abonnement Unibet Coolblue
pi_194795757
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 14:49 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik durfde niet verder te lezen.
Dat het een ingewikkelde film is is geen spoiler. Het plot en de trailers waren niet voor niks mysterieus.. maar iets meer OT: de komende weken/maanden gaan magertjes worden in de bios. Ik blijf gewoon gaan maar meer alternatieve films en ik gok dat James Bond naar voorjaar 2021 gaat, niet echte blockbusters over voor dit jaar.. verdacht stil qua Bond en de tickets zijn sowieso niet meer geldig omdat de zalen toen nog niet coronaproof waren te reserveren.
pi_194796559
quote:
1s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:56 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Dat het een ingewikkelde film is is geen spoiler. Het plot en de trailers waren niet voor niks mysterieus.. maar iets meer OT: de komende weken/maanden gaan magertjes worden in de bios. Ik blijf gewoon gaan maar meer alternatieve films en ik gok dat James Bond naar voorjaar 2021 gaat, niet echte blockbusters over voor dit jaar.. verdacht stil qua Bond en de tickets zijn sowieso niet meer geldig omdat de zalen toen nog niet coronaproof waren te reserveren.
Ja alternatief of wat oudere toffe films. Zo heb ik de laatste 4 weken oude tarrantino s gezien.

Baby teeth is een toffe alternatieve film trouwens. Dit pareltje heb ik tijdens IFFR gezien . Wel cool dat een grotere publiek een kans krijgt om hem te zien
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 30 augustus 2020 @ 21:41:26 #28
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_194802172
Net ook terug van Tenet. Ondanks ons abonnement was dit de eerste film voor ons sinds The Gentlemen in februari of maart. Tenet was erg vermakelijk; maar ik kon niet alle details volgen. Niet bepaald een slecht iets though; af en toe ook wel leuk om een film te kijken waarbij je echt moet nadenken. Kijken we m gewoon nog een paar keer :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_194959917
Pathé gaat Eredivisie wedstrijden laten zien in de bioscoop en is geldig met Pathé Unlimited! Zie: https://www.pathe.nl/eredivisie
pi_207830979
Jeetje wat duurt het lang voor kaartverkoop voor de nieuwe ant man online komt.
pi_208095223
quote:
13s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 12:02 schreef FL_Freak het volgende:
Jeetje wat duurt het lang voor kaartverkoop voor de nieuwe ant man online komt.
Blijkt weer een gedrocht begrijp ik. Deze nieuwe phase loopt niet zo lekker.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_208096408
Vond hem ook niet echt best
  maandag 20 maart 2023 @ 13:14:45 #33
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_208464971
65 was een weirde film, ongeloofwaardig verhaal ook. Eerstvolgende films die geboekt staan: John Wick: Chapter 4 (2023) - Reference View - IMDb en Till (2022) - Reference View - IMDb
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  woensdag 3 mei 2023 @ 20:54:22 #34
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_208994419
Ik schop deze even ook al heb ik een Vue Movie Pass ipv Pathe Unlimited. Het is lang geleden dat ik Pathe Unlimited had maar ben met mn abo nu toch wel weer blij. De bios zit vlakbij en onze Vue is echt chill.

Afgelopen maand Mario, John Wick, D&D, en Black Lotus gezien. Voor komende periode al GotG3, Fast X, Kandahar, en Dark Knight gereserveerd.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')