Ik weet wel dat die er gruwlijk uitziet en van wat ik heb gezien moet je sowieso in laagjes gieten, alleen die rare textuur in het midden vraag ik me af hoe ze het doen. /cocktailworkshopquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:14 schreef Newbie114 het volgende:
Weet er iemand hier wat er in de Alien Brain Hemmorhage gaat? (verkeerde spelling mogelijk)
Whutquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:14 schreef Newbie114 het volgende:
Weet er iemand hier wat er in de Alien Brain Hemmorhage gaat? (verkeerde spelling mogelijk)
WOWquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whut
[ afbeelding ]
Ziet er wel gaaf uit
Ik ook... ik zou zeggen kom hier heenquote:
Echte negers hangen met hun matties en hun scooters in het park. Zelfs met dit weer. Met hun blikjes Golden Power en L&M-sigarettenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook... ik zou zeggen kom hier heenMaar je wil niet naar buiten, want het is koud en je bent een neger
deze neger nietquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Echte negers hangen met hun matties en hun scooters in het park. Zelfs met dit weer. Met hun blikjes Golden Power en L&M-sigaretten
De echte neger bestaat niet.quote:
ik dacht waar heb je het overquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het ziet er trouwens niet echt lekker uit. Wel gaaf.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee niet vanavond 11 februari pas oke?
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben nog niet in bad geweestIk heb heerlijk gedoucht
Ook lekker
In mijn hoofd was het heel logisch.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik dacht waar heb je het over
maar je hebt het over dat drankje
Nee ik dacht dat je het over buiten hadquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In mijn hoofd was het heel logisch.
Of dacht je dat ik het over jou had?
Buiten is wel leuk. Komt de hele dag niemand door de straat eigenlijk. Bijna helemaal wit nog.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik dacht dat je het over buiten had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |