tja.. weet niet of dat een heel goed teken is hahahahquote:
Zolang je maar niet zegt dat je vrijgezellig bent is alles goed.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, vrijgezel... vrijgezellen-avond.. ik vier dak vrijgezel ben... ach sorry stom grapje.. gebruik t al jaren en vergeet dat sommige mensen die grap niet snappen
Ok, dat is het vieren wel waard natuurlijk!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, vrijgezel... vrijgezellen-avond.. ik vier dak vrijgezel ben... ach sorry stom grapje.. gebruik t al jaren en vergeet dat sommige mensen die grap niet snappen
Ingrappen waar je niet in zit.quote:
Kijk, een goed plan van aanpak is dit.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:38 schreef twi het volgende:
[..]
Ze houdt van blozende mannen, dus dat wordt een piece of cake.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:39 schreef twi het volgende:
[..]
Dat las ik vanmiddag ergens. Ik observeer en onthoud.
Ik zal er een nachtje over slapen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
Maar gaat Twi ook mee naar de skihut dan
Met andere woorden: "Ik stalk.."quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:39 schreef twi het volgende:
[..]
Dat las ik vanmiddag ergens. Ik observeer en onthoud.
gewoon blozend zeggen dat je voetbal niet gezien hebt (en graag de eindstand wil weten) omdat je zat te gamen...!!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:41 schreef twi het volgende:
Bovendien heb ik een schat aan game- en voetbalinformatie die ik kan delen. Appeltje, eitje Kaneel.
Ja en wie was zondag nou de baas in Rotterdam??quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:41 schreef twi het volgende:
Bovendien heb ik een schat aan game- en voetbalinformatie die ik kan delen. Appeltje, eitje Kaneel.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gewoon blozend zeggen dat je voetbal niet gezien hebt (en graag de eindstand wil weten) omdat je zat te gamen...!!
Ik ben zo jelly op haar man.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:41 schreef twi het volgende:
Ik ben net zo sportief als Ajax afgelopen zondag. Gun je de overwinning, hebben jullie ook een keer een feestje.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ja en wie was zondag nou de baas in Rotterdam??
Gaat niet werken dus
een vinger.... zo klein!!!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben zo jelly op haar man.
Neem wel je eenvingerige regenjasjes mee, zou ik zeggen.
Goede tip, dit.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gewoon blozend zeggen dat je voetbal niet gezien hebt (en graag de eindstand wil weten) omdat je zat te gamen...!!
Heb je geen bier?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:43 schreef heloef het volgende:
Na 3 leuke vrijdagavonden valt thuis zitten toch zwaar.
Je kunt altijd een blokje om.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:43 schreef heloef het volgende:
Ik wilde eenvingerige handschoen zeggen, maar ok.quote:
want daar wordt je leven in 1 klap een stuk leuker van..? =Pquote:
Ga je volgende week zaterdag ook mee stappen in Rotterdamquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:43 schreef heloef het volgende:
DM.... men.... ben z trots dak al kan quoten, editen en smilies kan doen... wat is een DM?quote:
Ehm er staat nog wel wat in de koelkast, maakt het niet meteen gezellig.quote:
Zie rechtsonderquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
DM.... men.... ben z trots dak al kan quoten, editen en smilies kan doen... wat is een DM?
Ja.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
want daar wordt je leven in 1 klap een stuk leuker van..? =P
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:47 schreef twi het volgende:
In je eentje drinken is wel vrij kansloos ja.
ik drink niet graag in mijn eentje.... maar kansloos? Nee johquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:47 schreef twi het volgende:
In je eentje drinken is wel vrij kansloos ja.
Ik heb hier teveel bier staan sowieso, niemand wil het met me opdrinken omdat het allemaal hele specifieke bende is, vrijwel al mijn vrienden vinden dat niet te nassen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:47 schreef twi het volgende:
Niet dat ik dan niet vaak kansloos bezig ben hoor, maar dat is een andere.
Hoe specifiek. Hongaarse ongelabelde illegaal gebrouwen pils?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb hier teveel bier staan sowieso, niemand wil het met me opdrinken omdat het allemaal hele specifieke bende is, vrijwel al mijn vrienden vinden dat niet te nassen.
Dat..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]Tenminste drinken op mijn eigen tempo ja.
Mnee, russian imperial stout in whiskeyvaten gelegd (en zometeen de versie in Laphroaig vaten, smaakt naar teer/zeewier/turf).quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:49 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe specifiek. Hongaarse ongelabelde illegaal gebrouwen pils?
Ik heb maar één tempo: te snel. Helaas.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]Tenminste drinken op mijn eigen tempo ja.
Met een lekkere R.I.S. niet hoor.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:49 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb maar één tempo: te snel. Helaas.
KutVaginahoofd, nu ben ik benieuwd.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met een lekkere R.I.S. niet hoor.
Alhoewel ik paar weken terug een gevaarlijke had. 18.2 %, maar wel met jasmijn enzo erin waardoor hij echt goed doordrinkbaar was
drink ook nooit alleen, zelfs geen wijntje... vind t te lekker zeg maar...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:52 schreef Myraela het volgende:
Ik drink ook niet graag alleen. Vind het niet kansloos, zeker niet als iemand gewoon een wijntje of een biertje drinkt. Echt veel gaan drinken vind ik wel sneu.
Jasmijn, klinkt lekker.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met een lekkere R.I.S. niet hoor.
Alhoewel ik paar weken terug een gevaarlijke had. 18.2 %, maar wel met jasmijn enzo erin waardoor hij echt goed doordrinkbaar was
Ik had eergisteren een laatste halve fles cognac, iets wat ik verder nooit drink. Haal steeds minder alcohol in huis dus was er toe veroordeeld, maar ik voelde me de dag erop wel kansloos dat ik er om half elf van in slaap was gevallen. Ik stop ook meestal nooit na één glaasje. Het is dus meer dat ik mezelf alleen drinkend kansloos vind, dan dat alleen drinken kansloos is.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
drink ook nooit alleen, zelfs geen wijntje... vind t te lekker zeg maar...
Je hebt iemand nodig die je op tijd zegt dat je moet ophouden?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
drink ook nooit alleen, zelfs geen wijntje... vind t te lekker zeg maar...
Ik haal dus steeds meer alcohol in huis, maar ik krijg het niet op.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:56 schreef twi het volgende:
[..]
Ik had eergisteren een laatste halve fles cognac, iets wat ik verder nooit drink. Haal steeds minder alcohol in huis dus was er toe veroordeeld, maar ik voelde me de dag erop wel kansloos dat ik er om half elf van in slaap was gevallen. Ik stop ook meestal nooit na één glaasje. Het is dus meer dat ik mezelf alleen drinkend kansloos vind, dan dat alleen drinken kansloos is.
Meet bij Watertornado thuis dus.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik haal dus steeds meer alcohol in huis, maar ik krijg het niet op.
Ik heb dus een heus alcoholprobleem.Ik heb teveel.
Weer? Wanneer was je verkouden? Hoe laat, tot wanneer, wat heb je gedaan toen je verkouden was en bovenal: ben jij degene die de heft van de aanwezige meetgangers aan heeft gestoken?!?! *snotter* *proest* *kuch*quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
Nou echt vaagBegin ik gewoon weer verkouden te worden
hehe nee.. maar heb nogal een slaapprobleem (moeilijk in slaap vallen en daarna veel nachtmerries) en dronk voorheen vaak wijn om beetje relaxt te raken, maar na een tijdje zat ik elke avond wel ergens wijn te drinken.. (toen dronk ik ook nooit alleen) dus nu ben ik gedoemd om 24kitchen te kijken tot diep in de nacht =pquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je hebt iemand nodig die je op tijd zegt dat je moet ophouden?
ik zeg altijd maar... "wat er nog in de kast staat, heb je iig niet opgedronken"quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik haal dus steeds meer alcohol in huis, maar ik krijg het niet op.
Ik heb dus een heus alcoholprobleem.Ik heb teveel.
Ik ben verkouden geweest van 14-11-2011 tot eerste 2 weken van Januariquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:00 schreef twi het volgende:
[..]
Weer? Wanneer was je verkouden? Hoe laat, tot wanneer, wat heb je gedaan toen je verkouden was en bovenal: ben jij degene die de heft van de aanwezige meetgangers aan heeft gestoken?!?! *snotter* *proest* *kuch*
Oke, dan blijf ik Murdera de schuld geven.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben verkouden geweest van 14-11-2011 tot eerste 2 weken van Januari
nou ik heb sinds vanavond ook weer een pijnlijke keel.... misschien heb je me aangestoken!!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
Nou echt vaagBegin ik gewoon weer verkouden te worden
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:00 schreef twi het volgende:
[..]
Weer? Wanneer was je verkouden? Hoe laat, tot wanneer, wat heb je gedaan toen je verkouden was en bovenal: ben jij degene die de heft van de aanwezige meetgangers aan heeft gestoken?!?! *snotter* *proest* *kuch*
Ahh zo.. Mjah das wel lastig..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hehe nee.. maar heb nogal een slaapprobleem (moeilijk in slaap vallen en daarna veel nachtmerries) en dronk voorheen vaak wijn om beetje relaxt te raken, maar na een tijdje zat ik elke avond wel ergens wijn te drinken.. (toen dronk ik ook nooit alleen) dus nu ben ik gedoemd om 24kitchen te kijken tot diep in de nacht =p
Zie je wel!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou ik heb sinds vanavond ook weer een pijnlijke keel.... misschien heb je me aangestoken!!
Ssssssssssssstquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou ik heb sinds vanavond ook weer een pijnlijke keel.... misschien heb je me aangestoken!!
Ik sinds gister overdag, en ik ben nieteens in de buurt geweest van Spijkenisse de afgelopen dagen!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik geef hem dan ook de schuld, ik heb hem een knuffel gegevenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:02 schreef twi het volgende:
[..]
Oke, dan blijf ik Murdera de schuld geven.
Ik ook, vandaar.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik geef hem dan ook de schuld, ik heb hem een knuffel gegeven
ik weet t niet... weet niet iedereen zn wannebe naam... maar heb wel tegen jou aangeslapen..!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik geef hem dan ook de schuld, ik heb hem een knuffel gegeven
Dat klopt. Maar nu is de kast vol maar je koopt wel meer dan dat je drinkt.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik zeg altijd maar... "wat er nog in de kast staat, heb je iig niet opgedronken"
Kom op, Murdera weet je toch wel, die met dat piemelhoofd (dreads).quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik weet t niet... weet niet iedereen zn wannebe naam... maar heb wel tegen jou aangeslapen..!
Zelfs Murdera niet?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik weet t niet... weet niet iedereen zn wannebe naam... maar heb wel tegen jou aangeslapen..!
of een volle pinpas../ te kleine kastquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar nu is de kast vol maar je koopt wel meer dan dat je drinkt.
Dan heb je dus een probleem. Juist. Een alcoholprobleem.
Ik ga elke zaterdag naar de slijter en daar kan ik me niet inhouden. Voel me eigenlijk net als een vrouw bij een kledingwinkel.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
of een volle pinpas../ te kleine kast
ik heb alleen alcohol in huis voor een feestje 9of als t over is van een feestje)
Daarom zet ik daar ook zelden meer een stap binnen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ga elke zaterdag naar de slijter en daar kan ik me niet inhouden. Voel me eigenlijk net als een vrouw bij een kledingwinkel.
Ben je bi?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ga elke zaterdag naar de slijter en daar kan ik me niet inhouden. Voel me eigenlijk net als een vrouw bij een kledingwinkel.
stik.. verslik me in mn drinken van t lachen!quote:
Ow dan heb ik het van Murdera, en jij van mijquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb het van joyquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dan heb ik het van Murdera, en jij van mij
ik wil graag die oranje wollige!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Snarfje, spaar jij die AH Muppet dingen toevallig? Of iemand anders uit de buurt van Rotterdam?
Myra.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Snarfje, spaar jij die AH Muppet dingen toevallig? Of iemand anders uit de buurt van Rotterdam?
Ben ik de enige met die vibe van hem?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
stik.. verslik me in mn drinken van t lachen!
Ik heb er nog niet eentje gehaald, maar heb wel een volle kaart plus extra plakkertjequote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik wil graag die oranje wollige!
heb van de week even stiekem in de winkel met die oranje beer geknuffeld... lekkerrquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb er nog niet eentje gehaald, maar heb wel een volle kaart plus extra plakkertje
Whehe, beetje vreemd ben je welquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:11 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
heb van de week even stiekem in de winkel met die oranje beer geknuffeld... lekkerr
Mur heeft ons allen ziekgemaakt met zijn slettengedrag en hij probeert anderen de schuld te geven.quote:
Nee, het was twi.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mur heeft ons allen ziekgemaakt met zijn slettengedrag en hij probeert anderen de schuld te geven.
Twi aan iedereenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok dus twi heeft het jou gegeven, jij murdera, murdera mij, en ik aan snarf?
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok dus twi heeft het jou gegeven, jij murdera, murdera mij, en ik aan snarf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |