ik zeg altijd maar... "wat er nog in de kast staat, heb je iig niet opgedronken"quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik haal dus steeds meer alcohol in huis, maar ik krijg het niet op.
Ik heb dus een heus alcoholprobleem.Ik heb teveel.
Ik ben verkouden geweest van 14-11-2011 tot eerste 2 weken van Januariquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:00 schreef twi het volgende:
[..]
Weer? Wanneer was je verkouden? Hoe laat, tot wanneer, wat heb je gedaan toen je verkouden was en bovenal: ben jij degene die de heft van de aanwezige meetgangers aan heeft gestoken?!?! *snotter* *proest* *kuch*
Oke, dan blijf ik Murdera de schuld geven.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben verkouden geweest van 14-11-2011 tot eerste 2 weken van Januari
nou ik heb sinds vanavond ook weer een pijnlijke keel.... misschien heb je me aangestoken!!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
Nou echt vaagBegin ik gewoon weer verkouden te worden
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:00 schreef twi het volgende:
[..]
Weer? Wanneer was je verkouden? Hoe laat, tot wanneer, wat heb je gedaan toen je verkouden was en bovenal: ben jij degene die de heft van de aanwezige meetgangers aan heeft gestoken?!?! *snotter* *proest* *kuch*
Ahh zo.. Mjah das wel lastig..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hehe nee.. maar heb nogal een slaapprobleem (moeilijk in slaap vallen en daarna veel nachtmerries) en dronk voorheen vaak wijn om beetje relaxt te raken, maar na een tijdje zat ik elke avond wel ergens wijn te drinken.. (toen dronk ik ook nooit alleen) dus nu ben ik gedoemd om 24kitchen te kijken tot diep in de nacht =p
Zie je wel!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou ik heb sinds vanavond ook weer een pijnlijke keel.... misschien heb je me aangestoken!!
Ssssssssssssstquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou ik heb sinds vanavond ook weer een pijnlijke keel.... misschien heb je me aangestoken!!
Ik sinds gister overdag, en ik ben nieteens in de buurt geweest van Spijkenisse de afgelopen dagen!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik geef hem dan ook de schuld, ik heb hem een knuffel gegevenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:02 schreef twi het volgende:
[..]
Oke, dan blijf ik Murdera de schuld geven.
Ik ook, vandaar.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik geef hem dan ook de schuld, ik heb hem een knuffel gegeven
ik weet t niet... weet niet iedereen zn wannebe naam... maar heb wel tegen jou aangeslapen..!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik geef hem dan ook de schuld, ik heb hem een knuffel gegeven
Dat klopt. Maar nu is de kast vol maar je koopt wel meer dan dat je drinkt.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik zeg altijd maar... "wat er nog in de kast staat, heb je iig niet opgedronken"
Kom op, Murdera weet je toch wel, die met dat piemelhoofd (dreads).quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik weet t niet... weet niet iedereen zn wannebe naam... maar heb wel tegen jou aangeslapen..!
Zelfs Murdera niet?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik weet t niet... weet niet iedereen zn wannebe naam... maar heb wel tegen jou aangeslapen..!
of een volle pinpas../ te kleine kastquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar nu is de kast vol maar je koopt wel meer dan dat je drinkt.
Dan heb je dus een probleem. Juist. Een alcoholprobleem.
Ik ga elke zaterdag naar de slijter en daar kan ik me niet inhouden. Voel me eigenlijk net als een vrouw bij een kledingwinkel.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
of een volle pinpas../ te kleine kast
ik heb alleen alcohol in huis voor een feestje 9of als t over is van een feestje)
Daarom zet ik daar ook zelden meer een stap binnen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ga elke zaterdag naar de slijter en daar kan ik me niet inhouden. Voel me eigenlijk net als een vrouw bij een kledingwinkel.
Ben je bi?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ga elke zaterdag naar de slijter en daar kan ik me niet inhouden. Voel me eigenlijk net als een vrouw bij een kledingwinkel.
stik.. verslik me in mn drinken van t lachen!quote:
Ow dan heb ik het van Murdera, en jij van mijquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |