jaaaa... feestje!! whoop whoop!!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de dansvloer op?
Nou al Snarf en ik samen zijn, dan maken we er wel een feestje van hoor
(maar dan moet de muziek wel hard staan)
Volgende week zaterdag gaan Snarf, Watertornado en ik Rotterdam in!quote:
ik ga echt wel een keer in Woodies kijken hoorquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jaaaa... feestje!! whoop whoop!!
Alleen dansen als je dronken bent? Heeft dat met soepelheid te maken of met ongemakkelijkheid?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar de muziek stond eigenlijk te zacht
En ik was niet dronken
Is inderdaad soort van hetzelfde. Niet alleen de poolse trouwens hoor. Of tuica. Of misschien zelfs raki?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:09 schreef clevy het volgende:
[..]
is het niet verwant aan poolse slibovich?
Moet ik ook mijn zwembroek meenemen?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag gaan Snarf, Watertornado en ik Rotterdam in!
Het plan:
- Om 22:45 uur afspreken op stadhuisplein bij het standbeeld, tegenover de Baja!
- Dan gaan we eerst gezellig wat drinken in Paddy's (voor diegene die niet los willen gaan is dit een leuke pub)
- Rond een uur of 12 gaan we een kijkje nemen in Cafe Fout, Get Back en misschien wel de Skihut!
- Dan even shoarma eten uiteraard![]()
- En weer richting huis als de vogeltjes fluiten.
WIE GAAT ER MEE????
die jongen was echt n beetje irritant... als we m gaan spotten in rdam, ga ik hem lastigvallen... gnagnaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga echt wel een keer in Woodies kijken hoor
... a'dam uiteraard...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
die jongen was echt n beetje irritant... als we m gaan spotten in rdam, ga ik hem lastigvallen... gnagna
nee ik dans eigenlijk altijd welquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen dansen als je dronken bent? Heeft dat met soepelheid te maken of met ongemakkelijkheid?
zo multi culti ben ik dan ook weer niet onderlegd.. ben wel in een stel 'oostblok' landen geweest ooit.. en laatste paar jaar paar keer in hongarijequote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is inderdaad soort van hetzelfde. Niet alleen de poolse trouwens hoor. Of tuica. Of misschien zelfs raki?
Ja dat is een goed plan voor cafe foutquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moet ik ook mijn zwembroek meenemen?
soepelheid... ben echt een stuk mindeer plankachtig als ik gedronken hebquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen dansen als je dronken bent? Heeft dat met soepelheid te maken of met ongemakkelijkheid?
Doe jij een bikini aan dan?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is een goed plan voor cafe fout
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
die jongen was echt n beetje irritant... als we m gaan spotten in rdam, ga ik hem lastigvallen... gnagna
Ik niet snap??quote:
gehehe nee... wil je t mij leren oh fok-meesterquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je hebt de edit-knop nog niet gevonden?
je tieten zijn groter met alcohol? heb wel een paar flessen staan dan voor jequote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
soepelheid... ben echt een stuk mindeer plankachtig als ik gedronken heb
Maar ben je ook onder de hongaren geweest? Heb je broodjes met rode uitjes en eendenvet en paprikapoeder gegeten?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:14 schreef clevy het volgende:
[..]
zo multi culti ben ik dan ook weer niet onderlegd.. ben wel in een stel 'oostblok' landen geweest ooit.. en laatste paar jaar paar keer in hongarije
Dan niet hoor! (Had wel leuk geweest stiekem)quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee want we gaan niet naar de baja
Ik weet nog niet wat ik aan trek
Links van je eigen quote-knopquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gehehe nee... wil je t mij leren oh fok-meester
ghehehehehhee dat klintk best fout!
Hehe, ik ben benieuwd. Ik weet denk ik pas die zaterdagmiddag na werk of ik kan. Huiswerk enzulks (moet wel af zijn als ik zondag moet werken en wil slapen)quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee ik dans eigenlijk altijd welMaar dan moet de muziek wel hard staan
Ik denk dat ook altijd, maar het is meer dat mijn bewegingen nog raarder worden. Niet bepaald sierlijker.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
soepelheid... ben echt een stuk mindeer plankachtig als ik gedronken heb
Doe 't soms ook, op 't randje om zo op m'n zij een film te kijken. VInd ik 'm de volgende ochtend dikwijls op de grond terug. Moet ik ook eens mee oppassen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:15 schreef Myraela het volgende:
*note to self
laptop- niet aan laten staan op bed. heeeeeeeeeeeeeeet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |