1998 belde, ze willen hun belbios terugquote:Op maandag 13 juli 2020 13:19 schreef Slayage het volgende:
[..]
Toen ik las van dat telefonisch reserveren, dacht ik, "welk jaar leven we in?"
Dr OP is al een tijdje niet aangepast, zie ik, 21 euro is het ap een tijdje, maar ik zie dat heel veel dingen achterhaald zijn, misschien wil iemand alles updaten?quote:Op maandag 13 juli 2020 13:24 schreef wolfrolf het volgende:
misschien handig om de juiste abonnementstarieven ff in te OP te zetten @:slayage
Is toch een oude film? Gerucht gaat dat Tenet nu minimaal tot september is uitgesteld en Mulan naar Disney+ gaat.. dus Pathé kan onderhand het hele archief van de afgelopen jaren nog eens gaan uitzenden, meeste zomerfilms slaan een jaartje over en de productie van films ligt ook nog grotendeels stil.quote:
Een van de vele klassiekers van de laatste tijd bij Pathéquote:Op maandag 13 juli 2020 22:35 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Is toch een oude film? Gerucht gaat dat Tenet nu minimaal tot september is uitgesteld en Mulan naar Disney+ gaat.. dus Pathé kan onderhand het hele archief van de afgelopen jaren nog eens gaan uitzenden, meeste zomerfilms slaan een jaartje over en de productie van films ligt ook nog grotendeels stil.
Zo zat ik ook. Meteen kaartjes geregeldquote:
Ik durf nog nietquote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
Zo zat ik ook. Meteen kaartjes geregeld
Ik weet niet welke Pathé je normaal komt maar bij ons in den haag is het echt super rustig. Heb al meerdere voorstellingen bgezien. Ik heb geen moment gehad dat ik me niet op mijn gemak voelde. In de supermarkt vis het veel drukker en potentieel veel gevaarlijker. Dus als je naar de Appie gaat kan je ook net goed naar Pathé.quote:
Bij 'mijn' AH is het rond etenstijd echt uitgestorvenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:59 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ik weet niet welke Pathé je normaal komt maar bij ons in den haag is het echt super rustig. Heb al meerdere voorstellingen bgezien. Ik heb geen moment gehad dat ik me niet op mijn gemak voelde. In de supermarkt vis het veel drukker en potentieel veel gevaarlijker. Dus als je naar de Appie gaat kan je ook net goed naar Pathé.
True. Het potentiële gevaar zit hem in die aerosolen die je theoretisch zou kunnen inademen als er iemand in de zaal is die toevallig ziek is en loopt te hoesten/niezen/zwaar ademen maar die kans is verwaarloosbaar heb ik het idee.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij 'mijn' AH is het rond etenstijd echt uitgestorvenMaar dan loop je vluchtig langs mensen heen, in de bios (en in het OV etc) zit je urenlang in dezelfde ruimte
Kinepolis ook, niet Pathé exclusief dus.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:55 schreef ComShepard het volgende:
Pathé gaat blijkbaar Tenet een dag eerder in de bios laten zien! Morgen dus!
Zelf wist ik dat niet. Ben hyped!
Met grote premières doen ze dat wel eens. Ik ga vrijdag met mijn Pathé groepje.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:55 schreef ComShepard het volgende:
Pathé gaat blijkbaar Tenet een dag eerder in de bios laten zien! Morgen dus!
Zelf wist ik dat niet. Ben hyped!
Nolan maakt geen wegkijk film. Wat dat betreft ben je bij het verkeerde adresquote:Op zondag 30 augustus 2020 10:43 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ik wist dat Tenet ingewikkeld ging worden maar daarnaast kon het verhaal mij ook helemaal niet boeien. Muziek en camera was wel vet, maar heb liever een makkelijke wegkijk film. Blij dat ik niet een regulier kaartje heb gekocht a 16 euro IMAX.
Ik heb inderdaad de IMAX versie gezien met mijn Goldquote:Op zondag 30 augustus 2020 11:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
Nolan maakt geen wegkijk film. Wat dat betreft ben je bij het verkeerde adresingewikkeld ja, kon ik alles volgen nee, iets wat Nolan vaker heeft in zijn films zoals de kenners weten, , was het tegelijkertijd, bloedstollend, visueel verbluffend en een toffe spionage bond achtige film, jazeker, deze film is gemaakt voor IMAX, dus daar zou je hem ook moeten zien.
Ik zei zelf ook vrijdag tegen mijn film buddy's, dat deze film ook onder normale omstandigheden best een kleine flop zou kunnen worden, vanwege het complexe verhaal. aan het begin van de film wanneer Washington door die onderzoeker, "inversion" wordt uitgelegd, zegt ze, "don't try to understand it, feel it". Dat was wel een hint naar waar we naartoe zou gaan en dat je je vooral moet richten op de beleving en niet moet proberen om het direct uit te docterenquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:25 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad de IMAX versie gezien met mijn Goldmaar ik denk dat veel mensen door de hype wat teleurgesteld naar buiten komen, al wist ik wat ik ging krijgen hoor door zijn eerdere films. Maar dit was wel een tandje meer nadenken en alle lijntjes combineren en het verhaal kon mij ook niet genoeg boeien, maar wel een toffe ervaring en lekkere soundtrack. Achteraf op internet lezen waar het nou precies over ging is geen overbodige luxe in dit geval
Is er een spoiler ergens te lezen?quote:
Ik durfde niet verder te lezen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
Is er een spoiler ergens te lezen?
Haha. Nee geen spoilers op deze pagina.quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik durfde niet verder te lezen.
Dat het een ingewikkelde film is is geen spoiler. Het plot en de trailers waren niet voor niks mysterieus.. maar iets meer OT: de komende weken/maanden gaan magertjes worden in de bios. Ik blijf gewoon gaan maar meer alternatieve films en ik gok dat James Bond naar voorjaar 2021 gaat, niet echte blockbusters over voor dit jaar.. verdacht stil qua Bond en de tickets zijn sowieso niet meer geldig omdat de zalen toen nog niet coronaproof waren te reserveren.quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik durfde niet verder te lezen.
Ja alternatief of wat oudere toffe films. Zo heb ik de laatste 4 weken oude tarrantino s gezien.quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:56 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Dat het een ingewikkelde film is is geen spoiler. Het plot en de trailers waren niet voor niks mysterieus.. maar iets meer OT: de komende weken/maanden gaan magertjes worden in de bios. Ik blijf gewoon gaan maar meer alternatieve films en ik gok dat James Bond naar voorjaar 2021 gaat, niet echte blockbusters over voor dit jaar.. verdacht stil qua Bond en de tickets zijn sowieso niet meer geldig omdat de zalen toen nog niet coronaproof waren te reserveren.
Blijkt weer een gedrocht begrijp ik. Deze nieuwe phase loopt niet zo lekker.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:02 schreef FL_Freak het volgende:
Jeetje wat duurt het lang voor kaartverkoop voor de nieuwe ant man online komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |