tja.. weet niet of dat een heel goed teken is hahahahquote:
Zolang je maar niet zegt dat je vrijgezellig bent is alles goed.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, vrijgezel... vrijgezellen-avond.. ik vier dak vrijgezel ben... ach sorry stom grapje.. gebruik t al jaren en vergeet dat sommige mensen die grap niet snappen
Ok, dat is het vieren wel waard natuurlijk!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, vrijgezel... vrijgezellen-avond.. ik vier dak vrijgezel ben... ach sorry stom grapje.. gebruik t al jaren en vergeet dat sommige mensen die grap niet snappen
Ingrappen waar je niet in zit.quote:
Kijk, een goed plan van aanpak is dit.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:38 schreef twi het volgende:
[..]
Ze houdt van blozende mannen, dus dat wordt een piece of cake.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:39 schreef twi het volgende:
[..]
Dat las ik vanmiddag ergens. Ik observeer en onthoud.
Ik zal er een nachtje over slapen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
Maar gaat Twi ook mee naar de skihut dan
Met andere woorden: "Ik stalk.."quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:39 schreef twi het volgende:
[..]
Dat las ik vanmiddag ergens. Ik observeer en onthoud.
gewoon blozend zeggen dat je voetbal niet gezien hebt (en graag de eindstand wil weten) omdat je zat te gamen...!!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:41 schreef twi het volgende:
Bovendien heb ik een schat aan game- en voetbalinformatie die ik kan delen. Appeltje, eitje Kaneel.
Ja en wie was zondag nou de baas in Rotterdam??quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:41 schreef twi het volgende:
Bovendien heb ik een schat aan game- en voetbalinformatie die ik kan delen. Appeltje, eitje Kaneel.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gewoon blozend zeggen dat je voetbal niet gezien hebt (en graag de eindstand wil weten) omdat je zat te gamen...!!
Ik ben zo jelly op haar man.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:41 schreef twi het volgende:
Ik ben net zo sportief als Ajax afgelopen zondag. Gun je de overwinning, hebben jullie ook een keer een feestje.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ja en wie was zondag nou de baas in Rotterdam??
Gaat niet werken dus
een vinger.... zo klein!!!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben zo jelly op haar man.
Neem wel je eenvingerige regenjasjes mee, zou ik zeggen.
Goede tip, dit.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gewoon blozend zeggen dat je voetbal niet gezien hebt (en graag de eindstand wil weten) omdat je zat te gamen...!!
Heb je geen bier?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:43 schreef heloef het volgende:
Na 3 leuke vrijdagavonden valt thuis zitten toch zwaar.
Je kunt altijd een blokje om.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:43 schreef heloef het volgende:
Ik wilde eenvingerige handschoen zeggen, maar ok.quote:
want daar wordt je leven in 1 klap een stuk leuker van..? =Pquote:
Ga je volgende week zaterdag ook mee stappen in Rotterdamquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:43 schreef heloef het volgende:
DM.... men.... ben z trots dak al kan quoten, editen en smilies kan doen... wat is een DM?quote:
Ehm er staat nog wel wat in de koelkast, maakt het niet meteen gezellig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |