quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:04 schreef Watertornado het volgende:
Er is bijna niets leukers dan staren naar etende vrouwen en dat deze dat dan door hebben
dat is wel irritantquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:04 schreef Watertornado het volgende:
Er is bijna niets leukers dan staren naar etende vrouwen en dat deze dat dan door hebben
bedoel meer waar de grens ligt met de cursisten van de staar training.. er moet een aantal zijn waarbij jij je of ongemakkelijk gaat voelen of een paal-dans-paal inklimtquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We gaan stappen... wie mee wilt, gaat mee
ik krijg dan altijd de neiging om iets shockerends te doen...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:04 schreef Watertornado het volgende:
de treinen gaan om het uur toch naar leiden???quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed dat je er geen namen bij noemt.
[..]
Die zaterdag? Ik moet nog steeds op zondag ochtend werken.
[..]
Nee, een briefje met je telefoonnummer.
In je Cola pissen zeker?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik krijg dan altijd de neiging om iets shockerends te doen...
Wie de schoen past trekke hem aan. En ik ben niet zo van het dansen, voor een uurtje staren in Paddy's is het me wat teveel moeitequote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goed dat je er geen namen bij noemt.
Owquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:05 schreef clevy het volgende:
[..]
bedoel meer waar de grens ligt met de cursisten van de staar training.. er moet een aantal zijn waarbij jij je of ongemakkelijk gaat voelen of een paal-dans-paal inklimt
Dat is waar. Ik houd het in ieder geval in mijn achterhoofd.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de treinen gaan om het uur toch naar leiden???
gehehehe god, zoiets zieks kwam nieteens in me op...quote:
ik zal even in mijn notitieblokje kijken waar ik altijd met uiterste preciesie in schrijf hoeveel mensen ergens aanwezig waren..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow
geen idee eigenlijk.. Snarf?? De laatste keer in Paddy's?
Hoeveel waren dat er???
Wat dan? Drie worstenbroodjes met mayo tegelijkertijd in je mond stoppen?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gehehehe god, zoiets zieks kwam nieteens in me op...
Uurtje staartraining, ik heb het in mijn agenda geschreven.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:06 schreef twi het volgende:
[..]
Wie de schoen past trekke hem aan. En ik ben niet zo van het dansen, voor een uurtje staren in Paddy's is het me wat teveel moeiteDan oefen ik wel op een foto.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik zal even in mijn notitieblokje kijken waar ik altijd met uiterste preciesie in schrijf hoeveel mensen ergens aanwezig waren..
je moet wel een enorme gif-pisser zijn om de zuurtegraad van cola te evenarenquote:
zoiets is meer mijn stijl ja... =Pquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:08 schreef twi het volgende:
[..]
Wat dan? Drie worstenbroodjes met mayo tegelijkertijd in je mond stoppen?
Hoe ik de 478 woorden ga invullen weet ik nog even niet, maar het is een soort Hongaarse brandewijn, en de barack (spreek uit: kruising tussen borotsjk en baratsjk) is in dit geval abrikoos (perzik is hetzelfde woord).quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar maar maar, ooooohw.... ik wil t NU weten...
Ow dan heb je mij verkeerd ingeschatquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uurtje staartraining, ik heb het in mijn agenda geschreven.
Tevens is C_A ook niet zo van het dansen, lijkt het wel. Ze wil het alleen als er niemand kijkt.
Dat is wel een publiekstrekker. Als ik nou voor de worstenbroodjes zorg?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zoiets is meer mijn stijl ja... =P
Dan zorg ik wel voor de mayoquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:09 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is wel een publiekstrekker. Als ik nou voor de worstenbroodjes zorg?
Gewoon kotsen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:08 schreef clevy het volgende:
[..]
je moet wel een enorme gif-pisser zijn om de zuurtegraad van cola te evenaren
Het was dan ook de bedoeling dat ik je ermee stimuleerde te gaan dansen opdat twi en ik kunnen staren.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dan heb je mij verkeerd ingeschat
Ik kan behoorlijk losgaan hoor
is het niet verwant aan poolse slibovich?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe ik de 478 woorden ga invullen weet ik nog even niet, maar het is een soort Hongaarse brandewijn, en de barack (spreek uit: kruising tussen borotsjk en baratsjk) is in dit geval abrikoos (perzik is hetzelfde woord).
Je drinkt het -- uiteraard -- vóór het eten.
oeh volgens mij vind ik dat idd lekker!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe ik de 478 woorden ga invullen weet ik nog even niet, maar het is een soort Hongaarse brandewijn, en de barack (spreek uit: kruising tussen borotsjk en baratsjk) is in dit geval abrikoos (perzik is hetzelfde woord).
Je drinkt het -- uiteraard -- vóór het eten.
de dansvloer op?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:09 schreef kingtoppie het volgende:
Volgens mij trek jij ook iedereen mee charmed angel...
Ja maar de muziek stond eigenlijk te zachtquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was dan ook de bedoeling dat ik je ermee stimuleerde te gaan dansen opdat twi en ik kunnen staren.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de dansvloer op?
Nou al Snarf en ik samen zijn, dan maken we er wel een feestje van hoor
(maar dan moet de muziek wel hard staan)
jaaaa... feestje!! whoop whoop!!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de dansvloer op?
Nou al Snarf en ik samen zijn, dan maken we er wel een feestje van hoor
(maar dan moet de muziek wel hard staan)
Volgende week zaterdag gaan Snarf, Watertornado en ik Rotterdam in!quote:
ik ga echt wel een keer in Woodies kijken hoorquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jaaaa... feestje!! whoop whoop!!
Alleen dansen als je dronken bent? Heeft dat met soepelheid te maken of met ongemakkelijkheid?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar de muziek stond eigenlijk te zacht
En ik was niet dronken
Is inderdaad soort van hetzelfde. Niet alleen de poolse trouwens hoor. Of tuica. Of misschien zelfs raki?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:09 schreef clevy het volgende:
[..]
is het niet verwant aan poolse slibovich?
Moet ik ook mijn zwembroek meenemen?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag gaan Snarf, Watertornado en ik Rotterdam in!
Het plan:
- Om 22:45 uur afspreken op stadhuisplein bij het standbeeld, tegenover de Baja!
- Dan gaan we eerst gezellig wat drinken in Paddy's (voor diegene die niet los willen gaan is dit een leuke pub)
- Rond een uur of 12 gaan we een kijkje nemen in Cafe Fout, Get Back en misschien wel de Skihut!
- Dan even shoarma eten uiteraard![]()
- En weer richting huis als de vogeltjes fluiten.
WIE GAAT ER MEE????
die jongen was echt n beetje irritant... als we m gaan spotten in rdam, ga ik hem lastigvallen... gnagnaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga echt wel een keer in Woodies kijken hoor
... a'dam uiteraard...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
die jongen was echt n beetje irritant... als we m gaan spotten in rdam, ga ik hem lastigvallen... gnagna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |