar bij jou blijft het maar doorgaan. En dat is gewoon zonde van dit topic als het alleen maar over het gewicht van Koda gaat of weet ik veel wat hij de volgende keer weer heeft.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik heb al meerdere malen aangegeven dat dit onze eerste pup is en dat alles voor ons nieuw is, dan hoef je niet in jip en janneke taal te praten, maar iets aardiger kan geen kwaad toch?
Is de laatste foto recent? Vacht ziet er best goed uit, zo voor op een fotoquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik noem jou niet dom, alleen de opmerkingen die je soms maakt. Naja, ik wil ook wel voor elke scheet een topic aanmaken hoor, geeeen probleem. Of maak anders een algemeen topic voor kwaaltjes. Ik roep maar wat. Aangezien dit een foto topic is toch maar ff een oudje dan:
[ afbeelding ]
Toen
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Hij noemt me wel dom, hij doet net of ik dr niets van begrijpquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:10 schreef _Multiply86_ het volgende:
De opmerkingen van oh-oh zijn niet dom. Jouw reactie erop wel.
Laatste foto is ongeveer 2-3 weken terug denk ik. Hij is nu wel wat aan het verharen merk ik. Steeds minder van dat lekkere zachte puppy vachtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is de laatste foto recent? Vacht ziet er best goed uit, zo voor op een foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |