Die waterige oogjesquote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 15:08 schreef oh-oh het volgende:
Chico gaat weer zo lekker, zijn dipje is helemaal weg, ik ben er echt blij mee en ik zie het ook aan dat koppie van hem
Lekker warm samenquote:Op maandag 6 februari 2012 13:58 schreef Nonneke het volgende:
Maar in vaseline zit toch water ?
Fijn met een dekentje op de bankde kat bofte meestal wil hij niet samen liggen
![]()
[ afbeelding ]
en daarstraks met de konijntjes water geven
[ afbeelding ]
Die tweede fotoquote:Op maandag 6 februari 2012 14:04 schreef oh-oh het volgende:
Noh Non, zo lief![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb portretjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Billy sniet gelukt![]()
Oh en Chico en zn uggs![]()
[ afbeelding ]
hee hee heeeeejj!!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:30 schreef _Multiply86_ het volgende:
![]()
Zal het morgen even doorgeven: Diaz naar Harajuku van Fok!
Awww, dit is net een kleine puppyquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:40 schreef oh-oh het volgende:
Vandaag even snel naar de markt geweest, buggy maar weer es meegenomen voor Chico.
Sjon wil er nooit in maar vandaag wilde hij er de hele tijd in en de hele weg zo staan.
King of the woooooooooorld![]()
[ afbeelding ]
Aaahwquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:28 schreef bianca en michael het volgende:
Gistermiddag 2.5 uur gewandeld met Diever en de buurvrouw. Hij kreeg het toch halverwege wel koud (bibberdebibber, hinkel op 3 poten want ik heb zulke koude pootjes) dus we zijn een keer op gaan warmen in een winkeltje en een keer koffie gaan drinken. Wordt het toch een beetje een ouwelul op zulke momentenNa dit weekend mag dan van Diever ook het voorjaar intreden.
Nou is hij vorige week ook geplukt maar ik kan me niet voorstellen dat hij het dan nu zoveel kouder heeft dan in Oostenrijk?
Enfin, vanmorgen lag hij er zo bij en had ik op een gegeven moment geen gevoel meer in mijn voeten en mijn arm van het stilzitten
[ afbeelding ]
Ik heb voor Oscar ook een Hurtta, dezelfde als Rex.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:29 schreef Pisces29 het volgende:
Taco op het bankje zittend
En wat leuk Rex met jas, volgens mij heb ik een soortgelijk jasje van Hurtta voor mijn hond, net niet een kopie denk ik.
Is dat zo'n nova scotia duck tolling retriever ofzoiets? Vind dat echt schitterende honden!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:49 schreef mazaru het volgende:
Gaat dat lukken?
[ afbeelding ]
Ff liggen!
[ afbeelding ]
Ik kan vliegen!
[ afbeelding ]
OMG! Ik zie een paard! Daar komt een paard! Er komt een paard aan!!
[ afbeelding ]
Ja, goed gezien!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Is dat zo'n nova scotia duck tolling retriever ofzoiets? Vind dat echt schitterende honden!
Ik heb daar idd ook naar gekeken. maar ik ben niet zo goed in nestjes uitzoeken en zomaar via Marktplaats durf ik ook nietquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, goed gezien!
Het zijn echt waanzinnig mooie honden. Dit is een vrouwtje en ze is zo ontzettend lief.
Deze komt uit België. Dit is mijn leasehond. Ze is van de buren, maar die werken allebei en ik hou van wandelen. Dus dat komt mooi uit.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb daar idd ook naar gekeken. maar ik ben niet zo goed in nestjes uitzoeken en zomaar via Marktplaats durf ik ook nietVind ze wel heel mooi
Ik ben aan het gillen, hoor je me?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Deze komt uit België. Dit is mijn leasehond. Ze is van de buren, maar die werken allebei en ik hou van wandelen. Dus dat komt mooi uit.
Als je nog steeds naar een adresje zoekt, dan kan ik dat voor je vragen. Geef maar een gil.
Zij zijn heel leuk op de hoogte gehouden, vanaf het moment dat de moeder drachtig was.
Ze kregen wekelijks foto's van toen de moeder net bevallen was, tot het moment dat ze hun hondje konden komen halen.
Alle papieren erbij, keurig ingeënt.
Echt heel professioneel.
Ik ga even bellenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ben aan het gillen, hoor je me?
Ben benieuwd, misschien hebben ze ook wel een website ofzo. waar ik een beetje op kan kijken
De buuf is nu ook in dit topicquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |