abonnement Unibet Coolblue
  maandag 30 november 2009 @ 13:12:53 #1
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_75140312
quote:
ZO VAAK NAAR DE FILM ALS U WILT!
Pathé heeft een ongelofelijk aanbod voor filmfans: Pathé Unlimited. Onbeperkt toegang tot alle reguliere filmvoorstellingen in alle Pathé bioscopen in Nederland. En dat voor maar ¤ 18,- per maand!

DIRECT PROFITEREN VAN PATHÉ UNLIMITED
Schrijf u in bij de speciale Pathé Unlimited Balie in de bioscoop, betaal de eerste maand contant en u kunt direct gebruik maken van uw abonnement. Vergeet alleen niet uw legitimatiebewijs, bankpas en e-mailadres mee te nemen. Bij Pathé Spuimarkt kunt u zich alleen inschrijven bij de PUC-balie van 13:00 uur tot 18:15 uur.

GEEN ENTREEKOSTEN
Voor Pathé Unlimited betaalt u geen entreekosten. Dit aanbod geldt alléén als u voor de eerste keer abonnee wordt. Het abonnement heeft een minimale duur van 4 maanden.
Vervolg topic Pathe Unlimited

  • Is Pathé Unlimited geldig voor alle films?

    Ja, voor alle reguliere voorstellingen van alle films. Bij IMAX-voorstellingen betalen Pathé Unlimited Card houders ¤ 5,- toeslag. Bij 3D-voorstellingen betalen Pathé Unlimited Card houders ¤ 2,50 toeslag. Abonnees onder de 16 jaar hebben geen toegang tot films met een kijkwijzer voor 16 jaar of ouder. Dit conform de algemene bezoekersvoorwaarden.

  • Het toegangsbewijs kan maximaal 1 uur voor aanvang van de Filmvoorstelling bij één van de verkooppunten van de Bioscoop worden opgehaald.

  • Een toegangsbewijs voor een volgende Filmvoorstelling kan pas worden opgehaald 90 minuten na begin van de Filmvoorstelling waarvoor reeds een toegangsbewijs is opgehaald.


    Meer veel gestelde vragen


    Tip: Wanneer je inlogt, pasnummer invult en de bijhorende code is het mogelijk om te zien hoe vaak de pas is gebruikt, welke film, tijd, zaal, etc. Checken van de info kan confronterend zijn voor de fanatieke bioscoopgangers.

    Officiële website

    [ Bericht 8% gewijzigd door Sharkdoggie op 30-11-2009 13:26:28 ]
  • Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
    *drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
      maandag 30 november 2009 @ 13:17:03 #2
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_75140424
    Laatste posts:
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 11:55 schreef AntiChrist het volgende:
    buitenhof blijf ik ook maar klote vinden, ze mogen die zalen daar ook wel eens upgraden qua apparatuur.. de subwoofers klappen daar al jaren (zelfs in de hoofdzaal!!) vind Spuimarkt een stuk beter.

    overigens vind ik het wel kut dat vaste zitplaatsen ineens weer is ingevoerd , ook echt handig als je met 2 Pathe Unlimited Kaarten gaat (allebei verschillende stoelen...........)
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 13:10 schreef Sharkdoggie het volgende:
    Stoelen systeem bij het bestellen bij een automaat is echt kut. Bijna een stylus nodig om 2 stoelen naast elkaar te selecteren. Ze moeten die priegelvakjes op het scherm groter maken.


    [ Bericht 36% gewijzigd door Sharkdoggie op 30-11-2009 13:28:52 ]
    Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
    *drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
    pi_75140572
    Ze moeten er gewoon voor zorgen dat je ook kaarten kan bestellen voor mensen mét kaart en mensen zonder kaart.

    Vreselijk systeem nu. Online kom je nou met geen mogelijkheid meer naast elkaar.
    (phew for a minute there i lost myself i lost myself
    pi_75140674
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 11:55 schreef AntiChrist het volgende:
    buitenhof blijf ik ook maar klote vinden, ze mogen die zalen daar ook wel eens upgraden qua apparatuur.. de subwoofers klappen daar al jaren (zelfs in de hoofdzaal!!) vind Spuimarkt een stuk beter.
    volgens mij heb ik laatst in buitenhof, een film gekeken samen met wat muizen, hoorde wat lopen bij mijn voeten namelijk
    Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
    -Rabia Al-Basri
    pi_75140721
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 13:07 schreef Estolan het volgende:
    gewoon nar de film gaan als hij al en tijdje draait, dan is het nooit vaste plaatsen.

    Anders maar de PUC weg doen, en lekker weer aan het illegale beginnen, komen ze er vanzelf wel achter
    ben nooit gestopt met het illegale
    Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
    -Rabia Al-Basri
    pi_75141134
    Haha nee ik ook niet, maar Pathe zeurt toch steeds over het aantal bioscoop bezoekers en het illegaal downloaden

    DOE ER DAN OOK IETS AAN
      maandag 30 november 2009 @ 14:47:42 #7
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_75143493
    * Skull-splitter moet weer vaker naar de bios
    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
    pi_75163008
    Deeltje 2
    Ik ben weer van de partij!

    Hopen dat die enquête iets gaat uithalen!
    pi_75163885
    nou als ze er al van te voren met klooien zodat je niet eens de juiste antw kan geven, denk ik dat ze met negatieve dingen geen hol doen.

    Je kan ze ook mailen, na 1 klacht krijg je nog een reactie en soms wel is 1 vrijkaartje. Daarna reageren ze nooit meer ( alsof je op de Block-List staat )
    pi_75164841
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 22:28 schreef Estolan het volgende:
    nou als ze er al van te voren met klooien zodat je niet eens de juiste antw kan geven, denk ik dat ze met negatieve dingen geen hol doen.

    Je kan ze ook mailen, na 1 klacht krijg je nog een reactie en soms wel is 1 vrijkaartje. Daarna reageren ze nooit meer ( alsof je op de Block-List staat )
    Ik heb 1 keer een vermiste voorwerpen aanvraag gemaild, en 1 keer een klacht.
    Op beide geen antwoord gehad

    En het klooien met die antwoorden was inderdaad erg slecht.
    Accepteer gewoon dat je te duur bent en mensen zelf een blikje drinken meenemen
    pi_75171392
    Donderdag ga ik met een vriend naar een film, en we gaan dan gelijk een Pathe Unlimited aanvragen. Kunnen we de pas dan gelijk gebruiken of moet hij eerst gemaakt en opgestuurd worden? Of moeten we deze film nog regulier bezoeken?

    pi_75171705
    quote:
    Op dinsdag 1 december 2009 07:04 schreef DaanMartens het volgende:
    Donderdag ga ik met een vriend naar een film, en we gaan dan gelijk een Pathe Unlimited aanvragen. Kunnen we de pas dan gelijk gebruiken of moet hij eerst gemaakt en opgestuurd worden? Of moeten we deze film nog regulier bezoeken?


    Als het goed is wel ja. Maar bij onze Pathé (De Munt) is het PUC-aanmaaksysteem vaak stuk, sloom, of druk, dus moet je een beetje mazzel hebben als je er één wil aanmaken en direct gebruiken. Ik zou dus wel wat tijd ervoor rekenen, zeker 15 minuten voor het aanmaken van de pas alleen, wss wel langer ivm wachten.
    pi_75171856
    bij ons in Buitenhof wasren we toen de 1e en alleen. Pas aanmaken duurde zeker wel 15min ( foto maken, zelf heel formulier invullen, die moet zijn dan helemaal weer over typen in de pc ).

    Achteraf kwam ze erachter dat al mijn gegevens al online stonden via hun eigen site van een paar jaar ervoor. dus moest alles weer op blanco en mijn oude nummer gebruiken ofzo

    Waren dus wel zo'n 35min zoet, dan nog pas testen op de machine. Reken maar een uurtje voor aanvang film, dan red je het wel
    pi_75189170
    Ik kon mijn pas direct gebruiken! En bij deze meld ik me dus alhier als zijnde een unlimited klant Hoooiiii
    pi_75345121
    waarom zijn ze in hemels naam begonnen met tickets op stoelnummer??? dat vroeg ik vandaag aan iemand bij pathe, maar hij wist ook niet waarom, maar wist wel te melden dat ze bezig waren met een test en dat het met kerst in alle pathes zo zou zijn, krijgen we voortaan het gezeik van dat mensen ruzie maken om een stoel ook al gaat het om een waardeloze plaats in de zaal terwijl er betere plaatsen leeg staan
    Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
    -Rabia Al-Basri
    pi_75346102
    De unlimited bestel optie op de website doet niks meer? Krijg al de hele dag een lege pagina
    Door die stoelnummers ben ik nu wel verplicht het te bestellen via de website. Anders maak ik nooit meer kans op een goede plek.
    pi_75352331
    Uhm:

    Twilight Saga, The: New Moon
    Pathé Spuimarkt
    Wo, 9-12-2009 - 21:30
    1 x Unlimited

    TOTAAL:
    rij stoel


    Bij mijn bestelling voor AS woensdag, Spui, dus geen vaste plekken via Online, en hij doet het gewoon
    pi_75352678
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 22:21 schreef Estolan het volgende:
    Bij mijn bestelling voor AS woensdag, Spui, dus geen vaste plekken via Online, en hij doet het gewoon
    Hmm, ik merk het. Bij andere films doet die het inderdaad wel.
    Het gaat hier namelijk over A Christmas Carol 3D. Zal er wel mee te maken hebben dat het een 3D film is en daarom unlimited houders niet kunnen bestellen van te voren, vanwege die 2.50 extra
    pi_75367642
    Dat zou kunnen, maar ook omdat een film maybe de 1e week pas draait, en andere al langer
    pi_75373775
    quote:
    Op zondag 6 december 2009 19:21 schreef Slayage het volgende:
    waarom zijn ze in hemels naam begonnen met tickets op stoelnummer??? dat vroeg ik vandaag aan iemand bij pathe, maar hij wist ook niet waarom, maar wist wel te melden dat ze bezig waren met een test en dat het met kerst in alle pathes zo zou zijn, krijgen we voortaan het gezeik van dat mensen ruzie maken om een stoel ook al gaat het om een waardeloze plaats in de zaal terwijl er betere plaatsen leeg staan
    Ik hoop dat je tegen die tijd dan ook via het internet kan reserveren/kopen mét Pathé Unlimited kaartjes erbij zodat je naast elkaar zit.
    En dat Pathé genoeg personeel heeft om er dan ook voor te zorgen dat het soepel verloopt.

    Ik was vorige week vrijdag in Scheveningen, ik ga meestal gewoon in de stad maar goed nu dus in Scheveningen en ik zie niemand bij die automaten staan, ik was met nog een paar man en het was dus wel vrijdagavond dus ik vermoedde wel dat er vaste plaatsen zouden zijn, maar bij Spuimarkt kan je dan altijd aanklikken welke plek je wil, en als je dan een beetje snel ben kan je dan wel eerst met Unlimited een plekje uitzoeken en daarna de andere kaartjes kopen en die ernaast kiezen (beetje priegelen wel op die touchscreens).
    Maar wat blijkt, in Scheveningen kan je geen plaats uitzoeken op de automaten, toen ik een kaartje wou kopen stond er ook een medewerker die zei dat ik beter bij het buffet kon kopen toen ik zei 'heb je die rij gezien' zei die dat dat de enige manier is om naast elkaar te zitten als er één iemand Unlimited heeft.
    Goed wij gaan dus in de buffetrij staan, het was nog 3 kwartier voordat de film begon en we hadden plaatsen redelijk achterin naast elkaar.
    Omdat we er dus vanuit gingen dat we vaste plaatsen hadden kwamen we één minuut voordat de reclame begon de zaal binnen, en wat bleek alle stoelen achterin waren al bezet, er was ook niemand van Pathé te vinden iedereen kon gewoon zitten waar die wou, en wij konden dus bijna helemaal voorin gaan zitten.

    De volgende keer ga ik dus gewoon ouderwets vroeg naar binnen en zoek ik mijn eigen plekje uit, en ik haal mijn kaartjes wel gewoon bij de automaat, die zijn toch mooier.
    pi_75374647
    Ik doe de nog ouderwetsere truuk, kaartje kopen bij de ATM, doorlopen naar de zaal, ergens gaan zitten

    als ze gaan klagen, dan moeten ze het maar met Pathe opnemen, ik doe niet aan vaste zitplekken, en als ze vragen wat er op mn ticket staat, dan gewoon vermelden dat die na de controle al in de prullenbak gegooit is. Willen ze het verder uitzoeken, dan duiken ze zelf maar achter de pc om te achterhalen welk kaartje ik had. Pathe gooit je toch niet de zaal uit, daar zijn ze te schijterig voor
    pi_75378060
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 15:47 schreef Estolan het volgende:
    Ik doe de nog ouderwetsere truuk, kaartje kopen bij de ATM, doorlopen naar de zaal, ergens gaan zitten

    als ze gaan klagen, dan moeten ze het maar met Pathe opnemen, ik doe niet aan vaste zitplekken, en als ze vragen wat er op mn ticket staat, dan gewoon vermelden dat die na de controle al in de prullenbak gegooit is. Willen ze het verder uitzoeken, dan duiken ze zelf maar achter de pc om te achterhalen welk kaartje ik had. Pathe gooit je toch niet de zaal uit, daar zijn ze te schijterig voor
    sorry, maar dit vind ik toch tamelijk triest. Je krijgt een plaats toegewezen, daar heb je het maar mee te doen.
    (phew for a minute there i lost myself i lost myself
    pi_75380393
    neuh, Pathe moet niet telkens de regels veranderen, ik betaal ze elke maand netjes. Zonder een aangetekende brief of email over een verandering naar vaste zitplekken, ga ik gewoon zitten waar ik wil.

    First Come, First Serve

    en niet lekker reserveren en dan storend de zaal in wandellen omdat je toch "al een plekje hebt"
    pi_75391684
    IN amsterdam geld dit blijkbaar (gelukkig ) niet op tuschinsky na .
    Lekker zitten waar je wilt!
    I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
    pi_75398466
    quote:
    Op maandag 7 december 2009 18:19 schreef Estolan het volgende:
    en niet lekker reserveren en dan storend de zaal in wandellen omdat je toch "al een plekje hebt"
    Daar ben ik het mee eens, maar het is óf het één, óf het ander.

    Ofwel mag ieder gaan zitten waar die wil, en als het druk is zorgen ze maar dat iedereen aanschuift.
    Ofwel moeten ze ervoor zorgen dat je makkelijk kan zorgen dat je naast elkaar zit, en ervoor zorgen dat iedereen zich netjes aan zijn eigen plaats houdt.

    Zo'n halfwerkend systeem met mensen die automatisch plaatsen toegewezen krijgen, mensen die niet naast elkaar zitten en toch naast elkaar gaan zitten etc. werkt gewoon niet.

    Op het moment dat ik ervoor heb gezorgd dat ik vooraf reserveer en moeite doe om plekjes naast elkaar te reserveren dan moet ik er toch vanuit kunnen gaan dat ik dan gereserveerde plekken heb?
    Ik kan niet ruiken dat iedereen maling aan het systeem heeft en gaat zitten waar die wil, ik weet het nu ook voor de volgende keer maar als Pathé wil dat ieder zich eraan houdt moeten ze daar vooral zelf wat aan doen, dit werkt niet en zorgt alleen voor onvrede, want wie heeft er nu recht op die plek?
    De persoon die vroeg komt gaat ervan uit dat die vaste plekken niet gehandhaafd worden en gaat dus zitten waar die wil, en de persoon die van tevoren reserveert komt later maar heeft wel die stoel op zijn kaartje staan en dus ook recht op die stoel.

    [ Bericht 30% gewijzigd door MOEMP op 08-12-2009 07:28:09 ]
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')