De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steeds minder ja, nog steeds meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat je de hele tijd miept over jonge meisjes. Je weet dat er steeds minder maagden in jouw leeftijdscategorie zijn?
glaasje... dus vrouw...?quote:
Ik heb nu ook bierquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb nu een glaasje ik heb je door, donderglas bier!
juist lekker man!quote:
Ah, maar mijn Emelisse White Label series gaan ik niet zomaar uit de fles lurreken.quote:
Vind ik niet zo lekker.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:47 schreef clevy het volgende:
anti vries is geen overbodige luxe met dit weer
verkleinwoorden zijn van vrouwen, heb ik net geleerdquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja is een glaasje een vrouw?
Dat wist ik niet. Ik zal verkleinwoorden nu vermijden, misschien dat mensen dan wel in de gaten hebben dat ik een mannelijke man ben.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
verkleinwoorden zijn van vrouwen, heb ik net geleerd
dit gaat mn analytisch vermogen zo opschroeven!
geen enkele?quote:
giebelgeitquote:
ventje dusquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Ik zal verkleinwoorden nu vermijden, misschien dat mensen dan wel in de gaten hebben dat ik een mannelijke man ben.
Je moet ze gewoon verrassen met je dominantie in bedquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Ik zal verkleinwoorden nu vermijden, misschien dat mensen dan wel in de gaten hebben dat ik een mannelijke man ben.
Je probeert extra vrouwelijk over te komen nu?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:49 schreef marbasnarf het volgende:
ik drink nooit in mn eentje, maar mn flesJE perzikJESwijn roept naar mij!
Alfa man.quote:
moet hij ze toch eerst in bed zien te krijgen...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je moet ze gewoon verrassen met je dominantie in bed
Dan moet ik ze eerst naar mijn bed zien te lokken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je moet ze gewoon verrassen met je dominantie in bed
Eentje telt niet als verkleinwoord.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:49 schreef marbasnarf het volgende:
Lokken met zijn slang.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:50 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
moet hij ze toch eerst in bed zien te krijgen...
jep, voor jullie denken dak een man ben...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je probeert extra vrouwelijk over te komen nu?
[..]
Alfa man.
ow die... die vond ik niet zo lekker geloof ik?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:49 schreef marbasnarf het volgende:
zal niet snel gebeuren na de wilde verhalenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jep, voor jullie denken dak een man ben...
Hertog Janquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ah, maar mijn Emelisse White Label series gaan ik niet zomaar uit de fles lurreken.
Wat loop jij achterover te kolken dan?
Waarom mogen wij dat niet?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Oeh, vertel?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:51 schreef clevy het volgende:
[..]
zal niet snel gebeuren na de wilde verhalen
Ik weet al dat jij een man bent, zo makkelijk trap ik er niet in.quote:
Het werkt wel. De aandacht van alle mannen is op je gericht.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
welke wilde verhalen... =Dquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:51 schreef clevy het volgende:
[..]
zal niet snel gebeuren na de wilde verhalen
Bij marbasnarf is dat minder duidelijk? Ze kwam best vrouwelijk over hoor.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik weet al dat jij een man bent, zo makkelijk trap ik er niet in.
Jij gaat mijn barack pálinka enorm lekker vinden!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:49 schreef marbasnarf het volgende:
hmm.. heb hier naast me szilva palinka staan.. als ik de krullerige letters goed ontcijferquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij gaat mijn barack pálinka enorm lekker vinden!
Het is altijd eng om op uiterlijk af te gaan. Ik ben wel eens naar een persoon met prachtig lang blond haar gelopen om een praatje te maken met haar.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:53 schreef twi het volgende:
[..]
Bij marbasnarf is dat minder duidelijk? Ze kwam best vrouwelijk over hoor.
Helemaal goed, behalve de accent op de a. In het Hongaars maakt dat echt een andere letter.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:55 schreef clevy het volgende:
[..]
hmm.. heb hier naast me szilva palinka staan.. als ik de krullerige letters goed ontcijfer
Nee, nee....quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar Snarf had wel vrouwelijke vormen (niet dat ik daar de hele avond naar heb zitten staren ofzo), dus dat zal wel goed komen.
klopt.. er staat een striepke naar rechts op de a.. en het is een woord zelfsquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Helemaal goed, behalve de accent op de a. In het Hongaars maakt dat echt een andere letter.
Proeven zegt meer dan 478 woordenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:54 schreef marbasnarf het volgende:
tell me...! Hou van lekkere dingen!
Je vond het gewoon fijn dat die staarde.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:56 schreef marbasnarf het volgende:
de hele avond staren... nee dat heb je niet gedaan anders hak me behoorlijk ongemakkelijk gevoeld =P
Ik zou niet durven, ben daar te veel een gentleman voor.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:56 schreef marbasnarf het volgende:
de hele avond staren... nee dat heb je niet gedaan anders hak me behoorlijk ongemakkelijk gevoeld =P
Nee wat?quote:
maar maar maar, ooooohw.... ik wil t NU weten...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Proeven zegt meer dan 478 woorden
Ja, ik ken het probleem. Zullen we de volgende keer samen oefenen in ongegeneerd staren?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou niet durven, ben daar te veel een gentleman voor.
Nee wat?
nu komen proeven danquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar maar maar, ooooohw.... ik wil t NU weten...
Goed plan, is toch een deel van het hele man-zijn-pakket.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:00 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, ik ken het probleem. Zullen we de volgende keer samen oefenen in ongegeneerd staren?
mja... en dan moet ik liefjes glimlachen als deel van het vrouw-zijn-pakketquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed plan, is toch een deel van het hele man-zijn-pakket.
Ik ben schoon.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:01 schreef twi het volgende:
Gezocht: vrouwelijk schoon die het niet erg vinden dat Kaneelstokje en ik de hele avond naar ze staren.
en dat is te moeilijk voor je?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja... en dan moet ik liefjes glimlachen als deel van het vrouw-zijn-pakket
Zet lief brilletje op*quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:02 schreef twi het volgende:
[..]
Maar niet vrouwelijk. Al zou een lief brilletje helpen.
Is dit de juiste plaats om dat te vragen, denk je?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:01 schreef twi het volgende:
Gezocht: vrouwelijk schoon die het niet erg vinden dat Kaneelstokje en ik de hele avond naar ze staren.
Bijvoorbeeld. Misschien een beetje schalks wegkijken soms met blos op je wangen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja... en dan moet ik liefjes glimlachen als deel van het vrouw-zijn-pakket
Tuurlijk, je moet ergens beginnen en hier zitten best een aantal vrouwen die de aandacht leuk vinden.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is dit de juiste plaats om dat te vragen, denk je?
Ow dat mag best hoorquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:01 schreef twi het volgende:
en dan erugkomen met een fles eh... flesje.. pepperspray??quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dit de juiste plaats om dat te vragen, denk je?
[..]
Bijvoorbeeld. Misschien een beetje schalks wegkijken soms met blos op je wangen.
wat is het max aantal deelnemers?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dat mag best hoor
Volgende week? Rotterdam?
Goed dat je er geen namen bij noemt.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:03 schreef twi het volgende:
[..]
Tuurlijk, je moet ergens beginnen en hier zitten best een aantal vrouwen die de aandacht leuk vinden.
Die zaterdag? Ik moet nog steeds op zondag ochtend werken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dat mag best hoor
Volgende week? Rotterdam?
Nee, een briefje met je telefoonnummer.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en dan erugkomen met een fles eh... flesje.. pepperspray??
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:04 schreef Watertornado het volgende:
Er is bijna niets leukers dan staren naar etende vrouwen en dat deze dat dan door hebben
dat is wel irritantquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:04 schreef Watertornado het volgende:
Er is bijna niets leukers dan staren naar etende vrouwen en dat deze dat dan door hebben
bedoel meer waar de grens ligt met de cursisten van de staar training.. er moet een aantal zijn waarbij jij je of ongemakkelijk gaat voelen of een paal-dans-paal inklimtquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We gaan stappen... wie mee wilt, gaat mee
ik krijg dan altijd de neiging om iets shockerends te doen...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:04 schreef Watertornado het volgende:
de treinen gaan om het uur toch naar leiden???quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed dat je er geen namen bij noemt.
[..]
Die zaterdag? Ik moet nog steeds op zondag ochtend werken.
[..]
Nee, een briefje met je telefoonnummer.
In je Cola pissen zeker?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik krijg dan altijd de neiging om iets shockerends te doen...
Wie de schoen past trekke hem aan. En ik ben niet zo van het dansen, voor een uurtje staren in Paddy's is het me wat teveel moeitequote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goed dat je er geen namen bij noemt.
Owquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:05 schreef clevy het volgende:
[..]
bedoel meer waar de grens ligt met de cursisten van de staar training.. er moet een aantal zijn waarbij jij je of ongemakkelijk gaat voelen of een paal-dans-paal inklimt
Dat is waar. Ik houd het in ieder geval in mijn achterhoofd.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de treinen gaan om het uur toch naar leiden???
gehehehe god, zoiets zieks kwam nieteens in me op...quote:
ik zal even in mijn notitieblokje kijken waar ik altijd met uiterste preciesie in schrijf hoeveel mensen ergens aanwezig waren..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow
geen idee eigenlijk.. Snarf?? De laatste keer in Paddy's?
Hoeveel waren dat er???
Wat dan? Drie worstenbroodjes met mayo tegelijkertijd in je mond stoppen?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gehehehe god, zoiets zieks kwam nieteens in me op...
Uurtje staartraining, ik heb het in mijn agenda geschreven.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:06 schreef twi het volgende:
[..]
Wie de schoen past trekke hem aan. En ik ben niet zo van het dansen, voor een uurtje staren in Paddy's is het me wat teveel moeiteDan oefen ik wel op een foto.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik zal even in mijn notitieblokje kijken waar ik altijd met uiterste preciesie in schrijf hoeveel mensen ergens aanwezig waren..
je moet wel een enorme gif-pisser zijn om de zuurtegraad van cola te evenarenquote:
zoiets is meer mijn stijl ja... =Pquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:08 schreef twi het volgende:
[..]
Wat dan? Drie worstenbroodjes met mayo tegelijkertijd in je mond stoppen?
Hoe ik de 478 woorden ga invullen weet ik nog even niet, maar het is een soort Hongaarse brandewijn, en de barack (spreek uit: kruising tussen borotsjk en baratsjk) is in dit geval abrikoos (perzik is hetzelfde woord).quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar maar maar, ooooohw.... ik wil t NU weten...
Ow dan heb je mij verkeerd ingeschatquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uurtje staartraining, ik heb het in mijn agenda geschreven.
Tevens is C_A ook niet zo van het dansen, lijkt het wel. Ze wil het alleen als er niemand kijkt.
Dat is wel een publiekstrekker. Als ik nou voor de worstenbroodjes zorg?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zoiets is meer mijn stijl ja... =P
Dan zorg ik wel voor de mayoquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:09 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is wel een publiekstrekker. Als ik nou voor de worstenbroodjes zorg?
Gewoon kotsen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:08 schreef clevy het volgende:
[..]
je moet wel een enorme gif-pisser zijn om de zuurtegraad van cola te evenaren
Het was dan ook de bedoeling dat ik je ermee stimuleerde te gaan dansen opdat twi en ik kunnen staren.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dan heb je mij verkeerd ingeschat
Ik kan behoorlijk losgaan hoor
is het niet verwant aan poolse slibovich?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe ik de 478 woorden ga invullen weet ik nog even niet, maar het is een soort Hongaarse brandewijn, en de barack (spreek uit: kruising tussen borotsjk en baratsjk) is in dit geval abrikoos (perzik is hetzelfde woord).
Je drinkt het -- uiteraard -- vóór het eten.
oeh volgens mij vind ik dat idd lekker!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe ik de 478 woorden ga invullen weet ik nog even niet, maar het is een soort Hongaarse brandewijn, en de barack (spreek uit: kruising tussen borotsjk en baratsjk) is in dit geval abrikoos (perzik is hetzelfde woord).
Je drinkt het -- uiteraard -- vóór het eten.
de dansvloer op?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:09 schreef kingtoppie het volgende:
Volgens mij trek jij ook iedereen mee charmed angel...
Ja maar de muziek stond eigenlijk te zachtquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was dan ook de bedoeling dat ik je ermee stimuleerde te gaan dansen opdat twi en ik kunnen staren.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de dansvloer op?
Nou al Snarf en ik samen zijn, dan maken we er wel een feestje van hoor
(maar dan moet de muziek wel hard staan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |