moet hij ze toch eerst in bed zien te krijgen...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je moet ze gewoon verrassen met je dominantie in bed
Dan moet ik ze eerst naar mijn bed zien te lokken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je moet ze gewoon verrassen met je dominantie in bed
Eentje telt niet als verkleinwoord.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:49 schreef marbasnarf het volgende:
ik drink nooit in mn eentje, maar mn flesJE perzikJESwijn roept naar mij!
Lokken met zijn slang.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:50 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
moet hij ze toch eerst in bed zien te krijgen...
jep, voor jullie denken dak een man ben...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je probeert extra vrouwelijk over te komen nu?
[..]
Alfa man.
ow die... die vond ik niet zo lekker geloof ik?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:49 schreef marbasnarf het volgende:
zal niet snel gebeuren na de wilde verhalenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jep, voor jullie denken dak een man ben...
Hertog Janquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ah, maar mijn Emelisse White Label series gaan ik niet zomaar uit de fles lurreken.
Wat loop jij achterover te kolken dan?
Waarom mogen wij dat niet?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Oeh, vertel?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:51 schreef clevy het volgende:
[..]
zal niet snel gebeuren na de wilde verhalen
Ik weet al dat jij een man bent, zo makkelijk trap ik er niet in.quote:
Het werkt wel. De aandacht van alle mannen is op je gericht.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
welke wilde verhalen... =Dquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:51 schreef clevy het volgende:
[..]
zal niet snel gebeuren na de wilde verhalen
Bij marbasnarf is dat minder duidelijk? Ze kwam best vrouwelijk over hoor.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik weet al dat jij een man bent, zo makkelijk trap ik er niet in.
Jij gaat mijn barack pálinka enorm lekker vinden!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:49 schreef marbasnarf het volgende:
hmm.. heb hier naast me szilva palinka staan.. als ik de krullerige letters goed ontcijferquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij gaat mijn barack pálinka enorm lekker vinden!
Het is altijd eng om op uiterlijk af te gaan. Ik ben wel eens naar een persoon met prachtig lang blond haar gelopen om een praatje te maken met haar.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:53 schreef twi het volgende:
[..]
Bij marbasnarf is dat minder duidelijk? Ze kwam best vrouwelijk over hoor.
Helemaal goed, behalve de accent op de a. In het Hongaars maakt dat echt een andere letter.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:55 schreef clevy het volgende:
[..]
hmm.. heb hier naast me szilva palinka staan.. als ik de krullerige letters goed ontcijfer
Nee, nee....quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar Snarf had wel vrouwelijke vormen (niet dat ik daar de hele avond naar heb zitten staren ofzo), dus dat zal wel goed komen.
klopt.. er staat een striepke naar rechts op de a.. en het is een woord zelfsquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Helemaal goed, behalve de accent op de a. In het Hongaars maakt dat echt een andere letter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |