Dat is toch de bedoeling?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:29 schreef marbasnarf het volgende:
of jullie bewegen te veel =P
(sorry quote knopje doet t niet...)
Of Pala heeft hem lekgeprikt.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Pff, met mijn luchtbed lagen palawan en ik op de meet 's ochtends gewoon bijna op de grond.Dat ding loopt gewoon langzaam leeg.
Alsof jij een maagd gaat treffen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Moet ik onthouden voor mijn schoonouders "Sorry dat ik uw docht... tuin heb ontmaagd."
Is het proberen waard, me dunkt.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Beste openingszin ooit.. 'heb jij een warm bed voor mij?'
"Ik wil je wel iets anders te eten geven"quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:30 schreef marbasnarf het volgende:
mijn beste openingszin oot was
"wil je een tosti voor me maken, heb honger"
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar mijn stiefbroer liep de vorige keer ook al te zeggen dat die "een beetje zachter was in de ochtend".Dit was niet "een beetje"
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:30 schreef marbasnarf het volgende:
Haar slaapkamer misschien niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan nog is het koud op de slaapkamer
En werkte het?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:30 schreef marbasnarf het volgende:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of Pala heeft hem lekgeprikt.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik voelde al sleutels, ik snapte al niet wat die in bed deden.
Ik gebruik mijn sleutels en mobieltje graag als knuffels.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb echt een slang, maar niemand wil haar zien.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:32 schreef marbasnarf het volgende:
ghehehehehehehehehehehhehehe "slang zien" geniaaaaaaal!!!
moet ik ook eens uitproberen, levert mooie gezichten op denk ik!
Jaja, sleutels.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je tasje zeker?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb wel eens een slang geaaid.... maar ik vind het niks
Mijn slang is heel liefquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
Hehehe. Een denkbeeldige slang hebben is best raar heb ik het idee.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:34 schreef marbasnarf het volgende:
captain maximum.... dat zou een mooie naam zijn voor mijn denkbeeldeige slang =D
Waarom niet?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
omdat ik het eng vondquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe. Een denkbeeldige slang hebben is best raar heb ik het idee.
Oh, en Newb, Loka en MLIG hebben haar ook gezien.
[..]
Waarom niet?
MLIG ja!? die vond ddfat toch vies!?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe. Een denkbeeldige slang hebben is best raar heb ik het idee.
Oh, en Newb, Loka en MLIG hebben haar ook gezien.
[..]
Waarom niet?
Heeft Pala zo'n kleintje?quote:
Wat is er eng aan slangen dan?quote:
Ja, maar hij vond deze niet eng zei hij.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
MLIG ja!? die vond ddfat toch vies!?
Dat klinkt als aanranding.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
Ik werd gedwongen om die slang te aaien
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft Pala zo'n kleintje?
[..]
Wat is er eng aan slangen dan?
[..]
Ja, maar hij vond deze niet eng zei hij.
[..]
Dat klinkt als aanranding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |