De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steeds minder ja, nog steeds meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat je de hele tijd miept over jonge meisjes. Je weet dat er steeds minder maagden in jouw leeftijdscategorie zijn?
glaasje... dus vrouw...?quote:
Ik heb nu ook bierquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb nu een glaasje ik heb je door, donderglas bier!
juist lekker man!quote:
Ah, maar mijn Emelisse White Label series gaan ik niet zomaar uit de fles lurreken.quote:
Vind ik niet zo lekker.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:47 schreef clevy het volgende:
anti vries is geen overbodige luxe met dit weer
verkleinwoorden zijn van vrouwen, heb ik net geleerdquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja is een glaasje een vrouw?
Dat wist ik niet. Ik zal verkleinwoorden nu vermijden, misschien dat mensen dan wel in de gaten hebben dat ik een mannelijke man ben.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
verkleinwoorden zijn van vrouwen, heb ik net geleerd
dit gaat mn analytisch vermogen zo opschroeven!
geen enkele?quote:
giebelgeitquote:
ventje dusquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Ik zal verkleinwoorden nu vermijden, misschien dat mensen dan wel in de gaten hebben dat ik een mannelijke man ben.
Je moet ze gewoon verrassen met je dominantie in bedquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Ik zal verkleinwoorden nu vermijden, misschien dat mensen dan wel in de gaten hebben dat ik een mannelijke man ben.
Je probeert extra vrouwelijk over te komen nu?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:49 schreef marbasnarf het volgende:
ik drink nooit in mn eentje, maar mn flesJE perzikJESwijn roept naar mij!
Alfa man.quote:
moet hij ze toch eerst in bed zien te krijgen...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je moet ze gewoon verrassen met je dominantie in bed
Dan moet ik ze eerst naar mijn bed zien te lokken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je moet ze gewoon verrassen met je dominantie in bed
Eentje telt niet als verkleinwoord.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:49 schreef marbasnarf het volgende:
Lokken met zijn slang.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:50 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
moet hij ze toch eerst in bed zien te krijgen...
jep, voor jullie denken dak een man ben...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je probeert extra vrouwelijk over te komen nu?
[..]
Alfa man.
ow die... die vond ik niet zo lekker geloof ik?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:49 schreef marbasnarf het volgende:
zal niet snel gebeuren na de wilde verhalenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jep, voor jullie denken dak een man ben...
Hertog Janquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ah, maar mijn Emelisse White Label series gaan ik niet zomaar uit de fles lurreken.
Wat loop jij achterover te kolken dan?
Waarom mogen wij dat niet?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Oeh, vertel?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:51 schreef clevy het volgende:
[..]
zal niet snel gebeuren na de wilde verhalen
Ik weet al dat jij een man bent, zo makkelijk trap ik er niet in.quote:
Het werkt wel. De aandacht van alle mannen is op je gericht.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
welke wilde verhalen... =Dquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:51 schreef clevy het volgende:
[..]
zal niet snel gebeuren na de wilde verhalen
Bij marbasnarf is dat minder duidelijk? Ze kwam best vrouwelijk over hoor.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik weet al dat jij een man bent, zo makkelijk trap ik er niet in.
Jij gaat mijn barack pálinka enorm lekker vinden!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:49 schreef marbasnarf het volgende:
hmm.. heb hier naast me szilva palinka staan.. als ik de krullerige letters goed ontcijferquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij gaat mijn barack pálinka enorm lekker vinden!
Het is altijd eng om op uiterlijk af te gaan. Ik ben wel eens naar een persoon met prachtig lang blond haar gelopen om een praatje te maken met haar.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:53 schreef twi het volgende:
[..]
Bij marbasnarf is dat minder duidelijk? Ze kwam best vrouwelijk over hoor.
Helemaal goed, behalve de accent op de a. In het Hongaars maakt dat echt een andere letter.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:55 schreef clevy het volgende:
[..]
hmm.. heb hier naast me szilva palinka staan.. als ik de krullerige letters goed ontcijfer
Nee, nee....quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar Snarf had wel vrouwelijke vormen (niet dat ik daar de hele avond naar heb zitten staren ofzo), dus dat zal wel goed komen.
klopt.. er staat een striepke naar rechts op de a.. en het is een woord zelfsquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Helemaal goed, behalve de accent op de a. In het Hongaars maakt dat echt een andere letter.
Proeven zegt meer dan 478 woordenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:54 schreef marbasnarf het volgende:
tell me...! Hou van lekkere dingen!
Je vond het gewoon fijn dat die staarde.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:56 schreef marbasnarf het volgende:
de hele avond staren... nee dat heb je niet gedaan anders hak me behoorlijk ongemakkelijk gevoeld =P
Ik zou niet durven, ben daar te veel een gentleman voor.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:56 schreef marbasnarf het volgende:
de hele avond staren... nee dat heb je niet gedaan anders hak me behoorlijk ongemakkelijk gevoeld =P
Nee wat?quote:
maar maar maar, ooooohw.... ik wil t NU weten...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Proeven zegt meer dan 478 woorden
Ja, ik ken het probleem. Zullen we de volgende keer samen oefenen in ongegeneerd staren?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou niet durven, ben daar te veel een gentleman voor.
Nee wat?
nu komen proeven danquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar maar maar, ooooohw.... ik wil t NU weten...
Goed plan, is toch een deel van het hele man-zijn-pakket.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:00 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, ik ken het probleem. Zullen we de volgende keer samen oefenen in ongegeneerd staren?
mja... en dan moet ik liefjes glimlachen als deel van het vrouw-zijn-pakketquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed plan, is toch een deel van het hele man-zijn-pakket.
Ik ben schoon.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:01 schreef twi het volgende:
Gezocht: vrouwelijk schoon die het niet erg vinden dat Kaneelstokje en ik de hele avond naar ze staren.
en dat is te moeilijk voor je?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja... en dan moet ik liefjes glimlachen als deel van het vrouw-zijn-pakket
Zet lief brilletje op*quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:02 schreef twi het volgende:
[..]
Maar niet vrouwelijk. Al zou een lief brilletje helpen.
Is dit de juiste plaats om dat te vragen, denk je?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:01 schreef twi het volgende:
Gezocht: vrouwelijk schoon die het niet erg vinden dat Kaneelstokje en ik de hele avond naar ze staren.
Bijvoorbeeld. Misschien een beetje schalks wegkijken soms met blos op je wangen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja... en dan moet ik liefjes glimlachen als deel van het vrouw-zijn-pakket
Tuurlijk, je moet ergens beginnen en hier zitten best een aantal vrouwen die de aandacht leuk vinden.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is dit de juiste plaats om dat te vragen, denk je?
Ow dat mag best hoorquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:01 schreef twi het volgende:
en dan erugkomen met een fles eh... flesje.. pepperspray??quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dit de juiste plaats om dat te vragen, denk je?
[..]
Bijvoorbeeld. Misschien een beetje schalks wegkijken soms met blos op je wangen.
wat is het max aantal deelnemers?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dat mag best hoor
Volgende week? Rotterdam?
Goed dat je er geen namen bij noemt.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:03 schreef twi het volgende:
[..]
Tuurlijk, je moet ergens beginnen en hier zitten best een aantal vrouwen die de aandacht leuk vinden.
Die zaterdag? Ik moet nog steeds op zondag ochtend werken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dat mag best hoor
Volgende week? Rotterdam?
Nee, een briefje met je telefoonnummer.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en dan erugkomen met een fles eh... flesje.. pepperspray??
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:04 schreef Watertornado het volgende:
Er is bijna niets leukers dan staren naar etende vrouwen en dat deze dat dan door hebben
dat is wel irritantquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:04 schreef Watertornado het volgende:
Er is bijna niets leukers dan staren naar etende vrouwen en dat deze dat dan door hebben
bedoel meer waar de grens ligt met de cursisten van de staar training.. er moet een aantal zijn waarbij jij je of ongemakkelijk gaat voelen of een paal-dans-paal inklimtquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We gaan stappen... wie mee wilt, gaat mee
ik krijg dan altijd de neiging om iets shockerends te doen...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:04 schreef Watertornado het volgende:
de treinen gaan om het uur toch naar leiden???quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed dat je er geen namen bij noemt.
[..]
Die zaterdag? Ik moet nog steeds op zondag ochtend werken.
[..]
Nee, een briefje met je telefoonnummer.
In je Cola pissen zeker?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik krijg dan altijd de neiging om iets shockerends te doen...
Wie de schoen past trekke hem aan. En ik ben niet zo van het dansen, voor een uurtje staren in Paddy's is het me wat teveel moeitequote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goed dat je er geen namen bij noemt.
Owquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:05 schreef clevy het volgende:
[..]
bedoel meer waar de grens ligt met de cursisten van de staar training.. er moet een aantal zijn waarbij jij je of ongemakkelijk gaat voelen of een paal-dans-paal inklimt
Dat is waar. Ik houd het in ieder geval in mijn achterhoofd.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de treinen gaan om het uur toch naar leiden???
gehehehe god, zoiets zieks kwam nieteens in me op...quote:
ik zal even in mijn notitieblokje kijken waar ik altijd met uiterste preciesie in schrijf hoeveel mensen ergens aanwezig waren..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow
geen idee eigenlijk.. Snarf?? De laatste keer in Paddy's?
Hoeveel waren dat er???
Wat dan? Drie worstenbroodjes met mayo tegelijkertijd in je mond stoppen?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gehehehe god, zoiets zieks kwam nieteens in me op...
Uurtje staartraining, ik heb het in mijn agenda geschreven.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:06 schreef twi het volgende:
[..]
Wie de schoen past trekke hem aan. En ik ben niet zo van het dansen, voor een uurtje staren in Paddy's is het me wat teveel moeiteDan oefen ik wel op een foto.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik zal even in mijn notitieblokje kijken waar ik altijd met uiterste preciesie in schrijf hoeveel mensen ergens aanwezig waren..
je moet wel een enorme gif-pisser zijn om de zuurtegraad van cola te evenarenquote:
zoiets is meer mijn stijl ja... =Pquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:08 schreef twi het volgende:
[..]
Wat dan? Drie worstenbroodjes met mayo tegelijkertijd in je mond stoppen?
Hoe ik de 478 woorden ga invullen weet ik nog even niet, maar het is een soort Hongaarse brandewijn, en de barack (spreek uit: kruising tussen borotsjk en baratsjk) is in dit geval abrikoos (perzik is hetzelfde woord).quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar maar maar, ooooohw.... ik wil t NU weten...
Ow dan heb je mij verkeerd ingeschatquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uurtje staartraining, ik heb het in mijn agenda geschreven.
Tevens is C_A ook niet zo van het dansen, lijkt het wel. Ze wil het alleen als er niemand kijkt.
Dat is wel een publiekstrekker. Als ik nou voor de worstenbroodjes zorg?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zoiets is meer mijn stijl ja... =P
Dan zorg ik wel voor de mayoquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:09 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is wel een publiekstrekker. Als ik nou voor de worstenbroodjes zorg?
Gewoon kotsen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:08 schreef clevy het volgende:
[..]
je moet wel een enorme gif-pisser zijn om de zuurtegraad van cola te evenaren
Het was dan ook de bedoeling dat ik je ermee stimuleerde te gaan dansen opdat twi en ik kunnen staren.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dan heb je mij verkeerd ingeschat
Ik kan behoorlijk losgaan hoor
is het niet verwant aan poolse slibovich?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe ik de 478 woorden ga invullen weet ik nog even niet, maar het is een soort Hongaarse brandewijn, en de barack (spreek uit: kruising tussen borotsjk en baratsjk) is in dit geval abrikoos (perzik is hetzelfde woord).
Je drinkt het -- uiteraard -- vóór het eten.
oeh volgens mij vind ik dat idd lekker!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe ik de 478 woorden ga invullen weet ik nog even niet, maar het is een soort Hongaarse brandewijn, en de barack (spreek uit: kruising tussen borotsjk en baratsjk) is in dit geval abrikoos (perzik is hetzelfde woord).
Je drinkt het -- uiteraard -- vóór het eten.
de dansvloer op?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:09 schreef kingtoppie het volgende:
Volgens mij trek jij ook iedereen mee charmed angel...
Ja maar de muziek stond eigenlijk te zachtquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was dan ook de bedoeling dat ik je ermee stimuleerde te gaan dansen opdat twi en ik kunnen staren.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de dansvloer op?
Nou al Snarf en ik samen zijn, dan maken we er wel een feestje van hoor
(maar dan moet de muziek wel hard staan)
jaaaa... feestje!! whoop whoop!!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de dansvloer op?
Nou al Snarf en ik samen zijn, dan maken we er wel een feestje van hoor
(maar dan moet de muziek wel hard staan)
Volgende week zaterdag gaan Snarf, Watertornado en ik Rotterdam in!quote:
ik ga echt wel een keer in Woodies kijken hoorquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jaaaa... feestje!! whoop whoop!!
Alleen dansen als je dronken bent? Heeft dat met soepelheid te maken of met ongemakkelijkheid?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar de muziek stond eigenlijk te zacht
En ik was niet dronken
Is inderdaad soort van hetzelfde. Niet alleen de poolse trouwens hoor. Of tuica. Of misschien zelfs raki?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:09 schreef clevy het volgende:
[..]
is het niet verwant aan poolse slibovich?
Moet ik ook mijn zwembroek meenemen?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag gaan Snarf, Watertornado en ik Rotterdam in!
Het plan:
- Om 22:45 uur afspreken op stadhuisplein bij het standbeeld, tegenover de Baja!
- Dan gaan we eerst gezellig wat drinken in Paddy's (voor diegene die niet los willen gaan is dit een leuke pub)
- Rond een uur of 12 gaan we een kijkje nemen in Cafe Fout, Get Back en misschien wel de Skihut!
- Dan even shoarma eten uiteraard![]()
- En weer richting huis als de vogeltjes fluiten.
WIE GAAT ER MEE????
die jongen was echt n beetje irritant... als we m gaan spotten in rdam, ga ik hem lastigvallen... gnagnaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga echt wel een keer in Woodies kijken hoor
... a'dam uiteraard...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
die jongen was echt n beetje irritant... als we m gaan spotten in rdam, ga ik hem lastigvallen... gnagna
nee ik dans eigenlijk altijd welquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen dansen als je dronken bent? Heeft dat met soepelheid te maken of met ongemakkelijkheid?
zo multi culti ben ik dan ook weer niet onderlegd.. ben wel in een stel 'oostblok' landen geweest ooit.. en laatste paar jaar paar keer in hongarijequote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is inderdaad soort van hetzelfde. Niet alleen de poolse trouwens hoor. Of tuica. Of misschien zelfs raki?
Ja dat is een goed plan voor cafe foutquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moet ik ook mijn zwembroek meenemen?
soepelheid... ben echt een stuk mindeer plankachtig als ik gedronken hebquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen dansen als je dronken bent? Heeft dat met soepelheid te maken of met ongemakkelijkheid?
Doe jij een bikini aan dan?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is een goed plan voor cafe fout
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
die jongen was echt n beetje irritant... als we m gaan spotten in rdam, ga ik hem lastigvallen... gnagna
Ik niet snap??quote:
gehehe nee... wil je t mij leren oh fok-meesterquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je hebt de edit-knop nog niet gevonden?
je tieten zijn groter met alcohol? heb wel een paar flessen staan dan voor jequote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
soepelheid... ben echt een stuk mindeer plankachtig als ik gedronken heb
Maar ben je ook onder de hongaren geweest? Heb je broodjes met rode uitjes en eendenvet en paprikapoeder gegeten?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:14 schreef clevy het volgende:
[..]
zo multi culti ben ik dan ook weer niet onderlegd.. ben wel in een stel 'oostblok' landen geweest ooit.. en laatste paar jaar paar keer in hongarije
Dan niet hoor! (Had wel leuk geweest stiekem)quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee want we gaan niet naar de baja
Ik weet nog niet wat ik aan trek
Links van je eigen quote-knopquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gehehe nee... wil je t mij leren oh fok-meester
ghehehehehhee dat klintk best fout!
Hehe, ik ben benieuwd. Ik weet denk ik pas die zaterdagmiddag na werk of ik kan. Huiswerk enzulks (moet wel af zijn als ik zondag moet werken en wil slapen)quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee ik dans eigenlijk altijd welMaar dan moet de muziek wel hard staan
Ik denk dat ook altijd, maar het is meer dat mijn bewegingen nog raarder worden. Niet bepaald sierlijker.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
soepelheid... ben echt een stuk mindeer plankachtig als ik gedronken heb
Doe 't soms ook, op 't randje om zo op m'n zij een film te kijken. VInd ik 'm de volgende ochtend dikwijls op de grond terug. Moet ik ook eens mee oppassen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:15 schreef Myraela het volgende:
*note to self
laptop- niet aan laten staan op bed. heeeeeeeeeeeeeeet.
nee dat is niet slimquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:15 schreef Myraela het volgende:
*note to self
nee.. gewoon de toerist uitgehangen.. puzzelen in de supermarkt met een woordenboek, stukje fietsen, foto's maken, zwemmen in thermaalbad, op de camping.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar ben je ook onder de hongaren geweest? Heb je broodjes met rode uitjes en eendenvet en paprikapoeder gegeten?
net zo heet als z'n baasje tochquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:15 schreef Myraela het volgende:
*note to self
oeh tnx!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Links van je eigen quote-knop
Je ken ook naar de producten kijken in plaats van de bordjes te lezen hè?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:16 schreef clevy het volgende:
[..]
nee.. gewoon de toerist uitgehangen.. puzzelen in de supermarkt met een woordenboek, stukje fietsen, foto's maken, zwemmen in thermaalbad, op de camping.
wat niet snap?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
Snarf en nu uitleggen ik niet snap!
Ik ben 2 jaar terug naar de huisarts gegaan omdat mijn buik/benen helemaal bruin/blauw verkleurde. Mijn moeder dacht dat ik huidkanker had.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:16 schreef twi het volgende:
[..]
Doe 't soms ook, op 't randje om zo op m'n zij een film te kijken. VInd ik 'm de volgende ochtend dikwijls op de grond terug. Moet ik ook eens mee oppassen.
quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Ik niet snap??quote:
kan.. maar wil soms ook wat over de ingredienten weten.. was ff zoeken tussen de broden welke van aardappelmeel wasquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je ken ook naar de producten kijken in plaats van de bordjes te lezen hè?
Hehehe, ik ben gelukkig niet de enige dan.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:18 schreef marbasnarf het volgende:
ik dans ook echt niet sierlijker als ik gedronken heb, bedenk meestal terplekke nieuwe moves.. die eigenlijk (als ikz e later terugzie) echt zwaar belachelijk zijn
Ik dans als een belg... Weet niet of dat goed of slecht is.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:18 schreef marbasnarf het volgende:
ik dans ook echt niet sierlijker als ik gedronken heb, bedenk meestal terplekke nieuwe moves.. die eigenlijk (als ikz e later terugzie) echt zwaar belachelijk zijn
oooooh nou je wilde naar woodies... maar daar komt die jongen die toen zo vet irritant was in de paddy;s toch vaak? nou ik dcaht... als we hem tegen komen, kunnen we hem lastigvallen, tot hij ons uitkotstquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik niet snap??
Leg uit...
HUH??quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oooooh nou je wilde naar woodies... maar daar komt die jongen die toen zo vet irritant was in de paddy;s toch vaak? nou ik dcaht... als we hem tegen komen, kunnen we hem lastigvallen, tot hij ons uitkotst
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:22 schreef marbasnarf het volgende:
ja bedoeld ehij ook.... men jammer dat je dronken was, was echt een sukkel... en jij ehtb met hem gedanst lalalalalalla, ik zat tenminste met die chinees opgescheept, was midner erg
hengelengelengelengelquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:23 schreef kingtoppie het volgende:
Volgende zaterdag rotterdam he..
(Mag ik dan je nummer wel Ca?)
Alleen de mensen die zeker weten komen hebben mijn nummerquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:23 schreef kingtoppie het volgende:
Volgende zaterdag rotterdam he..
(Mag ik dan je nummer wel Ca?)
eh... geen idee, ze leken nogal op elkaar... nu weet ik t ook niet meer hoor... =(quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Was dat die 2 jongens/mannen die ons naar de nachtbus hebben gebracht? Bedoel je die?
Of die andere??? Die ons dat eerst drankje gaf
Ill keep that in mindquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Alleen de mensen die zeker weten komen hebben mijn nummer
ja tochquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
eh... geen idee, ze leken nogal op elkaar... nu weet ik t ook niet meer hoor... =(
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Charmed, zet mij dan in je rijtje, want na m'n broertjes verjaardag hier thuis ga ik echt wel met jullie mee hoor
Tegen die tijd ben ik toch van de kaart, dan maakt het me niets meer uitquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja tochDat heb ik ook onthouden
OMG Ik hoop maar niet dat we ze volgende week weer tegen komen
[..]We zaten wel te denken om het laatste uurtje misschien naar de skihut te gaan
maar dat verlegen jongetje wat uiteindelijk in zn eentje buiten ging staan, was wel beetje zielig... was heel gezellig en uiteindelijk werd hij zo onzeker door die 2 piemelhoofden.. had stiekem beetje met m te doenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja tochDat heb ik ook onthouden
OMG Ik hoop maar niet dat we ze volgende week weer tegen komen
[..]We zaten wel te denken om het laatste uurtje misschien naar de skihut te gaan
Ik heb hier een heel vreemd beeld bij.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar dat verlegen jongetje wat uiteindelijk in zn eentje buiten ging staan, was wel beetje zielig... was heel gezellig en uiteindelijk werd hij zo onzeker door die 2 piemelhoofden.. had stiekem beetje met m te doen
die ging toch roken?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar dat verlegen jongetje wat uiteindelijk in zn eentje buiten ging staan, was wel beetje zielig... was heel gezellig en uiteindelijk werd hij zo onzeker door die 2 piemelhoofden.. had stiekem beetje met m te doen
quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb hier een heel vreemd beeld bij.
ja.. en 1,5 uur later stond hij nog buiten =pquote:
is het wel gratis entree?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben ik toch van de kaart, dan maakt het me niets meer uit
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:28 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja.. en 1,5 uur later stond hij nog buiten =p
vrouwen wel, mannen betalen volgens mij 5euro ofzo..?quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb hier een heel vreemd beeld bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./edit: Kijk mij eens falen met een edit.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
vrouwen wel, mannen betalen volgens mij 5euro ofzo..?
Moet je tegenwoordig al geld betalen om een ierse kroeg in te rollen?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
OkGet back is ook 5 euro entree..... en paddy's 2,50...
Ja, dat wel. Maar ik heb er een raar beeld bij.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:29 schreef marbasnarf het volgende:
ghehehe die foto!
neh ik zeg heel vaak "piemelhoofd"
klintk stuk liever dan eikel..
Wat is deze? Moet je overal betalen om naar binnen te mogen in Rotterdam?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
toen was life-muziek...normaal ist volgens mij wel gratisssquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Moet je tegenwoordig al geld betalen om een ierse kroeg in te rollen?
Wat, wist je dat niet? Dacht je dat de mannen die met jullie mee gaan voor de lol altijd nog even langer buiten blijven staan terwijl de vrouwen al lang en breed binnen worden bestaard?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daarom heb ik 'm even in ene spoilertag gezet.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had die foto niet hoeven zien Twi.
de laatste keer dat ik in de skihut was, was 8 jaar geleden ofzoquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:31 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, wist je dat niet? Dacht je dat de mannen die met jullie mee gaan voor de lol altijd nog even langer buiten blijven staan terwijl de vrouwen al lang en breed binnen worden bestaard?
[..]
Daarom heb ik 'm even in ene spoilertag gezet.
volgens mij niet hoor op vrijdag en zaterdag?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
toen was life-muziek...normaal ist volgens mij wel gratisss
Maar die grote is toch foetsie?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik in de skihut was, was 8 jaar geleden ofzo
Als mannen er überhaupt al inkomen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:31 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, wist je dat niet? Dacht je dat de mannen die met jullie mee gaan voor de lol altijd nog even langer buiten blijven staan terwijl de vrouwen al lang en breed binnen worden bestaard?
[..]
Daarom heb ik 'm even in ene spoilertag gezet.
nee was een gehandicapte (dachten we.. maar uiteindelijk bleek dat hij gewoon raar was) die covert..quote:
Die heet gewoon Koos Alberts hoor.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee was een gehandicapte (dachten we.. maar uiteindelijk bleek dat hij gewoon raar was) die covert..
en als ik als brandweer-heidi ga...?quote:
lopen er ook van zulke mokkels rond dan?quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en als ik als brandweer-heidi ga...?
Ik wil mijn Tirolerpakje wel aan doenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als de dames er zo bijlopen, kom ik mee!
Omnomnom
Maar jou kan ik niet hosselen. Al zou ik het niet erg vinden als je er zo bij liep.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]zullen ze dan gratis zijn?
[..]
Ik wil mijn Tirolerpakje wel aan doen
Ze is een paar weken alleen he. Wat niet weet, wat niet deert.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar jou kan ik niet hosselen. Al zou ik het niet erg vinden als je er zo bij liep.
zij weet t toch... tenzij ze heel bezopen is..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:36 schreef twi het volgende:
[..]
Ze is een paar weken alleen he. Wat niet weet, wat niet deert.
Ga je trouwen?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:36 schreef marbasnarf het volgende:
zaterdag.. als tiroler..?
aaahw toe... mogen we mn vrijgezellen avond vieren.. wil ook verkleed..!
Nee, ik doe dit soort dingen niet meer twi. Ik ben heel lief tegenwoordig.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:36 schreef twi het volgende:
[..]
Ze is een paar weken alleen he. Wat niet weet, wat niet deert.
Daar zijn wingmannen voor. Dan houd ik jou de hele avond bezig bijvoorbeeld, zodat Twi C_A kan versieren.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zij weet t toch... tenzij ze heel bezopen is..
en ik moet altijd op dr passen, dus maak t me ajb niet te moeilijk =P
Ik wil best verkleedquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:36 schreef marbasnarf het volgende:
zaterdag.. als tiroler..?
aaahw toe... mogen we mn vrijgezellen avond vieren.. wil ook verkleed..!
nee, vrijgezel... vrijgezellen-avond.. ik vier dak vrijgezel ben... ach sorry stom grapje.. gebruik t al jaren en vergeet dat sommige mensen die grap niet snappenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je trouwen?
[..]
Nee, ik doe dit soort dingen niet meer twi. Ik ben heel lief tegenwoordig.
ik snapte hemquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, vrijgezel... vrijgezellen-avond.. ik vier dak vrijgezel ben... ach sorry stom grapje.. gebruik t al jaren en vergeet dat sommige mensen die grap niet snappen
Ze houdt van blozende mannen, dus dat wordt een piece of cake.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar zijn wingmannen voor. Dan houd ik jou de hele avond bezig bijvoorbeeld, zodat Twi C_A kan versieren.
Oh nee, neeneenee, ik doe daar niet aan mee!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil best verkleed
maar niet als enige
huhquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:38 schreef twi het volgende:
[..]
Ze houdt van blozende mannen, dus dat wordt een piece of cake.
tja.. weet niet of dat een heel goed teken is hahahahquote:
Zolang je maar niet zegt dat je vrijgezellig bent is alles goed.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, vrijgezel... vrijgezellen-avond.. ik vier dak vrijgezel ben... ach sorry stom grapje.. gebruik t al jaren en vergeet dat sommige mensen die grap niet snappen
Ok, dat is het vieren wel waard natuurlijk!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Ingrappen waar je niet in zit.quote:
Kijk, een goed plan van aanpak is dit.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:38 schreef twi het volgende:
[..]
Ze houdt van blozende mannen, dus dat wordt een piece of cake.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:39 schreef twi het volgende:
[..]
Dat las ik vanmiddag ergens. Ik observeer en onthoud.
Ik zal er een nachtje over slapen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
Maar gaat Twi ook mee naar de skihut dan
Met andere woorden: "Ik stalk.."quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:39 schreef twi het volgende:
[..]
Dat las ik vanmiddag ergens. Ik observeer en onthoud.
gewoon blozend zeggen dat je voetbal niet gezien hebt (en graag de eindstand wil weten) omdat je zat te gamen...!!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:41 schreef twi het volgende:
Bovendien heb ik een schat aan game- en voetbalinformatie die ik kan delen. Appeltje, eitje Kaneel.
Ja en wie was zondag nou de baas in Rotterdam??quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:41 schreef twi het volgende:
Bovendien heb ik een schat aan game- en voetbalinformatie die ik kan delen. Appeltje, eitje Kaneel.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gewoon blozend zeggen dat je voetbal niet gezien hebt (en graag de eindstand wil weten) omdat je zat te gamen...!!
Ik ben zo jelly op haar man.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:41 schreef twi het volgende:
Ik ben net zo sportief als Ajax afgelopen zondag. Gun je de overwinning, hebben jullie ook een keer een feestje.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ja en wie was zondag nou de baas in Rotterdam??
Gaat niet werken dus
een vinger.... zo klein!!!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben zo jelly op haar man.
Neem wel je eenvingerige regenjasjes mee, zou ik zeggen.
Goede tip, dit.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gewoon blozend zeggen dat je voetbal niet gezien hebt (en graag de eindstand wil weten) omdat je zat te gamen...!!
Heb je geen bier?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:43 schreef heloef het volgende:
Na 3 leuke vrijdagavonden valt thuis zitten toch zwaar.
Je kunt altijd een blokje om.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:43 schreef heloef het volgende:
Ik wilde eenvingerige handschoen zeggen, maar ok.quote:
want daar wordt je leven in 1 klap een stuk leuker van..? =Pquote:
Ga je volgende week zaterdag ook mee stappen in Rotterdamquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:43 schreef heloef het volgende:
DM.... men.... ben z trots dak al kan quoten, editen en smilies kan doen... wat is een DM?quote:
Ehm er staat nog wel wat in de koelkast, maakt het niet meteen gezellig.quote:
Zie rechtsonderquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
DM.... men.... ben z trots dak al kan quoten, editen en smilies kan doen... wat is een DM?
Ja.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
want daar wordt je leven in 1 klap een stuk leuker van..? =P
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:47 schreef twi het volgende:
In je eentje drinken is wel vrij kansloos ja.
ik drink niet graag in mijn eentje.... maar kansloos? Nee johquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:47 schreef twi het volgende:
In je eentje drinken is wel vrij kansloos ja.
Ik heb hier teveel bier staan sowieso, niemand wil het met me opdrinken omdat het allemaal hele specifieke bende is, vrijwel al mijn vrienden vinden dat niet te nassen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:47 schreef twi het volgende:
Niet dat ik dan niet vaak kansloos bezig ben hoor, maar dat is een andere.
Hoe specifiek. Hongaarse ongelabelde illegaal gebrouwen pils?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb hier teveel bier staan sowieso, niemand wil het met me opdrinken omdat het allemaal hele specifieke bende is, vrijwel al mijn vrienden vinden dat niet te nassen.
Dat..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]Tenminste drinken op mijn eigen tempo ja.
Mnee, russian imperial stout in whiskeyvaten gelegd (en zometeen de versie in Laphroaig vaten, smaakt naar teer/zeewier/turf).quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:49 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe specifiek. Hongaarse ongelabelde illegaal gebrouwen pils?
Ik heb maar één tempo: te snel. Helaas.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]Tenminste drinken op mijn eigen tempo ja.
Met een lekkere R.I.S. niet hoor.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:49 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb maar één tempo: te snel. Helaas.
KutVaginahoofd, nu ben ik benieuwd.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met een lekkere R.I.S. niet hoor.
Alhoewel ik paar weken terug een gevaarlijke had. 18.2 %, maar wel met jasmijn enzo erin waardoor hij echt goed doordrinkbaar was
drink ook nooit alleen, zelfs geen wijntje... vind t te lekker zeg maar...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:52 schreef Myraela het volgende:
Ik drink ook niet graag alleen. Vind het niet kansloos, zeker niet als iemand gewoon een wijntje of een biertje drinkt. Echt veel gaan drinken vind ik wel sneu.
Jasmijn, klinkt lekker.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met een lekkere R.I.S. niet hoor.
Alhoewel ik paar weken terug een gevaarlijke had. 18.2 %, maar wel met jasmijn enzo erin waardoor hij echt goed doordrinkbaar was
Ik had eergisteren een laatste halve fles cognac, iets wat ik verder nooit drink. Haal steeds minder alcohol in huis dus was er toe veroordeeld, maar ik voelde me de dag erop wel kansloos dat ik er om half elf van in slaap was gevallen. Ik stop ook meestal nooit na één glaasje. Het is dus meer dat ik mezelf alleen drinkend kansloos vind, dan dat alleen drinken kansloos is.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
drink ook nooit alleen, zelfs geen wijntje... vind t te lekker zeg maar...
Je hebt iemand nodig die je op tijd zegt dat je moet ophouden?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
drink ook nooit alleen, zelfs geen wijntje... vind t te lekker zeg maar...
Ik haal dus steeds meer alcohol in huis, maar ik krijg het niet op.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:56 schreef twi het volgende:
[..]
Ik had eergisteren een laatste halve fles cognac, iets wat ik verder nooit drink. Haal steeds minder alcohol in huis dus was er toe veroordeeld, maar ik voelde me de dag erop wel kansloos dat ik er om half elf van in slaap was gevallen. Ik stop ook meestal nooit na één glaasje. Het is dus meer dat ik mezelf alleen drinkend kansloos vind, dan dat alleen drinken kansloos is.
Meet bij Watertornado thuis dus.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik haal dus steeds meer alcohol in huis, maar ik krijg het niet op.
Ik heb dus een heus alcoholprobleem.Ik heb teveel.
Weer? Wanneer was je verkouden? Hoe laat, tot wanneer, wat heb je gedaan toen je verkouden was en bovenal: ben jij degene die de heft van de aanwezige meetgangers aan heeft gestoken?!?! *snotter* *proest* *kuch*quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
Nou echt vaagBegin ik gewoon weer verkouden te worden
hehe nee.. maar heb nogal een slaapprobleem (moeilijk in slaap vallen en daarna veel nachtmerries) en dronk voorheen vaak wijn om beetje relaxt te raken, maar na een tijdje zat ik elke avond wel ergens wijn te drinken.. (toen dronk ik ook nooit alleen) dus nu ben ik gedoemd om 24kitchen te kijken tot diep in de nacht =pquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je hebt iemand nodig die je op tijd zegt dat je moet ophouden?
ik zeg altijd maar... "wat er nog in de kast staat, heb je iig niet opgedronken"quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik haal dus steeds meer alcohol in huis, maar ik krijg het niet op.
Ik heb dus een heus alcoholprobleem.Ik heb teveel.
Ik ben verkouden geweest van 14-11-2011 tot eerste 2 weken van Januariquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:00 schreef twi het volgende:
[..]
Weer? Wanneer was je verkouden? Hoe laat, tot wanneer, wat heb je gedaan toen je verkouden was en bovenal: ben jij degene die de heft van de aanwezige meetgangers aan heeft gestoken?!?! *snotter* *proest* *kuch*
Oke, dan blijf ik Murdera de schuld geven.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben verkouden geweest van 14-11-2011 tot eerste 2 weken van Januari
nou ik heb sinds vanavond ook weer een pijnlijke keel.... misschien heb je me aangestoken!!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
Nou echt vaagBegin ik gewoon weer verkouden te worden
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:00 schreef twi het volgende:
[..]
Weer? Wanneer was je verkouden? Hoe laat, tot wanneer, wat heb je gedaan toen je verkouden was en bovenal: ben jij degene die de heft van de aanwezige meetgangers aan heeft gestoken?!?! *snotter* *proest* *kuch*
Ahh zo.. Mjah das wel lastig..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hehe nee.. maar heb nogal een slaapprobleem (moeilijk in slaap vallen en daarna veel nachtmerries) en dronk voorheen vaak wijn om beetje relaxt te raken, maar na een tijdje zat ik elke avond wel ergens wijn te drinken.. (toen dronk ik ook nooit alleen) dus nu ben ik gedoemd om 24kitchen te kijken tot diep in de nacht =p
Zie je wel!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou ik heb sinds vanavond ook weer een pijnlijke keel.... misschien heb je me aangestoken!!
Ssssssssssssstquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou ik heb sinds vanavond ook weer een pijnlijke keel.... misschien heb je me aangestoken!!
Ik sinds gister overdag, en ik ben nieteens in de buurt geweest van Spijkenisse de afgelopen dagen!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik geef hem dan ook de schuld, ik heb hem een knuffel gegevenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:02 schreef twi het volgende:
[..]
Oke, dan blijf ik Murdera de schuld geven.
Ik ook, vandaar.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik geef hem dan ook de schuld, ik heb hem een knuffel gegeven
ik weet t niet... weet niet iedereen zn wannebe naam... maar heb wel tegen jou aangeslapen..!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik geef hem dan ook de schuld, ik heb hem een knuffel gegeven
Dat klopt. Maar nu is de kast vol maar je koopt wel meer dan dat je drinkt.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik zeg altijd maar... "wat er nog in de kast staat, heb je iig niet opgedronken"
Kom op, Murdera weet je toch wel, die met dat piemelhoofd (dreads).quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik weet t niet... weet niet iedereen zn wannebe naam... maar heb wel tegen jou aangeslapen..!
Zelfs Murdera niet?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik weet t niet... weet niet iedereen zn wannebe naam... maar heb wel tegen jou aangeslapen..!
of een volle pinpas../ te kleine kastquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar nu is de kast vol maar je koopt wel meer dan dat je drinkt.
Dan heb je dus een probleem. Juist. Een alcoholprobleem.
Ik ga elke zaterdag naar de slijter en daar kan ik me niet inhouden. Voel me eigenlijk net als een vrouw bij een kledingwinkel.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
of een volle pinpas../ te kleine kast
ik heb alleen alcohol in huis voor een feestje 9of als t over is van een feestje)
Daarom zet ik daar ook zelden meer een stap binnen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ga elke zaterdag naar de slijter en daar kan ik me niet inhouden. Voel me eigenlijk net als een vrouw bij een kledingwinkel.
Ben je bi?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ga elke zaterdag naar de slijter en daar kan ik me niet inhouden. Voel me eigenlijk net als een vrouw bij een kledingwinkel.
stik.. verslik me in mn drinken van t lachen!quote:
Ow dan heb ik het van Murdera, en jij van mijquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb het van joyquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dan heb ik het van Murdera, en jij van mij
ik wil graag die oranje wollige!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Snarfje, spaar jij die AH Muppet dingen toevallig? Of iemand anders uit de buurt van Rotterdam?
Myra.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Snarfje, spaar jij die AH Muppet dingen toevallig? Of iemand anders uit de buurt van Rotterdam?
Ben ik de enige met die vibe van hem?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
stik.. verslik me in mn drinken van t lachen!
Ik heb er nog niet eentje gehaald, maar heb wel een volle kaart plus extra plakkertjequote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik wil graag die oranje wollige!
heb van de week even stiekem in de winkel met die oranje beer geknuffeld... lekkerrquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb er nog niet eentje gehaald, maar heb wel een volle kaart plus extra plakkertje
Whehe, beetje vreemd ben je welquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:11 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
heb van de week even stiekem in de winkel met die oranje beer geknuffeld... lekkerr
Mur heeft ons allen ziekgemaakt met zijn slettengedrag en hij probeert anderen de schuld te geven.quote:
Nee, het was twi.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mur heeft ons allen ziekgemaakt met zijn slettengedrag en hij probeert anderen de schuld te geven.
Twi aan iedereenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok dus twi heeft het jou gegeven, jij murdera, murdera mij, en ik aan snarf?
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok dus twi heeft het jou gegeven, jij murdera, murdera mij, en ik aan snarf?
Gemeenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
zou wel leuk zijn als SNarf de LAPO heeft
Paniek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |