abonnement Unibet Coolblue
pi_107486009


quote:
ZO VAAK NAAR DE FILM ALS U WILT!
Pathé heeft een ongelofelijk aanbod voor filmfans: Pathé Unlimited. Onbeperkt toegang tot alle reguliere filmvoorstellingen in alle Pathé bioscopen in Nederland. En dat voor maar ¤ 18,- per maand!

DIRECT PROFITEREN VAN PATHÉ UNLIMITED
Schrijf u in bij de speciale Pathé Unlimited Balie in de bioscoop, betaal de eerste maand contant en u kunt direct gebruik maken van uw abonnement. Vergeet alleen niet uw legitimatiebewijs, bankpas en e-mailadres mee te nemen. Bij Pathé Spuimarkt kunt u zich alleen inschrijven bij de PUC-balie van 13:00 uur tot 18:15 uur.

GEEN ENTREEKOSTEN
Voor Pathé Unlimited betaalt u geen entreekosten. Dit aanbod geldt alléén als u voor de eerste keer abonnee wordt. Het abonnement heeft een minimale duur van 4 maanden.
Vorige topics:
- Pathe Unlimited
- Pathe Unlimited #2 onbeperkt naar reguliere voorstellingen

• Is Pathé Unlimited geldig voor alle films?

Ja, voor alle reguliere voorstellingen van alle films. Bij IMAX-voorstellingen betalen Pathé Unlimited Card houders ¤ 5,- toeslag. Bij 3D-voorstellingen betalen Pathé Unlimited Card houders ¤ 2,50 toeslag, en als je in het bezit bent van een 3D bril betaal je ¤1,50.
Abonnees onder de 16 jaar hebben geen toegang tot films met een kijkwijzer voor 16 jaar of ouder. Dit conform de algemene bezoekersvoorwaarden.

• Het toegangsbewijs kan maximaal 1 uur voor aanvang van de Filmvoorstelling bij één van de verkooppunten van de Bioscoop worden opgehaald.

• Een toegangsbewijs voor een volgende Filmvoorstelling kan pas worden opgehaald 90 minuten na begin van de Filmvoorstelling waarvoor reeds een toegangsbewijs is opgehaald.


Meer veel gestelde vragen


Tip: Wanneer je inlogt, pasnummer invult en de bijhorende code is het mogelijk om te zien hoe vaak de pas is gebruikt, welke film, tijd, zaal, etc. Checken van de info kan confronterend zijn voor de fanatieke bioscoopgangers.

Officiële website
pi_107486108
Wat is de beste tijd, qua filmaanbod (uitgezonderd eindejaarsperiode), om een PUC te nemen? Aangezien er nergens meer goede aanbiedingen zijn voor een PUC (mocht je nog een voucher hebben, PM me!) moet ik wel een gewoon abbo nemen a 19 euro per maand, en omdat je er meteen 4 maanden aan vast zit hoop ik een beetje dat er een leuke films aankomen... :)

Zie namelijk best wel veel films op de releaselijst staan die al tijden uit zijn in Amerika etc. Eigenlijk de 'leftovers' van de kerstperiode die wij nu pas krijgen in Nederland (dank aan filmdistributeurs natuurlijk)
  woensdag 1 februari 2012 @ 18:05:03 #3
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_107486302
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:00 schreef Deezertje het volgende:
Wat is de beste tijd, qua filmaanbod (uitgezonderd eindejaarsperiode), om een PUC te nemen? Aangezien er nergens meer goede aanbiedingen zijn voor een PUC (mocht je nog een voucher hebben, PM me!) moet ik wel een gewoon abbo nemen a 19 euro per maand, en omdat je er meteen 4 maanden aan vast zit hoop ik een beetje dat er een leuke films aankomen... :)

Zie namelijk best wel veel films op de releaselijst staan die al tijden uit zijn in Amerika etc. Eigenlijk de 'leftovers' van de kerstperiode die wij nu pas krijgen in Nederland (dank aan filmdistributeurs natuurlijk)
de zomer is volgens mij vaak een magere periode en november ook ivm de aankomende kerst.

maar je kunt eens op internet zoeken naar lijstjes met verwachte releases :) filmtotaal.nl heeft volgens mij wel zo'n lijst en pathe.nl natuurlijk ook :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_107486893
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:00 schreef Deezertje het volgende:
Wat is de beste tijd, qua filmaanbod (uitgezonderd eindejaarsperiode), om een PUC te nemen? Aangezien er nergens meer goede aanbiedingen zijn voor een PUC (mocht je nog een voucher hebben, PM me!) moet ik wel een gewoon abbo nemen a 19 euro per maand, en omdat je er meteen 4 maanden aan vast zit hoop ik een beetje dat er een leuke films aankomen... :)

Zie namelijk best wel veel films op de releaselijst staan die al tijden uit zijn in Amerika etc. Eigenlijk de 'leftovers' van de kerstperiode die wij nu pas krijgen in Nederland (dank aan filmdistributeurs natuurlijk)
Dat hangt van je smaak af. Als je van oscarkandidaten houdt, zijn januari en februari doorgaans erg goede maanden.
pi_107487114
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:00 schreef Deezertje het volgende:
Zie namelijk best wel veel films op de releaselijst staan die al tijden uit zijn in Amerika etc. Eigenlijk de 'leftovers' van de kerstperiode die wij nu pas krijgen in Nederland (dank aan filmdistributeurs natuurlijk)
Dat hou je toch wel een beetje. Als je die films echter allemaal al hebt gezien kan je beter wachten natuurlijk. Maar goed films als Shame en the Descendants zijn idd Oscarkandidaten.
I'm on my way just like everyday to get milk and kerosine.
pi_107487234
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:28 schreef superjojo het volgende:

[..]

Dat hou je toch wel een beetje. Als je die films echter allemaal al hebt gezien kan je beter wachten natuurlijk. Maar goed films als Shame en the Descendants zijn idd Oscarkandidaten.
Maar die laatste draait in de ArenA alleen in de avonduren, ik wil graag een 16u-17u voorstelling. Nou ja dan maar naar de Muppets :) In Hollywood was ik net te laat voor de voorstelling en geen zin om te wachten...
pi_107492310
ik dacht ik ga naar J Edgar in buitenhof vandaag (gister de tram gemist waardoor ik ook de film zou missen)

is de projector stuk en moeten ze iemand uit frankrijk (!) laten komen om het te fixen
  woensdag 1 februari 2012 @ 23:14:51 #8
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_107501898
Ik zat btw zaterdag bij Mission Impossible in zaal 14 in Pathé ArenA. Ging het licht niet uit toen de film begon. Na 5 minuten had ik maar een sms gestuurd wanneer hij nou eens uitging. En voila, binnen een minuut :P
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_107503012
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 23:14 schreef Juicyhil het volgende:
Ik zat btw zaterdag bij Mission Impossible in zaal 14 in Pathé ArenA. Ging het licht niet uit toen de film begon. Na 5 minuten had ik maar een sms gestuurd wanneer hij nou eens uitging. En voila, binnen een minuut :P
Wow, flink gedaan man!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_107523913
Zo, eindelijk weer wat reservaties gedaan bij de De Kuip, aanstaande zaterdag naar The Muppets ( OV) en donderdag naar Star Wars 1 (3d)

Eindelijk weer wat leuke films te bekijken :D
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
pi_107524056
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 18:02 schreef Fatty het volgende:
Zo, eindelijk weer wat reservaties gedaan bij de De Kuip, aanstaande zaterdag naar The Muppets ( OV) en donderdag naar Star Wars 1 (3d)

Eindelijk weer wat leuke films te bekijken :D
star wars 1 is al niet heel briljant, en dan ook nog in dat bagger 3D :{w
pi_107525366
3D is idd jammer, had voor mij niet gehoeven, maar star wars vind ik toch altijd wel weer amusant om te kijken.
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
pi_107532245
Star Wars nog een keer in de bioscoop te zien is het al waard.
3D ben ik ook geen fan van, maar als ze die podrace goed hebben bewerkt :9~
Verder ben ik blij dat het aantal 3D films flink is afgenomen de laatste tijd!

Ik ga vrijdag naar War Horse en volgende week zaterdag naar Star Wars.
The Muppets en The Descendants moet ik er ook nog ergens tussen proppen ;)
  donderdag 2 februari 2012 @ 21:20:11 #14
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_107533597
Star Wars: altijd wel wat waard, ook de nieuwe.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_107563495
Dat wordt geen War Horse vanavond. Kut weer!
Netjes me bestelling verwijderd via de website ;)
  vrijdag 3 februari 2012 @ 20:23:50 #16
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_107569629
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 17:28 schreef lelouch het volgende:
Dat wordt geen War Horse vanavond. Kut weer!
Netjes me bestelling verwijderd via de website ;)
Netjes. ;)
Ga ik dinsdag heen trouwens, ben benieuwd.
Smell the flowers while you can....
pi_107571910
war horse heb ik eigenlijk geen hoge verwachtingen van...
maar van het weekend denk ik maar even checken :P
  vrijdag 3 februari 2012 @ 23:36:11 #18
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_107580130
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 21:06 schreef mschol het volgende:
war horse heb ik eigenlijk geen hoge verwachtingen van...
maar van het weekend denk ik maar even checken :P
Ik rij zelf paard, dus alleen daarom ben ik toch wel benieuwd. :)
Smell the flowers while you can....
  zaterdag 4 februari 2012 @ 09:24:58 #19
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_107587185
Penny's Shadow O+
Confidence through competence
  zaterdag 4 februari 2012 @ 09:44:35 #20
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_107587371
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 09:24 schreef Stereotomy het volgende:
Penny's Shadow O+
die film vondi k maar om 1 reden het kijken waard: het decolleté van Liza Sips :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_107587485
Ga vanavond gewoon proberen om naar De kuip te komen, ik laat een beetje sneeuw me niet in de weg zitten om eindelijk weer eens naar de film te kunnen! Blijkt het echt niet te gaan kan ik ze altijd nog annuleren.
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
  zaterdag 4 februari 2012 @ 10:19:26 #22
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_107587781
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 09:44 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

die film vondi k maar om 1 reden het kijken waard: het decolleté van Liza Sips :)
Die bedoelde ik ook met O+ of eigenlijk :9~

Was zó overduidelijk dat ze van de regisseur de bovenste 2-3 knoopjes van whatever ze aan had open moest laten :')
Confidence through competence
  zaterdag 4 februari 2012 @ 11:12:06 #23
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_107588791
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 09:55 schreef Fatty het volgende:
Ga vanavond gewoon proberen om naar De kuip te komen, ik laat een beetje sneeuw me niet in de weg zitten om eindelijk weer eens naar de film te kunnen! Blijkt het echt niet te gaan kan ik ze altijd nog annuleren.
Succes! Ik wilde daar vanmiddag naar The Descendants gaan, maar ook het OV ligt grotendeels plat, dus weet het zo net nog niet.
Smell the flowers while you can....
pi_107610246
Uiteindelijk geen problemen om bij De Kuip te komen, niks aan het handje, de wegen zijn prima begaanbaar, alleen in de bebouwde kom is het soms wat glad, niks om je druk over te maken.

Daarnet The Muppets gekeken, vond het niet zo'n boeiende film.. Somme stukjes leuk, over het algemeen saai, en met het gevoel van '' WTF ''
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
  zaterdag 4 februari 2012 @ 23:30:08 #25
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_107613208
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 22:16 schreef Fatty het volgende:
Uiteindelijk geen problemen om bij De Kuip te komen, niks aan het handje, de wegen zijn prima begaanbaar, alleen in de bebouwde kom is het soms wat glad, niks om je druk over te maken.

Daarnet The Muppets gekeken, vond het niet zo'n boeiende film.. Somme stukjes leuk, over het algemeen saai, en met het gevoel van '' WTF ''
Echt, viel The Muppets tegen? Ik verwachtte er juist zoveel van. ;(
Smell the flowers while you can....
pi_107675215
Jup, 't spijt me, maar ik vond het serieus een slechte film... Ook ik had er meer van verwacht.. Erg jammer...

Op naar star wars dan maar :P
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
pi_107714647
Iemand een idee wat de Sneak in Eindhoven gaat worden vandaag? Ik kan het Sneak preview-topic niet meer vinden ;(
pi_107715057
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 15:08 schreef SuperFruitig het volgende:
Iemand een idee wat de Sneak in Eindhoven gaat worden vandaag? Ik kan het Sneak preview-topic niet meer vinden ;(
[Sneak] London Boulevard?
pi_107715107
quote:
Ah tnx!
  dinsdag 7 februari 2012 @ 16:15:35 #30
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_107717119
Gisteren naar The Descendants geweest, goede, mooie film :)

Deze week nog een keer naar The girl with the dragon tattoo gaan.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_107731041
Ik ben daarnet bij Black Out geweest. Viel me niet tegen :)
  donderdag 9 februari 2012 @ 17:34:13 #32
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_107797134
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 21:54 schreef Kukeluus- het volgende:
Ik ben daarnet bij Black Out geweest. Viel me niet tegen :)
Kom ik net vandaan, vond hem ENORM geestig, had wat meer PR mogen krijgen wel.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_107798046
Ik vandaag helemaal naar de Pathe Arena toe om een PUC te laten maken, kan dat niet i.v.m. onderbezetting personeel... Nou als ze me geld niet willen hebben...
pi_107814164
Net terug van Star wars 1 3D, best aardig gedaan, 3D is zeer acceptabel, niet storend, gewoon netjes dus. Wat wel erg jammer was is dat ze de subtitles van de Blurays hebben gebruikt... exact dezelfde fouten erin. Zeer slordig, binnenkort de uitgever maar eens een mail sturen...
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
  vrijdag 10 februari 2012 @ 09:40:38 #35
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_107818363
Muppets gezien... in mijn jeugd was het leuker. -O-
Confidence through competence
pi_107818565
Vanavond naar de Muppets. Heb zo lang moeten wachten op die film :)
pi_107819104
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 09:40 schreef Stereotomy het volgende:
Muppets gezien... in mijn jeugd was het leuker. -O-
dat is helaas vaak zo :(
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 00:04 schreef Fatty het volgende:
Net terug van Star wars 1 3D, best aardig gedaan, 3D is zeer acceptabel, niet storend, gewoon netjes dus. Wat wel erg jammer was is dat ze de subtitles van de Blurays hebben gebruikt... exact dezelfde fouten erin. Zeer slordig, binnenkort de uitgever maar eens een mail sturen...
een film die ik wel gewoon op BD kijk op tv thuis..
3D is niks..
pi_107834662
3D voegt inderdaad niks meer toe aan die films, heb de 3d conversie echter ook wel slechter gezien bij sommige films ( clash of the titans anybody?)

Heb ze ook op bluray thuis, en daar zijn ze net zo leuk, dus kijk ze idd gewoon thuis. Toch even aan pathe vragen wanneer ze deeltje 2 gaan uitbrengen, moet en zal die pas zoveel gebruiken dat ze aan mij niks verdienen, whehe
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
pi_107834697
Op de een of andere manier kan ik m'n post niet editen ( ja ik weet hoe... ) Dus nog maar een post.

Ghost Rider: Spirit of Vengeance
Safe House
Man On A Ledge
Contraband
Chronicle
Snow White
Wrath of the Titans
Haywire
Underworld: Awakening
Battleship
The Avengers
Dark Shadows
The Dictator
Prometheus
Safe
Snow White and the Huntsman
The Amazing Spiderman
The Dark Knight Rises
Star Trek: 2
The Expendables 2
G.I. Joe 2: Retaliation
The Bourne Legacy
Resident Evil: Retribution
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
pi_107836292
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 18:13 schreef Fatty het volgende:
Op de een of andere manier kan ik m'n post niet editen ( ja ik weet hoe... ) Dus nog maar een post.

Ghost Rider: Spirit of Vengeance
Safe House
Man On A Ledge
Contraband
Chronicle
Snow White
Wrath of the Titans
Haywire
Underworld: Awakening
Battleship
The Avengers
Dark Shadows
The Dictator
Prometheus
Safe
Snow White and the Huntsman
The Amazing Spiderman
The Dark Knight Rises
Star Trek: 2
The Expendables 2
G.I. Joe 2: Retaliation
The Bourne Legacy
Resident Evil: Retribution
John Carter niet?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_107836498
Daar twijfel ik nog over eerlijk gezegd, vond de trailer die ik gisteren zag er niet heel super boeiend uitzien, nog maar eens op youtube kijken.
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
pi_107836553
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 18:13 schreef Fatty het volgende:
Op de een of andere manier kan ik m'n post niet editen ( ja ik weet hoe... ) Dus nog maar een post.
ad blocker uitzetten....
pi_107839384
Heb ik niet, heb daar andere methodes voor, blijbkaar zelfde effect...
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
pi_108018778
Morgen Ghost Rider 2, wel weer zin in wat lekker hersenloze actie.
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:56:44 #45
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_108018995
Morgen tegen beter weten in naar The Devil Inside (gewoon zin in een beroerde film) en daarna naar The Girl with the Dragon Tattoo, vanavond naar The Help
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_108021939
Naar de voorpremière van Hugo geweest.
Wat een film zeg! Echt prachtige 3D en een leuk verhaaltje over de geschiedenis van film.
Topper :Y
  Admin donderdag 16 februari 2012 @ 15:33:42 #47
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_108046447
Stik.

Ik wil over ruim een uur naar Hugo, maar ticket reserveren is in onderhoud via app en online, dus dat kan niet.

Nou moet ik dus eerder naar de bios omdat ik wel een leuk plekje in de zaal wil. :{
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_108050660
Onderhoud of '' onderhoud ? Heb dat '' onderhoud '' wel vaker gehoord, en vervolgens lag er weer een systeem op z'n gat... waardoor alle gereserveerde tickets ook niet meer geldig waren...
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
  Admin donderdag 16 februari 2012 @ 20:45:17 #49
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_108057189
Nee, er was een aankondiging op de site enzo. :)

Overigens kwam ik in de bioscoop en daar waren de automaten net aan het rebooten. Vroeg me toen even af of dat verband met elkaar hield.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_108057770
Gezien de laatste 2 weken:
- The Muppets (gezien in Pathe Eindhoven): 8/10
- The Descendants (gezien in Pathe Maastricht): 8/10
- Hugo (gezien in Pathe ArenA Amsterdam): 7/10
- Shame (gezien in Pathe City Amsterdam): 9/10
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_108063341
@ Breuls: Ah oke, scheelt weer :P

Kom zelf net terug van Ghost Rider: Spirit of Vengeance, tis wat je er van verwacht, lekker hersenloos geweld met een comic tintje, erg amusant, jammer dat de makers iets teveel LSD gebruikt hebben, af en toe een serieus momentje van, heb ik teveel gebruikt of is die film zo waus...
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
  Admin donderdag 16 februari 2012 @ 22:46:21 #52
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_108063464
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 20:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Gezien de laatste 2 weken:
- The Muppets (gezien in Pathe Eindhoven): 8/10
- The Descendants (gezien in Pathe Maastricht): 8/10
- Hugo (gezien in Pathe ArenA Amsterdam): 7/10
- Shame (gezien in Pathe City Amsterdam): 9/10
Ik in Pathe De Kuip: Descendants en The Muppets (die ik een tijdje terug ook in Pathe ArenA zag, als we scores bijhouden :P ). Gisteren The Help. Vandaag Hugo in Schouwburgplein.

Andere films zijn langer geleden of in andere bioscopen. Complete 2012-lijst en scores: http://film.fok.nl/subject/list/725/110
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_108066893
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 22:46 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ik in Pathe De Kuip: Descendants en The Muppets (die ik een tijdje terug ook in Pathe ArenA zag, als we scores bijhouden :P ). Gisteren The Help. Vandaag Hugo in Schouwburgplein.

Andere films zijn langer geleden of in andere bioscopen. Complete 2012-lijst en scores: http://film.fok.nl/subject/list/725/110
Shame is een topfilm, die moet je gezien hebben. Er zitten elementen in de film die voor veel mannen herkenbaar zal zijn.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_108266518
Welke bios heeft de beste 3D 'ervaring' (oftewel nettere zalen, groter/beter scherm)?
Arena of De Munt? :)

Morgen trouwens weer eens sinds lange tijd een nieuwe film kijken op 'primetime', zal wel druk zijn...
  woensdag 22 februari 2012 @ 16:18:49 #55
203493 Haarklip
ágætis byrjun
pi_108266966
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 16:07 schreef Deezertje het volgende:
Welke bios heeft de beste 3D 'ervaring' (oftewel nettere zalen, groter/beter scherm)?
Arena of De Munt? :)

Morgen trouwens weer eens sinds lange tijd een nieuwe film kijken op 'primetime', zal wel druk zijn...
Volgens mij heeft De Munt niet zo'n goede reputatie. :')
ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun
pi_108306019
Ik werk de komende 5 maanden in een Pathé, naast hard werken ook na werktijd filmpjes meepakken. Ideaal hoor. :)
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_108306379
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 00:12 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Shame is een topfilm, die moet je gezien hebben. Er zitten elementen in de film die voor veel mannen herkenbaar zal zijn.
Ik vond het echt een kutfilm. En met mij de twee mannen waarmee ik hem bekeek. Gaat helemaal nergens over, erg saai en langdradig en die seksverslaving vond ik ook wel meevallen.

Vanavond naar Hugo!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_108321872
Taped net gezien. Werd misselijk van het camerawerk.

Verder nog wat momentjes dat ik dacht van "huh, waarom of hoe kan dat nou weer".

Teleurstellende film
pi_108327875
Daarnet naar Safe house geweest, goede film, goede acteurs, harde actie, erg goed gedaan. Toppertje.
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
  donderdag 23 februari 2012 @ 23:05:27 #60
203493 Haarklip
ágætis byrjun
pi_108327963
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 16:20 schreef koei het volgende:

[..]

Ik vond het echt een kutfilm. En met mij de twee mannen waarmee ik hem bekeek. Gaat helemaal nergens over, erg saai en langdradig en die seksverslaving vond ik ook wel meevallen.

Vanavond naar Hugo!
Dat heb je echt geen oog voor film. :')
ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun
pi_108328126
Of andere smaak...
pi_108328917
Is wel iets wat je vaker ziet, sommige mensen verwachten iets, maar krijgen iets anders, zelfde met Drive, mensen kijken naar trailer, verwachten een actie film, iets wat het duidelijk niet is ( op sommige momenten na ).

Tijdens het weglopen bij die film hoop geklaag over dat ie saai was, terwijl dat zeker niet het geval was.
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
pi_108339317
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:21 schreef Fatty het volgende:
Is wel iets wat je vaker ziet, sommige mensen verwachten iets, maar krijgen iets anders, zelfde met Drive, mensen kijken naar trailer, verwachten een actie film, iets wat het duidelijk niet is ( op sommige momenten na ).

Tijdens het weglopen bij die film hoop geklaag over dat ie saai was, terwijl dat zeker niet het geval was.
Mja, je kunt je natuurlijk ook wel enigszins verdiepen in de film waarheen je gaat.
Als je na 5 minuten wegloopt uit Tinker Tailor Soldier Spy, omdat je een Mission Impossible-achtige film verwachtte of Black Swan in gaat met het idee een vrolijke balletfilm te gaan kijken (beide voorbeelden daadwerkelijk meegemaakt) dan zou je ook eens bij jezelf te rade kunnen gaan.
pi_108339893
Uiteraard correct wat je zegt, maar wees reëel, denk jij dat een hoop mensen dat gaan doen ? Die zien gewoon een trailer ( met vaak de beste stukken uit een film ) en denken, dat is gaaf, en gaan vervolgens naar de film die ze dan vies tegenvalt.
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
pi_108340327
Ik baseer me zelf altijd op recensies, regisseurs en eventueel cast.
Trailers vind ik zelden uitnodigen tot het gaan kijken van een film (vaak eerder het tegenovergestelde).
pi_108344873
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:21 schreef Fatty het volgende:
Is wel iets wat je vaker ziet, sommige mensen verwachten iets, maar krijgen iets anders, zelfde met Drive, mensen kijken naar trailer, verwachten een actie film, iets wat het duidelijk niet is ( op sommige momenten na ).

Tijdens het weglopen bij die film hoop geklaag over dat ie saai was, terwijl dat zeker niet het geval was.
Saai is subjectief.
  woensdag 29 februari 2012 @ 20:35:47 #67
12621 tcr
*nix 4ever
pi_108559012
Op dringend verzoek van de ingangcontroleur mijn kaart vervangen door een nieuwe, jammer pasje was een van de eersten. Nu een nieuwe met hologram en Pathé haantje achtergrond op de foto...
pi_108559684
Heb dat verzoek inmiddels 2 keer gehad, opzich logisch aangezien foto best wel weggesleten is.
pi_108560573
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 20:35 schreef tcr het volgende:
Op dringend verzoek van de ingangcontroleur mijn kaart vervangen door een nieuwe, jammer pasje was een van de eersten. Nu een nieuwe met hologram en Pathé haantje achtergrond op de foto...
ik heb dat een jaar geleden gedaan...
dat hologram was binnen 2 maanden (misschien wel 1 maand) weggesleten

en afgelopen week werd aan mij gevraagd of ik een nieuwe pas wilde laten maken omdat de foto niet goed was (achtergrond klopte niet)
pi_108575612
Kwalitatief zijn de kaartjes niet heel goed... Maarja ze kosten dan ook waarschijnlijk niet erg veel, dus als ze vervangen moeten worden, ook geen probleem. Kost je neem ik aan toch niks vervangen van de pas ?

Vanavond naar Man on a Ledge, ben benieuwd.
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
  donderdag 1 maart 2012 @ 08:49:48 #71
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_108575702
Gisteren naar Ladies Night geweest. Ik mag dan zelf een vrouw zijn, maar mijn hemel, het is echt geen seconde stil geweest in de zaal. :') Het hielp geloof ik ook niet dat 80 procent een romantische comedy verwachtte geloof ik (het was Extremely Loud & Incredibly Close). Echt, geef mij maar een zaal met overwegend mannelijk publiek, dan is het tenminste stil (meestal). :D
Smell the flowers while you can....
  donderdag 1 maart 2012 @ 08:52:52 #72
12621 tcr
*nix 4ever
pi_108575747
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 20:49 schreef ddx het volgende:
Heb dat verzoek inmiddels 2 keer gehad, opzich logisch aangezien foto best wel weggesleten is.
Bij mij werd de opmerking gemaakt dat ze me anders vanaf volgende week konden weigeren, zo slecht was mijn pasje niet, foto was nog prima. Maar ja wel 7 jaar oud en geen Pathé Haantjes achtergrond (gewoon de bioscoop in Groningen ;)). Ach zolang ik mijn filmpjes maar mag zien...
pi_108577313
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 08:39 schreef Fatty het volgende:
Kwalitatief zijn de kaartjes niet heel goed... Maarja ze kosten dan ook waarschijnlijk niet erg veel, dus als ze vervangen moeten worden, ook geen probleem. Kost je neem ik aan toch niks vervangen van de pas ?

Vanavond naar Man on a Ledge, ben benieuwd.
das imho een understatement
vervangen kost je inderdaad niks
  dinsdag 6 maart 2012 @ 16:13:40 #74
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_108785715
Kennen jullie dit:

Na Insidious een tijdje geleden dacht ik: ga echt nooit meer naar een horrorfilm toe :')

Dit weekend na Woman in Black dacht ik: ga echt nooit meer naar een horrorfilm toe :')
Confidence through competence
  dinsdag 6 maart 2012 @ 16:15:36 #75
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_108785774
Tevens nieuwe Pathe Mobiel app voor de iPhone. Je kunt nu met PUC ook de stoelen kiezen waar je wil zitten. Net kaartje gereserveerd voor Young Adult, ben benieuwd.
Confidence through competence
  dinsdag 6 maart 2012 @ 16:37:03 #76
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_108786573
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 16:13 schreef Stereotomy het volgende:
Kennen jullie dit:

Na Insidious een tijdje geleden dacht ik: ga echt nooit meer naar een horrorfilm toe :')

Dit weekend na Woman in Black dacht ik: ga echt nooit meer naar een horrorfilm toe :')
Ik ga sowieso al niet naar een horrorfilm toe. Scheelt een hele hoop kan ik je vertellen. ;)
Smell the flowers while you can....
  dinsdag 6 maart 2012 @ 16:57:19 #77
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_108787235
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 16:15 schreef Stereotomy het volgende:
Tevens nieuwe Pathe Mobiel app voor de iPhone. Je kunt nu met PUC ook de stoelen kiezen waar je wil zitten. Net kaartje gereserveerd voor Young Adult, ben benieuwd.
Goed nieuws! Ga ik zometeen eens proberen O+
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 6 maart 2012 @ 17:11:57 #78
203493 Haarklip
ágætis byrjun
pi_108787715
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 16:13 schreef Stereotomy het volgende:
Kennen jullie dit:

Na Insidious een tijdje geleden dacht ik: ga echt nooit meer naar een horrorfilm toe :')

Dit weekend na Woman in Black dacht ik: ga echt nooit meer naar een horrorfilm toe :')
Want hij was zo eng? :')
ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun
  dinsdag 6 maart 2012 @ 17:16:21 #79
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_108787865
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 17:11 schreef Haarklip het volgende:

[..]

Want hij was zo eng? :')
:@ :@
Confidence through competence
  dinsdag 6 maart 2012 @ 17:51:36 #80
203493 Haarklip
ágætis byrjun
pi_108788999
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 17:16 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

:@ :@
_O-
ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun
pi_108805870
Wat is Pathe een stelletje afzetters. Ik heb in december mijn abbo opgezegd omdat voor mij het filmaanbod tot april/mei op een paar films na totaal niet interessant is, dat is toch bijna 80 euro die ik bespaar. Was van plan om dan in april of mei zelfs PUC Gold te nemen omdat er heel wat moois komt deze zomer en winter. Alleen nu zie ik dus dat ze 35 euro administratiekosten gaan vragen omdat ik binnen 2 jaar mijn abbo wil hervatten. Ik sta al in het systeem, ze hoeven alleen maar mijn pasje te activeren dmv een vinkje ofzo. Ik ben 3 jaar lid geweest en heb altijd netjes betaald ondanks dat ik begon met 17,50 en de prijs gestegen is tot 19 euro. Stank voor dank zeggen we dan...

Jammer dat Pathe monopoliepositie heeft in Den Haag, anders had ik ze diehard geboycot.
  woensdag 7 maart 2012 @ 00:23:14 #82
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_108805992
dude, dit wist je toch vantevoren :D Is idd een kutregel, maar je had hem zien aankomen. :P

Vandaag is m'n PUC reservering via de nieuwe iPhone-app goed aangekomen, blij mee. :) Heb gemerkt dat als je een reservering doet voor een zaal die niet compleet vol is, je ondanks dat je 5 minuten na aanvangstijd je kaartje aan de kassa komt kopen, je toch de gereserveerde plek toegewezen krijgt. Da's mooi. :)

Ging naar Young Adult, trouwens. Erg aardige film. Niet zo goed als Juno, maar vermakelijk. Paar pijnlijke, mooie momenten in de film.
Confidence through competence
pi_108806039
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 00:23 schreef Stereotomy het volgende:
dude, dit wist je toch vantevoren :D Is idd een kutregel, maar je had hem zien aankomen. :P
Klopt, maar is voor mij toch een principe kwestie. Misschien dat er iets mogelijk is als ik de manager kan spreken op de dag dat ik weer mijn abbo ga hervatten.

[ Bericht 0% gewijzigd door magnifor op 07-03-2012 00:35:11 ]
pi_108806789
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 00:24 schreef magnifor het volgende:

[..]

Klopt, maar is voor mij toch een principe kwestie. Misschien dat er iets mogelijk is als ik de manager kan spreken op de dag dat ik weer mijn abbo ga hervatten.
nee, want die verwijst naar je abbo voorwaarden

maar aan de andere kant: kan je a.d.h.v. privacywetgeving niet je gegevens bij pathe laten verwijderen? :+
  woensdag 7 maart 2012 @ 01:06:12 #85
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_108807083
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 00:55 schreef mschol het volgende:

[..]

nee, want die verwijst naar je abbo voorwaarden

maar aan de andere kant: kan je a.d.h.v. privacywetgeving niet je gegevens bij pathe laten verwijderen? :+
Nope, want je bent akkoord gegaan met de voorwaarden en grote kans dat er hierover iets in staat :).
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 7 maart 2012 @ 01:07:14 #86
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_108807107
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 00:24 schreef magnifor het volgende:

[..]

Klopt, maar is voor mij toch een principe kwestie.
Had je nooit zo'n pas mogen hebben.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_108812233
Ik snap je probleem, en toch ook niet, je zegt dat er geen films voor je waren in de aangegeven tijd, en dat je daarom opgezegd heb, de regel dat als je binnen 2 jaar weer een pas wil bestaat ook al een tijdje. Uiteindelijk heb je alsnog redelijke '' winst '' behaald, 80 - 35 = 45¤, ondanks dat je gelijk heb dat het een lompe regel is, hebbie alsnog geld '' verdiend "
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
pi_108812380
Ik vind het gewoon zonde om 5 maanden lang 19 euro te betalen voor een dienst wat ik nauwelijks ga gebruiken. Ik weet dat ik de voorwaarden heb geaccepteerd en geen poot heb om op te staan maar toch ga ik een poging wagen. Nee heb ik al en ja kan ik krijgen. Misschien denkt de manager dat ik gelijk heb en maakt hij een uitzondering. You never know. :P

Ik bedoel, ben jaren trouwe klant geweest dus wie weet :P
pi_108812427
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 00:55 schreef mschol het volgende:

[..]

nee, want die verwijst naar je abbo voorwaarden

maar aan de andere kant: kan je a.d.h.v. privacywetgeving niet je gegevens bij pathe laten verwijderen? :+
Dat het in de voorwaarden staat is het niet per definitie een wet.
  woensdag 7 maart 2012 @ 10:35:41 #90
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_108812596
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 10:29 schreef magnifor het volgende:

[..]

Dat het in de voorwaarden staat is het niet per definitie een wet.
Iets met burgerlijk recht, privaatrecht en het aangaan van een overeenkomst tussen twee partijen. U vraagt, wij draaien en vice versa, dat soort dingen.

MAW: u stond erbij en keek ernaar. Ik ben wel vaker een maand NIET geweest, en dan doe ik er ook niet moeilijk over.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_108812681
Ik doe er ook niet moeilijk hoor als ik een maand niet ga, maar een maand vind ik heel anders dan een half jaar. Ik zie het zeker niet als onmogelijk, altijd dat negatief denken van jullie. :P
pi_108812707
Zelf vind ik het wel belachelijk, ze zouden
eigenlijk gewoon zo een kaart incl. Vaste abo per kwartaal/ halfjaar moeten verkopen.
  woensdag 7 maart 2012 @ 11:44:17 #93
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_108814704
Euroscoop doet het kosten-technisch gezien beter door een tien-films-kaart aan te bieden... Onbeperkt houdbaar, zelf te kiezen wanneer je wel of niet gaat.

Magoed, het is natuurlijk wel wat de kaart winstgevend maakt: mensen die wel eens een maandje geen zin hebben.

Ik plan mijn films overigens niet, ik ga gewoon af en toe random naar de film.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 7 maart 2012 @ 16:31:55 #94
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_108826340
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 10:38 schreef magnifor het volgende:
Ik doe er ook niet moeilijk hoor als ik een maand niet ga, maar een maand vind ik heel anders dan een half jaar. Ik zie het zeker niet als onmogelijk, altijd dat negatief denken van jullie. :P
het is je eigen keuze geweest om op te zeggen en dat je de voorwaarden niet (goed) hebt gelezen. ik wens je succes :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  woensdag 7 maart 2012 @ 16:42:08 #95
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_108826849
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 10:38 schreef magnifor het volgende:
Ik doe er ook niet moeilijk hoor als ik een maand niet ga, maar een maand vind ik heel anders dan een half jaar. Ik zie het zeker niet als onmogelijk, altijd dat negatief denken van jullie. :P
Je hebt wel gelijk, niet geschoten altijd mis. :Y Laat ff weten hoe het loopt.
Confidence through competence
pi_108827461
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 16:31 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

het is je eigen keuze geweest om op te zeggen en dat je de voorwaarden niet (goed) hebt gelezen. ik wens je succes :)
Wie zegt dat ik het niet goed gelezen heb? Toen ik mijn abbo aanvroeg wist ik het dondersgoed, maar ik ben het er gewoon niet mee eens dat ik na 3 jaar trouwe klant te zijn geweest en na een pauze van 5 maanden opeens 35 euro moet betalen. Dat ik dan maar niet akkoord moest gaan is te makkelijk.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 16:42 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Je hebt wel gelijk, niet geschoten altijd mis. :Y Laat ff weten hoe het loopt.
Dank, eind april/ begin mei ga ik een poging wagen. Wordt vervolgd. :)
pi_108838159
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 16:56 schreef magnifor het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik het niet goed gelezen heb? Toen ik mijn abbo aanvroeg wist ik het dondersgoed, maar ik ben het er gewoon niet mee eens dat ik na 3 jaar trouwe klant te zijn geweest en na een pauze van 5 maanden opeens 35 euro moet betalen. Dat ik dan maar niet akkoord moest gaan is te makkelijk.

[..]

Dank, eind april/ begin mei ga ik een poging wagen. Wordt vervolgd. :)
Ik kan je nu al zeggen dat het je niet gaat lukken. je bent heus niet de eerste die onder de voorwaarden uit probeert te komen. Voorwaarden zijn opgesteld door Pathé Unlimited, niet de bioscoop waar je naartoe gaat. Wij moeten ons net als PUC houders aan de regels houden.
  Admin vrijdag 9 maart 2012 @ 10:25:59 #98
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_108896491
Hmpf, de mobiele app wil me geen kaarten meer geven. Moet ik weer door die lastige website heen navigeren. :{
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 11:01:20 #99
12621 tcr
*nix 4ever
pi_108897796
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 11:44 schreef Skull-splitter het volgende:
Euroscoop doet het kosten-technisch gezien beter door een tien-films-kaart aan te bieden... Onbeperkt houdbaar, zelf te kiezen wanneer je wel of niet gaat.
Wist je dat Pathé dit ook heeft? In Amsterdam kost dit ¤42 voor 6 films, waar je ook nog eens 3 kaarten per film tegelijk kan aankopen (dus met twee vrienden twee kaar naar een film).

Dus voor mensen die minder dan 3x per maand naar de bioscoop gaan is dit een goedkopere oplossing (en kunnen die hun eigen thread beginnen)...
  vrijdag 9 maart 2012 @ 11:11:07 #100
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_108898124
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:25 schreef Breuls het volgende:
Hmpf, de mobiele app wil me geen kaarten meer geven. Moet ik weer door die lastige website heen navigeren. :{
De android-app kan het sowieso niet ;(
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  zaterdag 10 maart 2012 @ 13:13:15 #101
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_108936872
Zo, mijn lijstje voor vandaag is klaar. The Descendants, Contraband en als afsluiter Man on a Ledge ..... reviews volgen. ;)
Smell the flowers while you can....
  zaterdag 10 maart 2012 @ 13:18:20 #102
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_108937044
Zaterdag filmdag *O*

Ik probeer er ook 2-3 te pakken vandaag :P
Confidence through competence
  zaterdag 10 maart 2012 @ 13:20:45 #103
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_108937095
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 13:18 schreef Stereotomy het volgende:
Zaterdag filmdag *O*

Ik probeer er ook 2-3 te pakken vandaag :P
Have fun! ^O^
Waar ga jij?
Smell the flowers while you can....
  zaterdag 10 maart 2012 @ 19:32:13 #104
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_108946861
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 13:20 schreef Miss-MacPhisto het volgende:

[..]

Have fun! ^O^

Het zijn er uiteindelijk 2 geworden, als ik niet te gaar ben vanavond misschien nog 1 erbij. :P

Vanmiddag naar Contraband gegaan, matig met Wahlberg :Z en Beckinsale :Z , maar de topper van de dag was absoluut Achtste Groepers Huilen Niet. :)

Nederlandse kinderfilmproducties verrassen me altijd. Had het boek niet gelezen, maar de film vond ik zeer goed geacteerd en de regie was uitstekend. Leefde echt met de hoofdpersonage mee.
Confidence through competence
pi_108947055
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 19:32 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Het zijn er uiteindelijk 2 geworden, als ik niet te gaar ben vanavond misschien nog 1 erbij. :P

Vanmiddag naar Contraband gegaan, matig met Wahlberg :Z en Beckinsale :Z , maar de topper van de dag was absoluut Achtste Groepers Huilen Niet. :)

Nederlandse kinderfilmproducties verrassen me altijd. Had het boek niet gelezen, maar de film vond ik zeer goed geacteerd en de regie was uitstekend. Leefde echt met de hoofdpersonage mee.
hey, een medestander :D
vond em ook verassend goed :Y (tijd terug gezien)
voor mij morgen een bioscoop dagje, dan wil ik iig hugo kijken + 1 a 2 andere films
pi_108957961
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 20:50 schreef chocoladekoekjes het volgende:

[..]

Ik kan je nu al zeggen dat het je niet gaat lukken. je bent heus niet de eerste die onder de voorwaarden uit probeert te komen. Voorwaarden zijn opgesteld door Pathé Unlimited, niet de bioscoop waar je naartoe gaat. Wij moeten ons net als PUC houders aan de regels houden.
Ik denk dat het vooral afhankelijk is van de manager. Sommigen zullen strikt aan de regels houden en sommigen zullen zo hier en daar een uitzondering maken (hoop ik).
  zondag 11 maart 2012 @ 01:25:46 #107
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_108958337
Ik vind het slap gelul. Abonnement nemen, en er dan maar vanuit gaan dat de T&C niet voor jou geldt omdat je altijd netjes jouw deel van het abonnement na bent gekomen. Get real, zo werken dingen niet.
pi_108979528
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 01:12 schreef magnifor het volgende:

[..]

Ik denk dat het vooral afhankelijk is van de manager. Sommigen zullen strikt aan de regels houden en sommigen zullen zo hier en daar een uitzondering maken (hoop ik).
De reden die jij hier geeft voor het opzeggen van jouw abbonement en het een aantal maanden later weer te willen activeren is PRECIES de reden waarom deze regel opgesteld is. Zodat deze niet stop gezet wordt op het moment dat er minder leuke films draaien en weer aanvraagt op het moment dat er weer films uitkomen die je wel leuk vindt. Op het moment dat jouw gegevens ingevoerd worden in de computer zal deze je oude account vinden en kunnen de 35 euro niet gewist worden.

Je hebt voor de voorwaarden getekend, als je het er niet mee eens was geweest had je het niet moeten doen. Zo simpel ligt het.
  zondag 11 maart 2012 @ 19:39:33 #109
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_108981350
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 01:12 schreef magnifor het volgende:

[..]

Ik denk dat het vooral afhankelijk is van de manager. Sommigen zullen strikt aan de regels houden en sommigen zullen zo hier en daar een uitzondering maken (hoop ik).
Dream on.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_108985960
quote:
10s.gif Op zondag 11 maart 2012 19:39 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Dream on.
Hij heeft wel gelijk (spreek uit ervaring).
Alleen wat betreft deze kwestie denk ik niet dat een manager een uitzondering zal maken.
  zondag 11 maart 2012 @ 22:00:00 #111
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_108989380
quote:
7s.gif Op zondag 11 maart 2012 21:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk (spreek uit ervaring).
Alleen wat betreft deze kwestie denk ik niet dat een manager een uitzondering zal maken.
Gelijk dat de ene manager de andere niet is? Me dunkt. Maar het PUC beleid is wel redelijk gangbaar.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 12 maart 2012 @ 09:33:49 #112
12621 tcr
*nix 4ever
pi_109001873
Vanmiddag een kleine marathon, even twee films pakken waar ik vorige week niet aan toe ben gekomen en vanaf volgende week deze maand ook geen tijd voor heb.

In mijn periode als PUC'er al twee keer gehad dat ik een maand geen gebruik kon maken van mijn kaart, het is jammer, maar dat wist ik toen ik de kaart nam. Uiteindelijk het na die twee maanden gelijk weer goed gemaakt (kan me nog een dag van 4 films op 1 dag herinneren :)).

edit:
Pathé Arena heeft schema al online, handig :) Even mikken, wat omgooien voor vandaag en het zijn er 6 deze week geworden. Met de twee van begin deze maand weer een mooie score...

[ Bericht 11% gewijzigd door tcr op 12-03-2012 10:02:33 ]
  maandag 12 maart 2012 @ 10:55:02 #113
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_109003663
De afgelopen maand nauwelijks geweest, binnenkort maar eens een dagje vol plannen :)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_109011278
Gister Hugo en This means war gezien

hugo *O*

this means war was wat voorspelbaar
pi_109058184
Heeft iemand al gemerkt dat je sinds het nieuwe reserveringssysteem op de Pathe site nu meer dan 4 reserveringen met je PUC kan maken? ;) Vind 't wel handig... Heb nu bijvoorbeeld de Hunger Games gereserveerd op woensdag, drie verschillende tijden. Weet nog niet precies welke tijd ik kan halen, maar heb nu sowieso mooie plekken! En ik ben altijd wel zo netjes om als ik toch niet naar de film ga mijn reservering te verwijderen!

Alleen wel jammer dat die error in het systeem van meerdere voorstellingen op één dag kijken nog steeds niet verholpen is (ticket is al geprint!, wel een truukje voor om dat te omzeilen, maar toch...)
pi_109411288
Pfff, geen film deze week.. Volgende week weer 2..
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
  zaterdag 24 maart 2012 @ 20:09:45 #117
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_109470574
Macht der gewoonte vandaag:

"Wilt u er iets te eten of drinken erbij?"
-- "Nee dank je, heb zelf mee"
" :o :? :( "
-- "Uh, ik bedoel: nee dank je :@"

:')
Confidence through competence
pi_109470622
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:09 schreef Stereotomy het volgende:
Macht der gewoonte vandaag:

"Wilt u er iets te eten of drinken erbij?"
-- "Nee dank je, heb zelf mee"
" :o :? :( "
-- "Uh, ik bedoel: nee dank je :@"

:')
hehehehe

ik zit in film dip, wel films die ik e.v.t. zou willen zien, maar geen zin om naar bioscoop te gaan :X
  zaterdag 24 maart 2012 @ 20:26:08 #119
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_109471262
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:10 schreef mschol het volgende:

[..]

hehehehe

ik zit in film dip, wel films die ik e.v.t. zou willen zien, maar geen zin om naar bioscoop te gaan :X
Vandaag Hunger Games ( :9~ ) en John Carter ( :') ) gezien.

Denk dat ik over een uurtje mezelf meesleep naar Quiz. Dan heb ik een full house gedaan en alles gezien wat er in de lokale Pathé draait trots/kansloos streep door wat van toepassing is :')

Oh, en ik heb een nieuwe PUC gekregen. Blijkbaar moeten foto's nu tegen een gele Pathé-wand genomen worden....
Confidence through competence
pi_109471284
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:26 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Vandaag Hunger Games ( :9~ ) en John Carter ( :') ) gezien.

Denk dat ik over een uurtje mezelf meesleep naar Quiz. Dan heb ik een full house gedaan en alles gezien wat er in de lokale Pathé draait trots/kansloos streep door wat van toepassing is :')
ik heb 3 bioscopen in de buurt... dus ik kan eigenlijk alle films wel zien die er draaien :')
pi_109585706
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:26 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Vandaag Hunger Games ( :9~ ) en John Carter ( :') ) gezien.

Denk dat ik over een uurtje mezelf meesleep naar Quiz. Dan heb ik een full house gedaan en alles gezien wat er in de lokale Pathé draait trots/kansloos streep door wat van toepassing is :')

Oh, en ik heb een nieuwe PUC gekregen. Blijkbaar moeten foto's nu tegen een gele Pathé-wand genomen worden....
Oh vreemd. Wanneer gaan ze dat doen dan?
Kan toch niet als je net aankomt voor een film savonds?
pi_109585851
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:51 schreef lelouch het volgende:

[..]

Oh vreemd. Wanneer gaan ze dat doen dan?
Kan toch niet als je net aankomt voor een film savonds?
gister is er niks gezegd, week of 3 terug hadden ze het wel gezegd

wisseling mag je doen wanneer je zelf wilt
  dinsdag 27 maart 2012 @ 21:54:53 #123
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_109585906
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:51 schreef lelouch het volgende:

[..]

Oh vreemd. Wanneer gaan ze dat doen dan?
Kan toch niet als je net aankomt voor een film savonds?
't was niet zo druk en was voor de verandering niet 10 minuten na aanvangstijd gekomen, dus hadden ze me gevraagd of ik meteen een nieuwe pas wilde maken. :)

Gruwelijke foto geworden overigens. >:O
Confidence through competence
  dinsdag 27 maart 2012 @ 21:56:32 #124
258885 Solique
I Kill You !
pi_109586006
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:51 schreef lelouch het volgende:

[..]

Oh vreemd. Wanneer gaan ze dat doen dan?
Kan toch niet als je net aankomt voor een film savonds?
Ze maken alleen nieuwe foto als er iets mis is met je kaart en/of je iets wilt wijzigen.
Nieuwe policy dat (eigenlijk) iedereen nieuwe foto moet of zo.

Zaterdag ook nieuwe foto laten maken omdat ik e-mail wilde laten wijzigen.
Ach, mijn oude puc was toch al zowat onleesbaar geworden :')

Gelijk maar 4 films eruit gehaald op 1 dag. :7
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_109725138
Pathe heeft eindelijk een nieuwe app uitgebracht voor Android waarmee je gewoon kan reserveren (ja, ook met je PUC!), stoelen kiezen enz, maar de app is door een deal de komende 3 weken alleen te downloaden als je een Samung telefoon hebt...

Dus voor iedereen die daar, net als ik, niet zo blij mee is omdat ze geen Samsung telefoon hebben. Hier is de apk: http://dl.dropbox.com/u/14488320/Path%C3%A9%202.2.apk
"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
pi_109860435
Iemad een idee wat de sneak is?
pi_109865627
quote:
5s.gif Op dinsdag 3 april 2012 18:43 schreef picodealion het volgende:
Iemad een idee wat de sneak is?
Ja, daar is een speciaal topic voor.
pi_109874604
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 20:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja, daar is een speciaal topic voor.
Bedankt voor het linkje ^O^. Ik zat mobiel en kon geen reet vinden, maar ik ben uiteindelijk toch maar niet gegaan.
pi_109908953
er weing films waar ik zin in heb :(
nu maar naar chroniecles-dinges
  donderdag 5 april 2012 @ 07:51:54 #130
12621 tcr
*nix 4ever
pi_109927433
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2012 19:58 schreef mschol het volgende:
er weing films waar ik zin in heb :(
nu maar naar chroniecles-dinges
Vanmiddag nog Haywire en ik heb weer alles (op 3D onzin na) gezien, oke Quiz ook niet gezien, maar die sla ik denk ik over...

Nieuwe Pathe App werkt lekker, jammer dat die je PU-code niet onthoudt (maar scan functie werkt ook prima). Veel beter dan de vorige versie.
  donderdag 5 april 2012 @ 09:31:25 #131
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_109928761
Quiz kun je idd overslaan, incl. de verplichte Barry Atsma laat z'n blote bast zien-scene.
Confidence through competence
pi_109929929
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 07:51 schreef tcr het volgende:

[..]

Vanmiddag nog Haywire en ik heb weer alles (op 3D onzin na) gezien, oke Quiz ook niet gezien, maar die sla ik denk ik over...
quiz heb ik gezien, maar het was niet veel soeps...
chronicles was ook maar matig, voor de rest (van de films die ik nog niet gezien heb) draaien er alleen maar drama's en comedy's waar ik totaal geen zin in heb :')
pi_109930116
Chronicle vond ik best okay eigenlijk. De rest wat er nu draait interesseert me totaal niet.
pi_109930827
quote:
14s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:15 schreef picodealion het volgende:
Chronicle vond ik best okay eigenlijk. De rest wat er nu draait interesseert me totaal niet.
ik zag dat 12 april zowel act of valor en battleship worden vertoond, dat lijkt me wel wat (ondanks dat ze vermoedelijk erg matig zijn)
  donderdag 5 april 2012 @ 10:43:42 #135
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_109930990
quote:
14s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:15 schreef picodealion het volgende:
Chronicle vond ik best okay eigenlijk. De rest wat er nu draait interesseert me totaal niet.
Ik krijg altijd hoofdpijn van films in de eerste persoon, a la Blair Witch Project...
Confidence through competence
  donderdag 5 april 2012 @ 11:17:28 #136
12621 tcr
*nix 4ever
pi_109932171
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:38 schreef mschol het volgende:

[..]

ik zag dat 12 april zowel act of valor en battleship worden vertoond, dat lijkt me wel wat (ondanks dat ze vermoedelijk erg matig zijn)
Alleen in Den Haag en om 00u05 (Battleship dan), volgende week mijn thuisbioscoop eens wat meer gebruiken...
pi_109933428
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 11:17 schreef tcr het volgende:

[..]

Alleen in Den Haag en om 00u05 (Battleship dan), volgende week mijn thuisbioscoop eens wat meer gebruiken...
meestal zijn dat soort dingen alleen in amsterdam....

of ik naar battleship ga om 00:05 weet ik nog niet zeker, hij duurt (als ik zo snel even op internet zoek) ruwweg 2uur en 15 min.
  donderdag 5 april 2012 @ 12:00:35 #138
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_109933836
Zondag maar weer eens een filmpje pakken....of twee. :)
Smell the flowers while you can....
  zaterdag 7 april 2012 @ 18:53:26 #139
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_110031546
Twee gepakt vandaag: Titans 3D IMAX (bril op, achterover leunen maar) en The Lorax 3D (viel tegen, geen echt verhaal).
Confidence through competence
  zondag 8 april 2012 @ 20:59:39 #140
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_110071371
Is iemand al naar Titanic :') 3D :') geweest en belangrijker: is die de moeite waard om te gaan?



:') :@
Confidence through competence
  maandag 9 april 2012 @ 11:57:06 #141
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_110090194
quote:
7s.gif Op zondag 8 april 2012 20:59 schreef Stereotomy het volgende:
Is iemand al naar Titanic :') 3D :') geweest en belangrijker: is die de moeite waard om te gaan?

[ afbeelding ]

:') :@
Ik ga aanstaande donderdag .... met de vriendin waarmee ik destijds heb zitten zwijmelen bij de jonge Leo. O+ :')
Smell the flowers while you can....
  maandag 9 april 2012 @ 12:56:52 #142
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_110091905
quote:
7s.gif Op zondag 8 april 2012 20:59 schreef Stereotomy het volgende:
Is iemand al naar Titanic :') 3D :') geweest en belangrijker: is die de moeite waard om te gaan?

[ afbeelding ]

:') :@
Ik gisterenmiddag ja. Halverwege gingen ineens de lichten aan, toen weer uit, dat nog een paar keer. Toen waren ze eindelijk gewoon weer uit, begonnen er twee gasten met elkaar te vechten in de zaal :') Waardoor de film weer werd gepauzeerd en vervolgens weer een half uur werd teruggespoeld (alsof ie al niet lang genoeg duurde....). Dus toen was ik maar weggelopen.
Sad.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  maandag 9 april 2012 @ 13:00:48 #143
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_110092011
Ik denk overigens dat ik maar eens m'n abonnement ga opzeggen. Als je zit wat voor publiek er komt, daar irriteer ik me gewoon echt aan. Gisteren waren ook de toiletten in Pathé Arena echt te smerig.
Ze konden denk ik gewoon de drukte niet echt aan.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_110092269
Tsjah vakantie he?

De bioscopen zijn ook bijna vol elke avond... Ze maken echt veel geld daarzo.
  maandag 9 april 2012 @ 13:35:03 #145
12621 tcr
*nix 4ever
pi_110093066
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 13:00 schreef Juicyhil het volgende:
Ik denk overigens dat ik maar eens m'n abonnement ga opzeggen. Als je zit wat voor publiek er komt, daar irriteer ik me gewoon echt aan. Gisteren waren ook de toiletten in Pathé Arena echt te smerig.
Ze konden denk ik gewoon de drukte niet echt aan.
Heerlijk dat ik gewoon door de week kan in de namiddag. Lekker na het werk (10 minuten) en hooguit 4 man per rij (en dan 4-5 rijen :)). En vakantieperiodes blijf ik lekker thuis en kijk de films die ik niet in de bios heb gezien...
pi_110093329
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 13:35 schreef tcr het volgende:

[..]

Heerlijk dat ik gewoon door de week kan in de namiddag. Lekker na het werk (10 minuten) en hooguit 4 man per rij (en dan 4-5 rijen :)). En vakantieperiodes blijf ik lekker thuis en kijk de films die ik niet in de bios heb gezien...
ik ga tegenwoordig nog maar nauwelijks in de avond.. ik heb er tegewoordig gewoon geen zin meer in :P
  Admin zondag 15 april 2012 @ 13:41:17 #147
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_110347759
Toch is het grappig dat de mobiele app bij het bestellen van kaartjes altijd zegt "rond je bestelling af in 15 minuten" terwijl het vanaf dat punt letterlijk maar 2 seconden duurt om de boel af te ronden. Sterker nog; die melding zorgt ervoor dat het (relatief gezien veel) langer duurt om af te ronden. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_110360449
Ik denk dat ze bedoelen dat je 15 minuten hebt om de bestelling af te ronden voordat deze weer weg is.
pi_110366776
Beetje jammer dit he. Heb je een PUC brengen ze hier pas films een paar maanden of een paar jaar (!) later uit.

We bought a zoo (kerst 2011 in USA)
Company Men (2010!)
My idiot brother (voorjaar 2011!)

Sommige films kijk ik wel in de bioscoop, maar de niet zo 'must watch' films download ik dan wel thuis hoor. Scheelt weer een ritje naar de bios.

Ligt wel aan de filmdistributeur maar dan nog...
pi_110392529
Je kan de Pathe veel aanrekenen zoals welke films ze laten draaien, dat films later uitkomen kunnen ze helaas niks aan doen. En 2/3maanden is ook niet zo gek met sommige films.

Maar than again Avengers draait eerder, Prometheus draait eerder dan zit er maar een week tussen maar toch.
pi_111806713
Waarom is dit topic zo dood :P

Omdat de ING niet meer die leuke Pathé vouchers heeft? Zie wel lui op Marktplaats die ze verkopen, maar echt voor 60-65 euro e.d.
  zondag 20 mei 2012 @ 22:12:58 #152
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_111806791
Vandaag wilde ik naar de film maar besefte dat ik alle films al gezien had. 8)7 Letterlijk een dag uit mijn leven in het donker gezeten, naar een verlicht scherm starend. :|W w/

Laatste film die ik had gezien: The Dictator. Hij is leuk :) Niet zo leuk als Ali G of Borat, maar beter dan Bruno. Na woensdag MIB III, hopelijk wordt dat ook leuk.
Confidence through competence
pi_111807450
ik wilde vandaag naar the dictator (enige film die mij nog enigsinds aanspreekt momenteel en niet gezien heb, niet echt zin in o.a. The vow en marigold hotel)
maar uiteindelijk toch niet gegaan
  zondag 20 mei 2012 @ 22:30:24 #154
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_111808025
Marigold is leuk. :)

The Vow moet je Channing Tatum even negeren en die schrille stem van Rachel McAdams ook, dan is ie best te pruimen.
Confidence through competence
pi_111808337
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 22:30 schreef Stereotomy het volgende:
Marigold is leuk. :)

The Vow moet je Channing Tatum even negeren en die schrille stem van Rachel McAdams ook, dan is ie best te pruimen.
het is niet dat de soort film mij niet aanstaat (ik wil beide stiekem eigenlijk wel zien) maar heb er op het moment ik bij de bioscoop sta geen zin in :P
eergisteren Act of Valor gezien.. daar had ik meer zin in... (en de soort gelijke films die nu draaien heb ik allemaal gezien denk ik zo :P)
  zondag 20 mei 2012 @ 22:43:08 #156
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_111808975
Act of Valor was één grote US Army propagandamachine man :P

The Vow was tenminste propaganda voor échte liefde O+ :r :P
Confidence through competence
pi_111809114
quote:
10s.gif Op zondag 20 mei 2012 22:43 schreef Stereotomy het volgende:
Act of Valor was één grote US Army propagandamachine man :P

The Vow was tenminste propaganda voor échte liefde O+ :r :P
Inderdaad, propaganda ten top, daar in tegen beter als verwacht ( verwachtingen waren niet hoog.. ) en lekker hersenloze actie, prima film dus :P
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
pi_111809258
quote:
10s.gif Op zondag 20 mei 2012 22:43 schreef Stereotomy het volgende:
Act of Valor was één grote US Army propagandamachine man :P

The Vow was tenminste propaganda voor échte liefde O+ :r :P
pff boeie, was actiefilm.. ^O^
  zondag 20 mei 2012 @ 22:54:14 #159
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_111809734
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 22:47 schreef mschol het volgende:

[..]

pff boeie, was actiefilm.. ^O^
...aldus 99% van de bioscoopbezoekers.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_111809998
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 22:47 schreef mschol het volgende:

[..]

pff boeie, was actiefilm.. ^O^
Ook niet gedurende de hele film. Ik heb me enorm lopen vervelen. :{
pi_111813567
Godverdomme ik wilde weer PUC, en zag dat je tegenwoordig je gegevens vooraf kan invullen via de website om tijd te besparen, ik even gedaan en krijg dit PDFje in de mail:



|:( Weet niet of het slim is om nu nog een keer online voorregistratie te doen, i.v.m. dubbel abo/Pathé faal
pi_111814821
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 22:59 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ook niet gedurende de hele film. Ik heb me enorm lopen vervelen. :{
dan heb jij een andere film gezien.. :Y
pi_111815614
quote:
13s.gif Op zondag 20 mei 2012 23:59 schreef RacerDKB het volgende:
Godverdomme ik wilde weer PUC, en zag dat je tegenwoordig je gegevens vooraf kan invullen via de website om tijd te besparen, ik even gedaan en krijg dit PDFje in de mail:

[ afbeelding ]

|:( Weet niet of het slim is om nu nog een keer online voorregistratie te doen, i.v.m. dubbel abo/Pathé faal
Opnieuw via Pathé website doen krijg ik de melding dat het telefoonnummer niet correct is (omdat ie al in gebruik is waarschijnlijk :') ).

Dan maar morgen bij de balie regelen, wel kutsysteem.
  maandag 21 mei 2012 @ 12:59:35 #164
12621 tcr
*nix 4ever
pi_111826796
quote:
10s.gif Op maandag 21 mei 2012 00:45 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Opnieuw via Pathé website doen krijg ik de melding dat het telefoonnummer niet correct is (omdat ie al in gebruik is waarschijnlijk :') ).

Dan maar morgen bij de balie regelen, wel kutsysteem.
In de Arena stond er van het weekend een lange rij bij de balie, de kaart is volgens mij wel populair onder de Pathé bezoekers.
Twee filmpjes gepakt in het weekend (lekker rond 13u, nog niet zo druk al in de middag). The Dictator was me een beetje te slap, Safe keek daarintegen wel lekker weg.
  woensdag 30 mei 2012 @ 09:23:49 #165
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_112204254
Ligt het aan mij of is het rustig qua aanbod nieuwe films in de Pathe?
Confidence through competence
  woensdag 30 mei 2012 @ 09:24:30 #166
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112204272
Ik ga juist eens flink inhalen de komende week...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 30 mei 2012 @ 09:29:11 #167
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_112204385
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 09:24 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik ga juist eens flink inhalen de komende week...
Welke ga je doen?

Mijn opties zijn Wicky de viking en Sneeuwitje -O-
Confidence through competence
pi_112204718
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 09:29 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Welke ga je doen?

Mijn opties zijn Wicky de viking en Sneeuwitje -O-
sneeuwwitje, toch wel de OV versie he?
WdV zou ik instant overslaan t.b.h.
  woensdag 30 mei 2012 @ 09:48:25 #169
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_112204770
Helaas, NL.

Plop de Kabouterkoning ook nog een optie -O-

En elders op de wereld wordt er iemand wakker die zich afvraagt hoe hij zich vandaag moet voeden om niet van de honger om te komen :') ;(
Confidence through competence
pi_112204777
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 09:23 schreef Stereotomy het volgende:
Ligt het aan mij of is het rustig qua aanbod nieuwe films in de Pathe?
mwha, als ik het zo zie bieden ze veel verschillende films aan, dus in dat opzicht is het niet rustig
  woensdag 30 mei 2012 @ 09:49:32 #171
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_112204787
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 09:48 schreef mschol het volgende:

[..]

mwha, als ik het zo zie bieden ze veel verschillende films aan, dus in dat opzicht is het niet rustig
Okee, dan ben ik de afgelopen weken gewoon te vaak geweest. :P
Confidence through competence
pi_112204814
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 09:48 schreef Stereotomy het volgende:
Helaas, NL.

Plop de Kabouterkoning ook nog een optie -O-

En elders op de wereld wordt er iemand wakker die zich afvraagt hoe hij zich vandaag moet voeden om niet van de honger om te komen :'( ;(
luxeproblemen ;(

je hebt ook al die marley docu gezien?
33 films is best oke qua aanbod, niet heel veel vernieuwing, dat wel..
ik moet weer eens een goeie film week houden..
  woensdag 30 mei 2012 @ 09:58:54 #173
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_112204996
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 09:50 schreef mschol het volgende:

[..]

luxeproblemen ;(

je hebt ook al die marley docu gezien?
33 films is best oke qua aanbod, niet heel veel vernieuwing, dat wel..
ik moet weer eens een goeie film week houden..
Okee, Marley is ook een optie, maar die is vanavond pas en dan kan ik niet :P
Confidence through competence
  woensdag 30 mei 2012 @ 10:22:40 #174
189731 superjojo
Wok de Draak
pi_112205565
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 09:23 schreef Stereotomy het volgende:
Ligt het aan mij of is het rustig qua aanbod nieuwe films in de Pathe?
Mwah, donderdag komen Prometheus en Moorise Kingdom uit, wat toch wel twee potentiële topfilms zijn. The Cold Light of Day en Our Idiot Brother verschijnen dan overigens ook.
I'm on my way just like everyday to get milk and kerosine.
  woensdag 30 mei 2012 @ 15:19:04 #175
12621 tcr
*nix 4ever
pi_112217587
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 10:22 schreef superjojo het volgende:

[..]

Mwah, donderdag komen Prometheus en Moorise Kingdom uit, wat toch wel twee potentiële topfilms zijn. The Cold Light of Day en Our Idiot Brother verschijnen dan overigens ook.
Prometheus valt af ivm 3D only, jammer jammer, graag gezien ;).
pi_112290213
Net naar The Cold light of day geweest, wat een kutfilm zeg... op elk mogelijk front ongeloofwaardig, zwakzinnige stukken, gewoon een kut film.

Morgen Prometheus, daar heb ik wel zin an.
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
  vrijdag 1 juni 2012 @ 00:33:35 #177
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_112293414
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 23:19 schreef Fatty het volgende:
Net naar The Cold light of day geweest, wat een kutfilm zeg... op elk mogelijk front ongeloofwaardig, zwakzinnige stukken, gewoon een kut film.

Morgen Prometheus, daar heb ik wel zin an.
Vanochtend Prometheus, viel me ietwat tegen. Ben dol op Sci-Fi maar dit was weer een

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...-achtige film. Echter: Michael Fassbender _O_

Zojuist terug van Cold Light of Day geweest en idd ongeloofwaardige kutfilm. :+
Confidence through competence
pi_112331696
Net terug van Prometheus, 1 woord: pwnage.
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
pi_112334735
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 23:59 schreef Fatty het volgende:
Net terug van Prometheus, 1 woord: pwnage.
1 woord: kutfilm.

Grappig hoe meningen kunnen verschillen.
pi_112337144
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 01:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

1 woord: kutfilm.

Grappig hoe meningen kunnen verschillen.
Hehehe, gelukkig maar dat iedereen andere mening heeft, maarja als men geen liefhebber is van sci fi dan is het al snel een kutfilm.
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
pi_112342347
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 08:49 schreef Fatty het volgende:

[..]

Hehehe, gelukkig maar dat iedereen andere mening heeft, maarja als men geen liefhebber is van sci fi dan is het al snel een kutfilm.
Ik ben dol op Sci Fi. :)
pi_112360981
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 13:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik ben dol op Sci Fi. :)
Wat vond je er dan zo ruk aan ? Had eigenlijk op geen een moment zoiets van '' wtf ''
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
  zaterdag 2 juni 2012 @ 23:00:17 #183
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_112365411
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 21:36 schreef Fatty het volgende:

[..]

Wat vond je er dan zo ruk aan ? Had eigenlijk op geen een moment zoiets van '' wtf ''
Misschien was dat juist ruk :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:O :')
Confidence through competence
pi_112379562
Ze hebben 'Think like a man' ook ineens van de NL releaselijst afgehaald...
(en dan wel My Idiot Brother uitbrengen die meer dan een jaar oud is en volledig op Youtube is te zien of op DVD te koop...)
  zondag 3 juni 2012 @ 22:08:18 #185
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_112402222
Gisteren eindelijk mijn pas vernieuwd. Had hem al sinds 2005 (toen begon de pilot in Groningen). :')
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  zondag 3 juni 2012 @ 22:10:52 #186
211002 Goodbye
Awesome!
pi_112402412
Mijn vriend heeft zijn pas sinds 2005 en ik sinds 2007 en de kaartcontroleurs zaniken ook heel vaak over onze kaarten. Echter, er staat bijna nooit iemand bij de PUC-balie óf er staat een lange rij.. Tsja, als mijn film bijna begint ga ik niet in die rij staan! :D Binnenkort maar weer eens ff kijken..
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 3 juni 2012 @ 22:13:04 #187
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_112402562
Ja, ik heb de laatste tijd veel mensen gezien waarvan de kaart werd doorgeknipt.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  zondag 3 juni 2012 @ 22:15:38 #188
211002 Goodbye
Awesome!
pi_112402753
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 22:13 schreef Juicyhil het volgende:
Ja, ik heb de laatste tijd veel mensen gezien waarvan de kaart werd doorgeknipt.
Je maakt een grapje, hoop ik? :D Bietje sneu, foto is nog best aardig zichtbaar.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_112414773
Beetje triest inderdaad als ze kaarten gaan doorknippen, als de kwaliteit zodanig slecht is, zet er dan een houdsbaarheidsdatum op van zeg 1 of 2 jaar, dat je daarna gewoon hoe dan ook moet vervangen.
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
pi_112424417
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 10:11 schreef Fatty het volgende:
Beetje triest inderdaad als ze kaarten gaan doorknippen, als de kwaliteit zodanig slecht is, zet er dan een houdsbaarheidsdatum op van zeg 1 of 2 jaar, dat je daarna gewoon hoe dan ook moet vervangen.
Kan je zelf ook wel nagaan wanneer je foto onduidelijk is. Beetje eigen verantwoordelijkheid.
pi_112424446
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 21:36 schreef Fatty het volgende:

[..]

Wat vond je er dan zo ruk aan ? Had eigenlijk op geen een moment zoiets van '' wtf ''
Dat ligt dan aan jou denk ik. :D

Want als een gek rondrennen wanneer je net een Alien uit je buik hebt getrokken is natuurlijk doodnormaal.
  maandag 4 juni 2012 @ 14:30:10 #192
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_112424568
Verhuisd van regio Den Haag naar Utrecht... HALLO, wat een achteruitgang in filmkeuze ;(
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_112424721
Gister MIB3 gezien. Viel me tegen. Kwam in de verste verte niet in de buurt van het orgineel, zoals helaas zo vaak het geval is.
pi_112425127
quote:
13s.gif Op maandag 4 juni 2012 14:30 schreef Gamer_V het volgende:
Verhuisd van regio Den Haag naar Utrecht... HALLO, wat een achteruitgang in filmkeuze ;(
Ja, heeft maar 3 zalen he :')
  maandag 4 juni 2012 @ 14:46:42 #195
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_112425269
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 14:27 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat ligt dan aan jou denk ik. :D

Want als een gek rondrennen wanneer je net een Alien uit je buik hebt getrokken is natuurlijk doodnormaal.
:Y paar nietjes en wat antibiotica w/
Confidence through competence
pi_112428657
quote:
6s.gif Op maandag 4 juni 2012 14:46 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

:Y paar nietjes en wat antibiotica w/
Dat dus, + die spuiten met pijnmedicatie, zo kan ik ook alles :P

Pfff, wil reserveren voor Snowwhite, krijg ik weer zo'n nutteloze foutmelding ( 307 ) waar ik niks mee kan... Wat is het toch ook een kut site.
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
  dinsdag 5 juni 2012 @ 13:01:21 #197
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_112471615
Gaat er iemand EK Voetbal kijken in de bios? Volgens mij wordt het een enorme puinzooi maar misschien wel leuk om een keertje mee te maken :')
Confidence through competence
  dinsdag 5 juni 2012 @ 13:44:54 #198
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_112473464
^ Ik twijfel nog. Lijk me ook wel grappig om een keer mee te maken. :D
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_112476543
quote:
6s.gif Op maandag 4 juni 2012 14:46 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

:Y paar nietjes en wat antibiotica w/
Volgens mij laten die hechtingen (nietjes) dan zo weer los als je na een operatie zo wild doet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles wat krom is valt op de een of andere manier wel recht te praten, maar echt logisch is het niet. :P En dit is slechts één van de vele scene's.
pi_112476613
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:01 schreef Stereotomy het volgende:
Gaat er iemand EK Voetbal kijken in de bios? Volgens mij wordt het een enorme puinzooi maar misschien wel leuk om een keertje mee te maken :')
Dat wordt een grote faal. Zoiets is alleen leuk met een volle zaal. Plus het bier is duur en mensen zonder PUC gaan echt geen geld betalen om een wedstrijd te kunnen zien die ze gratis kunnen kijken.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 14:54:30 #201
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_112476644
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 14:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat wordt een grote faal. Zoiets is alleen leuk met een volle zaal. Plus het bier is duur en mensen zonder PUC gaan echt geen geld betalen om een wedstrijd te kunnen zien die ze gratis kunnen kijken.
PUC'ers onder elkaar, dan valt de chaos misschien nog wel mee :)
Confidence through competence
pi_112476806
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 14:54 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

PUC'ers onder elkaar, dan valt de chaos misschien nog wel mee :)
Voor chaos heb je eerst een flink aantal bezoekers nodig. En ik denk dat die uitblijven. :P
pi_112600734
Gisteren Snow White gezien, goeie film, gaaf gemaakt, grafisch erg mooi, aanradertje.

Gisteren ook m'n lijst eens bij zitten werken van welke film wanneer komt, serieus irriterend hoeveel films er constant verplaatst worden, zat er eentje tussen die werd gewoon even 4 maanden uitgesteld, wat een waanzin...
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
pi_112600807
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 08:52 schreef Fatty het volgende:
Gisteren Snow White gezien, goeie film, gaaf gemaakt, grafisch erg mooi, aanradertje.

Gisteren ook m'n lijst eens bij zitten werken van welke film wanneer komt, serieus irriterend hoeveel films er constant verplaatst worden, zat er eentje tussen die werd gewoon even 4 maanden uitgesteld, wat een waanzin...
eerst alle blockbusters en dan ergens in komkommertijd de mindere films (oke, niet voor elke film geldt dit, veel wordt ook uitgesteld door distributeur)
pi_112608857
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 08:56 schreef mschol het volgende:

[..]

eerst alle blockbusters en dan ergens in komkommertijd de mindere films (oke, niet voor elke film geldt dit, veel wordt ook uitgesteld door distributeur)
Ansich wel te begrijpen natuurlijk, maar ik had zo'n mooie planning, daar vallen nu gaten in ;(
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
pi_112695454
Zit nog steeds te twijfelen of ik naar PUC Gold ga upgraden...
Kom vaak zat in een IMAX bioscoop dus heeft misschien wel voordeel.
Komen er de komende paar maanden veel films uit met 3D? Of is die hype inmiddels weer over?
Nu betaal ik elke keer 1,50 euro voor een 3D-film die ik wil zien, maximaal 2x in de maand ofzo...
pi_112695775
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 16:01 schreef Deezertje het volgende:
Zit nog steeds te twijfelen of ik naar PUC Gold ga upgraden...
Kom vaak zat in een IMAX bioscoop dus heeft misschien wel voordeel.
Komen er de komende paar maanden veel films uit met 3D? Of is die hype inmiddels weer over?
Nu betaal ik elke keer 1,50 euro voor een 3D-film die ik wil zien, maximaal 2x in de maand ofzo...
dacht dat je bij 6 3D films per maand de kaart eruit hebt.. maar je hebt ook imax, geen idee of je daar extra voor betaald?
dan moet je gaan afwegen :P

en 3D zal helaas nog wel even blijven ben ik bang (zeker de tv markt ook helemaal op 3D inzet)
  zondag 10 juni 2012 @ 17:21:44 #208
189731 superjojo
Wok de Draak
pi_112698659
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 16:01 schreef Deezertje het volgende:
Komen er de komende paar maanden veel films uit met 3D? Of is die hype inmiddels weer over?
3D films zullen wel blijven komen hoor, maar ik weet niet of het er zoveel zijn dat je het bedrag er maandelijks uit kan halen. In ieder geval Spiderman, Abraham Lincoln Vampire Hunter en die piranha-film binnenkort.
Ik vind zelf 3D altijd wel tof, maar ik denk niet dat ik er genoeg zie om gold te kunnen terug verdienen.
I'm on my way just like everyday to get milk and kerosine.
pi_112716919
Ik zou eerder gaan upgraden omdat het puur en alleen irriterend is iedere keer los die 2.50¤ te betalen, waarom kunnen ze dat niet gewoon op de maandrekening zetten...
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
  zondag 10 juni 2012 @ 23:03:07 #210
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_112717806
Uiteindelijk ben ik niet meer naar Nederland-Denemarken geweest. Een van jullie wel? Zo ja, herhaling vatbaar?

[ Bericht 6% gewijzigd door Stereotomy op 10-06-2012 23:13:03 ]
Confidence through competence
pi_112723050
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 22:49 schreef Fatty het volgende:
Ik zou eerder gaan upgraden omdat het puur en alleen irriterend is iedere keer los die 2.50¤ te betalen, waarom kunnen ze dat niet gewoon op de maandrekening zetten...
je betaalt elke keer 2,50? elke keer een nieuwe bril? pfft.. das zonde :P

en je hebt een machtiging afgegeven voor die 19 euro, iets variabels erbij zal wel niet kunnen en/of mogen..

overigens vind ik het nog steeds ronduit bezopen dat je alleen maar een machtiging kan afgeven, zelf in termijnen betalen zou zo'n kaart nog veel aantrekkelijker maken. Dan denk ik aan:
eerste jaar is verplicht, daarna kan je met vooruit betalingen de kaart per maand/kwartaal/(half) jaar "verlengen" (uiteraard geld er bij de grotere betalingen een klein kortingspercentage)
pi_112727001
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 01:03 schreef mschol het volgende:

[..]

je betaalt elke keer 2,50? elke keer een nieuwe bril? pfft.. das zonde :P

en je hebt een machtiging afgegeven voor die 19 euro, iets variabels erbij zal wel niet kunnen en/of mogen..

overigens vind ik het nog steeds ronduit bezopen dat je alleen maar een machtiging kan afgeven, zelf in termijnen betalen zou zo'n kaart nog veel aantrekkelijker maken. Dan denk ik aan:
eerste jaar is verplicht, daarna kan je met vooruit betalingen de kaart per maand/kwartaal/(half) jaar "verlengen" (uiteraard geld er bij de grotere betalingen een klein kortingspercentage)
1.50, 2,50 maakt voor het punt niet uit natuurlijk, zou dat zelf graag zien, gewoon een eindrekening van de maand, bedoel ze weten van wie welke pas is ( je gebruikt hem tenslotte bij reserveringen etc ) dus implementatie lijkt me bijzonder makkelijk tbh.

Qua termijnen betalen lijkt me dan weer niet heel nuttig, wat is daar de toegevoegde waarde van ? Behalve een klein kortingspercentage.

Denk dat het alleen maar gezeur oplevert, mensen die vergeten te betalen, of dan geen geld hebben, of dat soort dingen.
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
pi_112727138
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 09:26 schreef Fatty het volgende:

[..]

1.50, 2,50 maakt voor het punt niet uit natuurlijk, zou dat zelf graag zien, gewoon een eindrekening van de maand, bedoel ze weten van wie welke pas is ( je gebruikt hem tenslotte bij reserveringen etc ) dus implementatie lijkt me bijzonder makkelijk tbh.

Qua termijnen betalen lijkt me dan weer niet heel nuttig, wat is daar de toegevoegde waarde van ? Behalve een klein kortingspercentage.

Denk dat het alleen maar gezeur oplevert, mensen die vergeten te betalen, of dan geen geld hebben, of dat soort dingen.
nee, naast de automatische incasso meer opties geven..
ik wil eigenlijk helemaal geen automatische incasso's hebben.. maar bij pathe kan het niet anders
pi_112730028
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 09:33 schreef mschol het volgende:

[..]

nee, naast de automatische incasso meer opties geven..
ik wil eigenlijk helemaal geen automatische incasso's hebben.. maar bij pathe kan het niet anders
Op die fiets, ja idd, dat je gewoon idd zelfs maandelijks dat geld kan overmaken ipv automatische incasso, heb er zelf niet zo'n moeite mee, maar ik snap je punt wel.
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
pi_112836030
Heb van de week zelf een 3D bril aangeschaft voor 3 tientjes, REALD gecertificeerd, zelfde systeem als wat de pathe gebruikt, dus hopelijk binnenkort betere 3d ervaringen.
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
  woensdag 13 juni 2012 @ 15:12:05 #216
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_112838114
^ Welke 3D bril? Ben benieuwd naar je ervaring. :)
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_112840999
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:12 schreef Sharkdoggie het volgende:
^ Welke 3D bril? Ben benieuwd naar je ervaring. :)
Gaat om deze bril: http://www.3doptix.be/nl/(...)mages_optix.tpl.html

Is gisteren verzonden, dus zodra die binnen en '' getest '' is, laat ik het wel even weten.
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
pi_112841572
Je zult denk totaal geen verschil merken, maar keep us updated.
pi_112842736
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:12 schreef xminator het volgende:
Je zult denk totaal geen verschil merken, maar keep us updated.
Qua beeldkwaliteit lijkt me niet nee, qua gebruikers / draag comfort daarintegen wel.
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
pi_112842883
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:31 schreef Fatty het volgende:

[..]

Qua beeldkwaliteit lijkt me niet nee, qua gebruikers / draag comfort daarintegen wel.
Dat lijkt me niet lastig nee _O-
pi_112986921
Net nog een keer naar prometheus geweest met de nieuwe 3d bril waarover ik al eerder berichtte, ik moet zeggen : 200% beter, Je hoeft je hoofd niet meer in bepaalde positie te houden omdat de glaasjes te klein zijn, kwaliteit van 3d is beter want de glazen zijn niet zo achterlijk donker, ik wil zelfs wel zeggen dat het leek alsof de boel scherper was. Een ander belangrijk punt is natuurlijk dat de bril tenminste normaal op je hoofd blijft staan. Geen last van pijn achter de oren, of andere fratsen.

Hoe dan ook, de 30 euro goed waard. Duidelijk een aanrader voor mensen die veel 3d films kijken bij pathe.
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
pi_112987529
Zou zo'n simpel brilletje ook fijner zitten?
http://www.ebay.com/itm/1(...)1eb431c#ht_991wt_889

Heb een paar 3D brilletjes van Pathé thuis liggen, maar inderdaad, daar moet je steeds in een bepaalde hoek kijken en het beeld wordt er donkerder door (zet je bril maar eens af). En wil de glaasjes soms nog eens schoonmaken omdat er vingerafdrukken opzitten ofzo (en dat zie je tijdens het kijken in de bios...) maar glaasjes zijn van plastic.

En zet voor de gein je 3D bril eens af tijdens een 3D film... lijkt net een gewone film. Vraag me ook steeds meer af waarom we die extra kosten bij elke film moeten dokken (voor niet gold-members). Want de projector vertoont gewoon een film zoals altijd. Je merkt t verschil pas als je bril op hebt.... Dus lijkt me niks geen dure projectors voor moeten aanschaffen hoor.
pi_112996362
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 23:31 schreef Deezertje het volgende:
Zou zo'n simpel brilletje ook fijner zitten?
http://www.ebay.com/itm/1(...)1eb431c#ht_991wt_889

Heb een paar 3D brilletjes van Pathé thuis liggen, maar inderdaad, daar moet je steeds in een bepaalde hoek kijken en het beeld wordt er donkerder door (zet je bril maar eens af). En wil de glaasjes soms nog eens schoonmaken omdat er vingerafdrukken opzitten ofzo (en dat zie je tijdens het kijken in de bios...) maar glaasjes zijn van plastic.

En zet voor de gein je 3D bril eens af tijdens een 3D film... lijkt net een gewone film. Vraag me ook steeds meer af waarom we die extra kosten bij elke film moeten dokken (voor niet gold-members). Want de projector vertoont gewoon een film zoals altijd. Je merkt t verschil pas als je bril op hebt.... Dus lijkt me niks geen dure projectors voor moeten aanschaffen hoor.
Niet elke projector vertoont standaard 3D films hoor, daar is een update voor nodig in de software (soms ook hardware) en moet er nog randapparatuur voor worden aangeschaft. Ook moet er soms licentie's worden afgedragen per zaal per jaar voor sommige leveranciers van de 3D brillen en apparatuur.

Verder vragen de filmmaatschappijen ook meer geld voor een 3D film aan de bioscopen waardoor zij ook meer moeten betalen.

Qua brillen kan je inderdaad het beste voor die wat duurdere brillen gaan, zo heb ik zelf van Polaroid een 3D bril die niet alleen grotere (stevige) glazen heeft maar ook makkelijk en comfortabel over mijn bril heen schuift.
pi_113042031
Lijkt erop dat Pathe weer bezig is de site te vernieuwen, gaat weer lekker... faalhazen.
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
  zaterdag 23 juni 2012 @ 16:02:05 #225
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_113277165
Binnenkort maar eens opzeggen. Ben geloof ik al vier maanden niet geweest.
pi_113277185
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 16:02 schreef Omnifacer het volgende:
Binnenkort maar eens opzeggen. Ben geloof ik al vier maanden niet geweest.
ik ga ook steeds minder en neig er idd ook naar om hem toch maar op te zeggen..
  zaterdag 23 juni 2012 @ 16:06:55 #227
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_113277269
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 16:02 schreef mschol het volgende:

[..]

ik ga ook steeds minder en neig er idd ook naar om hem toch maar op te zeggen..
Speelt ook mee dat de mensen met wie ik ging ook bijna zonder uitzondering opgezegd hebben (of ik heb er ruzie mee) :')
pi_113277348
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 16:06 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Speelt ook mee dat de mensen met wie ik ging ook bijna zonder uitzondering opgezegd hebben (of ik heb er ruzie mee) :')
:D
  zaterdag 23 juni 2012 @ 16:19:39 #229
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_113277613
:D
pi_113311011
En het lijkt er weer eens op dat wij alle zomerfilms uit de USA pas in september kunnen verwachten...
Naast Spiderman en Batman komt er in de zomer bij ons niet zoveel soeps uit...

En straks releasen ze alle 'topfilms' in de eerste 2 weken van september allemaal achter elkaar (wanneer iedereen dus weer druk bezig is met werk/school etc.)...

Handig :P
pi_113576344
Net The Amazing Spiderman gezien, leuke film, trouw aan de comics, 3D voegde niet zo heel veel toe ( helaas ?), viel me ook op hoe rustig de zaal was, weinig volk, vreemd...
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
  vrijdag 29 juni 2012 @ 23:01:05 #232
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_113577566
Emma Stone? :9~ :9~ :9~
Confidence through competence
pi_113577694
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 23:01 schreef Stereotomy het volgende:
Emma Stone? :9~ :9~ :9~
Lekker hoor :P
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
pi_113577952
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 22:39 schreef Fatty het volgende:
Net The Amazing Spiderman gezien, leuke film, trouw aan de comics, 3D voegde niet zo heel veel toe ( helaas ?), viel me ook op hoe rustig de zaal was, weinig volk, vreemd...
Apart, ik heb de trailer in 3D gezien en daar leek het wel wat toe te voegen.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 10:26:32 #235
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_113587376
En Ice Age 4, iemand daar al naartoe geweest? Heb keuze uit 3D of niet 3D, toegevoegde waarde?
Confidence through competence
  zaterdag 30 juni 2012 @ 11:01:20 #236
12621 tcr
*nix 4ever
pi_113588024
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 10:26 schreef Stereotomy het volgende:
En Ice Age 4, iemand daar al naartoe geweest? Heb keuze uit 3D of niet 3D, toegevoegde waarde?
Eindelijk de keuze om hem gewoon in 2D te kijken, was dat maar met meer films. Volgens mij kun je ook nog kiezen tussen NL en OV versie, dus beetje 'mazzel' draaien er in je lokale Pathé vier versies ;).
pi_113660362
Ik wil deze week misschien toch zo'n Unlimited Gold Card halen.

Ga deze week 2x naar de bios (Spiderman en Men in Black 3). En ik ga Batman natuurlijk ook checken op 20 juli. In de tussentijd pak ik misschien ook nog wel een ander filmpje.

Dus mijn geld haal ik er makkelijk uit.

Vind het alleen minder dat je pas na 4 maanden kan opzeggen. Het komt weleens voor dat ik erg vaak naar de bios gaat. Maar ik heb ook van die periodes dat ik wegens drukte weken/maanden geen bioscoop binnen kom.

Dus ik zit nog te twijfelen.

Krijg je die "so-so called" speciale 3D-bril trouwens meteen als je je gold card gaat afhalen ?
pi_113662158
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 03:08 schreef duo-penotti het volgende:
Ik wil deze week misschien toch zo'n Unlimited Gold Card halen.

Krijg je die "so-so called" speciale 3D-bril trouwens meteen als je je gold card gaat afhalen ?
Ja :)
pi_113663546
Hoe houden jullie de glazen van je 3D bril schoon?

Zijn plastic glazen (zowel normaal als PUC Gold) en als je die met water schoonmaakt is best irri afdrogen want dan blijven er altijd strepen achter.

En niets is zo vervelend als tijdens een 3D voorstelling je vingerafdrukken ziet tijdens 't kijken (die blijken op je brilglazen te zitten).... :P
  maandag 2 juli 2012 @ 14:08:50 #240
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_113670733
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 03:08 schreef duo-penotti het volgende:
Ik wil deze week misschien toch zo'n Unlimited Gold Card halen.

Ga deze week 2x naar de bios (Spiderman en Men in Black 3). En ik ga Batman natuurlijk ook checken op 20 juli. In de tussentijd pak ik misschien ook nog wel een ander filmpje.

Dus mijn geld haal ik er makkelijk uit.

Vind het alleen minder dat je pas na 4 maanden kan opzeggen. Het komt weleens voor dat ik erg vaak naar de bios gaat. Maar ik heb ook van die periodes dat ik wegens drukte weken/maanden geen bioscoop binnen kom.

Dus ik zit nog te twijfelen.

Krijg je die "so-so called" speciale 3D-bril trouwens meteen als je je gold card gaat afhalen ?
Mijn ervaring is dat je dan minder van die lege periode hebt omdat je dan toch maar gaat ('het is toch gratis' ) op de weinige vrije dagen die je hebt.

Houd er sowieso rekening mee dat je de kaart niet zomaar 'aan' of ' uit' kunt zetten. Als je eerder een PUC hebt gehad dan betaal je bij opnieuw inschrijven administratiekosten ofzo. En dat haal je er dus alleen uit als je er echt een lange tijd geen gebruik van gaat maken.


quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 10:10 schreef Deezertje het volgende:
Hoe houden jullie de glazen van je 3D bril schoon?
Ik ben lui dus gebruik ik meestal gewoon mijn adem en het kledingstuk dat ik toevallig aan heb ;) Zou een brillendoekje niet werken?
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  woensdag 4 juli 2012 @ 22:54:49 #241
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_113784506
Vandaag naar Spider Man 3D IMAX geweest, geweldig leuke film :) Slissende Emma Stone O+ :@

Zit nu ook serieus aan PUC Gold te denken. Hoe makkelijk is het te downgraden / switchen naar PUC?
Confidence through competence
pi_113785528
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 10:26 schreef Stereotomy het volgende:
En Ice Age 4, iemand daar al naartoe geweest? Heb keuze uit 3D of niet 3D, toegevoegde waarde?
Ik vond het geen toegevoegde waarde.
  woensdag 4 juli 2012 @ 23:12:42 #243
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_113785768
quote:
7s.gif Op woensdag 4 juli 2012 23:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik vond het geen toegevoegde waarde.
Uiteindelijk heb ik het in 3D gezien, was wel okee :)

Morgen naar Laughing Out Loud, 1.9 op IMDB :P w/

http://www.imdb.com/title/tt1592873/

[ Bericht 23% gewijzigd door Stereotomy op 05-07-2012 00:44:03 ]
Confidence through competence
  donderdag 5 juli 2012 @ 08:34:13 #244
12621 tcr
*nix 4ever
pi_113794493
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 23:12 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Uiteindelijk heb ik het in 3D gezien, was wel okee :)

Morgen naar Laughing Out Loud, 1.9 op IMDB :P w/

http://www.imdb.com/title/tt1592873/
Why??? Of zo'n Miley Cirus fan dat de Hannah's op Disney Channel niet genoeg zijn???

Lekker naar "The Raid" vanmiddag. Draait lekker in de buurt op een goeie tijd...
  donderdag 5 juli 2012 @ 18:06:35 #245
12621 tcr
*nix 4ever
pi_113815311
Hm, geen "The Raid" dus, had me vergist in de tijd en de automaat geeft geen kaartjes 10 minuten na de start (nu dus ook gemerkt). Vreemd is wel dat de film nog wel in de lijst staat, maar gewoon niet aan te klikken is, niet voor een omweg gekozen, ga wel maandag :).
  donderdag 5 juli 2012 @ 18:29:21 #246
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_113816064
Automaten spugen sowieso nadat aanvangstijd is geweest nooit meer kaartjes uit, moet je naar de balie :)
Confidence through competence
pi_113816454
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 18:29 schreef Stereotomy het volgende:
Automaten spugen sowieso nadat aanvangstijd is geweest nooit meer kaartjes uit, moet je naar de balie :)
Waarom worden ze dan bij de balie nog wel uitgeleverd ? Niets zo irriterend als wanneer de film begint er nog eens wat mensen binnen komen met de grootste stampij...
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
  donderdag 5 juli 2012 @ 18:42:33 #248
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_113816508
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 18:40 schreef Fatty het volgende:

[..]

Waarom worden ze dan bij de balie nog wel uitgeleverd ? Niets zo irriterend als wanneer de film begint er nog eens wat mensen binnen komen met de grootste stampij...
Nouja, het is voor ons irritant omdat we ons naar de balie moeten begeven. Daarmee hopen ze dat we wat eerder komen. Maar de balie stopt ook met uitgeven 15 minuten na aanvangstijd. Dan is de reclame namelijk ook afgelopen.
Confidence through competence
  vrijdag 6 juli 2012 @ 08:31:59 #249
12621 tcr
*nix 4ever
pi_113839107
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 18:29 schreef Stereotomy het volgende:
Automaten spugen sowieso nadat aanvangstijd is geweest nooit meer kaartjes uit, moet je naar de balie :)
Maar hij stond nog wel in de lijst met films, leek even of het touchscreen gewoon niet werkte en ik had geen zin in LOL.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 10:21:39 #250
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_113841188
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 08:31 schreef tcr het volgende:

[..]

Maar hij stond nog wel in de lijst met films, leek even of het touchscreen gewoon niet werkte en ik had geen zin in LOL.
Hij staat in de lijst, je kunt hem alleen niet aantikken. :)
Confidence through competence
pi_113841225
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 18:29 schreef Stereotomy het volgende:
Automaten spugen sowieso nadat aanvangstijd is geweest nooit meer kaartjes uit, moet je naar de balie :)
hier wel, tot 10 minuten na aanvang.. (zo rond de 10de minuut kan je em niet meer aantikken)
grafbeleid imho.. het heeft ook totaal geen nut aangezien er vaak genoeg nog mensen binnenkomen tijdens begin van de film..
pi_113841576
Ik heb eigenlijk nooit last van mensen die tijdens de film nog binnen komen. Wel tijdens de trailers, maar dat is geen probleem. Probeer het zelf ook altijd zo te plannen dat ik pas bij de laatste trailers binnen ben, scheelt weer een kwartier tijd verspilling.

Maar goed, ik ga ook niet naar films in de eerste week van de release omdat ik ze dan veel te druk vind, ik wacht wel een weekje.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  Admin vrijdag 6 juli 2012 @ 10:41:29 #253
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_113841694
Ik ben altijd binnen op de juiste tijd. Ik ben immers niet de enige in de zaal en wil niet anderen storen door voor ze langs te moeten lopen terwijl er een enorm gave trailer wordt vertoond, of nog erger: de film zelf. Of überhaupt: ik wil niet teveel mensen storen die al lekker gesetteld zijn, en dan weer bekers moeten optillen en benen moeten intrekken omdat ik pas later binnenkom. Dat is toch een beetje asociaal.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 10:43:30 #254
211002 Goodbye
Awesome!
pi_113841747
Ik kom regelmatig tijdens de reclame of trailers binnenlopen, maar dan wel bij een film overdag ofzo. Ik hoef in ieder geval nooit langs mensen te lopen, ga meestal ergens aan de zijkant zitten. Niemand die daar last van heeft, denk ik zo. Bij een nieuwe film in de avond zorg ik wel dat ik op tijd ben.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 11:39:50 #255
203493 Haarklip
ágætis byrjun
pi_113843695
Van die mensen die dan 10 minuten te laat binnen komen terwijl je geconcentreerd zit te kijken en die dan ook nog eens in een vrij lege zaal precies de plek moeten hebben die op hun kaartje staat, waardoor ze langs allemaal mensen moeten en net zo goed gewoon op een random plek kunnen gaan zitten. :')
ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun
pi_113843786
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 11:39 schreef Haarklip het volgende:
Van die mensen die dan 10 minuten te laat binnen komen terwijl je geconcentreerd zit te kijken en die dan ook nog eens in een vrij lege zaal precies de plek moeten hebben die op hun kaartje staat, waardoor ze langs allemaal mensen moeten en net zo goed gewoon op een random plek kunnen gaan zitten. :')
kan je doen, maar je hebt niet voor niets die specifieke plek gekozen..

daarnaast kan mij het verotten of ik voor iemand langsloop bij trailers.. bij een film kan ik me voorstellen dat het vervelend kan zijn. (je komt immers voor de film en niet voor de trailers, als je die zo graag wilt zien is er ook nog iets als internet..)
lees: bij film start probeer ik zo min mogelijk overlast te veroorzaken, bij trailers loop ik normaal naar binnen en naar plek..)

[ Bericht 5% gewijzigd door mschol op 06-07-2012 11:48:19 ]
  vrijdag 6 juli 2012 @ 11:45:34 #257
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_113843904
Wat een gelul zeg, om dat voor een ander maar uit te maken.
pi_113844029
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 11:45 schreef Omnifacer het volgende:
Wat een gelul zeg, om dat voor een ander maar uit te maken.
trailer === reclame.. niet meer, niet minder.. (film fabrikanten knippen de mooiste scenes op een min of meer redelijke manier aan elkaar om te zorgen dat je nog een keer komt)
  vrijdag 6 juli 2012 @ 11:51:00 #259
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_113844110
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 11:48 schreef mschol het volgende:

[..]

trailer === reclame.. niet meer, niet minder.. (film fabrikanten knippen de mooiste scenes op een min of meer redelijke manier aan elkaar om te zorgen dat je nog een keer komt)
En is onderdeel van de voorstelling, dus het is niet aan jou om uit te maken of iemand daarnaar hoeft te kijken of niet.
pi_113844192
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 11:51 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

En is onderdeel van de voorstelling, dus het is niet aan jou om uit te maken of iemand daarnaar hoeft te kijken of niet.
ho. je gaat naar een specifieke film, wat de voorstelling is, de rest is pure reclame en prima over te slaan...
overigens nog nooit meegemaakt dat mensen zijn gaan klagen...
  vrijdag 6 juli 2012 @ 11:56:34 #261
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_113844335
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 11:53 schreef mschol het volgende:

[..]

ho. je gaat naar een specifieke film, wat de voorstelling is, de rest is pure reclame en prima over te slaan...
overigens nog nooit meegemaakt dat mensen zijn gaan klagen...
Lees je mijn post uberhaupt wel?
pi_113844569
Dat mensen bij de trailers binnen komen heb ik ook geen moeite mee. Die kan je toch op internet terug kijken als je dat zo graag wil en de meeste trailers ken ik toch uit mijn hoofd.

Tijdens een film is wel hinderlijk inderdaad, al is het mij ook wel eens over komen dat ik vlak na de start pas binnen kwam lopen :@
pi_113844764
Wel altijd vreselijk irritant als mensen op je gereserveerde (!) plaats gaan zitten.
Hoevaak moet het op het scherm komen of bij de ingang staan voordat mensen echt gewoon op de eigen plek gaan zitten? En dan niet heel boos naar je kijken als je je eigen plek komt opeisen, ze weten dat ze niet op de juiste plek zitten die niet op hun kaartje staat... :(

Ze mogen soms als blij zijn dat ik zelf al een andere plek kies als het druk is en ik niet langs mensen heen wil lopen, maar de keren dat ik gewoon me plek kom opeisen moeten ze niet hufterig volhouden dat ze 'van niets wisten' en 'waarom ik eigenlijk gewoon niet ergens anders ga zitten'. :(
pi_113844770
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 11:56 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Lees je mijn post uberhaupt wel?
Ja
  vrijdag 6 juli 2012 @ 12:11:16 #265
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_113844933
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 12:07 schreef mschol het volgende:

[..]

Ja
Maar toch ga je er tot drie keer toe niet op in. Ja, dan niet.

Als ik netjes op tijd op mijn plek zit voor het licht uitgaat dan vind ik het schijtirritant als er weer van die Nederlanders zijn die 10 minuten later voorbij komen schuifelen met hun dikke reet "omdat de film toch pas na een kwartier begint", en ik mn benen weer in mijn nek kan leggen. Kwestie van fatsoen, gewoon.
pi_113844999
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 12:11 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Maar toch ga je er tot drie keer toe niet op in. Ja, dan niet.

Als ik netjes op tijd op mijn plek zit voor het licht uitgaat dan vind ik het schijtirritant als er weer van die Nederlanders zijn die 10 minuten later voorbij komen schuifelen met hun dikke reet "omdat de film toch pas na een kwartier begint", en ik mn benen weer in mijn nek kan leggen. Kwestie van fatsoen, gewoon.
zolang ik mijn kaartje tot 10 minuten na aanvang kan halen zie ik geen probleem... ^O^
en benen in je nek leggen is hier niet nodig hoor, men kan gewoon blijven zitten zonder problemen..
  zaterdag 7 juli 2012 @ 00:32:17 #267
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_113877366
Fail. Vandaag was de projector kapoet in de IMAX zaal van Pathé Arena. Moet er weer een monteur vanuit het buitenland komen om hem te fixen. Maar ondertussen wel een half uur lang 300 mensen aan het lijntje houden... Toen werd toegezegd dat iedereen zijn kaartje kon omruilen stond er weer een ontzettend lange rij voor de kassa.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  zaterdag 7 juli 2012 @ 01:12:29 #268
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_113878737
Leuke discussie over laatkomers. :)

Mijn mening: tijdens een zo goed als lege middagvoorstelling tijdens de trailer binnenkomen okee, als de film begonnen is - niet okee.

Uitzondering: volgepakte zaterdagavondfilm, dan probeer je voor de trailers binnen te zijn.
Confidence through competence
  zaterdag 7 juli 2012 @ 10:22:38 #269
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_113884664
Oplossing: reserveer tijdig en je kunt de plekken in het midden van de rij kiezen.. Hoef je ook niet op te staan tijdens trailers of de film zelf. Alleen onhandig als je zelf een kleine blaas hebt :P

Verder vind ik het ook irritant hoor als mensen tijdens de trailers binnenkomen. "Reclame" of niet, ik vind het leuk om te kijken en ik ben dan altijd al helemaal 'gesettled' heel irritant dat je dan al je spullen in het donker moet zoeken + weghalen omdat er weer laatkomers zijn.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_113886435
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 08:31 schreef tcr het volgende:

[..]

Maar hij stond nog wel in de lijst met films, leek even of het touchscreen gewoon niet werkte en ik had geen zin in LOL.
Leek gisteren wel of er meer niet werkte, moest serieus minimaal alles 3x aanklikken tijdens het uitprinten van m'n reservering...

Trage boel af en toe daar.
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
  zaterdag 7 juli 2012 @ 12:05:35 #271
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_113886812
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 10:22 schreef Yesse het volgende:
Oplossing: reserveer tijdig en je kunt de plekken in het midden van de rij kiezen.. Hoef je ook niet op te staan tijdens trailers of de film zelf. Alleen onhandig als je zelf een kleine blaas hebt :P

Verder vind ik het ook irritant hoor als mensen tijdens de trailers binnenkomen. "Reclame" of niet, ik vind het leuk om te kijken en ik ben dan altijd al helemaal 'gesettled' heel irritant dat je dan al je spullen in het donker moet zoeken + weghalen omdat er weer laatkomers zijn.
het irritante bij reserveren is dat je je kaartjes uiterlijk een half uur van te voren opgehaald moet hebben en dat komt niet altijd uit. Heb er zelf nooit last van (gehad) omdat ik eigenlijk altijd in de middag ga of op een avond in hte begin van de week :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  woensdag 11 juli 2012 @ 22:08:49 #272
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_114084038
Vandaag naar Monster van Parijs en LOL gegaan. Beide vermakelijk :)

LOL is niet zo erg als de 1.9 op IMDB suggereert. Beetje Miley Cirus gebash.
Confidence through competence
  woensdag 11 juli 2012 @ 22:09:42 #273
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_114084083
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 22:08 schreef Stereotomy het volgende:
Vandaag naar Monster van Parijs en LOL gegaan. Beide vermakelijk :)

LOL is niet zo erg als de 1.9 op IMDB suggereert. Beetje Miley Cirus gebash.
Precies, Miley Cyrus O+

Vandaag trouwens in Tuschinski naar Starbuck gegaan. Erg leuk film _O_
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_114084162
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 22:08 schreef Stereotomy het volgende:
Vandaag naar Monster van Parijs en LOL gegaan. Beide vermakelijk :)

LOL is niet zo erg als de 1.9 op IMDB suggereert. Beetje Miley Cirus gebash.
Monster van Parijs heb ik maar gedownload, wil em niet in et nederlands zien.. en dat is wel een goeie zet geweest imho :P

LOL.. tja.. dunno.. mijn verwachtingen zijn extreem laag..
  woensdag 11 juli 2012 @ 22:22:12 #275
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_114084783
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 22:11 schreef mschol het volgende:

[..]

Monster van Parijs heb ik maar gedownload, wil em niet in et nederlands zien.. en dat is wel een goeie zet geweest imho :P

LOL.. tja.. dunno.. mijn verwachtingen zijn extreem laag..
De liedjes waren gewoon in het Engels! Rest was wel Nederland, maar ach :P

Overigens alles gejat van en weer omgebouwd tot iets anders dan Notre Dame de Paris, maargoed. :P

En LOL: hadden er andere actrices in gespeeld dan Miley Cyrus, dan was het een gewone chickflick geweest. :)
Confidence through competence
pi_114088521
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 22:22 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

De liedjes waren gewoon in het Engels! Rest was wel Nederland, maar ach :P

Overigens alles gejat van en weer omgebouwd tot iets anders dan Notre Dame de Paris, maargoed. :P

En LOL: hadden er andere actrices in gespeeld dan Miley Cyrus, dan was het een gewone chickflick geweest. :)
Die blonde die meespeelt in LOL is wel erruggggg lekker :9
  donderdag 12 juli 2012 @ 00:03:27 #277
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_114090222
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 23:29 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Die blonde die meespeelt in LOL is wel erruggggg lekker :9
Die scene met dat rauwe avondeten _O-
Confidence through competence
  zaterdag 14 juli 2012 @ 21:07:56 #278
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_114207053
Naar Madagascar 3D geweest, imho was het de 1.50 EUR extra waard. Leuke film ook, heb 1 en 2 niet gezien ( :@ ) maar vond 3 geweldig, misschien daarom juist.
Confidence through competence
  zaterdag 14 juli 2012 @ 22:21:49 #279
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_114209580
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 21:07 schreef Stereotomy het volgende:
Naar Madagascar 3D geweest, imho was het de 1.50 EUR extra waard. Leuke film ook, heb 1 en 2 niet gezien ( :@ ) maar vond 3 geweldig, misschien daarom juist.
Ik had hem ook gezien. Was inderdaad best een leuke film.

Alleen had ik al koppijn van een lange nacht. Dan is het natuurlijk niet goed om nog eens een 3D film te gaan kijken :') En daarnaast irriteerde ik me ontzettend aan het jonge volk.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  maandag 16 juli 2012 @ 11:10:04 #280
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_114262149
Is het mogelijk om een PUC reservering te annuleren? Heb die gemaakt via de gsm app.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_114263173
ice-age 4 was leuk, maar die heb ik dan ook in de normale versie gezien..

nog 2 dagen, dan ga ik Brave eens bekijken.. ben benieuwd..
  maandag 16 juli 2012 @ 18:31:13 #282
12621 tcr
*nix 4ever
pi_114279886
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 11:10 schreef Sharkdoggie het volgende:
Is het mogelijk om een PUC reservering te annuleren? Heb die gemaakt via de gsm app.
Jep, maar ken het alleen via de website. Rechtsboven Mijn Pathé kiezen, dan na het inloggen kiezen voor "Historie". Daar staat dan onderaan een lijst met je reserveringen, daar kun je "edit" kiezen en dan hem verwijderen.

Net mijn Batman reservering verwijderd en een nieuwe gemaakt, ga toch lekker vrijdag om 7u, zaal zit al aardig vol in het midden.

Wat wel jammer is, is dat ochtend voorstellingen ¤8 zijn, maar de bijbetaling van PUC nog steeds ¤2,50 is voor IMAX. Zou hier ook geen euro korting van toepassing mogen zijn (sterker nog, na 12u is de IMAX versie ¤11,50, moet geld toe krijgen, vroeg naar bed donderdag :).
  dinsdag 17 juli 2012 @ 00:57:14 #283
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_114301255
Die enkele keertjes dat ik mijn reservering niet ga ophalen, laat ik het gewoon staan :@

Is Brammetje Baas nog een aanrader, trouwens? Hoop nog een keer positief verrast te worden, zoals bij Achtste Groepers Huilen Niet.
Confidence through competence
pi_114312238
ik twijfel of ik vanavond naar brave zal gaan (3D) of morgen een niet 3D versie pak...
  dinsdag 17 juli 2012 @ 18:20:22 #285
12621 tcr
*nix 4ever
pi_114325123
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 12:56 schreef mschol het volgende:
ik twijfel of ik vanavond naar brave zal gaan (3D) of morgen een niet 3D versie pak...
Damn er is ook een niet 3D versie, goed, alleen jammer dat Pathé Arena alleen eentje om 20u50 heeft :( (in de orginele versie dan).
  woensdag 18 juli 2012 @ 20:19:22 #286
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_114380958
Vandaag naar Brave 3D gegaan. Denk dat je deze ook best zonder 3D kunt kijken. :)

Verder is Brave geen nieuwe Finding Nemo, Up of Wall-E.
Confidence through competence
pi_114398508
Wat is Mijn Pathe toch godsgruwelijk traag, ongeacht het tijdstip. :N
pi_114440363
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 01:28 schreef Confetti het volgende:
Wat is Mijn Pathe toch godsgruwelijk traag, ongeacht het tijdstip. :N
Inderdaad, bedroevende vertoning...

Morgen batman, heb dr zeer veel zin in!
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
pi_114440644
Ik blijf het kut vinden dat er geen Pathé in Schiedam zit.

Het reizen naar Rotterdam cq. Delft kost me teveel bezine/parkeergeld om een PUC te nemen,

Binnenkort misschien weer eens een Filmvoordeel kaart aanschaffen. Dat verkopenze toch nog wel? :@ Zijn er hier ook goldcard members? Ik zou extra hard balen van die toeslag omdat ik vanwege hoofdpijn problemen 3D met 2D bril moet kijken :')
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 19 juli 2012 @ 23:18:12 #290
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_114440784
quote:
9s.gif Op donderdag 19 juli 2012 23:15 schreef wolfrolf het volgende:
Ik blijf het kut vinden dat er geen Pathé in Schiedam zit.

Het reizen naar Rotterdam cq. Delft kost me teveel bezine/parkeergeld om een PUC te nemen,

Binnenkort misschien weer eens een Filmvoordeel kaart aanschaffen. Dat verkopenze toch nog wel? :@
Ja er zit ook geen Pathé in Zutphen, hoor je mij klagen?
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_114440835
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 23:18 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ja er zit ook geen Pathé in Zutphen, hoor je mij klagen?
Ja, nu wel. :6
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_114441545
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 20:19 schreef Stereotomy het volgende:
Vandaag naar Brave 3D gegaan. Denk dat je deze ook best zonder 3D kunt kijken. :)

Verder is Brave geen nieuwe Finding Nemo, Up of Wall-E.
maar wel erg goed op z'n eigen manier :)
  vrijdag 20 juli 2012 @ 01:49:31 #293
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_114447096
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 23:31 schreef mschol het volgende:

[..]

maar wel erg goed op z'n d'r eigen manier :)
Confidence through competence
pi_114447240
quote:
9s.gif Op donderdag 19 juli 2012 23:15 schreef wolfrolf het volgende:
Ik blijf het kut vinden dat er geen Pathé in Schiedam zit.

Het reizen naar Rotterdam cq. Delft kost me teveel bezine/parkeergeld om een PUC te nemen,

Binnenkort misschien weer eens een Filmvoordeel kaart aanschaffen. Dat verkopenze toch nog wel? :@ Zijn er hier ook goldcard members? Ik zou extra hard balen van die toeslag omdat ik vanwege hoofdpijn problemen 3D met 2D bril moet kijken :')
Volgens mij verkopen ze overal van die pasjes waar 6 kaartjes op staan met 30% korting. Een jaar geldig. :)
pi_114455700
gaan jullie alleen of meestal met iemand naar de film?
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
pi_114455763
quote:
12s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 01:49 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

boehoe :P ;)
  vrijdag 20 juli 2012 @ 13:54:02 #297
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_114460122
quote:
9s.gif Op donderdag 19 juli 2012 23:15 schreef wolfrolf het volgende:
Ik blijf het kut vinden dat er geen Pathé in Schiedam zit.

Het reizen naar Rotterdam cq. Delft kost me teveel bezine/parkeergeld om een PUC te nemen,

Binnenkort misschien weer eens een Filmvoordeel kaart aanschaffen. Dat verkopenze toch nog wel? :@ Zijn er hier ook goldcard members? Ik zou extra hard balen van die toeslag omdat ik vanwege hoofdpijn problemen 3D met 2D bril moet kijken :')
idem met Leeuwarden. de 2 bioscopen die hier zitten hebben minder aanbod en zijn duurder. als hier een Pathé zou zitten zou ik meteen weer een Unlimitedkaart aanschaffen. En regelmatig met het OV naar Grunn wordt me iets te duur. kost met toch ruim een tientje voor een retourtje...
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  vrijdag 20 juli 2012 @ 14:33:36 #298
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_114461713
quote:
9s.gif Op donderdag 19 juli 2012 23:15 schreef wolfrolf het volgende:
Ik blijf het kut vinden dat er geen Pathé in Schiedam zit.

Het reizen naar Rotterdam cq. Delft kost me teveel bezine/parkeergeld om een PUC te nemen,

Binnenkort misschien weer eens een Filmvoordeel kaart aanschaffen. Dat verkopenze toch nog wel? :@ Zijn er hier ook goldcard members? Ik zou extra hard balen van die toeslag omdat ik vanwege hoofdpijn problemen 3D met 2D bril moet kijken :')
De parkeergarage bij Pathe de Kuip is 1e uur gratis + 1 euro per uur. Je bent daar dus hooguit 2 euro aan kwijt. Plus als je via de A15 gaat ben je ook niet zoveel benzine kwijt. En anders kun je met de metro naar Schouwburgplein, ben je hooguit 4 euro kwijt.

Ik heb een gold card en ben er erg tevreden mee. Ga nu ook wel speciaal naar Schouwburgplein voor de IMAX films. Elke maand dat je een IMAX meepakt heb je in principe je gold-toelage al er uit.(IMAX vind ik zelf ook zonder 3D wel iets toevoegen)
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_114467285
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 14:33 schreef Yesse het volgende:

[..]

De parkeergarage bij Pathe de Kuip is 1e uur gratis + 1 euro per uur. Je bent daar dus hooguit 2 euro aan kwijt. Plus als je via de A15 gaat ben je ook niet zoveel benzine kwijt. En anders kun je met de metro naar Schouwburgplein, ben je hooguit 4 euro kwijt.

Ik heb een gold card en ben er erg tevreden mee. Ga nu ook wel speciaal naar Schouwburgplein voor de IMAX films. Elke maand dat je een IMAX meepakt heb je in principe je gold-toelage al er uit.(IMAX vind ik zelf ook zonder 3D wel iets toevoegen)
Bij de Kuip kan kan je ook gewoon bij de Kuip zelf parkeren, is gratis.
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
  vrijdag 20 juli 2012 @ 16:55:43 #300
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_114467823
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 16:44 schreef Fatty het volgende:

[..]

Bij de Kuip kan kan je ook gewoon bij de Kuip zelf parkeren, is gratis.
P5 is inmiddels gesloten en er is mij inderdaad verteld dat je nog ergens anders kunt parkeren bij de kuip maar ik heb het nog niet kunnen vinden ;(
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_114469512
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 12:10 schreef Dandilion het volgende:
gaan jullie alleen of meestal met iemand naar de film?
Ga nooit alleen...

Hoezo heb je niemand om mee te nemen ?

Ik wil wel met je mee hoor.. ;)

Lijkt me trouwens wel een keer grappig om vroeg in de ochtend alleen een film te gaan kijken in een lege bioscoopzaal. Benen strekken armen uitrekken !!! En gewoon chillen alsof je thuis op de bank zit..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')