jaaaa... feestje!! whoop whoop!!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de dansvloer op?
Nou al Snarf en ik samen zijn, dan maken we er wel een feestje van hoor
(maar dan moet de muziek wel hard staan)
Volgende week zaterdag gaan Snarf, Watertornado en ik Rotterdam in!quote:
ik ga echt wel een keer in Woodies kijken hoorquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jaaaa... feestje!! whoop whoop!!
Alleen dansen als je dronken bent? Heeft dat met soepelheid te maken of met ongemakkelijkheid?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar de muziek stond eigenlijk te zacht
En ik was niet dronken
Is inderdaad soort van hetzelfde. Niet alleen de poolse trouwens hoor. Of tuica. Of misschien zelfs raki?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:09 schreef clevy het volgende:
[..]
is het niet verwant aan poolse slibovich?
Moet ik ook mijn zwembroek meenemen?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag gaan Snarf, Watertornado en ik Rotterdam in!
Het plan:
- Om 22:45 uur afspreken op stadhuisplein bij het standbeeld, tegenover de Baja!
- Dan gaan we eerst gezellig wat drinken in Paddy's (voor diegene die niet los willen gaan is dit een leuke pub)
- Rond een uur of 12 gaan we een kijkje nemen in Cafe Fout, Get Back en misschien wel de Skihut!
- Dan even shoarma eten uiteraard![]()
- En weer richting huis als de vogeltjes fluiten.
WIE GAAT ER MEE????
die jongen was echt n beetje irritant... als we m gaan spotten in rdam, ga ik hem lastigvallen... gnagnaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga echt wel een keer in Woodies kijken hoor
... a'dam uiteraard...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
die jongen was echt n beetje irritant... als we m gaan spotten in rdam, ga ik hem lastigvallen... gnagna
nee ik dans eigenlijk altijd welquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen dansen als je dronken bent? Heeft dat met soepelheid te maken of met ongemakkelijkheid?
zo multi culti ben ik dan ook weer niet onderlegd.. ben wel in een stel 'oostblok' landen geweest ooit.. en laatste paar jaar paar keer in hongarijequote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is inderdaad soort van hetzelfde. Niet alleen de poolse trouwens hoor. Of tuica. Of misschien zelfs raki?
Ja dat is een goed plan voor cafe foutquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moet ik ook mijn zwembroek meenemen?
soepelheid... ben echt een stuk mindeer plankachtig als ik gedronken hebquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen dansen als je dronken bent? Heeft dat met soepelheid te maken of met ongemakkelijkheid?
Doe jij een bikini aan dan?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is een goed plan voor cafe fout
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
die jongen was echt n beetje irritant... als we m gaan spotten in rdam, ga ik hem lastigvallen... gnagna
Ik niet snap??quote:
gehehe nee... wil je t mij leren oh fok-meesterquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je hebt de edit-knop nog niet gevonden?
je tieten zijn groter met alcohol? heb wel een paar flessen staan dan voor jequote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
soepelheid... ben echt een stuk mindeer plankachtig als ik gedronken heb
Maar ben je ook onder de hongaren geweest? Heb je broodjes met rode uitjes en eendenvet en paprikapoeder gegeten?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:14 schreef clevy het volgende:
[..]
zo multi culti ben ik dan ook weer niet onderlegd.. ben wel in een stel 'oostblok' landen geweest ooit.. en laatste paar jaar paar keer in hongarije
Dan niet hoor! (Had wel leuk geweest stiekem)quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee want we gaan niet naar de baja
Ik weet nog niet wat ik aan trek
Links van je eigen quote-knopquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gehehe nee... wil je t mij leren oh fok-meester
ghehehehehhee dat klintk best fout!
Hehe, ik ben benieuwd. Ik weet denk ik pas die zaterdagmiddag na werk of ik kan. Huiswerk enzulks (moet wel af zijn als ik zondag moet werken en wil slapen)quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee ik dans eigenlijk altijd welMaar dan moet de muziek wel hard staan
Ik denk dat ook altijd, maar het is meer dat mijn bewegingen nog raarder worden. Niet bepaald sierlijker.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
soepelheid... ben echt een stuk mindeer plankachtig als ik gedronken heb
Doe 't soms ook, op 't randje om zo op m'n zij een film te kijken. VInd ik 'm de volgende ochtend dikwijls op de grond terug. Moet ik ook eens mee oppassen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:15 schreef Myraela het volgende:
*note to self
laptop- niet aan laten staan op bed. heeeeeeeeeeeeeeet.
nee dat is niet slimquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:15 schreef Myraela het volgende:
*note to self
nee.. gewoon de toerist uitgehangen.. puzzelen in de supermarkt met een woordenboek, stukje fietsen, foto's maken, zwemmen in thermaalbad, op de camping.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar ben je ook onder de hongaren geweest? Heb je broodjes met rode uitjes en eendenvet en paprikapoeder gegeten?
net zo heet als z'n baasje tochquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:15 schreef Myraela het volgende:
*note to self
oeh tnx!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Links van je eigen quote-knop
Je ken ook naar de producten kijken in plaats van de bordjes te lezen hè?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:16 schreef clevy het volgende:
[..]
nee.. gewoon de toerist uitgehangen.. puzzelen in de supermarkt met een woordenboek, stukje fietsen, foto's maken, zwemmen in thermaalbad, op de camping.
wat niet snap?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
Snarf en nu uitleggen ik niet snap!
Ik ben 2 jaar terug naar de huisarts gegaan omdat mijn buik/benen helemaal bruin/blauw verkleurde. Mijn moeder dacht dat ik huidkanker had.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:16 schreef twi het volgende:
[..]
Doe 't soms ook, op 't randje om zo op m'n zij een film te kijken. VInd ik 'm de volgende ochtend dikwijls op de grond terug. Moet ik ook eens mee oppassen.
quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Ik niet snap??quote:
kan.. maar wil soms ook wat over de ingredienten weten.. was ff zoeken tussen de broden welke van aardappelmeel wasquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je ken ook naar de producten kijken in plaats van de bordjes te lezen hè?
Hehehe, ik ben gelukkig niet de enige dan.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:18 schreef marbasnarf het volgende:
ik dans ook echt niet sierlijker als ik gedronken heb, bedenk meestal terplekke nieuwe moves.. die eigenlijk (als ikz e later terugzie) echt zwaar belachelijk zijn
Ik dans als een belg... Weet niet of dat goed of slecht is.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:18 schreef marbasnarf het volgende:
ik dans ook echt niet sierlijker als ik gedronken heb, bedenk meestal terplekke nieuwe moves.. die eigenlijk (als ikz e later terugzie) echt zwaar belachelijk zijn
oooooh nou je wilde naar woodies... maar daar komt die jongen die toen zo vet irritant was in de paddy;s toch vaak? nou ik dcaht... als we hem tegen komen, kunnen we hem lastigvallen, tot hij ons uitkotstquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik niet snap??
Leg uit...
HUH??quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oooooh nou je wilde naar woodies... maar daar komt die jongen die toen zo vet irritant was in de paddy;s toch vaak? nou ik dcaht... als we hem tegen komen, kunnen we hem lastigvallen, tot hij ons uitkotst
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:22 schreef marbasnarf het volgende:
ja bedoeld ehij ook.... men jammer dat je dronken was, was echt een sukkel... en jij ehtb met hem gedanst lalalalalalla, ik zat tenminste met die chinees opgescheept, was midner erg
hengelengelengelengelquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:23 schreef kingtoppie het volgende:
Volgende zaterdag rotterdam he..
(Mag ik dan je nummer wel Ca?)
Alleen de mensen die zeker weten komen hebben mijn nummerquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:23 schreef kingtoppie het volgende:
Volgende zaterdag rotterdam he..
(Mag ik dan je nummer wel Ca?)
eh... geen idee, ze leken nogal op elkaar... nu weet ik t ook niet meer hoor... =(quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Was dat die 2 jongens/mannen die ons naar de nachtbus hebben gebracht? Bedoel je die?
Of die andere??? Die ons dat eerst drankje gaf
Ill keep that in mindquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Alleen de mensen die zeker weten komen hebben mijn nummer
ja tochquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
eh... geen idee, ze leken nogal op elkaar... nu weet ik t ook niet meer hoor... =(
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Charmed, zet mij dan in je rijtje, want na m'n broertjes verjaardag hier thuis ga ik echt wel met jullie mee hoor
Tegen die tijd ben ik toch van de kaart, dan maakt het me niets meer uitquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja tochDat heb ik ook onthouden
OMG Ik hoop maar niet dat we ze volgende week weer tegen komen
[..]We zaten wel te denken om het laatste uurtje misschien naar de skihut te gaan
maar dat verlegen jongetje wat uiteindelijk in zn eentje buiten ging staan, was wel beetje zielig... was heel gezellig en uiteindelijk werd hij zo onzeker door die 2 piemelhoofden.. had stiekem beetje met m te doenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja tochDat heb ik ook onthouden
OMG Ik hoop maar niet dat we ze volgende week weer tegen komen
[..]We zaten wel te denken om het laatste uurtje misschien naar de skihut te gaan
Ik heb hier een heel vreemd beeld bij.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar dat verlegen jongetje wat uiteindelijk in zn eentje buiten ging staan, was wel beetje zielig... was heel gezellig en uiteindelijk werd hij zo onzeker door die 2 piemelhoofden.. had stiekem beetje met m te doen
die ging toch roken?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar dat verlegen jongetje wat uiteindelijk in zn eentje buiten ging staan, was wel beetje zielig... was heel gezellig en uiteindelijk werd hij zo onzeker door die 2 piemelhoofden.. had stiekem beetje met m te doen
quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb hier een heel vreemd beeld bij.
ja.. en 1,5 uur later stond hij nog buiten =pquote:
is het wel gratis entree?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben ik toch van de kaart, dan maakt het me niets meer uit
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:28 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja.. en 1,5 uur later stond hij nog buiten =p
vrouwen wel, mannen betalen volgens mij 5euro ofzo..?quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb hier een heel vreemd beeld bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./edit: Kijk mij eens falen met een edit.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
vrouwen wel, mannen betalen volgens mij 5euro ofzo..?
Moet je tegenwoordig al geld betalen om een ierse kroeg in te rollen?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
OkGet back is ook 5 euro entree..... en paddy's 2,50...
Ja, dat wel. Maar ik heb er een raar beeld bij.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:29 schreef marbasnarf het volgende:
ghehehe die foto!
neh ik zeg heel vaak "piemelhoofd"
klintk stuk liever dan eikel..
Wat is deze? Moet je overal betalen om naar binnen te mogen in Rotterdam?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
toen was life-muziek...normaal ist volgens mij wel gratisssquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Moet je tegenwoordig al geld betalen om een ierse kroeg in te rollen?
Wat, wist je dat niet? Dacht je dat de mannen die met jullie mee gaan voor de lol altijd nog even langer buiten blijven staan terwijl de vrouwen al lang en breed binnen worden bestaard?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daarom heb ik 'm even in ene spoilertag gezet.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had die foto niet hoeven zien Twi.
de laatste keer dat ik in de skihut was, was 8 jaar geleden ofzoquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:31 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, wist je dat niet? Dacht je dat de mannen die met jullie mee gaan voor de lol altijd nog even langer buiten blijven staan terwijl de vrouwen al lang en breed binnen worden bestaard?
[..]
Daarom heb ik 'm even in ene spoilertag gezet.
volgens mij niet hoor op vrijdag en zaterdag?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
toen was life-muziek...normaal ist volgens mij wel gratisss
Maar die grote is toch foetsie?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik in de skihut was, was 8 jaar geleden ofzo
Als mannen er überhaupt al inkomen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:31 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, wist je dat niet? Dacht je dat de mannen die met jullie mee gaan voor de lol altijd nog even langer buiten blijven staan terwijl de vrouwen al lang en breed binnen worden bestaard?
[..]
Daarom heb ik 'm even in ene spoilertag gezet.
nee was een gehandicapte (dachten we.. maar uiteindelijk bleek dat hij gewoon raar was) die covert..quote:
Die heet gewoon Koos Alberts hoor.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee was een gehandicapte (dachten we.. maar uiteindelijk bleek dat hij gewoon raar was) die covert..
en als ik als brandweer-heidi ga...?quote:
lopen er ook van zulke mokkels rond dan?quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en als ik als brandweer-heidi ga...?
Ik wil mijn Tirolerpakje wel aan doenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als de dames er zo bijlopen, kom ik mee!
Omnomnom
Maar jou kan ik niet hosselen. Al zou ik het niet erg vinden als je er zo bij liep.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]zullen ze dan gratis zijn?
[..]
Ik wil mijn Tirolerpakje wel aan doen
Ze is een paar weken alleen he. Wat niet weet, wat niet deert.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar jou kan ik niet hosselen. Al zou ik het niet erg vinden als je er zo bij liep.
zij weet t toch... tenzij ze heel bezopen is..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:36 schreef twi het volgende:
[..]
Ze is een paar weken alleen he. Wat niet weet, wat niet deert.
Ga je trouwen?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:36 schreef marbasnarf het volgende:
zaterdag.. als tiroler..?
aaahw toe... mogen we mn vrijgezellen avond vieren.. wil ook verkleed..!
Nee, ik doe dit soort dingen niet meer twi. Ik ben heel lief tegenwoordig.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:36 schreef twi het volgende:
[..]
Ze is een paar weken alleen he. Wat niet weet, wat niet deert.
Daar zijn wingmannen voor. Dan houd ik jou de hele avond bezig bijvoorbeeld, zodat Twi C_A kan versieren.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zij weet t toch... tenzij ze heel bezopen is..
en ik moet altijd op dr passen, dus maak t me ajb niet te moeilijk =P
Ik wil best verkleedquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:36 schreef marbasnarf het volgende:
zaterdag.. als tiroler..?
aaahw toe... mogen we mn vrijgezellen avond vieren.. wil ook verkleed..!
nee, vrijgezel... vrijgezellen-avond.. ik vier dak vrijgezel ben... ach sorry stom grapje.. gebruik t al jaren en vergeet dat sommige mensen die grap niet snappenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je trouwen?
[..]
Nee, ik doe dit soort dingen niet meer twi. Ik ben heel lief tegenwoordig.
ik snapte hemquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, vrijgezel... vrijgezellen-avond.. ik vier dak vrijgezel ben... ach sorry stom grapje.. gebruik t al jaren en vergeet dat sommige mensen die grap niet snappen
Ze houdt van blozende mannen, dus dat wordt een piece of cake.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar zijn wingmannen voor. Dan houd ik jou de hele avond bezig bijvoorbeeld, zodat Twi C_A kan versieren.
Oh nee, neeneenee, ik doe daar niet aan mee!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil best verkleed
maar niet als enige
huhquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:38 schreef twi het volgende:
[..]
Ze houdt van blozende mannen, dus dat wordt een piece of cake.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |