Have fun!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:18 schreef Stereotomy het volgende:
Zaterdag filmdag![]()
Ik probeer er ook 2-3 te pakken vandaag
Het zijn er uiteindelijk 2 geworden, als ik niet te gaar ben vanavond misschien nog 1 erbij.quote:
hey, een medestanderquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het zijn er uiteindelijk 2 geworden, als ik niet te gaar ben vanavond misschien nog 1 erbij.
Vanmiddag naar Contraband gegaan, matig met Wahlbergen Beckinsale
, maar de topper van de dag was absoluut Achtste Groepers Huilen Niet.
Nederlandse kinderfilmproducties verrassen me altijd. Had het boek niet gelezen, maar de film vond ik zeer goed geacteerd en de regie was uitstekend. Leefde echt met de hoofdpersonage mee.
Ik denk dat het vooral afhankelijk is van de manager. Sommigen zullen strikt aan de regels houden en sommigen zullen zo hier en daar een uitzondering maken (hoop ik).quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:50 schreef chocoladekoekjes het volgende:
[..]
Ik kan je nu al zeggen dat het je niet gaat lukken. je bent heus niet de eerste die onder de voorwaarden uit probeert te komen. Voorwaarden zijn opgesteld door Pathé Unlimited, niet de bioscoop waar je naartoe gaat. Wij moeten ons net als PUC houders aan de regels houden.
De reden die jij hier geeft voor het opzeggen van jouw abbonement en het een aantal maanden later weer te willen activeren is PRECIES de reden waarom deze regel opgesteld is. Zodat deze niet stop gezet wordt op het moment dat er minder leuke films draaien en weer aanvraagt op het moment dat er weer films uitkomen die je wel leuk vindt. Op het moment dat jouw gegevens ingevoerd worden in de computer zal deze je oude account vinden en kunnen de 35 euro niet gewist worden.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:12 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral afhankelijk is van de manager. Sommigen zullen strikt aan de regels houden en sommigen zullen zo hier en daar een uitzondering maken (hoop ik).
Dream on.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:12 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral afhankelijk is van de manager. Sommigen zullen strikt aan de regels houden en sommigen zullen zo hier en daar een uitzondering maken (hoop ik).
Hij heeft wel gelijk (spreek uit ervaring).quote:
Gelijk dat de ene manager de andere niet is? Me dunkt. Maar het PUC beleid is wel redelijk gangbaar.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk (spreek uit ervaring).
Alleen wat betreft deze kwestie denk ik niet dat een manager een uitzondering zal maken.
hehehehequote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:09 schreef Stereotomy het volgende:
Macht der gewoonte vandaag:
"Wilt u er iets te eten of drinken erbij?"
-- "Nee dank je, heb zelf mee"
"![]()
![]()
"
-- "Uh, ik bedoel: nee dank je"
Vandaag Hunger Games (quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:10 schreef mschol het volgende:
[..]
hehehehe
ik zit in film dip, wel films die ik e.v.t. zou willen zien, maar geen zin om naar bioscoop te gaan
ik heb 3 bioscopen in de buurt... dus ik kan eigenlijk alle films wel zien die er draaienquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vandaag Hunger Games () en John Carter (
) gezien.
Denk dat ik over een uurtje mezelf meesleep naar Quiz. Dan heb ik een full house gedaan en alles gezien wat er in de lokale Pathé draait trots/kansloos streep door wat van toepassing is![]()
Oh vreemd. Wanneer gaan ze dat doen dan?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vandaag Hunger Games () en John Carter (
) gezien.
Denk dat ik over een uurtje mezelf meesleep naar Quiz. Dan heb ik een full house gedaan en alles gezien wat er in de lokale Pathé draait trots/kansloos streep door wat van toepassing is![]()
Oh, en ik heb een nieuwe PUC gekregen. Blijkbaar moeten foto's nu tegen een gele Pathé-wand genomen worden....
gister is er niks gezegd, week of 3 terug hadden ze het wel gezegdquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:51 schreef lelouch het volgende:
[..]
Oh vreemd. Wanneer gaan ze dat doen dan?
Kan toch niet als je net aankomt voor een film savonds?
't was niet zo druk en was voor de verandering niet 10 minuten na aanvangstijd gekomen, dus hadden ze me gevraagd of ik meteen een nieuwe pas wilde maken.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:51 schreef lelouch het volgende:
[..]
Ze maken alleen nieuwe foto als er iets mis is met je kaart en/of je iets wilt wijzigen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:51 schreef lelouch het volgende:
[..]
Bedankt voor het linkjequote:Op dinsdag 3 april 2012 20:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, daar is een speciaal topic voor.
Vanmiddag nog Haywire en ik heb weer alles (op 3D onzin na) gezien, oke Quiz ook niet gezien, maar die sla ik denk ik over...quote:Op woensdag 4 april 2012 19:58 schreef mschol het volgende:
er weing films waar ik zin in heb
nu maar naar chroniecles-dinges
quiz heb ik gezien, maar het was niet veel soeps...quote:Op donderdag 5 april 2012 07:51 schreef tcr het volgende:
[..]
Vanmiddag nog Haywire en ik heb weer alles (op 3D onzin na) gezien, oke Quiz ook niet gezien, maar die sla ik denk ik over...
ik zag dat 12 april zowel act of valor en battleship worden vertoond, dat lijkt me wel wat (ondanks dat ze vermoedelijk erg matig zijn)quote:Op donderdag 5 april 2012 10:15 schreef picodealion het volgende:
Chronicle vond ik best okay eigenlijk. De rest wat er nu draait interesseert me totaal niet.
Ik krijg altijd hoofdpijn van films in de eerste persoon, a la Blair Witch Project...quote:Op donderdag 5 april 2012 10:15 schreef picodealion het volgende:
Chronicle vond ik best okay eigenlijk. De rest wat er nu draait interesseert me totaal niet.
Alleen in Den Haag en om 00u05 (Battleship dan), volgende week mijn thuisbioscoop eens wat meer gebruiken...quote:Op donderdag 5 april 2012 10:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zag dat 12 april zowel act of valor en battleship worden vertoond, dat lijkt me wel wat (ondanks dat ze vermoedelijk erg matig zijn)
meestal zijn dat soort dingen alleen in amsterdam....quote:Op donderdag 5 april 2012 11:17 schreef tcr het volgende:
[..]
Alleen in Den Haag en om 00u05 (Battleship dan), volgende week mijn thuisbioscoop eens wat meer gebruiken...
Ik ga aanstaande donderdag .... met de vriendin waarmee ik destijds heb zitten zwijmelen bij de jonge Leo.quote:Op zondag 8 april 2012 20:59 schreef Stereotomy het volgende:
Is iemand al naar Titanic3D
geweest en belangrijker: is die de moeite waard om te gaan?
[ afbeelding ]![]()
Ik gisterenmiddag ja. Halverwege gingen ineens de lichten aan, toen weer uit, dat nog een paar keer. Toen waren ze eindelijk gewoon weer uit, begonnen er twee gasten met elkaar te vechten in de zaalquote:Op zondag 8 april 2012 20:59 schreef Stereotomy het volgende:
Is iemand al naar Titanic3D
geweest en belangrijker: is die de moeite waard om te gaan?
[ afbeelding ]![]()
Heerlijk dat ik gewoon door de week kan in de namiddag. Lekker na het werk (10 minuten) en hooguit 4 man per rij (en dan 4-5 rijenquote:Op maandag 9 april 2012 13:00 schreef Juicyhil het volgende:
Ik denk overigens dat ik maar eens m'n abonnement ga opzeggen. Als je zit wat voor publiek er komt, daar irriteer ik me gewoon echt aan. Gisteren waren ook de toiletten in Pathé Arena echt te smerig.
Ze konden denk ik gewoon de drukte niet echt aan.
ik ga tegenwoordig nog maar nauwelijks in de avond.. ik heb er tegewoordig gewoon geen zin meer inquote:Op maandag 9 april 2012 13:35 schreef tcr het volgende:
[..]
Heerlijk dat ik gewoon door de week kan in de namiddag. Lekker na het werk (10 minuten) en hooguit 4 man per rij (en dan 4-5 rijen). En vakantieperiodes blijf ik lekker thuis en kijk de films die ik niet in de bios heb gezien...
het is niet dat de soort film mij niet aanstaat (ik wil beide stiekem eigenlijk wel zien) maar heb er op het moment ik bij de bioscoop sta geen zin inquote:Op zondag 20 mei 2012 22:30 schreef Stereotomy het volgende:
Marigold is leuk.
The Vow moet je Channing Tatum even negeren en die schrille stem van Rachel McAdams ook, dan is ie best te pruimen.
Inderdaad, propaganda ten top, daar in tegen beter als verwacht ( verwachtingen waren niet hoog.. ) en lekker hersenloze actie, prima film dusquote:Op zondag 20 mei 2012 22:43 schreef Stereotomy het volgende:
Act of Valor was één grote US Army propagandamachine man
The Vow was tenminste propaganda voor échte liefde![]()
![]()
pff boeie, was actiefilm..quote:Op zondag 20 mei 2012 22:43 schreef Stereotomy het volgende:
Act of Valor was één grote US Army propagandamachine man
The Vow was tenminste propaganda voor échte liefde![]()
![]()
...aldus 99% van de bioscoopbezoekers.quote:
dan heb jij een andere film gezien..quote:Op zondag 20 mei 2012 22:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook niet gedurende de hele film. Ik heb me enorm lopen vervelen.
Opnieuw via Pathé website doen krijg ik de melding dat het telefoonnummer niet correct is (omdat ie al in gebruik is waarschijnlijkquote:Op zondag 20 mei 2012 23:59 schreef RacerDKB het volgende:
Godverdomme ik wilde weer PUC, en zag dat je tegenwoordig je gegevens vooraf kan invullen via de website om tijd te besparen, ik even gedaan en krijg dit PDFje in de mail:
[ afbeelding ]
Weet niet of het slim is om nu nog een keer online voorregistratie te doen, i.v.m. dubbel abo/Pathé faal
In de Arena stond er van het weekend een lange rij bij de balie, de kaart is volgens mij wel populair onder de Pathé bezoekers.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:45 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Opnieuw via Pathé website doen krijg ik de melding dat het telefoonnummer niet correct is (omdat ie al in gebruik is waarschijnlijk).
Dan maar morgen bij de balie regelen, wel kutsysteem.
Welke ga je doen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:24 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik ga juist eens flink inhalen de komende week...
sneeuwwitje, toch wel de OV versie he?quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Welke ga je doen?
Mijn opties zijn Wicky de viking en Sneeuwitje
mwha, als ik het zo zie bieden ze veel verschillende films aan, dus in dat opzicht is het niet rustigquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:23 schreef Stereotomy het volgende:
Ligt het aan mij of is het rustig qua aanbod nieuwe films in de Pathe?
Okee, dan ben ik de afgelopen weken gewoon te vaak geweest.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:48 schreef mschol het volgende:
[..]
mwha, als ik het zo zie bieden ze veel verschillende films aan, dus in dat opzicht is het niet rustig
luxeproblemenquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:48 schreef Stereotomy het volgende:
Helaas, NL.
Plop de Kabouterkoning ook nog een optie
En elders op de wereld wordt er iemand wakker die zich afvraagt hoe hij zich vandaag moet voeden om niet van de honger om te komen![]()
Okee, Marley is ook een optie, maar die is vanavond pas en dan kan ik nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:50 schreef mschol het volgende:
[..]
luxeproblemen
je hebt ook al die marley docu gezien?
33 films is best oke qua aanbod, niet heel veel vernieuwing, dat wel..
ik moet weer eens een goeie film week houden..
Mwah, donderdag komen Prometheus en Moorise Kingdom uit, wat toch wel twee potentiële topfilms zijn. The Cold Light of Day en Our Idiot Brother verschijnen dan overigens ook.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:23 schreef Stereotomy het volgende:
Ligt het aan mij of is het rustig qua aanbod nieuwe films in de Pathe?
Prometheus valt af ivm 3D only, jammer jammer, graag gezienquote:Op woensdag 30 mei 2012 10:22 schreef superjojo het volgende:
[..]
Mwah, donderdag komen Prometheus en Moorise Kingdom uit, wat toch wel twee potentiële topfilms zijn. The Cold Light of Day en Our Idiot Brother verschijnen dan overigens ook.
Vanochtend Prometheus, viel me ietwat tegen. Ben dol op Sci-Fi maar dit was weer eenquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:19 schreef Fatty het volgende:
Net naar The Cold light of day geweest, wat een kutfilm zeg... op elk mogelijk front ongeloofwaardig, zwakzinnige stukken, gewoon een kut film.
Morgen Prometheus, daar heb ik wel zin an.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....-achtige film. Echter: Michael Fassbender
Zojuist terug van Cold Light of Day geweest en idd ongeloofwaardige kutfilm.
Confidence through competence
Hehehe, gelukkig maar dat iedereen andere mening heeft, maarja als men geen liefhebber is van sci fi dan is het al snel een kutfilm.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
1 woord: kutfilm.
Grappig hoe meningen kunnen verschillen.
Ik ben dol op Sci Fi.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 08:49 schreef Fatty het volgende:
[..]
Hehehe, gelukkig maar dat iedereen andere mening heeft, maarja als men geen liefhebber is van sci fi dan is het al snel een kutfilm.
Wat vond je er dan zo ruk aan ? Had eigenlijk op geen een moment zoiets van '' wtf ''quote:
Misschien was dat juist rukquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:36 schreef Fatty het volgende:
[..]
Wat vond je er dan zo ruk aan ? Had eigenlijk op geen een moment zoiets van '' wtf ''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Confidence through competence
Je maakt een grapje, hoop ik?quote:Op zondag 3 juni 2012 22:13 schreef Juicyhil het volgende:
Ja, ik heb de laatste tijd veel mensen gezien waarvan de kaart werd doorgeknipt.
Kan je zelf ook wel nagaan wanneer je foto onduidelijk is. Beetje eigen verantwoordelijkheid.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:11 schreef Fatty het volgende:
Beetje triest inderdaad als ze kaarten gaan doorknippen, als de kwaliteit zodanig slecht is, zet er dan een houdsbaarheidsdatum op van zeg 1 of 2 jaar, dat je daarna gewoon hoe dan ook moet vervangen.
Dat ligt dan aan jou denk ik.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:36 schreef Fatty het volgende:
[..]
Wat vond je er dan zo ruk aan ? Had eigenlijk op geen een moment zoiets van '' wtf ''
Ja, heeft maar 3 zalen hequote:Op maandag 4 juni 2012 14:30 schreef Gamer_V het volgende:
Verhuisd van regio Den Haag naar Utrecht... HALLO, wat een achteruitgang in filmkeuze
quote:Op maandag 4 juni 2012 14:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan jou denk ik.
Want als een gek rondrennen wanneer je net een Alien uit je buik hebt getrokken is natuurlijk doodnormaal.
Dat dus, + die spuiten met pijnmedicatie, zo kan ik ook allesquote:
Volgens mij laten die hechtingen (nietjes) dan zo weer los als je na een operatie zo wild doet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles wat krom is valt op de een of andere manier wel recht te praten, maar echt logisch is het niet.En dit is slechts één van de vele scene's.
Dat wordt een grote faal. Zoiets is alleen leuk met een volle zaal. Plus het bier is duur en mensen zonder PUC gaan echt geen geld betalen om een wedstrijd te kunnen zien die ze gratis kunnen kijken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:01 schreef Stereotomy het volgende:
Gaat er iemand EK Voetbal kijken in de bios? Volgens mij wordt het een enorme puinzooi maar misschien wel leuk om een keertje mee te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |