Bedankt voor het linkjequote:Op dinsdag 3 april 2012 20:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, daar is een speciaal topic voor.
Vanmiddag nog Haywire en ik heb weer alles (op 3D onzin na) gezien, oke Quiz ook niet gezien, maar die sla ik denk ik over...quote:Op woensdag 4 april 2012 19:58 schreef mschol het volgende:
er weing films waar ik zin in heb
nu maar naar chroniecles-dinges
quiz heb ik gezien, maar het was niet veel soeps...quote:Op donderdag 5 april 2012 07:51 schreef tcr het volgende:
[..]
Vanmiddag nog Haywire en ik heb weer alles (op 3D onzin na) gezien, oke Quiz ook niet gezien, maar die sla ik denk ik over...
ik zag dat 12 april zowel act of valor en battleship worden vertoond, dat lijkt me wel wat (ondanks dat ze vermoedelijk erg matig zijn)quote:Op donderdag 5 april 2012 10:15 schreef picodealion het volgende:
Chronicle vond ik best okay eigenlijk. De rest wat er nu draait interesseert me totaal niet.
Ik krijg altijd hoofdpijn van films in de eerste persoon, a la Blair Witch Project...quote:Op donderdag 5 april 2012 10:15 schreef picodealion het volgende:
Chronicle vond ik best okay eigenlijk. De rest wat er nu draait interesseert me totaal niet.
Alleen in Den Haag en om 00u05 (Battleship dan), volgende week mijn thuisbioscoop eens wat meer gebruiken...quote:Op donderdag 5 april 2012 10:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zag dat 12 april zowel act of valor en battleship worden vertoond, dat lijkt me wel wat (ondanks dat ze vermoedelijk erg matig zijn)
meestal zijn dat soort dingen alleen in amsterdam....quote:Op donderdag 5 april 2012 11:17 schreef tcr het volgende:
[..]
Alleen in Den Haag en om 00u05 (Battleship dan), volgende week mijn thuisbioscoop eens wat meer gebruiken...
Ik ga aanstaande donderdag .... met de vriendin waarmee ik destijds heb zitten zwijmelen bij de jonge Leo.quote:Op zondag 8 april 2012 20:59 schreef Stereotomy het volgende:
Is iemand al naar Titanic3D
geweest en belangrijker: is die de moeite waard om te gaan?
[ afbeelding ]![]()
Ik gisterenmiddag ja. Halverwege gingen ineens de lichten aan, toen weer uit, dat nog een paar keer. Toen waren ze eindelijk gewoon weer uit, begonnen er twee gasten met elkaar te vechten in de zaalquote:Op zondag 8 april 2012 20:59 schreef Stereotomy het volgende:
Is iemand al naar Titanic3D
geweest en belangrijker: is die de moeite waard om te gaan?
[ afbeelding ]![]()
Heerlijk dat ik gewoon door de week kan in de namiddag. Lekker na het werk (10 minuten) en hooguit 4 man per rij (en dan 4-5 rijenquote:Op maandag 9 april 2012 13:00 schreef Juicyhil het volgende:
Ik denk overigens dat ik maar eens m'n abonnement ga opzeggen. Als je zit wat voor publiek er komt, daar irriteer ik me gewoon echt aan. Gisteren waren ook de toiletten in Pathé Arena echt te smerig.
Ze konden denk ik gewoon de drukte niet echt aan.
ik ga tegenwoordig nog maar nauwelijks in de avond.. ik heb er tegewoordig gewoon geen zin meer inquote:Op maandag 9 april 2012 13:35 schreef tcr het volgende:
[..]
Heerlijk dat ik gewoon door de week kan in de namiddag. Lekker na het werk (10 minuten) en hooguit 4 man per rij (en dan 4-5 rijen). En vakantieperiodes blijf ik lekker thuis en kijk de films die ik niet in de bios heb gezien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |