quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:22 schreef marbasnarf het volgende:
ja bedoeld ehij ook.... men jammer dat je dronken was, was echt een sukkel... en jij ehtb met hem gedanst lalalalalalla, ik zat tenminste met die chinees opgescheept, was midner erg
hengelengelengelengelquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:23 schreef kingtoppie het volgende:
Volgende zaterdag rotterdam he..
(Mag ik dan je nummer wel Ca?)
Alleen de mensen die zeker weten komen hebben mijn nummerquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:23 schreef kingtoppie het volgende:
Volgende zaterdag rotterdam he..
(Mag ik dan je nummer wel Ca?)
eh... geen idee, ze leken nogal op elkaar... nu weet ik t ook niet meer hoor... =(quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Was dat die 2 jongens/mannen die ons naar de nachtbus hebben gebracht? Bedoel je die?
Of die andere??? Die ons dat eerst drankje gaf
Ill keep that in mindquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Alleen de mensen die zeker weten komen hebben mijn nummer
ja tochquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
eh... geen idee, ze leken nogal op elkaar... nu weet ik t ook niet meer hoor... =(
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Charmed, zet mij dan in je rijtje, want na m'n broertjes verjaardag hier thuis ga ik echt wel met jullie mee hoor
Tegen die tijd ben ik toch van de kaart, dan maakt het me niets meer uitquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja tochDat heb ik ook onthouden
OMG Ik hoop maar niet dat we ze volgende week weer tegen komen
[..]We zaten wel te denken om het laatste uurtje misschien naar de skihut te gaan
maar dat verlegen jongetje wat uiteindelijk in zn eentje buiten ging staan, was wel beetje zielig... was heel gezellig en uiteindelijk werd hij zo onzeker door die 2 piemelhoofden.. had stiekem beetje met m te doenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja tochDat heb ik ook onthouden
OMG Ik hoop maar niet dat we ze volgende week weer tegen komen
[..]We zaten wel te denken om het laatste uurtje misschien naar de skihut te gaan
Ik heb hier een heel vreemd beeld bij.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar dat verlegen jongetje wat uiteindelijk in zn eentje buiten ging staan, was wel beetje zielig... was heel gezellig en uiteindelijk werd hij zo onzeker door die 2 piemelhoofden.. had stiekem beetje met m te doen
die ging toch roken?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar dat verlegen jongetje wat uiteindelijk in zn eentje buiten ging staan, was wel beetje zielig... was heel gezellig en uiteindelijk werd hij zo onzeker door die 2 piemelhoofden.. had stiekem beetje met m te doen
quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb hier een heel vreemd beeld bij.
ja.. en 1,5 uur later stond hij nog buiten =pquote:
is het wel gratis entree?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben ik toch van de kaart, dan maakt het me niets meer uit
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:28 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja.. en 1,5 uur later stond hij nog buiten =p
vrouwen wel, mannen betalen volgens mij 5euro ofzo..?quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb hier een heel vreemd beeld bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./edit: Kijk mij eens falen met een edit.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
vrouwen wel, mannen betalen volgens mij 5euro ofzo..?
Moet je tegenwoordig al geld betalen om een ierse kroeg in te rollen?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
OkGet back is ook 5 euro entree..... en paddy's 2,50...
Ja, dat wel. Maar ik heb er een raar beeld bij.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:29 schreef marbasnarf het volgende:
ghehehe die foto!
neh ik zeg heel vaak "piemelhoofd"
klintk stuk liever dan eikel..
Wat is deze? Moet je overal betalen om naar binnen te mogen in Rotterdam?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
toen was life-muziek...normaal ist volgens mij wel gratisssquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Moet je tegenwoordig al geld betalen om een ierse kroeg in te rollen?
Wat, wist je dat niet? Dacht je dat de mannen die met jullie mee gaan voor de lol altijd nog even langer buiten blijven staan terwijl de vrouwen al lang en breed binnen worden bestaard?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daarom heb ik 'm even in ene spoilertag gezet.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had die foto niet hoeven zien Twi.
de laatste keer dat ik in de skihut was, was 8 jaar geleden ofzoquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:31 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, wist je dat niet? Dacht je dat de mannen die met jullie mee gaan voor de lol altijd nog even langer buiten blijven staan terwijl de vrouwen al lang en breed binnen worden bestaard?
[..]
Daarom heb ik 'm even in ene spoilertag gezet.
volgens mij niet hoor op vrijdag en zaterdag?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
toen was life-muziek...normaal ist volgens mij wel gratisss
Maar die grote is toch foetsie?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik in de skihut was, was 8 jaar geleden ofzo
Als mannen er überhaupt al inkomen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:31 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, wist je dat niet? Dacht je dat de mannen die met jullie mee gaan voor de lol altijd nog even langer buiten blijven staan terwijl de vrouwen al lang en breed binnen worden bestaard?
[..]
Daarom heb ik 'm even in ene spoilertag gezet.
nee was een gehandicapte (dachten we.. maar uiteindelijk bleek dat hij gewoon raar was) die covert..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |