nee dat is niet slimquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:15 schreef Myraela het volgende:
*note to self
laptop- niet aan laten staan op bed. heeeeeeeeeeeeeeet.
nee.. gewoon de toerist uitgehangen.. puzzelen in de supermarkt met een woordenboek, stukje fietsen, foto's maken, zwemmen in thermaalbad, op de camping.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar ben je ook onder de hongaren geweest? Heb je broodjes met rode uitjes en eendenvet en paprikapoeder gegeten?
net zo heet als z'n baasje tochquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:15 schreef Myraela het volgende:
*note to self
laptop- niet aan laten staan op bed. heeeeeeeeeeeeeeet.
oeh tnx!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Links van je eigen quote-knop
Je ken ook naar de producten kijken in plaats van de bordjes te lezen hè?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:16 schreef clevy het volgende:
[..]
nee.. gewoon de toerist uitgehangen.. puzzelen in de supermarkt met een woordenboek, stukje fietsen, foto's maken, zwemmen in thermaalbad, op de camping.
wat niet snap?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
Snarf en nu uitleggen ik niet snap!
Ik ben 2 jaar terug naar de huisarts gegaan omdat mijn buik/benen helemaal bruin/blauw verkleurde. Mijn moeder dacht dat ik huidkanker had.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:16 schreef twi het volgende:
[..]
Doe 't soms ook, op 't randje om zo op m'n zij een film te kijken. VInd ik 'm de volgende ochtend dikwijls op de grond terug. Moet ik ook eens mee oppassen.
quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
die jongen was echt n beetje irritant... als we m gaan spotten in rdam, ga ik hem lastigvallen... gnagna
Ik niet snap??quote:
kan.. maar wil soms ook wat over de ingredienten weten.. was ff zoeken tussen de broden welke van aardappelmeel wasquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je ken ook naar de producten kijken in plaats van de bordjes te lezen hè?
Hehehe, ik ben gelukkig niet de enige dan.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:18 schreef marbasnarf het volgende:
ik dans ook echt niet sierlijker als ik gedronken heb, bedenk meestal terplekke nieuwe moves.. die eigenlijk (als ikz e later terugzie) echt zwaar belachelijk zijn
Ik dans als een belg... Weet niet of dat goed of slecht is.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:18 schreef marbasnarf het volgende:
ik dans ook echt niet sierlijker als ik gedronken heb, bedenk meestal terplekke nieuwe moves.. die eigenlijk (als ikz e later terugzie) echt zwaar belachelijk zijn
oooooh nou je wilde naar woodies... maar daar komt die jongen die toen zo vet irritant was in de paddy;s toch vaak? nou ik dcaht... als we hem tegen komen, kunnen we hem lastigvallen, tot hij ons uitkotstquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik niet snap??
Leg uit...
HUH??quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oooooh nou je wilde naar woodies... maar daar komt die jongen die toen zo vet irritant was in de paddy;s toch vaak? nou ik dcaht... als we hem tegen komen, kunnen we hem lastigvallen, tot hij ons uitkotst
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:22 schreef marbasnarf het volgende:
ja bedoeld ehij ook.... men jammer dat je dronken was, was echt een sukkel... en jij ehtb met hem gedanst lalalalalalla, ik zat tenminste met die chinees opgescheept, was midner erg
hengelengelengelengelquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:23 schreef kingtoppie het volgende:
Volgende zaterdag rotterdam he..
(Mag ik dan je nummer wel Ca?)
Alleen de mensen die zeker weten komen hebben mijn nummerquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:23 schreef kingtoppie het volgende:
Volgende zaterdag rotterdam he..
(Mag ik dan je nummer wel Ca?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |