Sorry het moest ff.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:10 schreef twi het volgende:
Drommelesque vrouwen zijn dus een topickiller...
Rly?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:21 schreef twi het volgende:
[..]
Geeft niet, heb m'n longen er weer even uitgelachen.
Jammerquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zover ga ik er dan weer niet in mee.
Hahaha daar hou ik je aan!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar wanneer je weer vrijgezel bent wil ik best mijn achterste schudden.
Nou ja de mist in... Ik heb nooit gezegt dat ik perfect benquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Haha daar ga je de mist in
Ik hou niet van wit brood
is ook niet nodig, de kroegen gaan om 2uur dicht. Dan steken we het plein over naar de "hippe" club. Daar is het ziek en gezien worden. Altijd leuk, mensen kijken onder het genot van een drankje en heerlijke club muziek. Kunnen we ook nog een dansje wagen op de verlichte dansvloer.quote:Maaruh... hippe clubIk kan niet heel de avond/nacht naar dance en trance luisteren
I hope so too. Dat laatste dus.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hahaha daar hou ik je aan!
(hmzzz dat ga ik alleen nooit meemaken denk ik)
Sorry, ben flauwgevallen tijdens het maken van de foto.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You're not alonequote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:47 schreef heloef het volgende:
Wanneer gaat mijn bril kapot? Juist als er fucking sneeuw ligt en het OV plat ligt.
Nu kan ik me morgen weer een weg naar de opticien banjeren.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:46 schreef twi het volgende:
[..]
Sorry, ben flauwgevallen tijdens het maken van de foto.wutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Ik krijg die dingen niet in, voorlopig geen optie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |