Proeven zegt meer dan 478 woordenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:54 schreef marbasnarf het volgende:
tell me...! Hou van lekkere dingen!
Je vond het gewoon fijn dat die staarde.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:56 schreef marbasnarf het volgende:
de hele avond staren... nee dat heb je niet gedaan anders hak me behoorlijk ongemakkelijk gevoeld =P
Ik zou niet durven, ben daar te veel een gentleman voor.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:56 schreef marbasnarf het volgende:
de hele avond staren... nee dat heb je niet gedaan anders hak me behoorlijk ongemakkelijk gevoeld =P
Nee wat?quote:
maar maar maar, ooooohw.... ik wil t NU weten...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Proeven zegt meer dan 478 woorden
Ja, ik ken het probleem. Zullen we de volgende keer samen oefenen in ongegeneerd staren?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou niet durven, ben daar te veel een gentleman voor.
Nee wat?
nu komen proeven danquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar maar maar, ooooohw.... ik wil t NU weten...
Goed plan, is toch een deel van het hele man-zijn-pakket.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:00 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, ik ken het probleem. Zullen we de volgende keer samen oefenen in ongegeneerd staren?
mja... en dan moet ik liefjes glimlachen als deel van het vrouw-zijn-pakketquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed plan, is toch een deel van het hele man-zijn-pakket.
Ik ben schoon.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:01 schreef twi het volgende:
Gezocht: vrouwelijk schoon die het niet erg vinden dat Kaneelstokje en ik de hele avond naar ze staren.
en dat is te moeilijk voor je?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja... en dan moet ik liefjes glimlachen als deel van het vrouw-zijn-pakket
Zet lief brilletje op*quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:02 schreef twi het volgende:
[..]
Maar niet vrouwelijk. Al zou een lief brilletje helpen.
Is dit de juiste plaats om dat te vragen, denk je?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:01 schreef twi het volgende:
Gezocht: vrouwelijk schoon die het niet erg vinden dat Kaneelstokje en ik de hele avond naar ze staren.
Bijvoorbeeld. Misschien een beetje schalks wegkijken soms met blos op je wangen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja... en dan moet ik liefjes glimlachen als deel van het vrouw-zijn-pakket
Tuurlijk, je moet ergens beginnen en hier zitten best een aantal vrouwen die de aandacht leuk vinden.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is dit de juiste plaats om dat te vragen, denk je?
Ow dat mag best hoorquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:01 schreef twi het volgende:
en dan erugkomen met een fles eh... flesje.. pepperspray??quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dit de juiste plaats om dat te vragen, denk je?
[..]
Bijvoorbeeld. Misschien een beetje schalks wegkijken soms met blos op je wangen.
wat is het max aantal deelnemers?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dat mag best hoor
Volgende week? Rotterdam?
Goed dat je er geen namen bij noemt.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:03 schreef twi het volgende:
[..]
Tuurlijk, je moet ergens beginnen en hier zitten best een aantal vrouwen die de aandacht leuk vinden.
Die zaterdag? Ik moet nog steeds op zondag ochtend werken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dat mag best hoor
Volgende week? Rotterdam?
Nee, een briefje met je telefoonnummer.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en dan erugkomen met een fles eh... flesje.. pepperspray??
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:04 schreef Watertornado het volgende:
Er is bijna niets leukers dan staren naar etende vrouwen en dat deze dat dan door hebben
dat is wel irritantquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:04 schreef Watertornado het volgende:
Er is bijna niets leukers dan staren naar etende vrouwen en dat deze dat dan door hebben
bedoel meer waar de grens ligt met de cursisten van de staar training.. er moet een aantal zijn waarbij jij je of ongemakkelijk gaat voelen of een paal-dans-paal inklimtquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We gaan stappen... wie mee wilt, gaat mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |