Have fun!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:18 schreef Stereotomy het volgende:
Zaterdag filmdag![]()
Ik probeer er ook 2-3 te pakken vandaag
Het zijn er uiteindelijk 2 geworden, als ik niet te gaar ben vanavond misschien nog 1 erbij.quote:
hey, een medestanderquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het zijn er uiteindelijk 2 geworden, als ik niet te gaar ben vanavond misschien nog 1 erbij.
Vanmiddag naar Contraband gegaan, matig met Wahlbergen Beckinsale
, maar de topper van de dag was absoluut Achtste Groepers Huilen Niet.
Nederlandse kinderfilmproducties verrassen me altijd. Had het boek niet gelezen, maar de film vond ik zeer goed geacteerd en de regie was uitstekend. Leefde echt met de hoofdpersonage mee.
Ik denk dat het vooral afhankelijk is van de manager. Sommigen zullen strikt aan de regels houden en sommigen zullen zo hier en daar een uitzondering maken (hoop ik).quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:50 schreef chocoladekoekjes het volgende:
[..]
Ik kan je nu al zeggen dat het je niet gaat lukken. je bent heus niet de eerste die onder de voorwaarden uit probeert te komen. Voorwaarden zijn opgesteld door Pathé Unlimited, niet de bioscoop waar je naartoe gaat. Wij moeten ons net als PUC houders aan de regels houden.
De reden die jij hier geeft voor het opzeggen van jouw abbonement en het een aantal maanden later weer te willen activeren is PRECIES de reden waarom deze regel opgesteld is. Zodat deze niet stop gezet wordt op het moment dat er minder leuke films draaien en weer aanvraagt op het moment dat er weer films uitkomen die je wel leuk vindt. Op het moment dat jouw gegevens ingevoerd worden in de computer zal deze je oude account vinden en kunnen de 35 euro niet gewist worden.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:12 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral afhankelijk is van de manager. Sommigen zullen strikt aan de regels houden en sommigen zullen zo hier en daar een uitzondering maken (hoop ik).
Dream on.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:12 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral afhankelijk is van de manager. Sommigen zullen strikt aan de regels houden en sommigen zullen zo hier en daar een uitzondering maken (hoop ik).
Hij heeft wel gelijk (spreek uit ervaring).quote:
Gelijk dat de ene manager de andere niet is? Me dunkt. Maar het PUC beleid is wel redelijk gangbaar.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk (spreek uit ervaring).
Alleen wat betreft deze kwestie denk ik niet dat een manager een uitzondering zal maken.
hehehehequote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:09 schreef Stereotomy het volgende:
Macht der gewoonte vandaag:
"Wilt u er iets te eten of drinken erbij?"
-- "Nee dank je, heb zelf mee"
"![]()
![]()
"
-- "Uh, ik bedoel: nee dank je"
Vandaag Hunger Games (quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:10 schreef mschol het volgende:
[..]
hehehehe
ik zit in film dip, wel films die ik e.v.t. zou willen zien, maar geen zin om naar bioscoop te gaan
ik heb 3 bioscopen in de buurt... dus ik kan eigenlijk alle films wel zien die er draaienquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vandaag Hunger Games () en John Carter (
) gezien.
Denk dat ik over een uurtje mezelf meesleep naar Quiz. Dan heb ik een full house gedaan en alles gezien wat er in de lokale Pathé draait trots/kansloos streep door wat van toepassing is![]()
Oh vreemd. Wanneer gaan ze dat doen dan?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vandaag Hunger Games () en John Carter (
) gezien.
Denk dat ik over een uurtje mezelf meesleep naar Quiz. Dan heb ik een full house gedaan en alles gezien wat er in de lokale Pathé draait trots/kansloos streep door wat van toepassing is![]()
Oh, en ik heb een nieuwe PUC gekregen. Blijkbaar moeten foto's nu tegen een gele Pathé-wand genomen worden....
gister is er niks gezegd, week of 3 terug hadden ze het wel gezegdquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:51 schreef lelouch het volgende:
[..]
Oh vreemd. Wanneer gaan ze dat doen dan?
Kan toch niet als je net aankomt voor een film savonds?
't was niet zo druk en was voor de verandering niet 10 minuten na aanvangstijd gekomen, dus hadden ze me gevraagd of ik meteen een nieuwe pas wilde maken.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:51 schreef lelouch het volgende:
[..]
Ze maken alleen nieuwe foto als er iets mis is met je kaart en/of je iets wilt wijzigen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:51 schreef lelouch het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |