Ik ben dol op Sci Fi.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 08:49 schreef Fatty het volgende:
[..]
Hehehe, gelukkig maar dat iedereen andere mening heeft, maarja als men geen liefhebber is van sci fi dan is het al snel een kutfilm.
Wat vond je er dan zo ruk aan ? Had eigenlijk op geen een moment zoiets van '' wtf ''quote:
Misschien was dat juist rukquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:36 schreef Fatty het volgende:
[..]
Wat vond je er dan zo ruk aan ? Had eigenlijk op geen een moment zoiets van '' wtf ''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Confidence through competence
Je maakt een grapje, hoop ik?quote:Op zondag 3 juni 2012 22:13 schreef Juicyhil het volgende:
Ja, ik heb de laatste tijd veel mensen gezien waarvan de kaart werd doorgeknipt.
Kan je zelf ook wel nagaan wanneer je foto onduidelijk is. Beetje eigen verantwoordelijkheid.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:11 schreef Fatty het volgende:
Beetje triest inderdaad als ze kaarten gaan doorknippen, als de kwaliteit zodanig slecht is, zet er dan een houdsbaarheidsdatum op van zeg 1 of 2 jaar, dat je daarna gewoon hoe dan ook moet vervangen.
Dat ligt dan aan jou denk ik.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:36 schreef Fatty het volgende:
[..]
Wat vond je er dan zo ruk aan ? Had eigenlijk op geen een moment zoiets van '' wtf ''
Ja, heeft maar 3 zalen hequote:Op maandag 4 juni 2012 14:30 schreef Gamer_V het volgende:
Verhuisd van regio Den Haag naar Utrecht... HALLO, wat een achteruitgang in filmkeuze
quote:Op maandag 4 juni 2012 14:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan jou denk ik.
Want als een gek rondrennen wanneer je net een Alien uit je buik hebt getrokken is natuurlijk doodnormaal.
Dat dus, + die spuiten met pijnmedicatie, zo kan ik ook allesquote:
Volgens mij laten die hechtingen (nietjes) dan zo weer los als je na een operatie zo wild doet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles wat krom is valt op de een of andere manier wel recht te praten, maar echt logisch is het niet.En dit is slechts één van de vele scene's.
Dat wordt een grote faal. Zoiets is alleen leuk met een volle zaal. Plus het bier is duur en mensen zonder PUC gaan echt geen geld betalen om een wedstrijd te kunnen zien die ze gratis kunnen kijken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:01 schreef Stereotomy het volgende:
Gaat er iemand EK Voetbal kijken in de bios? Volgens mij wordt het een enorme puinzooi maar misschien wel leuk om een keertje mee te maken
PUC'ers onder elkaar, dan valt de chaos misschien nog wel meequote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat wordt een grote faal. Zoiets is alleen leuk met een volle zaal. Plus het bier is duur en mensen zonder PUC gaan echt geen geld betalen om een wedstrijd te kunnen zien die ze gratis kunnen kijken.
Voor chaos heb je eerst een flink aantal bezoekers nodig. En ik denk dat die uitblijven.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 14:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
PUC'ers onder elkaar, dan valt de chaos misschien nog wel mee
eerst alle blockbusters en dan ergens in komkommertijd de mindere films (oke, niet voor elke film geldt dit, veel wordt ook uitgesteld door distributeur)quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:52 schreef Fatty het volgende:
Gisteren Snow White gezien, goeie film, gaaf gemaakt, grafisch erg mooi, aanradertje.
Gisteren ook m'n lijst eens bij zitten werken van welke film wanneer komt, serieus irriterend hoeveel films er constant verplaatst worden, zat er eentje tussen die werd gewoon even 4 maanden uitgesteld, wat een waanzin...
Ansich wel te begrijpen natuurlijk, maar ik had zo'n mooie planning, daar vallen nu gaten inquote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:56 schreef mschol het volgende:
[..]
eerst alle blockbusters en dan ergens in komkommertijd de mindere films (oke, niet voor elke film geldt dit, veel wordt ook uitgesteld door distributeur)
dacht dat je bij 6 3D films per maand de kaart eruit hebt.. maar je hebt ook imax, geen idee of je daar extra voor betaald?quote:Op zondag 10 juni 2012 16:01 schreef Deezertje het volgende:
Zit nog steeds te twijfelen of ik naar PUC Gold ga upgraden...
Kom vaak zat in een IMAX bioscoop dus heeft misschien wel voordeel.
Komen er de komende paar maanden veel films uit met 3D? Of is die hype inmiddels weer over?
Nu betaal ik elke keer 1,50 euro voor een 3D-film die ik wil zien, maximaal 2x in de maand ofzo...
3D films zullen wel blijven komen hoor, maar ik weet niet of het er zoveel zijn dat je het bedrag er maandelijks uit kan halen. In ieder geval Spiderman, Abraham Lincoln Vampire Hunter en die piranha-film binnenkort.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:01 schreef Deezertje het volgende:
Komen er de komende paar maanden veel films uit met 3D? Of is die hype inmiddels weer over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |