Er is bijna niets lekkerders om te aaien dan een staart van een marter.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:38 schreef twi het volgende:
Niks is eng aan slangen, maar een slang aaien? Waarom? Ik aai liever zachte dingen.
ja zoals een hond of een katquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:38 schreef twi het volgende:
Niks is eng aan slangen, maar een slang aaien? Waarom? Ik aai liever zachte dingen.
Zoals koala's?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:38 schreef twi het volgende:
Ik wil een PANDAquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Er is bijna niets lekkerders om te aaien dan een staart van een marter.
Een hond kan ook nog behoorlijk borstelig zijn.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja zoals een hond of een kat
Een hond? Dan kun je net zo goed een droge bezem aaien.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja zoals een hond of een kat
Is zo lekker met het winterweer, marter om je nek. Mensen kijken alleen raar als ze zien dat het hoofd en de pootjes er nog om hangen. Maar hij is zooo lief.quote:
De hond van Snarf is echt fluffy hoorquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:39 schreef twi het volgende:
[..]
Een hond? Dan kun je net zo goed een droge bezem aaien.
Ben jij hetero eigenlijk?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is zo lekker met het winterweer, marter om je nek. Mensen kijken alleen raar als ze zien dat het hoofd en de pootjes er nog om hangen. Maar hij is zooo lief.
Mag ik jullie beestjes een keer aaien?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De hond van Snarf is echt fluffy hoor
En Kyra is ook best zacht
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof jij een maagd gaat treffen.
Ik ookquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:40 schreef marbasnarf het volgende:
een hond is heeeerlijk om mee te knuffen!
Dat zegt toch al wat over de eerste indrukquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zelfs mensen die mij niet kennen twijfelen al.
Zooooooquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je adblockers aan?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:42 schreef marbasnarf het volgende:
waarom doet mn quote knopje t niet......??
Je komt er wel Twiquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:41 schreef twi het volgende:
[..]
Mag ik jullie beestjes een keer aaien?
Kijk mij de TT eens eer aan doen
Settings > Overig > Klassieke Quote aanvinkenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:42 schreef marbasnarf het volgende:
Hondenmeet in de maak?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De hond van Snarf is echt fluffy hoor
En Kyra is ook best zacht
Omdat je de hele tijd miept over jonge meisjes. Je weet dat er steeds minder maagden in jouw leeftijdscategorie zijn?quote:
Ik heb hetzelfde.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Chinezen doen dat ook vaak, en dan op het eind van het woord.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zoooooo
Vrouwen die maken klinkers langer, vandaar
Ik had net een glaasje schrobbeler!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Chinezen doen dat ook vaak, en dan op het eind van het woord.
Maar je moet meer kijken naar de verkleinwoorddichtheid per strekkende leesmeter. Dat is een betere indicatie.
hij odet hte welquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:42 schreef marbasnarf het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |