Vorige topics:quote:ZO VAAK NAAR DE FILM ALS U WILT!
Pathé heeft een ongelofelijk aanbod voor filmfans: Pathé Unlimited. Onbeperkt toegang tot alle reguliere filmvoorstellingen in alle Pathé bioscopen in Nederland. En dat voor maar ¤ 18,- per maand!
DIRECT PROFITEREN VAN PATHÉ UNLIMITED
Schrijf u in bij de speciale Pathé Unlimited Balie in de bioscoop, betaal de eerste maand contant en u kunt direct gebruik maken van uw abonnement. Vergeet alleen niet uw legitimatiebewijs, bankpas en e-mailadres mee te nemen. Bij Pathé Spuimarkt kunt u zich alleen inschrijven bij de PUC-balie van 13:00 uur tot 18:15 uur.
GEEN ENTREEKOSTEN
Voor Pathé Unlimited betaalt u geen entreekosten. Dit aanbod geldt alléén als u voor de eerste keer abonnee wordt. Het abonnement heeft een minimale duur van 4 maanden.
de zomer is volgens mij vaak een magere periode en november ook ivm de aankomende kerst.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:00 schreef Deezertje het volgende:
Wat is de beste tijd, qua filmaanbod (uitgezonderd eindejaarsperiode), om een PUC te nemen? Aangezien er nergens meer goede aanbiedingen zijn voor een PUC (mocht je nog een voucher hebben, PM me!) moet ik wel een gewoon abbo nemen a 19 euro per maand, en omdat je er meteen 4 maanden aan vast zit hoop ik een beetje dat er een leuke films aankomen...
Zie namelijk best wel veel films op de releaselijst staan die al tijden uit zijn in Amerika etc. Eigenlijk de 'leftovers' van de kerstperiode die wij nu pas krijgen in Nederland (dank aan filmdistributeurs natuurlijk)
Dat hangt van je smaak af. Als je van oscarkandidaten houdt, zijn januari en februari doorgaans erg goede maanden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:00 schreef Deezertje het volgende:
Wat is de beste tijd, qua filmaanbod (uitgezonderd eindejaarsperiode), om een PUC te nemen? Aangezien er nergens meer goede aanbiedingen zijn voor een PUC (mocht je nog een voucher hebben, PM me!) moet ik wel een gewoon abbo nemen a 19 euro per maand, en omdat je er meteen 4 maanden aan vast zit hoop ik een beetje dat er een leuke films aankomen...
Zie namelijk best wel veel films op de releaselijst staan die al tijden uit zijn in Amerika etc. Eigenlijk de 'leftovers' van de kerstperiode die wij nu pas krijgen in Nederland (dank aan filmdistributeurs natuurlijk)
Dat hou je toch wel een beetje. Als je die films echter allemaal al hebt gezien kan je beter wachten natuurlijk. Maar goed films als Shame en the Descendants zijn idd Oscarkandidaten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:00 schreef Deezertje het volgende:
Maar die laatste draait in de ArenA alleen in de avonduren, ik wil graag een 16u-17u voorstelling. Nou ja dan maar naar de Muppetsquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:28 schreef superjojo het volgende:
[..]
Dat hou je toch wel een beetje. Als je die films echter allemaal al hebt gezien kan je beter wachten natuurlijk. Maar goed films als Shame en the Descendants zijn idd Oscarkandidaten.
Wow, flink gedaan man!quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:14 schreef Juicyhil het volgende:
Ik zat btw zaterdag bij Mission Impossible in zaal 14 in Pathé ArenA. Ging het licht niet uit toen de film begon. Na 5 minuten had ik maar een sms gestuurd wanneer hij nou eens uitging. En voila, binnen een minuut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
star wars 1 is al niet heel briljant, en dan ook nog in dat bagger 3Dquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:02 schreef Fatty het volgende:
Zo, eindelijk weer wat reservaties gedaan bij de De Kuip, aanstaande zaterdag naar The Muppets ( OV) en donderdag naar Star Wars 1 (3d)
Eindelijk weer wat leuke films te bekijken
Netjes.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:28 schreef lelouch het volgende:
Dat wordt geen War Horse vanavond. Kut weer!
Netjes me bestelling verwijderd via de website
Ik rij zelf paard, dus alleen daarom ben ik toch wel benieuwd.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:06 schreef mschol het volgende:
war horse heb ik eigenlijk geen hoge verwachtingen van...
maar van het weekend denk ik maar even checken
die film vondi k maar om 1 reden het kijken waard: het decolleté van Liza Sipsquote:
Die bedoelde ik ook metquote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die film vondi k maar om 1 reden het kijken waard: het decolleté van Liza Sips
Succes! Ik wilde daar vanmiddag naar The Descendants gaan, maar ook het OV ligt grotendeels plat, dus weet het zo net nog niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:55 schreef Fatty het volgende:
Ga vanavond gewoon proberen om naar De kuip te komen, ik laat een beetje sneeuw me niet in de weg zitten om eindelijk weer eens naar de film te kunnen! Blijkt het echt niet te gaan kan ik ze altijd nog annuleren.
Echt, viel The Muppets tegen? Ik verwachtte er juist zoveel van.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:16 schreef Fatty het volgende:
Uiteindelijk geen problemen om bij De Kuip te komen, niks aan het handje, de wegen zijn prima begaanbaar, alleen in de bebouwde kom is het soms wat glad, niks om je druk over te maken.
Daarnet The Muppets gekeken, vond het niet zo'n boeiende film.. Somme stukjes leuk, over het algemeen saai, en met het gevoel van '' WTF ''
[Sneak] London Boulevard?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:08 schreef SuperFruitig het volgende:
Iemand een idee wat de Sneak in Eindhoven gaat worden vandaag? Ik kan het Sneak preview-topic niet meer vinden
Kom ik net vandaan, vond hem ENORM geestig, had wat meer PR mogen krijgen wel.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:54 schreef Kukeluus- het volgende:
Ik ben daarnet bij Black Out geweest. Viel me niet tegen
dat is helaas vaak zoquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:40 schreef Stereotomy het volgende:
Muppets gezien... in mijn jeugd was het leuker.
een film die ik wel gewoon op BD kijk op tv thuis..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:04 schreef Fatty het volgende:
Net terug van Star wars 1 3D, best aardig gedaan, 3D is zeer acceptabel, niet storend, gewoon netjes dus. Wat wel erg jammer was is dat ze de subtitles van de Blurays hebben gebruikt... exact dezelfde fouten erin. Zeer slordig, binnenkort de uitgever maar eens een mail sturen...
John Carter niet?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:13 schreef Fatty het volgende:
Op de een of andere manier kan ik m'n post niet editen ( ja ik weet hoe... ) Dus nog maar een post.
Ghost Rider: Spirit of Vengeance
Safe House
Man On A Ledge
Contraband
Chronicle
Snow White
Wrath of the Titans
Haywire
Underworld: Awakening
Battleship
The Avengers
Dark Shadows
The Dictator
Prometheus
Safe
Snow White and the Huntsman
The Amazing Spiderman
The Dark Knight Rises
Star Trek: 2
The Expendables 2
G.I. Joe 2: Retaliation
The Bourne Legacy
Resident Evil: Retribution
ad blocker uitzetten....quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:13 schreef Fatty het volgende:
Op de een of andere manier kan ik m'n post niet editen ( ja ik weet hoe... ) Dus nog maar een post.
Ik in Pathe De Kuip: Descendants en The Muppets (die ik een tijdje terug ook in Pathe ArenA zag, als we scores bijhoudenquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Gezien de laatste 2 weken:
- The Muppets (gezien in Pathe Eindhoven): 8/10
- The Descendants (gezien in Pathe Maastricht): 8/10
- Hugo (gezien in Pathe ArenA Amsterdam): 7/10
- Shame (gezien in Pathe City Amsterdam): 9/10
Shame is een topfilm, die moet je gezien hebben. Er zitten elementen in de film die voor veel mannen herkenbaar zal zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:46 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik in Pathe De Kuip: Descendants en The Muppets (die ik een tijdje terug ook in Pathe ArenA zag, als we scores bijhouden). Gisteren The Help. Vandaag Hugo in Schouwburgplein.
Andere films zijn langer geleden of in andere bioscopen. Complete 2012-lijst en scores: http://film.fok.nl/subject/list/725/110
Volgens mij heeft De Munt niet zo'n goede reputatie.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:07 schreef Deezertje het volgende:
Welke bios heeft de beste 3D 'ervaring' (oftewel nettere zalen, groter/beter scherm)?
Arena of De Munt?
Morgen trouwens weer eens sinds lange tijd een nieuwe film kijken op 'primetime', zal wel druk zijn...
Ik vond het echt een kutfilm. En met mij de twee mannen waarmee ik hem bekeek. Gaat helemaal nergens over, erg saai en langdradig en die seksverslaving vond ik ook wel meevallen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Shame is een topfilm, die moet je gezien hebben. Er zitten elementen in de film die voor veel mannen herkenbaar zal zijn.
Dat heb je echt geen oog voor film.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:20 schreef koei het volgende:
[..]
Ik vond het echt een kutfilm. En met mij de twee mannen waarmee ik hem bekeek. Gaat helemaal nergens over, erg saai en langdradig en die seksverslaving vond ik ook wel meevallen.
Vanavond naar Hugo!
Mja, je kunt je natuurlijk ook wel enigszins verdiepen in de film waarheen je gaat.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:21 schreef Fatty het volgende:
Is wel iets wat je vaker ziet, sommige mensen verwachten iets, maar krijgen iets anders, zelfde met Drive, mensen kijken naar trailer, verwachten een actie film, iets wat het duidelijk niet is ( op sommige momenten na ).
Tijdens het weglopen bij die film hoop geklaag over dat ie saai was, terwijl dat zeker niet het geval was.
Saai is subjectief.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:21 schreef Fatty het volgende:
Is wel iets wat je vaker ziet, sommige mensen verwachten iets, maar krijgen iets anders, zelfde met Drive, mensen kijken naar trailer, verwachten een actie film, iets wat het duidelijk niet is ( op sommige momenten na ).
Tijdens het weglopen bij die film hoop geklaag over dat ie saai was, terwijl dat zeker niet het geval was.
ik heb dat een jaar geleden gedaan...quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:35 schreef tcr het volgende:
Op dringend verzoek van de ingangcontroleur mijn kaart vervangen door een nieuwe, jammer pasje was een van de eersten. Nu een nieuwe met hologram en Pathé haantje achtergrond op de foto...
Bij mij werd de opmerking gemaakt dat ze me anders vanaf volgende week konden weigeren, zo slecht was mijn pasje niet, foto was nog prima. Maar ja wel 7 jaar oud en geen Pathé Haantjes achtergrond (gewoon de bioscoop in Groningenquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:49 schreef ddx het volgende:
Heb dat verzoek inmiddels 2 keer gehad, opzich logisch aangezien foto best wel weggesleten is.
das imho een understatementquote:Op donderdag 1 maart 2012 08:39 schreef Fatty het volgende:
Kwalitatief zijn de kaartjes niet heel goed... Maarja ze kosten dan ook waarschijnlijk niet erg veel, dus als ze vervangen moeten worden, ook geen probleem. Kost je neem ik aan toch niks vervangen van de pas ?
Vanavond naar Man on a Ledge, ben benieuwd.
Ik ga sowieso al niet naar een horrorfilm toe. Scheelt een hele hoop kan ik je vertellen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:13 schreef Stereotomy het volgende:
Kennen jullie dit:
Na Insidious een tijdje geleden dacht ik: ga echt nooit meer naar een horrorfilm toe
Dit weekend na Woman in Black dacht ik: ga echt nooit meer naar een horrorfilm toe
Goed nieuws! Ga ik zometeen eens proberenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:15 schreef Stereotomy het volgende:
Tevens nieuwe Pathe Mobiel app voor de iPhone. Je kunt nu met PUC ook de stoelen kiezen waar je wil zitten. Net kaartje gereserveerd voor Young Adult, ben benieuwd.
Want hij was zo eng?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:13 schreef Stereotomy het volgende:
Kennen jullie dit:
Na Insidious een tijdje geleden dacht ik: ga echt nooit meer naar een horrorfilm toe
Dit weekend na Woman in Black dacht ik: ga echt nooit meer naar een horrorfilm toe
Klopt, maar is voor mij toch een principe kwestie. Misschien dat er iets mogelijk is als ik de manager kan spreken op de dag dat ik weer mijn abbo ga hervatten.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:23 schreef Stereotomy het volgende:
dude, dit wist je toch vantevorenIs idd een kutregel, maar je had hem zien aankomen.
nee, want die verwijst naar je abbo voorwaardenquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:24 schreef magnifor het volgende:
[..]
Klopt, maar is voor mij toch een principe kwestie. Misschien dat er iets mogelijk is als ik de manager kan spreken op de dag dat ik weer mijn abbo ga hervatten.
Nope, want je bent akkoord gegaan met de voorwaarden en grote kans dat er hierover iets in staatquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:55 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, want die verwijst naar je abbo voorwaarden
maar aan de andere kant: kan je a.d.h.v. privacywetgeving niet je gegevens bij pathe laten verwijderen?
Had je nooit zo'n pas mogen hebben.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:24 schreef magnifor het volgende:
[..]
Klopt, maar is voor mij toch een principe kwestie.
Dat het in de voorwaarden staat is het niet per definitie een wet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:55 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, want die verwijst naar je abbo voorwaarden
maar aan de andere kant: kan je a.d.h.v. privacywetgeving niet je gegevens bij pathe laten verwijderen?
Iets met burgerlijk recht, privaatrecht en het aangaan van een overeenkomst tussen twee partijen. U vraagt, wij draaien en vice versa, dat soort dingen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:29 schreef magnifor het volgende:
[..]
Dat het in de voorwaarden staat is het niet per definitie een wet.
het is je eigen keuze geweest om op te zeggen en dat je de voorwaarden niet (goed) hebt gelezen. ik wens je succesquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:38 schreef magnifor het volgende:
Ik doe er ook niet moeilijk hoor als ik een maand niet ga, maar een maand vind ik heel anders dan een half jaar. Ik zie het zeker niet als onmogelijk, altijd dat negatief denken van jullie.
Je hebt wel gelijk, niet geschoten altijd mis.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:38 schreef magnifor het volgende:
Ik doe er ook niet moeilijk hoor als ik een maand niet ga, maar een maand vind ik heel anders dan een half jaar. Ik zie het zeker niet als onmogelijk, altijd dat negatief denken van jullie.
Wie zegt dat ik het niet goed gelezen heb? Toen ik mijn abbo aanvroeg wist ik het dondersgoed, maar ik ben het er gewoon niet mee eens dat ik na 3 jaar trouwe klant te zijn geweest en na een pauze van 5 maanden opeens 35 euro moet betalen. Dat ik dan maar niet akkoord moest gaan is te makkelijk.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het is je eigen keuze geweest om op te zeggen en dat je de voorwaarden niet (goed) hebt gelezen. ik wens je succes
Dank, eind april/ begin mei ga ik een poging wagen. Wordt vervolgd.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, niet geschoten altijd mis.Laat ff weten hoe het loopt.
Ik kan je nu al zeggen dat het je niet gaat lukken. je bent heus niet de eerste die onder de voorwaarden uit probeert te komen. Voorwaarden zijn opgesteld door Pathé Unlimited, niet de bioscoop waar je naartoe gaat. Wij moeten ons net als PUC houders aan de regels houden.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:56 schreef magnifor het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het niet goed gelezen heb? Toen ik mijn abbo aanvroeg wist ik het dondersgoed, maar ik ben het er gewoon niet mee eens dat ik na 3 jaar trouwe klant te zijn geweest en na een pauze van 5 maanden opeens 35 euro moet betalen. Dat ik dan maar niet akkoord moest gaan is te makkelijk.
[..]
Dank, eind april/ begin mei ga ik een poging wagen. Wordt vervolgd.
Wist je dat Pathé dit ook heeft? In Amsterdam kost dit ¤42 voor 6 films, waar je ook nog eens 3 kaarten per film tegelijk kan aankopen (dus met twee vrienden twee kaar naar een film).quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:44 schreef Skull-splitter het volgende:
Euroscoop doet het kosten-technisch gezien beter door een tien-films-kaart aan te bieden... Onbeperkt houdbaar, zelf te kiezen wanneer je wel of niet gaat.
De android-app kan het sowieso nietquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:25 schreef Breuls het volgende:
Hmpf, de mobiele app wil me geen kaarten meer geven. Moet ik weer door die lastige website heen navigeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |